Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PO VŠEM!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Lála Pešková - 23.4.2019 > Smůla nudloni, už jsem tě nahlásila, nahlásil i nahlásilo. Jsi živej magore, ty neumřeš nikdy, o to se postarám.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 23.4.2019 > Jaromíre, báseň smutná a krásná, předmluva bude pro Shemale jistě oříšek! Děti nepochopí a Babeta s Judlýnou se probudí do zlého snu cizího jazyka.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Diaz - 23.4.2019 > Jsem řidič náklaďáku Liaz a vypadám přesně podle toho, jak si Lulián zrovna představuje nabušeného drsňáka. Většinou jak parohatý Ondřej Nerobustní z pohádky "S brepty nejsou šepty". Na rameni mám vytetovaného šulina.

Chci vám říct, že esli se tadyhle o Luliána zase otře nějaká kundička, přistane na ní má osvalená ručička.

Luliáne, to je ohromná, citově vyděračná báseň, která vytře prdel všem oprvávněným pesimistům, kteří na tebe serou.



<reagovat 
Čtenář - 23.4.2019 > Je po něm!

Na pouťovém koni
zkoušel svázat
nevinně děvče
řetězem z kolotoče

leč udatný svist
spravedlivého hněvu
z pepřového spreje
uťal snahy červotoče
mladých lupenů

teď zaslepený, kvíli a točí se
na dřevěném koni
poutě
u Matěje

Oči má zkalené
pyj zvadlý

prosí o vodu

polili ho benzínem
škrtli sirkou
a konečně vzplál
jak pochodeň
pouťového průvodu

A když pak dohořel
jediný kdož slzel
dav se nepřestával smát
děvčátko dopapalo
cukrovou vatu
přihodilo špejli
a oheň může dále plát.




<reagovat 
 čtenář Vystřelený plyšák - 23.4.2019 > čtenář> Já letíííííííím!

Protože tyto vzletné verše jsou tak situačně brilantní. Určitě piš dál! Luliánovi z nosu kane závistivá nudle od chvíle, cos jej přerostl, analfagote!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.4.2019 > A jak by řekla má nová láska Babetka.
Dneska je ale kurva krásně,vydělám hromadu škvarků.
Babetko, den konči, i srdce znavené dlouholetou absencí lásky půjde spát. Miluju tě. A Ivoška Rittigů...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.4.2019 > Já tě Ančo také chci! Přece bys nedala nějakému chlívákovi, jenž neumí česky?! Ty, miláček Totemu a národa. TY, KAREL GOTT, LUCIE BÍLÁ A FERI, vy jste to nejdražší co máme! BEZ TEBE PRÁZDNO JE A TĚŽKO SE MI DÝCHÁ, BEZ TEBE PUSTO JE, KREV SE SOLÍ SE MÍCHÁ...
<reagovat 
Čtenář - 24.4.2019 > chcípák nechutnej
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 24.4.2019 > Pekne
Body: 5
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 24.4.2019 > Martin> tak to jsem rád, děkuju ti, j.
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 24.4.2019 > Tentokrát ses vytáhl. Beru-li to jako dvě básně, první je skvělá.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.4.2019 > Copa ty, ty nepoznas basen ani zlita, neumis je cist, nic nepises, tyhle cancy si nech do školy!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 27.4.2019 > Milý Juliane, tvé komenty jsou tak zábavné! Chválím ti, že se chystáš do školy. Nevím, jestli ti pomůže. Já tě určitě učit nebudu. Neměl bys na školné.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 28.4.2019 > zkouška> Nelísej se!
Kdybych o tebe stál, tak si tě koupím 6x dokola každou podělanou minutu tvého upatlaného života.
My tu nemůžem za to, že jsi sama, nechtěná, bez talentu a chceš druhým jen škodit.
TO JE JEN A JEN TVÁ VIZITKA!
Ty můžeš poučovat tak max. králíky u vás v pastoušce, Velkého muže nemáš totiž čím poučit. Jsi IGNORANTKA!
Vždyť ty neumíš ani odpovědět na dotazy, takže si nemohu pak dělat žádné iluze o tom, že bys snad něco tvořivého napsala, už mě neobtěžuj, od teď se dočkáš pouze této odpovědi na kterou odkazuji všechny tobě podobné...
KTK - první a poslední vysvětlení - KÁLÍM TI DO KRKU!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 29.4.2019 > Milý Juliáne. Na jaké dotazy bych ti měla odpovědět? Ale nadhodil jsi zajímavé téma: napsat něco tvořivého. Ty píšeš tvořivě? Víš vůbec, co je to tvořivost?
<reagovat 
 čtenář Šulián - 29.4.2019 > zkouška> Vím, co je to pitvořivost!

Má pitvořivá tvorba snese srovnání jen s hovny, slyšíš, děvenko?

S hovny!
<reagovat 
 čtenář Diaz - 29.4.2019 > zkouška> Blbe, dotazů jsme ti dali mraky, mě třeba zajímá, proč se teď ptáš Juliána, když už ti jasně řekl, že s tebou skončil? To jsi vyfetlá nebo čemu na tom nerozumíš?
S tebou se určitě bude bavit o poezii, tvořivosti apod., když neumíš nic napsat.
Ale pár dotazů mi zodpověz!
PROČ JSI TAKOVÁ PÍČA?
NARODILA SES NA HNOJI?
PROČ SE SEREŠ DO POEZIE, KDYŽ JÍ NEROZUMÍŠ?
PROČ TU STÁLE STALKUJEŠ, KDYŽ O TEBE NIKDO NESTOJÍ?
PROČ JSI KUNDÍ HLAVA?

Tak pospěš, čekám!!!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 1.5.2019 > Kde jinde bych se dočetla tak skvělou sebekritiku. Např. čtenář Šulián píše: Má pitvořivá tvorba snese srovnání jen s hovny. Nevím, kdo je čtenář Šulián, možná je to sám Julián a ta hovna jsou jeho básně.
To mi ale přijde přehnané.
Čtenáři Diazi, oslovuješ mě příliš básnickým jazykem a já, jak jsi sám řekl, nerozumím poezii. Proto nemohu odpovědět. Ty obrazy jsou na mě příliš těžké.
<reagovat 
 čtenář Diaz - 1.5.2019 > zkouška> Mě si vůbec neber do držky, ty píčo smradlavá nebo ti tam mrdnu vidle! Poslední varování, svině stalkerská! Zmiz odsud jako Zkouška, Anča, či jiná Piča, příště už ti roztrhnu hubu!
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 1.5.2019 > Čtenáři Diazi, jak roztomilé. Pošli mi fotku.
<reagovat 
 čtenář Pravdomluvka - 1.5.2019 > zkouška> Pro čtenáře Diazepama platí ještě etxtrémnější rozptyl mezi virtuální a skutečnou osobností, než vyjadřuje tento obrázek (click!)

Místo virtuálního tygra si představ tyranosaura. Místo krotké kočičky je to v reálu myš.
<reagovat 
 čtenář Diaz - 1.5.2019 > zkouška> Až ti trhnu hubu hákem tak si tě vyfotim, některý odsud by mohl vyprávět... taky si nedal říct...
pak nepros, zmrde, varoval jsem tě!
<reagovat 
 čtenář Helen - 1.5.2019 > čtenář> Diazi, abych použila Juliánova slova, já ti tleskám. Všechny ty komenty pod skvělou básní jsou od 1 nemocné osoby-koledníka, který, jakožto nepřizpůsobivý Sluníčkář prosí o přesdržku. JSME S TEBOU, JE TŘEBA ZABÍT SEKALA!
<reagovat 
čtenář kačaba - 23.4.2019 > ~ „A JE PO NUDLÁKOVI!“ ~


Na konci pouti své,
NUDLÁKOVI HRABE…
jak svazujE HO břeh vlastní tuposti!

Tříští se o skály,
touží se vrátit zpět…
„Koníčku starý,
čehý - budu na to tata,
protože jsem dobrý táta.
(tkz verš desetiletky)

~

Na konci pouti své,
oči jsou zkalené;
nudlák zas nalitej! magor

Nazpátek nemůže,
důchod má mizernej
jak moři v pasti jeho zbytky koulí jsou…
Vždyť ví,
že už je po všem… je to prostě idiot.


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 23.4.2019 > čtenář> Ančo, já to vážně nečtu, ale jsem rád, že jsem opět s anotací správně zacílil!! GRATULUJI, KDYBY SES NECHYTLA, TAK BY SI ČTENÁŘ MOHL MYSLIT, ŽE JSEM NEPOKORNÝ...
Děkuji a já osobně jdu slavit!!!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 1.5.2019 > čtenář> AnČO, Zkouško a ostatní alternicky toho hovada, protože jsi 24 hodin na Totemu, tak jistě víš, že jfj je na chatě ve Španělsku, takže za mě i za Juliána 1 velké STK!!
Nikdo tě nečte, blázne!
I já jsem voličem Diaze, když je Totem tak slabý, nepohotový, tak prostě fandí a otevírá brány hrubému násilí! Co se mě týká, dělám 2 bojové sporty již 20 let, takže zkus nadávat a pochlapíme se ty Shemale v přímém boji. MÁM TĚ PLNÝ ZUBY A RÁD SI ZCHLADÍM ŽÁHU NA ZMRDOVI JAKO JSI TY!
<reagovat 
 čtenář Pozor pozor! - 1.5.2019 > analfagot> Z análu jde strach. Co když si prdne? Jeho rektum se již varovně rozevírá a produkuje nezaměnitelný puch 2 zkažených vajec, na kterých již 20 let sedí jak vykleštěný kohout.


<reagovat 
 čtenář Helen - 1.5.2019 > analfagot> protože jsi 24 hodin na Totemu, tak jistě víš, že jfj je na chatě ve Španělsku

protože jsi 24 hodin na Totemu, tak jistě víš, že jfj je na chatě ve Španělsku

protože jsi 24 hodin na Totemu, tak jistě víš, že jfj je na chatě ve Španělsku

Kdo je aspoň 24 hodin na totemu, ten ví, že šulda ferdinand šulián je na chatě v postoloprdech.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter