Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Prsten moci(2.pokračování) z kolekce Prsten moci
Autor: balsiker (Občasný) - publikováno 25.6.2004 (00:27:02)
Pokračování>

Jaké však bylo moje překvapení,když jsem zjistil,že stále žiju.Hned v následujícím okamžiku jsem si uvědomil důvod.Paprsek,který už se blížil,aby mě zabil,byl vychýlen a pohlcen mým prstenem.Ještě víc než já byl ovšem překvapen Salmonus.V první chvíli se nezmohl na jediné slovo,pak zasípal a zrudl vzteky.

"Ksakru,jak je to možné!!!"Vždyť prsten by měl jít ovládat jen tajnou řečí."

Pak se prudce vztyčil a zmizel tak náhle,jako by snad ani nikdy neexistoval.Jen v uších mi ještě chvíli zněla jeho poslední slova.

"Já se vrátím!!!"

                                                   *********

Pomalu jsem rozmýšlel o té nečekané návštěvě.Už mi bylo jasné,že zde není nic normální.Jde zde o magii a prsten s notesem zde hrají hlavní roli.Ten Salmonus se zmínil o tom,že prsten jde ovládat jen tajnou řečí.Bylo nade všechny pochyby,že onou řečí je psán text v notesu.Pomyslel jsem si,že bych měl zřejmě zavolat profesoru Lithurstovi,jestli již nějak pokročil.Ozval se až po třetím zazvonění.

"Tady je profesor Lithurst."

"Dobrý den profesore,chtěl jsem se jen zeptat,jestli jste již pokročil s analýzou textu v tom notesu?"

"Ach,to jste vy,Abrahame.Musím vám bohužel sdělit,že neodpovídá žádnému v současnosti se vyskytujícímu jazyku."

"Víte,pane profesore.Měl jsem před chvílí velmi podivnou návštěvu.Abych pravdu řekl,víc než podivnou.Snažte se mi prosím věřit.Víte,dá se předpokládat,že zde máme co do činění s magií."

"S magií?Nemyslíte,že příliš mnoho fantazírujete?"

"Ne,to si opravdu nemyslím.Víte,zažil jsem velmi podivné setkání a myslím,že bych již určitě nežil,nebýt toho prstenu."

Pomalu jsem mu převyprávěl průběh předchozí "návštěvy".Na druhé straně bylo chvíli ticho.

"Nuže,Abrahame.Hypnotizér říkáte.A paprsek vystřelený z jeho paží.To je opravdu velmi neuvěřitelné.Ale je-li tu alespoň nějaká možnost,je třeba dát se po této stopě.Je-li v notesu opravdu nějaké písmo,dříve užívané při magických rituálech či zaklínáních,pak budu pokračovat ve hledání tímto směrem.Snad budu úspěšnější."

"V to také doufám.Ale myslete na to,že možná nejste v bezpečí.Ke mně se ten Salmonus dostal zcela bez problémů,takže vám zřejmě hrozí značné nebezpečí."

"Není vyloučeno,že máte pravdu,ale myslím,že ještě nějakou dobu není důvod se obávat.Já se nyní naplno pustím do pátrání a večer se sejdeme u mě doma.Zvu vás na večři.To už snad budu vědět víc.Pak uvidíme,co a jak."

"Děkuji za pozvání,profesore.Ale přece jen,dávejte na sebe pozor.Nashledanou večer."

"Nemějte obavy,Abrahame.Nashledanou."

Nemějte obavy.Jenže ty já jsem měl.Ale co,do večera se snad nic nestane.

                                                      *********

Profesor Lithurst položil sluchátko.To je nečekaný obrat událostí.Tak se ke slovu hlásí opět ta magie.Co jen všechno v mládí zkusil,poté,co se s ním spojil Velký mág.Ale myslel si,že tím už je navždy pokoj.Roky plynuly,mladý Benjamin pomalu dospěl,vystudoval,stal se profesorem lingvistiky.Na mága už pomalu zapomněl.Teď se mu však ve vzpomínkách vybavila poslední slova Velkého mága.

"Tvá pomoc pro mě byla nedocenitelnou.Děkuji ti,Benjamine.Však mám takový mlhavý pocit,že se nevidíme naposledy.Ale mohu se mílit.Sbohem."

Ano,tato slova teď profesorovi vytanula na mysli.Dobrá,možná měl Velký mág pravdu.Ale teď již nemohu více otálet.Musím jít zkoumat staré spisy.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 9.4.2003 > MEZERY PO TEČKÁCH A ČÁRKÁCH!!!! Fakt se to blbě čte a není to zas takovej problém je tam udělat, dej si tu práci.
Body: 5
<reagovat 
 balsiker (Občasný) - 9.4.2003 > Lian> 

Když mě to přijde tak nějak divný.Ale náš zákazník,náš pán.

Ale jinak jsem rád,že se ti to zdá dost dobrý na jedničku.


<reagovat 
 Lian (Občasný) - 9.4.2003 > serphose> Čarodějové, mystika, tajemno, to je moje.....tak asi proto :-))Když Ti to přijde divný, proč to píšeš?:-)
<reagovat 
 balsiker (Občasný) - 9.4.2003 > Lian> Tím divný jsem myslel ty mezery za čárkama,tečkama,...
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 9.4.2003 > serphose> Ach tak.....mně by spíš přišlo divný, že je všichni dělaj, jen já ne.:-))Se tu rozhlídni... Učili mě to ve škole, tak jsem na to háklivá:-))Ale fakt se to blbě čte.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 9.4.2003 > Hm. Dobré. Jen, tak dále.
Body: 5
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 9.4.2003 > Stále lepší (první dva díly byly trochu moc upovídané). Zaujala mne snaha o promyšlené dělení do jednotlivých dílů - v tom smyslu ale podle mne nevyšlo oddělení tohoto a předchozího dílu. Pokud si hrdina navlékne prst na ruku a pak ruce vztáhne proti tajemnému paprsku, je celkem jasné, jak to dopadne.
<reagovat 
jelen (Občasný) - 25.6.2004 > A teď bude ten kostlivec na poušti. Už sem to tu jednou čet asi před rokem.
<reagovat 
 balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > jelen> A nebude.Ten je až ve čtvrtém pokračování.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 25.6.2004 > serphose> No, tos možná mohl začít rovnou tim pokračováním a dát odkaz na předchozí články, páč asi neni uplně legitimní sem dávat něco dvakrát. Zase na druhou stranu je to po roce a asi sem už nechodí moc lidí, kerý to tenkrát četli a dost lidí sem dává věci ze šuplíku. Já jsem Ti to minule pochváli myslím, takže teď už bych to hodnotit asi neměl.
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 28.6.2005 > Tak přečteno, tenhle díl ano, líbil.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 (4) 5 6 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter