Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Prsten moci(1.pokračování) z kolekce Prsten moci
Autor: balsiker (Občasný) - publikováno 24.6.2004 (00:26:31)
Pokračování>
Venku začalo být opravdu velmi chladno,a tak jsem co nejrychleji pospíchal domů.Už jsem se nemohl dočkat,až se konečně zachumlám do teplých peřin.Nevídáno.Tohle,že je letní počasí?Kvapně jsem si odemkl a vešel dovnitř.Podivné,hned v prvním okamžiku jsem si všiml,že z obývacího pokoje jako by se linula mírně nazelenalá záře.Zul jsem si boty a vyměnil je za pohodlné trepky.Pak už jsem spěchal do obývacího pokoje.Nemýlil jsem se.Ta záře byla skutečná.A když jsem vešel do pokoje,nesmírně jsem se lekl.V křesle seděl nějaký stařec s bílým vousem,který mu sahal pomalu až na zem,a upíral na mě své uhrančivé černé oči.
"Tak konečně přicházíš.Nerad dlouho čekám."
Ohromen jeho neskutečnou drzostí a také jeho vzhledem,nezmohl jsem se na jediné slovo odporu.
"Vida,takže pokud správně předpokládám,nečekal jsi mě?!"
"Ne,"hlesl jsem vzápětí."A kdo vlastně vůbec jste a co tu pohledáváte?!"prohlásil jsem již mnohem důrazněji.
"Tak ty opravdu netušíš.No,moje jméno pro tebe není vůbec podstatné,ale dá se říct,že jsem tvůj osud.Já rozhodnu o tvém životě či smrti.To je důvod,proč jsem přišel.Dej sem prsten a notes!!!"
Poslední slova téměř vykřikl a já pochopil,oč mu jde.
"Nevím,proč je pro vás ten prsten a notes tak důležitý,ale nemyslíte,že byste se mohl alespoň omluvit za svůj nezdvořilý vpád a představit se?"
"Jsi hloupý blázen,ale dobrá tedy.Jmenuji se Salmonus.A protože už jsem na tomto světě o několik století déle,myslím,že bych trochu zdvořilosti zasloužil.Ten prsten potřebuji a ty mi ho dobrovolně dáš."
Pomalu jsem ten prsten vytáhl.Pomyslel jsem si,je to nějaký blázen.Prý je tu už o pár století déle než já.Ale co mám dělat?Dost možná,že je nebezpečný,i když vypadá jako neškodný stařec.Ale na druhou stranu,jak se dostal do mého domu?Pohlédl jsem mu do tváře.Ale vzápětí jsem poznal,že již od něj nemohu zrak odtrhnout.Jakoby uvnitř hlavy se mi ozval jeho hlas.
"Podej mi ten prsten.Podej mi ho."
Stále dokola.Najednou mě přestalo tělo poslouchat a já,zcela bezmocný,jsem začal pomalu kráčet k němu.
"Ano,jen pojď blíž.Až ke mně."
Náhle,snad v nějakém podvědomém popudu,jsem si nasunul prsten na prsteník pravé ruky.V tom samém okamžiku jsem znovu nabyl kontrolu nad svým tělem.Tak nečekaně,že jsem se zapotácel a málem neudržel rovnováhu.Už jsem začínal chápat,že mám před sebou přinejmenším nebezpečného hypnotizéra.Ale dokud mám prsten,tak nade mnou zřejmě nemá moc.
"Nic ti nedám!"spíše jsem vykřikl,než promluvil.
"Hlupáku,ještě jsem ti nepředvedl nic!!!Moc si troufáš.A já jen ztrácím čas.Musím-li tě zabít,dobrá tedy!!!"
S těmi slovy zkřížil ruce v podivném gestu a náhle konečky jeho prstů obklopila rudá záře.
"Zemři,hlupáku!!!"vykřikl a prudce upažil směrem ke mně.
Z jeho prstů vyšlehl paprsek,který mě měl v příští vteřině zasáhnout.Stihl jsem už jen zvednout paže v obranném gestu,ale tušil jsem,že mi to nebude nic platné...


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 8.4.2003 > že mi TO nebude nic platné.....a co znamená Tvojem???? Hrůza. Za tečkou, čárkou, otazníkem atd. se dělá mezera, blbě se to bez ní čte. Jinak dobrý. Těším se na pokračování.
Body: 3
<reagovat 
 balsiker (Občasný) - 8.4.2003 > Lian> Přidal jsem tam "to".Ale čekal jsem,že zrovna na něj upozorníš.Nemělo tam správně být,protože tím bylo myšleno,že mi nebude nic platné to gesto.Ale nakonec,není důvod se zabývat maličkostmi,tak jsem ho tam dopsal.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 8.4.2003 > Zajímavé. Jsem také zvědav co bude dál. Držím palce k dalšímu psaní.
Body: 3
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 8.4.2003 > začíná v tom být příliš vidět inspirace, ale uvidíme dál...:))
Body: 3
<reagovat 
Mildouch (Občasný) - 8.4.2003 > Souhlasím s přesličkou...
Body: 3
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.6.2004 > tak to jsem zvědav kam ten klon LoTR dovedeš......:)
<reagovat 
 balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > quentinbubakoff> Rozhodně jsem to nezamýšlel jako nějaký klon.To vážně ne.A taky to povede úplně někam jinam.No,začalo to jako takový nápad bez přípravy,takže to téma nějak vyplynulo.Navíc,já mám rád artefakty.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.6.2004 > serphose> no nechám se překvapit....já zase strašně rád překvápka...:))
<reagovat 
 balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > quentinbubakoff> No,pro pár lidí tu ještě dva díly nebudou překvápko,ale dál už to bude lepší.Nebo možná horší,rozhodně ale nový.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.6.2004 > serphose> sakra, že bych taky reprízoval?
<reagovat 
 balsiker (Občasný) - 25.6.2004 > quentinbubakoff> Já nereprízuju,ale byl jsem náhle donucen to před rokem ukončit,takže mi přišlo normální nezačínat po roce pátým pokračováním.
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 28.6.2005 > No, Pána prstenů jsem už viděla...jdu na další. Zatim mě to moc nebere, nepřijde mi to originální.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 4 (5) 6 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter