Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PROTEST 2
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 14.4.2003 (10:53:12)

 

 

 

 

FOTO COPYRIGHT REX FEATURES LONDON



Poznámky k tomuto příspěvku
Gerhard (Občasný) - 14.4.2003 > Souhlasím s tebou Tome...

<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.4.2003 > to neni žádná prvoplánová agitace.... jde mi o to - jednak abyste hodnotili moji grafiku a potom taky chci upozornit na neco, co se mi nelibi....protože vím, že spousta lidí o podobných problémech vůbec neví (nebo nechce vědět) - má to navozovat otázky a rozvíjet následné debaty ... kdekoli ....
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 14.4.2003 > Lucie> Ad grafika: stupňováním nechutnosti si říkáš o odpadkový koš, i když silně pochybuju, že se tam pošleš.
<reagovat 
sédy (Občasný) - 14.4.2003 >

pusobive, presne takovych veci by melo byt vic ikdyz pochybuju ,ze to s tema ,co za tokovy veci muzou neco udela.

Jsme lidi ne zvirata proc se znazit byt zase zviretem.mame tu moc nechat nekoho zemrit bez trpeni, ne hrat si se zviretem jako kocka dokavat nechcipne..tim myslim zpusoby lovcu i zvyky urcitych narodu, tykajici se jidelnicku.


Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 14.4.2003 > Pokud mohu mluvit za sebe, tak na mě taková provplánová agitace působí spíš opačně. Je moc jednoduchý použít roztomilé a trpící zvířátko (nebo děťátko). Je ale obtížnější proniknout do podstaty věci.
Mám pocit, že taková agitka je výsledkem velkého emocionálního pohnutí a emoce bývá něpřítelem rozumu. A jen rozum (ovšemže spolu s morálkou) dokáže rozhodnout, co je správné z co ne. Obecně můžeme říct, že každá smrt a každé utrpení je nesprávné. Jistě. Ale pak šmahem odsuzujeme celou biosféru. Hrancie je tedy asi někde jinde. A kde? To je otázka do debaty, která se ostaně vede už nějakou tu stovku let.
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 14.4.2003 > čtenář> malý přípodotek - předchozí příspěvěk je můj.
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 14.4.2003 > _Tom> Jenže chování člověka, ať se to někomu líbí nebo ne, je založeno z větší části na emocích.
Kdyby kouření na veřejnosti vyvolávalo stejné pocity jako např. močení (z rozumového hlediska jde téměř o totéž), mohl by člověk-alergik strávit příjemný večer s kamarády v restauraci, nebo se ukrýt před deštěm v budce na tramvajové zastávce.
Na podobnou notu hraje Lucie (a nejen ona) - prostě se jen snaží dosáhnout toho, aby pohled na člověka v přírodním kožichu vyvolal stejnou negativní reakci, jako Achilles vláčející tělo zabitého Hectora kolem hradeb Tróje.
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 14.4.2003 > xmark> 

Asi jsem se nevyjádřil úplně jasně. Nesnižuji význam emocí, vždyť emoce jsou tím, co nás motivuje. Bez emocí by se těžko hledala odpověď na otázku Proč?, položenou ohledně smyslu té či oné činnosti.

Pokud jde o moje emoce, naznačil jsem je - moje emoce směřují k pocitu, že se autor nechal svými emocemi příliš unést, a to má pro mě většinou negativní hodnotící znaménko - a proto to na mě působí (jak jsem napsal) kontraproduktivně.


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.4.2003 > Nojo, ale zadne - zduraznuju vubec zadne - umele vlakno nehreje v mrazu kolem minus ctyriceti tak jako tuleni kozich. Vyrobci umelych vlaken lzou.
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 14.4.2003 > Filip Sklenar> 

co by ti bylo milejsi..byt umlacen tyci do hlavy nebo zabit jednou strelou do hlavi??


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.4.2003 > To je prece lez - s temi tycemi. Vzdyt by poskodili kozesinu! Urcite bych byl radeji zastrelen kulkou do hlavy, nezli umiral roky na metastazovanou rakovinu. V tom mam jasno.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.4.2003 > nechtěj po mě, abych sem vložila fotku s tyčí! ale jestli chceš, klidně ti ji pošlu mejlem.... mám dvě obzvláště brutální....
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.4.2003 > aha, pošlu ti je teda mejlem....
<reagovat 
kimot (Občasný) - 14.4.2003 > A hodnotit grafiku? Ja nevim... Nebude mi pak odpovezeno, ze tato prace je dilem necelych osmi minut a ze nemam mit strach, protoze bude brzy nasledovat PROTEST 3, ktery uz by mel byt lepsi (10 min?)?
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 14.4.2003 > mne je z toho blbe. Ze vseho.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 14.4.2003 > kimot: nebude....
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 14.4.2003 >

Hodnotit grafiku ... nevím ... dobrý foto, vloženej text ... ale s obsahem textu by chtělo něco udělat, hipísáctví už dnes s lidma moc nehejbe - viz reakce výše.

 

http://www.ohz.cz/Zviratka/Obrazky/peklo/10.jpg


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 15.4.2003 >

LUCIE - zadam Te (a odesilam vsem vice ci mene do tehle debaty zainteresovanym), abys fotky, ktere jsi mi poslala, zverejnila v kratke dobe zde.

To, co mi dnes odpoledne blesklo hlavou jako pouhe podezreni, se zmenilo po shlednuti onech fotek v jistotu. Jsou to podvrhy!  Na jedne stoji chlapek nad mrtvym tulenem (doufam, ze to byla alespon obet lovcu, nikoliv tvych fanatiku) a drzi v ruce jakousi hul. Na druhe tento vysnoreny typek mava onou holi pred vysmatym tulenem.

Kozesina ubiteho zvirete je opravdu bezcenna. To by nebyl lovec, nybrz idiot! Z toho je pres jejich ponekud brutalni remeslo nepodezrivej. Delaji to pro prachy.

 

A navazuje poznamka cislo dva. Mame v Cesku miliardu problemu. Zamestnanec v soukromem sektoru nema zadna prava a vydelava almuznu. V Ostrave koupis za petistovku takovou hromadu heroinu, ze by na ni i Afganec vytrestil oci. Samozrejme, pokud se po te zdevastovane silnici do Ostravy vubec dostanes.

 

Jenze to je to cesstvi. Vynest si odpadkovy kos, to Cech nesvede. Zato umi radit kanadske vlade, jak omezit lov tulenu.

 


<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 15.4.2003 > zbytecne velkej napis, ukecany a taky mi to prijde trochu levny se zabyvat takovym popularnim tematem. nepodcenuj nas tolik.
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 15.4.2003 >

Katerino - horsi problem v Cechach je opravdu kapitalismus nezli psi zapasy, ktere jsi videla v mexickem filmu Amores Perros.


<reagovat 
sédy (Občasný) - 16.4.2003 > filipe nemluv o vecech o kterych nemas poneti
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.4.2003 >

ad 1) dej sem desítky hrůznejch fotek a určitě otevřeš oči alespoň někomu.....

ad 2) kosmetiku téměř nepoužívám a to málo co mám, neni testovaný, to sem si už dávno zjistila...

ad 3) jsem amatér, grafikou se neživím, ani jsem jí nestudovala...

ad4) nemusel si muj příspěvek otevírat

 


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 17.4.2003 >

Pamatuji se na jednu demonstraci, behem niz se ptali reditele kosmeticke firmy, resp. jej obvinili, ze pri testech na zviratech zranuji zminena kyselinou.

"Zajimava otazka," pravil reditel, "kolikpak jste, mlady muzi, videl parfemu, jejichz soucasti je kyselina?"

Souhlasim s tebou, Clarku, ve tvych zaverech, nelibi se mi ale zpusob, jakym jsi k nim dosel.

Nechej se ujistit, ze zadna velka firma - krome tech farmaceutickych - si dnes nemuze dovolit nechat zvirata trpet "neskutecnym zpusobem". A smrt laboratornich krys mne nechava chladnym. Nezli Koch nasel lek na TBC, zabil udajne 100 000 kraliku. Myslim, ze je to (z hlediska lidstva) unosna cena. 


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 14.4.2003 >

Klidne uverim, ze to divadlo s tyci inscenovali prave oni ekologicti propagandiste. Protoze lovec tu kozesinu musi prodat nepotrhanou. Ja se toho nezastavam - myslim ty lovy. Ale tahle propaganda (ostatne taky zkreslujici nehoraznym zpusobem) mi jde proti mysli snad jeste vic.

Krava vyvrzena z kuze nevypada o nic lip.

A kapri, co se dusi v kadich, ti neumi jecet.

A svet, jak pravil Werich - klackem nespasis.


<reagovat 
 kimot (Občasný) - 14.4.2003 > Filip Sklenar> Mam neprijemny pocit, ze neco na Tvych slovech bude (o ekologickych propagandistech).
<reagovat 
 Dawinea (Občasný) - 30.4.2003 > Filip Sklenar> S tímhle se nedá jinak, než souhlasit. Pohled na toto a jemu podobná zviřátka nás trápí už pro jejich oči, tak mlčenlivé a přesto dokáží oslovit. Ta kráva je dobrej příklad - vždyť proč se stále říká: čumí na to jak tele na nový vrata - protože telata (ale nejen ona) mají ten zvláštně specifický výraz nevinnosti. Stejně jako to zviřátko z dílny Lucie. Ale horovat pro jedno nebo pro druhé - nedá se. Možná ta námi všemi obdivovaná cesta kompromisů by mohla zabrat. Ale kdo nám dá hranice?
Body: 1
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 16.4.2003 > Hele uz nekolik let doma pouzivame zbozi netestovany na zviratech, protoze to je teprv vec. Tulene aspon ubijou, ale pri tom testovani ty zvirata trpi neskutecnym zpusobem. Moh bych sem dat desitky dost hroznych fotek, ale nic by se nezmenilo. Lidi sou totiz uz takovi. Co ty? Jakou pouzivas kosmetiku?

Grafika? Nenapadita, staticka typografie...amatersky

Hele, chci chodit na Totem za prijemnym umenim a ne pro tohle...di s tim nekam
<reagovat 
 Dawinea (Občasný) - 30.4.2003 > Clark Kent> Když už tak "krásně" kritizuješ vše uvedené a prezentované (nutno poznamenat, že Lucie Ti odpověděla skvěle) - co jsi udělat Ty sám, abys sdělil lidem, že by pro něco měli otevřít oči? Tím "uměním", které tu hledáš? Umění, které dokáže poukázat na skutečné chyby lidstva a současného světa - hmmmm..... o jeho ukázku bych stála i já. Nicméně - můžeme s těmi ukázkami začít od Tebe, takže....?
<reagovat 
Clark Kent (Občasný) - 1.5.2003 > Opravdu to tady nechci rozebirat, nepatri to sem. Stejne mi vadi v umeni i politika...demagogie atd.
<reagovat 
sédy (Občasný) - 15.4.2003 >

co ty mentalni ubozaci co poradaji psi zapasy nebo jine zvireci zapasi ..v cechach

 


<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.3.2005 > katerina seda> psí zápasy - tedy jejich podstatná část- probíhají v čechách takto: oba psy mají majitelé na řemenu a drží je proti sobě ve vzdálenosti zhruba pět metrů

bojuje se na kola - ze začátku po sobě psi vyjíždějí, škubou za řemen etc - na zvukový signál majitelé udělají nekolik kroklů a psi do sebe vjedou (stále na řemenu ale už na volno) - kolo končí první krví (případně když to jeden z psů vzdává a snaží se utéct), pak psy od sebe pomocí řemenu odtáhnou zase do vzdálenosti pěti metrů

a pokračuje se znova

prohrává ten pes, který před začátkem druhého, třetího nebo xtého kola přestane projevovat agresivitu, přestane se vzpínat na řemenu k soupeři..

zranění psů jsou minimální a pouze povrchová

nehledě na to, že pro většinu bojových plemen jsou tyto zápasy psychicky prospěšné (to je fakt)
(jasně že se i sází a že velkou roli hrajou prachy)

taktéž se tak zjišťuje vhodnost psa k chovu

takže o věcech, o kterých moc nevíš, nemluv raději ty


<reagovat 
 sédy (Občasný) - 17.3.2005 > Emmet_RAY> nevim proc tu zalezitost obhajujes, zarazujes se tim  mezi ty primitivi kteri si tim prividelavaj
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter