Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
FUCK YOURSELF!
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 11.4.2003 (12:21:39)

 

 

 

 

 

FOTO COPYRIGHT REX FEATURES LONDON



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 11.4.2003 > lidi jsou nepoucitelny :(((((((((((((
<reagovat 
Archiw (Občasný) - 11.4.2003 > Rozebírat plakát jako takovej nebudu...
Jen se i sebe ptám, proč. Proč člověk dokáže bejt takovej jakej je. Neodsuzuji jenom toho primitiva co dokáže rozmlátit bezbranného tuleně, ale nás.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.4.2003 > plakát? to je můj skromnej protest....
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.4.2003 > Dost drsně udělané, ale chápu, že to tak má být...ty lovce je ale těžký soudit, když člověk neví, zda na tom lovu nejsou životně závislé třeba jejich rodiny a tak...
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.4.2003 > ne to nejsou, je to všechno pro kožešinu, pro prachy.....
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 11.4.2003 > Kdyby nebyla po kozesine poptavka, tak nebude ani tohle...on jen prvotni clanek toho cyklu. Kdyby to nedal on, bude to delat nekdo jiny. Samozrejme je to hnus...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.4.2003 > je to vsechno o nas, o nasich rozmarech, o nasi krutosti.....
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 11.4.2003 > Bojkotus tedy lidstvo nikoli jeden zamer, i kdyz je jeho soucasti...ja se stydim, ze jsem clovek.
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 11.4.2003 > Archiw - clovek je totiz bohuzel nejhorsi predator, ktery na rozdil od jinych zvirat (jsme-li tedy zvirata podle teorie pana Darwina) nezabiji pouze pro preziti, ale hlavne pro zisk. Nebudu to rozebirat tady, je to spise vec do fora.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.4.2003 >

gino:týhle diskuze neni nikdy dost

piko:bojkotuju téměř všechno, kdybys nevěděl


<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.4.2003 > ohodnotí mi taky někdo tu grafiku?
<reagovat 
xmark (Občasný) - 11.4.2003 > Plakát se staženou liškou (ten, co ho komise pro etiku reklamy nařídila stáhnout) byl lepší. Velká písmena mi přijdou jako zoufalý výkřik vyjadřující něco, čemu by jinak nikdo nevěnoval pozornost. Radši čtu to, co si přečíst chci, než to, co si přečíst musim (a tohle se fakt nečíst nedá).

Jinak souhlasim s Martinem a P.i.k.o - tahle práce je dost špatně placená, aspoň ve srovnání s výdělkama překupníků, módních salónů a těch, kteří si tulení kožichy kupují. Asi bych hledal chybu jinde, než u těch lovců.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.4.2003 > chyba je ve všech, i v nich, to mi nevymluvíš..... jo velká písmena musej bít do očí, protože lidé si nevšímají, to je přece základ..... nemůžeš něco změnit, když to nedáš viditelně najevo....
<reagovat 
Hanele (Občasný) - 11.4.2003 > Dobra...Mam-li to brat tak ,ze budu hodnotit tvou grafiku : ...Na prvni pohled je to jasna kolaz ...Chtelo si to s tim vice pohrat , tak ,aby to zapadalo do sebe a nebilo do oci jako slepovanka ...Co se tyce pismen ...Nasilne ...Jak v podobe textu tak v podobe umisteni ... Kdyz chces ,aby to lidi trklo tak ,ze se zastavi,zkus priste do stredu zajmu dati jen mrtve telicko ...Ver , ze to upouta vice ,nez jen nadpis a zabijak se vztycenym prostrednickem v pravem rohu . Ve sve podstate by melo byt to zubozene telo to prvni ceho si vsimnes .
<reagovat 
racpav (Občasný) - 11.4.2003 > K takovému obrázku se dá dodat snad jediný: "jak nádherný tvor člověk je, když je člověkem..." !!!
"člověk" zaslouží vyhubit :o(
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 11.4.2003 > Je to hnusny.
<reagovat 
rell (Občasný) - 11.4.2003 > Nevím jestli by to šlo použít jako plakát,ale jako osobní výpověd proti lovu tulenů je to dobré,ba vynikající.
Body: 5
<reagovat 
stefan (Občasný) - 11.4.2003 > zasadne nekritisuji grafiku, nemam nato.. ale byla jsi nekdy na jatkach?
ne ze bych s tim lovem jako takovym a takhle souhlasil, ale NEJDE JEN o kozesiny a penize.. i o obzivu a nechut se zrici tradicnich zpusobu lovu..-(
<reagovat 
AdaMM (Občasný) - 11.4.2003 > bohužel je to opravdu nepovedený "plakát".
musím souhlasit s jinými, že hlavně ten font, umístění textu a ... možná i obsah toho nápisu...

šlo si s tím vyhrát víc.
Body: 1
<reagovat 
sédy (Občasný) - 11.4.2003 > Lucie.. ja bych rekla ,ze plakat dobry ale vypada jak od greenpeace ne jak od reklamni agentury zoc neni  v teto souvisloti na skodu,hlavne ten pixelovity clovek to trochu kazi
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.4.2003 > díky všem za připomínky, možná zkusim udělat ještě jeden a lepší, toto bylo spíchnuté horkou jehlou během pěti minut a ještě trochu v afektu
<reagovat 
toono (Stálý) - 12.4.2003 > ..nebudu se vyjadrovat k provedeni, ale mam dojem ze ten text je spatne(anglicky)..
<reagovat 
xmark (Občasný) - 12.4.2003 > Nechci nikomu nic vymlouvat, ale pampelišek na anglickém trávníku se nezbavíš tim, že budeš utrhávat kvítky. Zamyslela ses nad tim proč ten lovec fotografa vyprovodil právě timhle gestem?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.4.2003 > tos mě fakt potěšil, toono, nechápu proč se k tomu nechceš vyjadřovat... a napsaný je to dobře...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.4.2003 > Lucie> ..nee, tak jsem to zas nemyslel, nemam na to nazor proto nechci tlachat, ale na ten text jsem te upozornil s dobrym umyslem..
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 13.4.2003 > joo udelej jeste jeden, lepsi a hlavne vic krve...abych se uplne poblil
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.4.2003 > xmark: výsměch.....   
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 13.4.2003 > Lucie> ... co třeba frustrace? Stud? Koho práce baví a je s ní spokojenej, nemá zapotřebí dělat takovýhle gesta. Je to přeci taky člověk...
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 28.4.2003 > Zabijáci ? ti lidé nemají co do huby,ano i v Kanadě jsou chudí lidé,je to vůbec nezajímá co si o něm myslí celý svět.Zabíjejí pro peníze aby nakrmili sebe a celou rodinu.Pravými viníky jsou majitelé tuleních jatek.A lidé co nosí peněženky s tulení kůže.A to i mnozí z vás a äni o tom netušíte,koho tady soudíme,řezníka nebo lidi,kteří užívají tulení výrobky.
A buˇsi jistá,že Eskymáci to dělají zrovna tak.Na jednom lovu zabijí až 12 tuleňů jen noži a harpunami.Ten tuleň trpí jako kráva..ale tak to prostě je...
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 11.4.2003 > Před chvílí se mi dostaly do rukou fotky z Kanady - exkluzivní reportáž z lovu tuleňů. Něco nechutnýho. Ten hajzl, co je na fotce, je jeden z lovců a takhle vyfakoval fotografa, když odjížděli pryč.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 17.6.2003 > Lucie> Souhlasim, jenom nechápu proč o té grafice píšeš jako o fotce, když je jasné, že je to montage...
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.6.2003 > nepíšu....kde?
<reagovat 
tomash (Občasný) - 17.6.2003 > "Před chvílí se mi dostaly do rukou fotky z Kanady" - ten "hajzl" přeci na tu fotku vůbec nepatří...:)
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.6.2003 > no dyk jo, bylo to několik fotek, ze kterejch sem udělala tu montáž.....
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 17.6.2003 > Lucie> jo tak fajn:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter