Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
STYDÍM SE
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 27.1.2019 (16:47:44)
~ STYDÍM SE... ~
(inspirováno písní J. Lennona)

Stydím se za sebe,
za život dobitý,
budoucnost, již jsem vzdal,
za dluhy, za pití.

Za kroky do prázdna;
času jen nadohled,
dny, které necítím,
nemění tento svět.

~

Stydím se za slzy,
ulehly do očí,
za lásky falešné,
srdce, když zotročí,

za klamné představy,
neklamné obavy,
globální orgasmus,
kritiky - jejich hnus.

~

Stydím se za Malost,
za chůzi v zákrytu,
stydím se za lačnost,
ohňostroj pocitů,

bláboly opilců,
duševních zbloudilců,
za lejna klasiků
z mírových výkřiků.

~

Stydím se za Boha,
za lidi stydím se!
Na dosah obloha...
sebevrah na římse...


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 27.1.2019 > SNB tak zkus ještě jednou devítku a dáš 2 věty-my ti věříme, Ančo!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 27.1.2019 > Odvaha poetů z Totemu je úctyhodná. Hlavně těch anonymů.
Ty se nemáš za co stydět, na to tu jsou jiní adepti. Tu písničku jsem neznal, je krásná.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.1.2019 > SNB
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.1.2019 > teď sis naskočila ani netušíš...
<reagovat 
čtenář Jarouš Zvletný - 28.1.2019 > Myslím, že nudlákovi křivdíte. Měli by jste si všimnout, jak se opravdu snaží o jistý sebevhled. O přiznání faktu, že si prostě sám posral život. Jistě, vydrží mu to stěží první odstavec a končí opět proklínáním a viněním celého zlého svět, ale ta snaha tam JE!.Přehlédněte jednou, že nudlákova hlava vypadá jako jelito a zbytek jako meruňkový knedlík. Že píše ještě pitomější bláboly než egil. Že si jedinkrát za život nevrzl, všem jen ubližoval... Prostě je malý ale – snaží se! Copak to nevidíte? Magor.
<reagovat 
 Čtenář - 28.1.2019 > čtenář> jediný co vidím, že si píča a vopruz Totemu, už jsem tě varoval! jak chceš!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.1.2019 > čtenář> já ti dám magor, že se z toho posereš, čůráku zpuchřelej! Nejenom, že tě hlásím, ale uvidím-li ještě jeden hnusnej koment, kdekoliv na Totemu, tak ti osobně dám do rypáku, šmejde!
<reagovat 
 čtenář spravedlivý - 28.1.2019 > čtenář> poslouchej ty kreténe, co nevíš jestli jsi píča nebo kokot, co to tu furt žvatláš? nic neumíš a jen urážíš, já ti klidně ukopnu hlavu, dej si vodchod debile!
<reagovat 
čtenář rýp - 28.1.2019 > Né, to né judlo, prosím, nehlaš mě. Já už to nikdy neudělám. Ty vole někdo zvoní! To bude Jarda s Petulou. To je můj konec. Magor.
<reagovat 
 čtenář TOTEM - 28.1.2019 > čtenář> všechny tvé komentáře jdou z 1 IP ad. To nebude těžké tě identifikovat. Navíc mají stejného jmenovatele-idiocii!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.1.2019 > Díky, lidi, ale já se královsky bavím!Aspoň dáme rekord! Těch stejných jmenovatelů tu je vícero! -stále se opakuje jak kolovrátek -dement je zakomplexovaný, zamindrákovaný, je úplně fuk jestli má dole rakovinu nebo šneka -je to sodomita -neumí česky -je to nešťastnice, kterou ničí samota, ale může se divit, když je hloupější než kdysi Mystikus?? -to byl genius proti ní -snaží se rozpoutat nenávist, avšak ve své nenávisti zůstává sama a to jí stravuje -má omezenou slovní zásobu, tak na 9 let -nemá talent a fantazii -má argumenty dítěte -je vošklivá a krpatá -vůbec nemluví k věci nebo dokonce k dílu, ta se zadrhla někde u první facky, co inkasovala od otčíma, když zjistil, co to vyženil za hovado! A HLAVNĚ!! ANO-již vyhrála HOUPACÍHO KONĚ ZA ROK 2018! JE TO BLBka ROKU!! Já na ní kálím, jestli jí chce dát někdo přes držku, ok, aspoň bude sranda, budem tý PIZDĚ ŘÍKAT KRVAVÁ MARY. GRATULUJEME, HOVNE!!! Napiš telenovelu! První díl - žila jsem se závistí. Druhý-jsem plná žárlivosti a zášti. Třetí-ZABTE MĚ-ULEVÍ SE MI!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.1.2019 > no, já mu, to bude chlupatá, smradlavá mužatka, pro jistotu do rypáku dám. Sliby plním!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.1.2019 > analfagot> máš tam čárky navíc! ty svaly, viď... tobě nemusím aspoň vysvětlovat, že je to fór! Ty to stejně děláš pro hnidopichy naschvál, viď? Počkej hochu, rekord bude můj, protože Hloupost chudých duchem prostě přitahuje!!!!!!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.1.2019 > já jsem zvědavej, co to je za úchyla, co dostane po hubě? Hlavně proto, že on ví, že ani inteligencí, ani vtipem na jfj nemá, ale stejně si pro tu držkovou dojde, to může fakt jen sexuálně vyšinutej magor, jak se příznačně pojmenoval!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 28.1.2019 > V poslední době čtu, že se kde kdo za někoho stydí. Je to vůbec možné? Vždycky jsem si myslel, že stud je osobní pocit. Asi se tím opisuje něco jiného. I když - stydět se za Boha nebo za lejna klasiků ...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 28.1.2019 > zkouška> v poslední době myslíš asi tak milion let, nebo tě teď probudili z komatu?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.1.2019 > zkouška> hele, já furt čekám na tvou radu k básni Zrcátko! Do té doby nic!
<reagovat 
 čtenář Helen - 28.1.2019 > zkouška> Ty nic nepíšeš? Pročpak, rejpale? Nikdo ti neni dost dobrej, ani julián, seifert nebo lennon, ale kecat pubertální hlouposti...
<reagovat 
čtenář Helen - 28.1.2019 > Tvé básně jsou prostě úžasné a jak už to bývá u mimořádných talentů, ti neschopní se chtějí ohřát ve tvé zasloužené slávě. Zajímalo by mě, jestli AF je tvůj syn? ahoj, h.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.1.2019 > čtenář> Díky. Na odtajnění je čas! Baví mě ty idioti, jak jsou mimo! Říct-odhalit jim, na co jim fantazie nestačí by je zničilo a umasturbovali by se k šílenství! Všechno má svůj čas a VŠECHNO JE JINAK, NAVÍC UŽ JSME NAZNAČILI DOST, JEŠTĚ BYCH TI TO NAPSAL DO VZKAZU, ale není kam! Nemůžu si vzít na svědomí toho ONANA, ŽE, ehmmm, jak by řekl Rychlonožka!
<reagovat 
 čtenář j.f.julián - 29.1.2019 > čtenář> Ahoj Helen, čtu tvůj opravdický zájem. Ano, AF je muj syn. je geniální a jao jediný mě na světě chápe. jsem to tak trochu já. pak mám ale ještě syna toho syna, vnuka, ten je ještě geniálnější než my dva se synem dohromady, ten jsem taky já, ve společnosti my říkají mystikus, ale to opravdu až v hodně dobrý partě. taky jsem měl otce, to byl Lála Pešek, bratra Lukáše a Sagvana a prcal jsem zagorku mezi čtvrtou a pátou plastikou. Magor.
<reagovat 
 čtenář j.f.bublián - 29.1.2019 > čtenář> A to si neměl žádnýho dědu? // Já že neměl dědu? Můj děda byl Rychlonožka ty plantážníku.
<reagovat 
čtenář FILIP TOPOL - 29.1.2019 > NA TOTEMU UŽ NEEXISTUJE ŽIVOT. JAK ALE ZŮSTÁVÁ POSLEDNÍ ŽHAVÝ UHLÍK, A TO DŽUDLIÁN JE, PORÁD SE DÁ ŘÍCT, TOTEM ŽIJE. MĚLI BYCHOM SI HO VÁŽIT. AŽ ON ODEJDE, TO TEPRVE BUDE KONEC TOTEMU. ALE ON NEODEJDE. TYHLE HYPOCHONDŘI MÍVAJ SAKRA DLOUHÝ ŽIVOT.
<reagovat 
čtenář rýp - 29.1.2019 > a už jste se dívali na profil j.f.juliána na FB? to nedělal on, to si z něj někdo dělá srandu, a julián to měsíce neví. teď si půjde něco vymačkávat, stejně to nenajde. neni to magor, je to horší.
<reagovat 
čtenář lesbič kamasutra - 29.1.2019 > potká starej lennon mladýho masaryka a ptá se: hele, co si jako myslíš o tom juliánovi? A ghándí na to: jasně, znám juliána, ten je hustej, dobrohustey. seifert taky řikal.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 29.1.2019 > již léta mi sedává Na Ořechovce, před mou funkcionalistickou vilkou, nějaká vodrbaná ženská. Je v roztrhaných šatech, jak z filmu od Vláčila, a když jdu okolo s mladými kůzlátky z noční Prahy, tak nastaví šátek a čeká až jí hodím korunku či dvě. Dívá se na mě vlhkým pohledem zhrzené ženy-alkoholičky na héru a občas se neudrží a mne si veřejně vulvu. Říkám jí-copa tu děláš stařenko, proč nejdeš do azyláku, trochu se umýt, vopláchnout ten hnus, vždyť ukrutně smrdíš! Kolikpak ti je, stařenko? Ona vždy něco blekotá a jakoby v extázi se mi snaží líbat ruce. Klečí... Dnes už vím, kdo to je! Ona tam totiž postávala již, když žil ještě táta. Také Národní umělec. Je to žena, která se zasekla někde v 9 letech - na koncertu Viktora Sodomy si prvně stříkla do bombardérů po bábě a vřískajíc se mu dala v šanc. On ji však s pohrdavým úšklebkem překročil-a to ženy neodpouští! Je to přesně ten typ, který stává před domky Gotta, Sagiho, či Matušky. Čeká ji jen svěrací kazajka a blázinec, inkontinence a posrávání na veřejnosti. Nepředstavujte si ovšem Divou Báru-krásnou pannu s trojkama a úžasnými koleny. Toto je BABA JAGA s křivými hnáty, vytlučenýma zubama tzv. oharky, smrdí až Na Hanspaulku. Ano, dnes jí hodím pětikačku! Vím, že miluje představu jak mně myje nohy, jak uklízí zvratky po mých uměleckých souputnících a oprašuje s pobožnou úctou mé literární ceny. Chápu, že je napůl negramotná a napůl dementní, že neopětovaná láska ji zatemnila mozeček velikosti holubího vejce, že se mstí a je mi stále v patách, hledá na int jakoukoliv zmínku o mně a je nešťastná, že se nedostane na mé liter. stránky, kam pouštím jen vybrané a soudné, kteří o poezii stojí a rozumí jí. Ale, ač nejsem krutý, co se týče mě, tuhletu STOLKERKU KLIDNĚ MŮŽE PŘEJET V3S. U mě má jen SNB a je příznačné, až osudové, že vyvrcholila pod básní Stydím se...
<reagovat 
čtenář Ian Stalkereren - 29.1.2019 > Ian Stalkereren
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 29.1.2019 > dobře ty, jaromíre! hup, ty stalkere, tady máš kačera!!! Smáznul jsi je jak zasraný schody, retardy nemocný! TLESKÁM!!!
<reagovat 
 Čtenář - 29.1.2019 > analfagot> já taky tleskam! Supr basen a tve reakce-to se pozna,ze to pise skutecny basnik!
<reagovat 
 čtenář ANÁLHUKOT - 29.1.2019 > čtenář> tleskam piskam nadsenim, to je ale lesenim, se tu holka pokakaka, a jaj i ji pokachacha, ole vole atd
<reagovat 
čtenář kámoš - 27.1.2019 >
četl jsem jen první větu úvodu, ale:

Provádím rozsudek: nudlián definitivně zešílel. Povídá si sám ze sebou a věří, že to nikdo nevidí. Totál.
<reagovat 
 čtenář x man - 30.1.2019 > čtenář> proč nám náno říkáš že neumíš číst? proč se vydáváš za muže a drandíš si veřejně bramboru před Mistrovou vilou???
<reagovat 
čtenář Lála Pešek - 27.1.2019 > Ještě piráty nudlo, próósíím.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 27.1.2019 > čtenář> PAKO nemocný, když už se snažíš škodit, tak si pamatuj, jestli se vydáváš za ženu, či za muže.
Víme o tobě! Těš se na Zúčtování negramote!
Uděláme to po mém...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.1.2019 > čtenář> máš tu spoustu dotazů od tvých příznivců, chtělas pozornost, tak JIM ODPOVĚZ, pičmundo!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.9.2019 > https://youtu.be/oCLsa98D7iU
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter