Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Postrafaelité
Autor: toono (Stálý) - publikováno 8.2.2019 (00:00:00)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Kolemjdoucí - 8.2.2019 > Konečně po dlouhý době něco na co se dá dívat!
<reagovat 
čtenář m 2 - 9.2.2019 >



to už je lepší
<reagovat 
čtenář Kolemjdouci - 9.2.2019 > Ani dnes se kouzlo neztratilo!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 9.2.2019 > čtenář> to je jiste dobre vedet.. treba ja dneska nebyl uplne spokojeny s ranni stolici..
<reagovat 
čtenář Kolemjdouci - 11.2.2019 > Vůl zůstane volem i kdyby na housle hrál...
<reagovat 
 toono (Stálý) - 11.2.2019 > čtenář> no ale zase umi na housle a o to preci slo kdyz se na ne daval.. kdyby se nenechal vykastrovat zase by nemel potrebnou pili se na ne naucit..

zajimavy jinak jak sem chodis anonymne otravovat, ja tohle tobe nedelam.. jednak ani netusim kdo jsi a kdybych to i vedel tak by me tvoje nejspis picoviny nejspis nezajimaly..
<reagovat 
 čtenář Kolemjdouci - 12.2.2019 > toono> Tvrzení,že všechny baby jsou na prachy,většinou rozšiřují chlapi,kteří nemají babu , ani prachy.
<reagovat 
 toono (Stálý) - 12.2.2019 > čtenář> to je moc hezky, ze se snazis pouzit mych prispevku k propagaci svych prislovi, ale co si takhle zalozit nakou normalni identitu a psat to do rubriky literatura??
<reagovat 
 čtenář Kolemjdoucí - 13.2.2019 > toono> Závist je forma chvály!
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.2.2019 > čtenář> ;D ted uz jen spocitat kolik se nas takhle podepisuje.. nicmene my jsme to vcera, myslim, nazvali se spolubydlou v aute zarlivosti..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter