Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MEMENTO Totemu
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 31.1.2018 > Píšeš jak Šrámek, víš, co si myslí bůh, porážíš židle jak Sagvan a chupy u prdele máš jak Lála Pešek. Poď si povídat, Judlýne:)))
<reagovat 
Čtenář - 31.1.2018 > :))), šance na nápravu. děkuju judlo. ty jsi tak hodný člověk, celej major Zeman. S tim si se prej taky kamarádil, ale ještě dřív, než vstoupil do sboru, jsem slyšel. jen tak dál Nudlo, tvý kecy, to je něco. Vrchol blbosti. Celej Šrámek, co? že si to myslíš, judlo, co?
<reagovat 
čtenář fan club jfj - 31.1.2018 > A už vim, odkud je. Z Litvínova. Odtamtad znám Bublu, ten ho vyhmátne. Má se na co těšit, muhehé.
<reagovat 
čtenář obdivovatelka - 31.1.2018 > jaromíre neblbněte, víte jak to dopadá. proberte se.
<reagovat 
čtenář fan club jfj - 31.1.2018 > protest proti podobnému stalekrování bude oficiálně přednesen při příštím setkání s vedením písmáku v jinřišské věži. tak se těš, chachachá!
<reagovat 
 Čtenář - 31.1.2018 > čtenář> Ještě jsem to nečetl, vezmu to ale večer k nám do hospody a trochu se pobavíme na tvuj účet judlýne. Jó, a slyšela jsem, že se snažíš někde doptat, jak se dává fotka na internet. Tak ať se daří, Judlýne.
<reagovat 
 Čtenář - 31.1.2018 > j.f. julian> ALE TO VÍŠ NUDLO, POKECEJ SÁM SE SEBOU:)))))
<reagovat 
 Čtenář - 31.1.2018 > j.f. julian> ale néé judlýne, tobě se budou smát, neboj. nepřipravím tě o tvou minutu slávy. básnička o psíkovi, co jistě trpí jako ty, to bude ještě větší bžunda než tvoje mluvení za boha. judlýne judlýne, jde to s tebou z kopce, i když se už dávno válíš i se sáňkama v potoce na dně údolí. muhehe muhehe.
<reagovat 
 BIVOJ STALKERŮ (Občasný) - 31.1.2018 > BIJEC STALKERŮ> HURÁ!
Body: 1
<reagovat 
BIVOJ STALKERŮ (Občasný) - 1.2.2018 > PĚTATŘICÁTNÍCI, PSÍCI JAKO PĚST, NA NĚ VŽDYCKY RADOST, KURVA POHLEDĚT. (TO JE BÁSEŇ, CO? už rýmuju jako judlýn, a nebo jako muj pudl pudlýn, judlýne, co?)
<reagovat 
Čtenář - 1.2.2018 > TO JE ALE HEZKÁ BÁSNIČKA, děkujeme umělče. a ještě nějakou, prosím. o krtečkovi, prosím...
<reagovat 
čtenář obdivovatelka - 1.2.2018 > NECHTE HO BÝT! TOHLE MUJ FILIŠTÍN!
<reagovat 
 čtenář JUST - 1.2.2018 > čtenář> A ještě dodávám, že máme rádi jen tebe, tvoje básně o zvířátkách a o smrti. Aničku rádi nemáme, ale tebe jo. Jsi náš básník, nejčtenější autor na totemu, na tom věhlasném ser na ser vrrrr - u. Jsi prostě náš Jaromír Koleno Klouzek, BÁSNÍK.
<reagovat 
čtenář obdivovatelka - 1.2.2018 > drahý příteli, čtenáři, posluchači, poeto kroupové jelítko, drahý judlo. tak jak to dneska jde? chtěl bych tě poprosit o básničku. nejraději bych o zajíčkovi. kdyby jsi měl málo času, tak jen o zajíčkovi trojnohym, ale s ocáskem prosím:)))
<reagovat 
 BIVOJ STALKERŮ (Občasný) - 1.2.2018 > čtenář> ano jaroušku, my víme že by jsi chtěl vidět ohanbí, ale neuvidíš. zbyl na tebe jen pešek, máš smůlu.
<reagovat 
čtenář OBDIVOVATELKA - 1.2.2018 > řikám nechte ho bejt! já jsem jeho oštřovatelka ve starobáku, já musim furt vytírat to svinstvo, když se z vašich keců tři krát denně zesere. NECHTE HO BEJT ŘIKÁM VÁM!
<reagovat 
 Čtenář - 1.2.2018 > A Mystikus> Komu jim ukaž, kdy my uvidíme? Judlo, ty už si zase řikáš o hospitalizaci, že na tebe pošlu hanku zagorovou! ta at ti jí ukáže, má jí jako krk. víš jakej má krk hanka. tak bacha judlýne!
<reagovat 
j.f.nudliján (Občasný) - 1.2.2018 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
čtenář rýp - 31.1.2018 > Ó JAK SE JUDLOU CÍTÍM ZOSTUZEN, ÓÓÓ. JELITO
<reagovat 
čtenář fan club jfj - 2.2.2018 > Šedesáté osmé 1 VAROVÁNÍ získává také Jágrovo koleno. My ho chceme vidět hrát, takže nám v tom žádné koleno bránit nebude. Snad pochopí, snad se bude bát, koleno jedno, protože když judla dá někomu 1 VAROVÁNÍ, všem vstávaj hrůzou chlupy u prdele, protože judla je bijec, páni, jedna ruka s adminama, co určujou podobu světa, petulou, čudlou, oldou, egilem, rýpem, lachtanem, vašinou, wopim, norskem, polskem, repulsionem, prostě celá ta naše parta lidí, co maká na tom, aby vzešli noví šrámkové, ušmudlaní pejskové, monačané z libie, konvaliny, a ještě jednou egilové, a ještě jednou bijci a nudliáni, páni.
<reagovat 
 čtenář obdivovatelka - 31.1.2018 > BIJEC STALKERŮ> ty už se nech léčit jaromíre. ne koleno dole, to tvý kolena na krku ty klouzku.
<reagovat 
 BIVOJ STALKERŮ (Občasný) - 31.1.2018 > čtenář> a odkud že se znáte s jágrem?
<reagovat 
 čtenář obdivovatelka - 1.2.2018 > čtenář> No nazdar ty prosté ohanbí prvničky:))). Tak jak to jde. My jsme se na tvuj účet včera nasmáli, ó jé, ty psíku nepochopený, smutný, ó. Největší prdel je, jak vyhrožuješ fotku a pak to nezvládneš. Já nic takovýho neslibovala, takže taky nic nebude, ale co ty, dědo co vypadáš na pětatřicet a nemáš se za co stydět, jen že vypadáš jako ohanbí řízlý kroupovym jelite a segvanem tofim. Já si s tebou tak ráda povídám juldo:))).
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 3.2.2018 > Co jste vy lidi vlastně zač?
<reagovat 
egil (Občasný,Redaktor) - 3.2.2018 > Spíš překvapený mimozemšťan?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 3.2.2018 > egil> jako stálý redaktor jsi mě vyděsil! po 2 či 3 letech volání o POMOC se ptáš, co to je za lidi? To je tedy síla, jsem v šoku! To jsou zvířata k utracení a je třeba se rozhodnout, jestli je bezbolestně utratí Totem, či trochu bolestněji lidé z venku, kteří sem chodili kůli poezii. U mě najdeš v kupě všechny knechty z Totemu, takže by to neměl být problém... jfj
<reagovat 
 Čtenář - 1.2.2018 > čtenář> ano ano, ani mi to nechápeme. taková krásná básnička o psíkovi a taková její dehonestace. jarda pešek šrámek má být na co hrd, vůbec nechápeme, jak se mu může někdo posmívat, monačanovi
<reagovat 
 Čtenář - 1.2.2018 > čtenář> hóó jak ti rozumíme, autore nepochopený. až tři generace po tvý už stokrát ohlášený smrti budeš pochopen. takový je úděl geniú ale nudla
<reagovat 
 BIVOJ STALKERŮ (Občasný) - 1.2.2018 > čtenář> nerozumím tomu, jak můžeš milionkrát opakovat to samý, a zase očekávat, že tvoje prosby o miluost budou vyslyšeny. tomu nerozumim. takže pěkně se myštíkovi omluv, okaž co po tobě zbylo charitě (vošlapaný bačkory) a možná ti z trestu vymůžu nějakou tu úlevičku. a fotka pětatřicátníka by nebyla?:)))))
<reagovat 
j.f.nudliján (Občasný) - 1.2.2018 > škemrej judlo o obrázek, škemrej. hehehé
<reagovat 
 Čtenář - 1.2.2018 > BIJEC STALKERŮ> MÁŠ TAM CHYBU JUDLO, SPRÁVNĚ SE PÍŠE MUCHECHE MUCHECHE. Ty, takový básník, a že to nevíš? Vylešti si koleno, možná ti to trochu prohřeje zbytek mozku, nudlýne.
<reagovat 
čtenář Andílek Andélka - 31.1.2018 > Jistě krásná báseň. Mám ráda básničky o pejskovi a o kočičkách. Jsi veliký básník, celé kroupové jelítko, prostě básník KROUPOVÉ JELÍTKO.
<reagovat 
BIVOJ STALKERŮ (Občasný) - 1.2.2018 > Ne judlýne, mojí kundu nikdy neuvidíš. žádnou kundu neuvidíš, jako jsi nikdy neviděl, tak chlupy na peškovi možná.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter