Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DRAČICE
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 18.4.2019 > Super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Azték - 19.4.2019 > Kontrolní otázka proti SPAMu:

Parapoetický jazyk + říkankovitá banalita + lascivní halucinace syrečku s prošlým datem spotřeby = ?

(Onanie šplíchajícího Juldy šuldy)
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.4.2019 > Opět Anča kouř, Inka činka, Eman, Mystipičus, Zkouška ap, BLBKO, TY TU OBSTARÁŠ VŠECHNY KOMENTÁŘE, TEBE BY MĚL TOTEM PLATIT!! Ty víš, že bude jfj vyhlašovat, viď, a bojíš se, že tě Mistr chtěl vyloučit, tak se snažíš jak Tronda. Neboj, i o tobě to bude, už jsme o to hovořili... Navíc, pičko nemytá, Diaz je ti na stopě, bude huhululu, chachacha!
<reagovat 
 čtenář May - 19.4.2019 > analfagot> Jako anál Mistra slovního pajdání po dávno vyšlapaných stezkách dětských říkanek moc dobře víš, že vylučuje pouze hovna. Takže nebojím.

Mohlo by se ovšem stát, že šuldova hemeroidní prdel vyloučí tebe, uvolněný konečníku. Bacha, aby ses jednoho smrdutého rána neoctl přímo mezi mistrovými básněmi a jinými výprdky.

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 19.4.2019 > čtenář> Nemocná? Asi jo! Neboj, Mistr Diaz ti nakope prdel, šmudlo! A přestaň žebrat před vilou velikého básníka, našeho nejlepšího současného Boha poezie. Když to neumíš číst+neumíš psát, tak se vrhni na prostituci, i když s těma kecama by tě žádnej pasák nepopás, ty vypitá, tlustá, feťácká bečko! Ty jsi shemale? Mistr říkal, že máš i zakrslíka!? Ukaž nám ho, dej si ho jako profilovou fotku až zvládneš přihlášení! Původně jsem se tě zastával, ale věříš, že teďky uvítám, že dostaneš po rypáku, socko smradlavá?!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.4.2019 > Už jsi nahlášena, debilku tu nechcem!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.4.2019 > tobě to ještě nedošlo s alteregem????
Ty fakt nejsi chytrá, nic, musím makat, ženský už řvou a čekají na ty nadupaný 3mm...
<reagovat 
čtenář Pravdmluvka - 19.4.2019 > Buď klidný. Všichni víme, že ty a Luliján jste stejné břídilské sémě, takže nikdy nikdo nebude číst ani tebe, ani tebe.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 19.4.2019 > čtenář> Takže ještě slepá?! Ty vole, jdi už do prdele, když neumíš přečíst ani číslo, tak neobtěžuj!
<reagovat 
 čtenář Pravdmluvka - 19.4.2019 > analfagot> Sice chápu, že když jsi sám nepřečetl čísílko svého údu 0,3 cm, musel jsi na to jít přes prdel, ale ty zase chápej, že zbytek světa má i jiné možnosti. Nejsem slepá. Prostě jen nikdo na světě nemá dost dioptrií, aby se stal očitým svědkem existence tvého přirození (či varlat). Máš prostě malinkatého čuráčka (teď nemyslím šuldu Luliána).
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 19.4.2019 > čtenář> Ančo Shemale Emane, ty budeš zas dnes v noci v první řadě na mém stripu? S tímhle dětinským rádobyurážením musíš za tatínkem a nebo do školky. Mé video už má 400 zhlédnutí, předpokládám, že ty sis ho vymrskala aspoň 200x,co! A pravdu-jsi shemale, transka nebo hermafrodit?? Ty musíš mít fakt ubohej život a být stra#ně sám...
<reagovat 
 čtenář Pravdmluvka - 19.4.2019 > analfagot> Shlédnutí?

Pročpak v něm tolikrát shlížíš dolů? Jéééé, já už vííím. To je určitě 400 neúspěšných pokusů o erekci, po kterých řiťogej 400x poníženě klopí zrak.
<reagovat 
 čtenář Realistka - 19.4.2019 > analfagot> Ty jsi ale zlej! Vysmívat se druhým, že jsou strašně sami, když sis vytvořil své alterego v podobě nudláčka. To se ti to vytahuje, soplíku.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 20.4.2019 > čtenář>ANČO SHEMALE EMANE - tak jsem tě konečně večer viděl na stripu!

Sorry, já si dámy přehazuju nad hlavou a tebe bych neunes ani půl metru. Proč tak žereš, protože jsi sama?

Neodpovědělas na mé včerejší otázky!!!!!

p.s. - to byla jízda včera, co?
Já vím, ty si to nemůžeš pamatovat, byla jsi vožralá jak bedna!

Už se nedivím, že v tom tvém stavu vidíš 30cm jako 3mm, hodila jsi na parket takovou šavli, že by se za ní nemusel stydět ani tureckej sultán!!!

Povím ti to napřímo-tohle fakt ne!

Ani za žádný prachy, můžeš jít zas dorážet na jinýho chlapa, a přísahám, že Julián určitě NE, na to úplně zapomeň, ten měl a má ty nejkrásnější buchty v ČR, do toho by nešel ani za milion.

Jestli jsi alespoň trochu soudná, tak nás dva už vynech, vrať se k Mystipičusovi, prý měl rád kačera Donalda, tak snad nepohrdne i rozjetou bednou od lacinýho alkoholu...
Uvidíme, jestli ti má rada pomohla, nebo jsi-li opravdu taková blbka za kterou tě tu všichni máme...
<reagovat 
čtenář Diaz - 20.4.2019 > Co to je za slepici co tu stále kdáká?
Myslím, že má ptáka!
Co to je za hovado co tu brečí, sere,
nakopu tě smradlavko brzo do prdele!
<reagovat 
 čtenář Erudovaný kritik - 20.4.2019 > čtenář> Ty budeš asi zkráceně Diazepam, nudírno.

Dokonce i tak banální rýmek zfušuješ, takže to vidím na scvrkloně juldu šuldu.
<reagovat 
 čtenář SPAMA - 21.4.2019 > čtenář> Ať koukam jak koukam, tak žádnou chybu nevidím, naopak, verše jsou skvělé, rýmy sedí bez chybičky, obsah interesantní, 5 bodů!
<reagovat 
 čtenář Uvědomělý kritik - 21.4.2019 > čtenář> A teď zkus u tupého civění aktivovat svou neobjemnou mozkovou šeď.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 21.4.2019 > Přátelé, vy nepřihlášení-rovněž vám oznamuji, že NEPŘIHLÁŠENÉ, stejně jako jfj nečtu, tak sorry, může za to 1 zbytečná zoufalka Anča Shemale Eman, která neodpovídá na dotazy a snaží se autory, kteří na rozdíl od ní něco tvoří a umí, pouze urážet, vláčena svojí záští, impotencí, závistí, ignorantstvím a blbostí, svým Pirátským a Sluníčkářským srabstvím, a tudíž na ní, a bohužel i na všechny ostatní nepřihlášené, házím bobana! Jinak to zatím nejde, ale vězte, že nejenom Diaz už vaří vodu na tu svini bez talentu, která se neumí nejen přihlásit a vložit foto, ale dát dohromady jeden rým, neumí pořádně česky a vlastně dodnes ta tlustá děvka neví, jestli je chlap nebo žena, jestli má zakrslého pinďoura nebo vobrovskýho poštěváka. Takže děkuji za pochopení! Rovněž vás všechny slušné Žádám, aby jste ji na mé a Juliánově stránce úplně ignorovali, nezapřádali s ní žádné pře, nenadávali té zbytečné a zoufalé Shemale a plně si užívali naší poezie! Váš Analfagot a jfj.
<reagovat 
 čtenář BOBANA! - 21.4.2019 > analfagot> vás všechny slušné Žádám, aby jste

Rovněž!

vás všechny slušné Žádám, aby jste

na ní, na ní, na níííí házím BOBANA

neumí pořádně česky

neumí pořádně česky!!!

neví, jestli je chlap (čárka) nebo žena, ale ví, že

TY JSI DEMENT, Luliáne
<reagovat 
 čtenář SPAMA - 22.4.2019 > čtenář> Řekni mi, idiotko se zavařovačkama, ty bys nevypálila Análovi kanál?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter