Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kašel z kolekce Povídky
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 21.4.2003 (13:50:54)
další>

John sedící v hlubokém plyšovém křesle se opět rozkašlal. Jeho suchý, praskavý kašel okamžitě zaplnil celou místnost. Vnikl do každé skulinky, vyplnil i tu poslední spáru. Merry nervózně sáhla po dálkovém ovládání, aby zesílila zvuk televizoru na maximum. Část dialogu však stejně zanikla v nekonečném chrchlání. "To už se nedá vydržet", pomyslela si šedovlasá žena zoufale, beze slova se zvedla a odešla do kuchyně. Třesoucí se rukou sáhla do lednice a vytáhla mísu. Byla plná čerstvé mrkve, kterou si odpoledne koupila na trhu. Zní to možná neuvěřitelně, ale konzumace tohoto druhu kořenové zeleniny ji nezvykle uklidňovala. A tak zatímco se John v obýváku marně snažil přemoci to známé, nepříjemné nutkání, seděla jeho manželka u jídelního stolu a pořádala jednu mrkev za druhou. Přitom si v hlavě promítala snad všechny možné způsoby, jimiž by se mohla svého manžela, a tím i jeho nepříjemného kašle, zbavit. Včetně těch nejnásilnějších a nejodpornějších. Nakonec však usoudila, že John vůbec nestojí za to, aby kvůli němu strávila ve vězení těch pár let života, které jí ještě zbývají. Hlavně že našla způsob, který upokojí její pocuchané nervy. A navíc - manžel je o celých deset let starší, tak jak dlouho ji ještě může svým vytrvalým kašláním obtěžovat? Z úvah ji náhle vytrhla tupá bolest v zátylku. Cítila, jak se pomalu sune ze židle a těžce padá na podlahu. Dříve, než ztratila nadobro vědomí, zahlédla matně Johna. Stál nad ní a v pravé ruce držel zakrvácený sekáček na maso. Jeho chraplavá, chvějící se slova, již neslyšela: "Tak, a je po tom tvým hrozným chroupání…"



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 21.4.2003 > No tak to je drsné. Zaujalo!
Body: 5
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 21.4.2003 > Dobrý nápad, přehledná výstavba, pěkná pointa. Ale ten obsah se mi ani trochu nelíbí.
Body: 5
<reagovat 
čtenář egil - 21.4.2003 > radši se nesměju, abych si nepřišel jak cynik..

už se směju.. sakra.. jsem cynik! ;)
Body: 5
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.4.2003 > :-)))))
napsáno tak akorát
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 23.4.2003 > Moc líbí - precizní!!! Taky nemám rád chroupání...:-)
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 24.4.2003 >  přidávám se do klubu cyniků
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.4.2003 > ajejejejejej
Body: 5
<reagovat 
Gerhard (Občasný) - 7.5.2003 > Yfčo má to sílu...něco takovýho se snad ani nedá vymyslet, to se prostě musí stát...babička ještě žije?
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 8.5.2003 > Gerhard> Nikoli. :o))
<reagovat 
čtenář Helča - 14.5.2003 > Přiznávám, že takový konec jsem nečekala. Pobavilo! :-))
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 9.9.2003 > Nečekaná pointa, dobře napsáno.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 3.10.2003 >

A já si furt říkám, odkud to znám, co mi to napovídá...

Konečně! celá léta jsem trávil přemýšlením, kdy se v seriálu... objeví Colombova žena...furt sliboval a furt nic. A teď to vidím...on ji zabil sekáčkem, že chroupala mrkev!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Silona (Občasný) - 4.11.2003 > Tak ten konec mě překvapil. :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 28.11.2003 > Už jsem několikrát četl. Skvělý!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 1.12.2003 > Super! Má to spád a nečekanej závěr. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 1.12.2003 > Až bude víc času, přečtu si od tebe všechno. :-)
<reagovat 
Silona (Občasný) - 1.12.2003 >
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 2.12.2003 >
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 11.7.2005 >

ja som spávala v kuchyni, na balkóne, len aby som nepočula chrápanie otca - ten ma považoval za riadne hovadské decko, čo sa nevedelo premôcť a nevedelo spať v izbe...

 

toto chce tvrdo

(ja by som fakt asi vraždila, pre pokoj spánku)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(2) 3 4
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter