Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pinky Panther doporučuje slyšet dnešní nášup od Sharon Musgrave jako dar pro zítřejší oslavenkyni Královnu Alžbětu II. (92 let)
Autor: mystikus (Občasný) - publikováno 20.4.2018 (08:12:17)

http://www.sharonmusgrave.com/index.html

 

Dnes se po třiapůlleté odmlce znovu ohlašuje na scéně zpěvačka Sharon Musgrave s nadílkou v podobě nového alba nazvaného aprílově hravě „Sha´s Archive“. Jestli někdo rádi archivujete archiválie v podobě 13 rostlin popínavých a Fuchsií od lišky Šarády šarmu v pokročilejším stádiu, hudbu složili a slova napsali v tandemu Sharon Musgrave & uličník pohotový podobně jako filmový Jean–Paul Belmondo s talentem Alfonse Muchy jakýsi vizionář funky bicích Peter Grimmer, potom se nebojte pořídit si její dnešní novinku k poslechu. Na její webovce se dozvídáme, že hned během roku 1989 Sharon odcestovala hledat štěstí do Velké Británie, kde po boku úžasného tancechtivého producenta Williama Orbita (loni už slavil stejný den jako Gustav Eiffel svých 61 let) nejdříve vypomohla předělávce hitu „Love Is A Shield“ od německé party Camouflage v režii Vilíka Orbita a poté nazpívala čtyři pikantní písničky na albu Orbitova projektu Bassomatic: „Set The Controls For The Heart Of The Bass“. Čtyři vzrušivé ozdůbky tanečních parketů po celém světě od té chvíle nezestárly, stále platí jejich naléhavost „Fascinating Rhythm“, „Freaky Angel“, „Ease On By“ nebo „In The Realm Of The Senses“… na „Fascinating Rhythm“, „Ease On By“ a „In The Realm Of The Senses“ běžely uklidňující a pábitelsky zvládnuté videoklipy, všechny tyhle pecky vyšly i v remixech na singlech pro horlivé fanoušky prvního alba Bassomatic. V roce 1991 bylo možné její hlas velebit a nechat proudit jako dar zkoušky dospělosti za přítomnosti pianisty Juliana Josepha na jeho albu nazvaném „The Language of Truth“, kde s ohromnou živočišností probudila k životu soulovou klasiku od Curtise Mayfielda, nazvanou „The Other Side of Town“.

 

Když společně s Williamem Orbitem a Julianem Josephem objela na turné všechny kontinenty, zase se ukázala doma v Kanadě. Ale její vnitřní volání po divočině a kreativitě ji znovu zavedlo na jeviště, aby zde představila v plné kráse své první sólové album „Selah“. Videoklip k tomuto záměru ji vystřelil až do Top 20 v žebříčku Bravo Video chart. Ráda obzvláštňovala atmosféru na koncertech po celé Kanadě, měla v zásobě nejen kanadský žertík, ale též kanadský smysl pro elixír zastánkyně přírodních věd v jazzové interpelaci, pozvaná byla jako bonbonek pro Jazzový festival v Torontu, konkrétně v Harbourfront Centru.

 

V roce 2003 napsala a spolu s Ear to Eye Productions zasadila do děje taneční oddechovku lepší, než by tahal králíka z klobouku funky fejetonista Josef Zíma, kterou pojmenovala „Nobody“, tato věc vyšla jako singl na značce Timewarp v Evropě. Song byl také vybrán jako potěšení pro kompilaci tanečních koktejlových boulí „Ibiza Lounge–3“, která zahrnovala i zhudebněnou jazzovou krasavici Norah Jones a jakési hejsky nazvané Coldplay, tedy v překladu kompu jen chladnokrevná hra na nástroj.

 

V roce 2009 ji požádal britský producent Steve Miller z After Life, aby se laskavě její vokální šarm uvelebil na jeho chystaném albu „Electrosensitive“. Napsala a zahrála strhující dovětek silnou písní „Fantasy“, opět taneční chytlavá labužnická taktika, vyšlo jim to na značce Defected Records. Uvedenou fantazii byste našli vydanou rovněž na kompilaci (Hedkandi) Beach House 2009.

 

Druhý sólový projekt vydala Sharon lepší než základní instinkt Stoneové s patnácti citlivě aranžovanými hecovačkami užívat si chvíle volna po práci, nazvaný „Outflow“ 27. listopadu 2010… Tuhle zásadní desku celou produkovala se studiovým inženýrem a bubeníkem Peterem Grimmerem, našli byste rovněž freaky remixy pro repete. DJ Mixy ovlivnily Sharon natolik, že se nerozpakovala vydat své první deephousové EDM album nazvané „Get Down With Cha“ 12. září 2014 za přispění evropského producenta DJ Thora, nejspíš to bude Nor z hor, Viki jako Viking Cabadaj s housovými a relaxačními vypalovačkami posilujícími houslový klíč jako kdysi šperhák Karel Klíč a karikatury stáří. Její nahrávky najdete ve většině internetových obchůdků s hudebními nosiči noblesy, stejně jako eso karty nacházíte povětšinou fandit a stát při Vaší straně.

 

Dnešní zbrusu nové album s 13 aprílovskými návody na šeříkový první Máj a ráj jako dar pro zítřejší oslavenkyni 92 let v Buckinghamském paláci Queen Elisabeth II. si zapamatujete snadno, říká se mu „Sha´s Archives“ a dlouze jej budete přirovnávat s bezstarostnou náturou Sophie Loren nebo paní Vody u Ladislava Vodičky, jehož country zvukové stopy zůstaly už jednou provždy trčet v archívech srandy i poučení z dospělosti. Zase se pro práci na „Sha´s Archives“ sdružila se svým osvědčeným teamem L. Stu Youngem a Peterem Grimmerem, aby mohli otočit kormidlo současné výpravné pop music epopeje jako Alfons Mucha manželku tím správným směrem.

 

Nechejte se zlákat i na návštěvu webovek paní Sharon jednoduše na doméně www.SharonMusgrave.Com… 

 

http://www.sharonmusgrave.com/discography.html



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter