Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Písek mezi prsty
Autor: Vio (Občasný) - publikováno 21.9.2000 (10:34:33), v časopise 22.9.2000
Cítím Tě, lásko...

Jsi jako zlatý písek,
který mi propadává mezi prsty
a je rozfoukáván do všech světových stran
ledovým zimním větrem.

A já Tě nemohu zahřát ve své dlani...


Poznámky k tomuto příspěvku
Elyn (Občasný) - 25.1.2004 > řekněme, že bych trošku krátila přebytečná "a"...
ale..;)
Body: 4
<reagovat 
Marťas (Občasný) - 22.9.2000 > Souhlasím s Martinem. Je to smutné.
Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 22.9.2000 > jo láska je jako písek, sevřes dlaň, zavřeš oči a uteče ti mezi prsty jako voda. Láska je jako čas. Ten taky strasne utika, ale nekdy a to je zajimave, ne. Proc? To prave nikdo nevi stejne jako to proc je laska a potom neni. Nejlip je na tom pisek. Ten utika jako voda, sype se jako cas a pri tom je porad piskem. Ale bude lip. Jednou taky budeme piskem a to se nam bude filosofovat.
Je to dobry. Líbí se mi to. Kratky a je tam vsechno. Dokonce i to "zlaty", neboť zlato se blyští ale rychle ztraci lesk jako nase lasky a taky dopredu nevime jestli se zamiluji do cernocha na jihu, araba na východe, amika na zapade, eskymaka na severu. A s tema zimnima vetrama mas taky recht. To znam jednu co ma studeny uplne vsechno co je 2cm daleko od nejake vetsi telesne plochy (nos, prstiky, nohy, ty zvlast, protoze zenska se studenyma nohama, to jako kdyby vedle tebe lehla smrt. Ta se nezahreje ani po dvou dnech. Nekdy v noci dokonce se musis presvedcit jestli nahodou neni mrtva, jak je ztuhla a studena.
Tak to vidis ja jsem musel pochytat tolik slov a tobe stacilo tech par a rekl jsi jeste mnohem vic
Body: 5
<reagovat 
Vio (Občasný) - 22.9.2000 > Hacku, ale řekls to krásně, dík.
P.S. mám pocit, že znám jenom ženy se studenými prstíky a nožičkami... a máš pravdu ;-)
<reagovat 
Čtenář - 22.9.2000 > Hackmane, pozor. Sašenka miwá studené nohy, přesto to zahřívání je nádherné a ten chlad mne pálí a vzrušuje...no to ovšem Smrt taky i když jinak
<reagovat 
Čtenář - 22.9.2000 > ještě podpis

miroslawek
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.9.2000 > Ač ta Tvá básnička je tak Vio krátká, je v ní moc ukryto, písek takto vtělený do lásky jsem ještě neviděl, krásný ! Musel jsem si to číst několikrát ...
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 22.9.2000 > Pěkný protiklad písek a chladný vítr...a poslední obrat vše vysvětluje...pěkný, stručný povzbuzující Vio :)
Body: 5
<reagovat 
Killersx (Občasný) - 23.9.2000 > Pěkné
Body: 5
<reagovat 
Daisy () - 23.9.2000 > krásná básnička, opravdu...:o)
Body: 5
<reagovat 
Majka (Občasný) - 23.9.2000 > Mě se také moc líbí.
Body: 5
<reagovat 
ilra (Občasný) - 23.9.2000 > Silná myšlenka,ale zasloužila by si více svého nadání...
Body: 3
<reagovat 
Cobain (Občasný) - 24.9.2000 > Je to moc pekny, jako holka bych si asi i pobrecel...jak uz reklo par lidi predemnou, velice malo vyjadruje hrozne moc.
Body: 5
<reagovat 
Vio (Občasný) - 25.9.2000 > Děkuji všem...
ilra: nerozumím
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter