Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvakrát měř a jednou... z kolekce vtipy
Autor: balsiker (Občasný) - publikováno 10.4.2003 (12:54:27)
další v kolekci>

Přijde chlápek do baru, na rameni má takovou větší opičku. Objedná si panáka, opička seskočí a začne pobíhat po baru. Vyskočí na pult, sáhne do misky s olivami a pár jich sní, pak se vrhne na plátky citrónu a nakonec vyskočí na kulečníkový stůl, nacpe si do pusy jednu kouli a celou ji spolkne. Barman nevěřícně zírá a povídá: "Sakra, človeče, viděl jste to? Ta opice spolkla kulečníkovou kouli!" "To mě nepřekvapuje," odpovídá chlápek, "ten malý mizera sežere všechno, co mu přijde do ruky. Nebojte, za všechno zaplatím." Chlápek dopije, zaplatí drink i všechno ostatní a odejde. Za čtrnáct dní se v tom baru objeví zase i s tou opičkou. Zase si dá panáka a opička začne běhat po baru. Vyskočí na pult, sebere tam z dortu trešni, strčí si ji do zadku, zas ji vytáhne a sní. Barman je znechucen a říká chlapovi: "Ta vaše opice si strčila trešeň do zadku, pak ji vytáhla a spolkla." "To mě nepřekvapuje. Pořád žere všechno, co mu přijde do ruky, ale od té doby, co spolkl tu kulečníkovou kouli, si všechno nejdřív změří!"



Poznámky k tomuto příspěvku
Venuše (Občasný) - 10.4.2003 > Hmm, praktické ponaučení...
<reagovat 
jelen (Občasný) - 10.4.2003 >
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 10.4.2003 > :oD dostal si me...ale jako fakt...si uplne predstavuju tu opici.:o)))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 10.4.2003 >
Body: 5
<reagovat 
+vlk (Občasný) - 10.4.2003 > fakt dobrej
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 10.4.2003 >
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 10.4.2003 > :-)))))))))))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 10.4.2003 > *
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 10.4.2003 >

Solidní a neznal jsem ho.


Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 12.4.2003 > :-)
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 13.4.2003 > :o)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(3) 4 4 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter