Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
HOLOUBÁTKA
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
kristýna z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > báseň se mi moc líbí. opět velká krása a síla na malém prostoru. moc děkuji.
ale čtenář pod básní se mi nelíbí, to bude asi nějaký zlý skřítek.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > kristýna z nuslí> (úsměv)
díky, já bych řekl, že ten, co mi dával vždy za 1 se teď naučil číslovku 2...
a skřítek to rozhodně je, trápí ho čeština, tudíž bude asi ufoun. Ale vlastně ne, ufouny já mám k smrti rád, jsou lepší než lidi. Každopádně za deset let mohu očekávat za 3 a to beru jako posun.
<reagovat 
kristýna z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 >
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > Naposledy ti řikám opusť můj prostor trondo!!!
Doporučil 
<reagovat 
vyhnísek Kamil (Občasný) - 1.12.2017 > Důrazně žádám provozovatele nicků jf julián a facky, aby přestal vyvolávat rozbroje. Už toho máme s petulou a martinem fakt dost!!!
Doporučil 
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > A já jsem si myslela, že si budeme povídat o poezii. A vy o mně. I vy jedni. Vám asi vadí moje národnost, že? To vůbec není hezké. Jirko, řekni jim něco.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > kristína z nuslí> já ti začínám rozumět a vážím si tvých slov, pověz nám koho myslíš tím Jirkou? Mistykuse?
Jestli mě, tak já su Jaromír ze Štvanice!
<reagovat 
Čtenář - 1.12.2017 > UŽ ZASE ZABÍJÍTE HOLOUBÁTKA? TOTEM JE PĚKNÝ SVINSTVO POVÍM VÁM.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > čtenář> tady se to řeže fest, slabší povahy bych sem vůbec nepouštěl...
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > A první táhni ty, darebný Juliáne! Já miluju svého fackyho, ne tebe!
<reagovat 
 vyhnísek Kamil (Občasný) - 1.12.2017 > kristína z nuslí> Prostě se s ním nebav. Dluží nám omluvu mystikusovi, našemu věrnému, kterého máme všichni rádi. Stala si se obětí jeho hloupé hry krystínko. Takže vrať se k nám, na písmák, tam by se ti tohle nemohlo stát. A u nás je i Egil, to teprve budeš koukat! Věř mi, já jsem tu redaktor, já to musím vědět.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > kristína z nuslí> láska, ach, tolik mi scházela...
škoda, že jsi chlapec v ženských šatech-jsem příznivcem alternace, mystifikace attp, ale to by asi na mě bylo příliš velké soustíčko, sorry, kámo!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > ríp> pro tebe, ty "redaktore" je tu Kristína s krátkým.
Myslím, že ti bude slušet.
Už jsi někde slyšel že vtíravostí ženu-dívku neomámíš?

<reagovat 
Čtenář - 1.12.2017 > A už toho mám dost! Chtěl jsem si v klidu přečíst zase nějakou tu sračku převlečenou za báseň a místo toho se tu musím probírat tranclýnovými alterniky. ŽÁDÁM VEDENÍ, ABY ZJEDNALO POŘÁDEK! Tak kde je ten váš egil, sakra, gde?
<reagovat 
 vyhnísek Kamil (Občasný) - 1.12.2017 > čtenář> Egil sem už nechodí kvůli takovým debilům jako jsi ty!
Body: 3
<reagovat 
 kristýna z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > čtenář> tak moment, například já nejsem žádný alternik, jsem kristýna a myslím, že toto je krásná báseň. pojďme si povídat o této básni. mně se moc líbí jak prudce mě hodí do děje který je krutý a přitom je v ní tolik lásky. myslím že pak učitel z češtiny něčemu takovému říká dualita života. srdce na talíři je silný a krásný obraz a zapamatuje se. taky má báseň výbornou přesnou formu. co si myslíte vy?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > čtenář> žádáš Představenstvo nebo Předsednictvo?
Musíš jim napsat dopis, zatím jsi krutě v pořadí, počítám tak do roku 2035...
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > ríp> Kluci nehádejte se, Gajda jde!
<reagovat 
 kristýna z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > kristýna z nuslí> *oprava: pan učitel z češtiny
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > kristýna z nuslí> Kristýnko, tvá přímost vůči zlomyslným je odzbrojující a já myslím, že nebude vyslyšena, oni-většina či půlka poezii nerozumí, chodí sem pro facky, někteří možná pro můj bezprecedentní ironický, severobritský humor, a pravda je, že máš-li smysl pro humor a přejdeš-li závist a zášť některých, tak dobře poplkáš.
Bohužel o poezii to nebude!
Na druhou stranu, jsi tu správně, protože se z bůhvíjakého důvodu stahují ku mně všichni ochmelkové a dámy nevalné pověsti, tak se o životě a bohužel i lidech (nejen z mých básní) dozvíš víc než kdekoliv jinde...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > umělci, tak tyhle žvásty už jsou mezi vámi...
konečně vidím na vlastní oči, jak báseň působí na choré, vyfetované mozky, brava!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > Já jsem rád, že čtou mé verše i ti, kterým nebyly určeny, viz anotace-dnes je vás již 150 (kdo to má?),
avšak privilegium dnes mého posledního vzkazu (mažu do postele s nebeským děvčetem na které většina rýpalů nemá, stejně jako na poezii)
dostává
...
ANO! Anička s lískovými hemoroidy!

Aničko, mně nevadí jednoduchý holky,
když maj prsa trojky!

pa, Puso, nech si o mně zdát a víš co, viď? vopatrně tam dole, může se ti to ještě někdy hodit...

<reagovat 
čtenář slepá kráva - 1.12.2017 > tu Krystýnu mi byl čert dlužen, to už si ani nevrznu!
a kdybych vzala sebou vodícího psa? Vím, že máš rád chlupatá zvířátka?

<reagovat 
čtenář JUST - 1.12.2017 > já kvituji s nadšením, že autor zase publikoval a že opět odpovídá na ujeté komentáře.
Báseň jako každá tvoje tzn. 5 bodů,
odpovědi na padoucnicové komentáře 6 bodů, jen tak dál!
<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > no dyť řikám nezachraňovat, dorazit. copá dělám něco jinýho? sbohem
<reagovat 
čtenář norman bates - 1.12.2017 > paráda. že se to tady ale rozjelo. trochu to proškrtat a je z toho konceptuální poezie. ale kde je ušatá verča, kterou si nám sliboval, redaktore? místo ní tu máme nějakou kristýnu a kristínu z krysího potoka v nuslích? kam zmizela plešatá sylva a všechny slepé aničky, chromé andrejky atd? show must go on

<reagovat 
 vyhnísek Kamil (Občasný) - 1.12.2017 > čtenář> klídek klídek. potok v nuslích se jmenuje botič, tady končí prdel, odtamtád je egil. vzhůru po potoce na výlet bruslili rychlý šípy, ale to tam ještě nebyla hostivařská přehrada atd. a víc už fakt neřikej. s plešatou verčou se stejně jako s egilem nežertuje! teploušství je základní rys totemu. chlupáč sem, chlupáč tam.
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2017 > ríp> ano, a tam potkali tondu pírka, vzpomínám si! málem umrzl, chudák. to tak bývá u nezodpovědných hochů, co si zapomínaj strkat prsty do prdele.
<reagovat 
 čtenář mulholland dr. - 1.12.2017 > ríp> ano ano. jistě jsi poznal, že jsem citoval kus egilovy básně z jeho slavných neosvitel. možná dokonce tohle všechno spískal egil. nusle jsou přece jeho... fosílie.
víc už radši neříkám, máš pravdu, karma je neúprosná.
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2017 > čtenář> SOUHLAS!!! kamna jsou neúprosná. na ty jak se posadíš, všechen buzní trénink je prd platnej. a teď prosím zpět k básni Holoubátka. co tím chtěl asi autor říct? homosexuálně-filosofický smysl je nepopiratelnej...
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > čtenář> Jé, kluci, s vámi je legrace. Mohli by jsme se spolu kamarádit? Já už toho dědka nechci, víte co mi psal do tajných zpráv? Takový... no fuj! Si to představte: on si mě nejdřív vymyslel, ale pak si po obědě od sociálky zchrupnul a zapomněl na to. No fakt. A teď píše sám sobě, sám si to pak přečte a nepřijde mu na tom nic divnýho. Je to julýn šulín. A vy jste kdo? Očividně se v Praze vyznáte. My tam pojedeme se třídou na vánoční nákupy, asi ve čtvrtek, neprovedl by mě někdo z vás po václaváku? Holky by mi záviděly, že tu někoho znám... (NE ŠULÝNE! TY NE!!!!)
<reagovat 
 čtenář mulholland dr. - 1.12.2017 > čtenář> tak jo. můj výklad: určitě je to celé velká metafora lidství, žejo. autorova čistota symbolizována holubem byla něčím narušena, penetrována. všimni si, že je to nějaké neznámé "oni", kdo toto způsobí. to je skutečně kruté. pak se ale autor obrací k někomu, koho označuje jako "ji" - a ten někdo mu ubil srdce a dal ho na talíř. nuže. proč máme autorovo ubité srdce spolu s holuby (jeho čistotou) na talíři? autor nás masochisticky žádá, abychom jeho utrpení nepřerušovali, ale všechnu jeho bezmoc a bolest z penetrace nechali projít naším trávicím traktem a tím mu připravili důstojný konec. druhá možnost je, že toto odmítneme a on tedy bude zažívat novou bolest z odmítnutí. je to v každém případě tragické, ať to ukončíme jakkoli. velká tragédie člověka. neopomeňme taky, že se to všechno stane v neděli, ve dni, kdy by autor měl prožívat zasloužený odpočinek.

<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2017 > čtenář> souhlas, je to přesně tak. a přestože je báseň především moudrá a krásná, navíc nepostrádá ani zdravé sexuální napětí. vždy když čtu juldovu poezii, pověsím se za kundu na kliku, nebo ho strčím mezi šprušle radiátoru. podle toho jaký pohlaví mi sluha ráno navleče na duši.

(lze to zkrátit juldo - omluv se mystikusovi a táhni už doprdele. jinou šanci nemáš. tahle forma očisty totemu je krutá, ale když na to serou opravdoví redaktoři, zařídím to sama)
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > čtenář> TAK TOHLE JO! Klucí, já jsem ze Sudet a nemyslete si, my Romky to umíme! Vy v Praze asi taky máte své, ale i my by jsme vám měly co dát. Já neříkám, že by jsme spolu museli hned spát, ale zasouložit by jsme si mohli, ne? Je někde u václaváku nějaký šikovný park?
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2017 > čtenář> ano, právě tím sexuálním napětím báseň přímo stříká. k tomu juliánova typická krása a moudrost - a vzniká jedinečný mix, prostě značka jfj.

by mě zajímalo, jak to zařídíš. julián tvrdý básník se přece zásadně neomlouvá, nanejvýš zdrhne.
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2017 > čtenář> nezdrhne, napíše další sprostou pičovinu. a to já chci, to já sbírám. hloupostí z net-amaterské tvorby zač 21st už mám dost, teď ještě potřebuju tyhle vrcholně sprostý ubožákoviny. až budu hodně starej a budu mít čas psát humoristický romány, TUHLE DOBU, TENHLE SVĚT TOTEMŮ, LITERR A POD SI VYCHUTNÁM! ty nebo ten tvuj studenej teplouš tam ale nebudete, sorry. takže asi tak, advokáte. snad si nevěřil, že mi jde o nějakou záchranu zdejšího světa:))) v poměru k inteligenci místních jsi sice lehce nad průměr, ale pořád těžce pod úrovní byť jen osazenstva našeho ústavu.
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2017 > čtenář> máš v tom bordel, advokáte:)
záchrana zdejšího světa? jasně že ne, to jsou nesmysly. zvýšená aktivita trollů je známkou umírajícího webu. dneska nemůžeš čekat, že by někdo bral totem a podobný vážně, na rozdíl od naivních romantiků kdysi:) ten web umírá už léta, takže by ho někdo moh konečně dorazit. do té doby se ještě můžem smát nad jeho krásnými ubohými veledíly a učit se na místních lidech. je to velký téma dnešní doby, tyhle sítě a flejmy a postavičky.
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > čtenář> no dyť řikám nezachraňovat, dorazit. copá dělám něco jinýho? sbohem
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > Výsadu mého posledního komentáře pro dnešek dostává...

ANO-je to Anička s lískovými hemoroidy! Sláva!

Aničko, mně nevadí jednoduchý holky,
když maj prsa trojky!

Pa, puso!

<reagovat 
kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > Díky Jirko, báseň je opravdu krásná. A jak jsme se domluvili, kdyby si tu na tebe zase někdo dovoloval, hned mi dej vědět, řeknu strýčkům Feketešovi a Imrovi, ti nestoudníka dohledají a ztrestají.
Body: 2
<reagovat 
 kristýna z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > kristína z nuslí> já jsem kristýna s ý, vy jeden milý ošklivý čtenáři. to od vás není pěkné, že mi kradete podobenku - ale odpouštím vám, zřejmě jste moc smutný pán s těžkým životem.

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > kristína z nuslí> zatímco pravá Kristýnka je z Nuslí,
ty, falešnice, zlodějko identit,y jsi z Nudlí.
Tak se tak představuj, nestyď se, když kradeš, dostaneš přes nenechavé prstíky od hovínek!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 1.12.2017 > kristýna z nuslí> to bys mu fandila, ten má zatím právě lehký život (na drogách)
zatím...
<reagovat 
 vyhnísek Kamil (Občasný) - 1.12.2017 > j.f.julian> TY BLBE, TY FURT VĚŘÍŠ ŽE SE S TEBOU BAVÍ VÍC JAK JEDEN ČLOVĚK?

<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > j.f.julian> TY BLBE, TY FURT VĚŘÍŠ ŽE SE S TEBOU BAVÍ VÍC JAK JEDEN ČLOVĚK?

<reagovat 
 klystýra z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > j.f.julian> TY BLBE, TY SI FURT MYSLÍŠ, ŽE SE S TEBOU BAVÍ VÍC JAK JEDEN ČLOVĚK?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 1.12.2017 > přesně tak, všichni se ho snažíme dorazit, ale nejde nám to, ani tobě, musíš se zkrátka víc snažit.
<reagovat 
 kristína z nuslí (Občasný) - 1.12.2017 > čtenář> ale no ták, dorazit že nebude vůbec existovat, to je nesmysl. všechno co dneska napíšeš na net už nikdy nezmizí. kdyby lidi ve středověku věděli, kolik zásadních informací o nich zjistíme vybíráním latrín, by si sakra rozmysleli, co a jak serou. až tohle dojde i vám, to budete čumět;).
<reagovat 
 vyhnísek Kamil (Občasný) - 1.12.2017 > kristína z nuslí> Dneska jsem skončil druhý, uznávám.
<reagovat 
 Čtenář - 1.12.2017 > ríp> i pořadí komentářů určuju já, smiřte se s tim, tydíti, JÁ JSEM REDAKTOR!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter