Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Občanská povinnost
Autor: Marek Prokop (Občasný) - publikováno 30.6.2019 (14:38:20)
to byste se divili, co to vlastně ten člověk je, podle jednoho život, pak zase smrt, sebevražda, a taky rodina děti, a takový, ale o tom nechci psát mě zajímá člověk jako pojem, osobnost temperament volní vlastnosti, emoce city, a takové, no a jak to pozoruju sám u sebe nějaká ta rodinka jo, přátelé a takoví ale jinak nic moc, kromě tý tvorby na totemu, ještě televize jako médium, ale i jako zážitek kulturní, docela složitý, že,...
No a tak sice nevím co psát, o sobě jo, ale jinak ne, a tak volim zážitek v psaní,...
no a obřanská povinnost, dřív bylo povinný volit, žít, chlastat asi ne, a taky nějaká ta rodina děti, a vychovat je s přispěním státu, a tak pěkně do ulic a protestovat proti politikům ne tobyl vtip, spíš těm minulým, ale každému co jeho jest, bohužel o politiku se nezajímám, a tak občas někam za sportem, to je kolo, do kina do divadla, a občas vemu do ruky nějakou tu kníýku, samozřejmě psaní nepředstírám, ale časopisy a noviny nečtu, tak sem se dostal na konec ale vypravovat můžu ještě dlouho, ale víc toho není, u mě možná, ale při tom vůbec nevím co to ten člověk je, jo občanská povinnost, teda to souvisí taky s právem na něco, nšco chci tak taky něco za něco dostanu, a už sme u toho, ekonomie mě vůbec nebaví, jo jako ekonomika jak to všechno funguje, tak to mám rád, dávaj to občas ve zprávách, mám rád tu augustovou, ta je pěkně vostrá, asi jen na sebe, ale to nevadí, diváci chtěj hry tak budeme hrát, samozřejmě ne sami sebe, ale je to pro dospělý, tak abych se nesplet, nesplet, protože už končím s analýzou a teď abych zanalyzoval analýzu a nebo sebe,...


Poznámky k tomuto příspěvku
Mister NS. (Občasný) - 11.2.2023 > Spôsobom tvorby aj písania si sa inšpiroval u vášho Bohumila Hrabala?
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter