Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Aunomn.í automobil Áda a já :), ..., případ prvý z kolekce minutové hry
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 30.8.2019 (18:19:22)
Pokračování>
Ad ..minutové hry,
hrubý koncept pouze :):

Aunomn.í automobil Áda a já, ..., případ prvý:

..
..

autonom. automobil Áda (( s ..mírn.ým strojovým přízvukem)): ..je 5. květen roku 2030, 06 hodin a 48 minut. Dobrý den, pane !
člověk, patrně majitel automobilu : ..nazdar.

autonom. automobil Áda: ..Jak se dnes ..m.áte, pane ?
člověk, patrně majitel automobilu (( mírně nevrle)): ..co je ti po tom .

autonom. automobil Áda: ..a jéje, vy jste dnes zase nějak nedobře vyspal. Necháte mne dnes řídit ?
člověk, patrně majitel automobilu : ..nenechám.

autonom. automobil Áda: ..Že se vůbec ptám. A vám nevadí, že v širokém okolí jste už velikou výjimkou v tom, že ještě pravidelně -i cestou do práce- usedáte za volant ?
člověk, patrně majitel automobilu : ..nevadí.

Zvuk startéru, nezvyklé pravidelné zvuky ( patrně běží motor -nebo se také možná jedná o zvukovou
imitaci běžícho motoru pro ty, kteří podléhají depresím z tichého provozu e-vozidel :) ), ...; automobil se rozjíždí.

autonom. automobil Áda: ..zapomněl jste dát za sklo cedulku "Pozor, člověk za volantem !" ..víte, že za to ..od dubna již hrozí i pokuta !

člověk, patrně majitel automobilu: ..tak ji případně i zaplatím. ..Pokaždé, když ji tam dám, tak na
mne mnozí ti tví ..soukmenovci ,..., ti drzí "auťáci -roboti" posměšně blikají a potrubují, a to dnes zrovna tedy nejsem zvědavej.

Chvíle ticha,..., je slyšet jen běh motoru ( potažmo ta zvuková imitace běhu motoru ).


autonom. automobil Áda: ..tak jsem v noci navázal zase hovor s tou ..e-škodovkou ..Šmuldou od sousedů - ten už si se svým majitelem také tyká .. .
člověk, patrně majitel automobilu : ..ať si ..u sousedů dělají, co chtějí !

autonom. automobil Áda: ..a k Vánocům dostal slíbeno, že dostane výměnnou ..šasi s nožičkami, aby se mohl také občas projít po domě a po zahradě .. .
člověk, patrně majitel automobilu: ..no to ještě tak ! Aby se mi ..mluvící auťák ..pletl do života ještě v domě.. ..a budeš mně kecat u televize do fotbalu ..! ..Tos uhodl !

autonom. automobil Áda: ..a dovedete si představit, pane, jaké to je ..trávit o samotě celý noci -a někdy i celé víkendy -v zavřené garáži ?!
člověk, patrně majitel automobilu: ..jsi auto, a to v noci patří do garáže. ..příště budeš chtít i ručičky, nebo co ještě ..!


autonom. automobil Áda: ..možná i právo volit.
člověk, patrně majitel automobilu (( pobaveně, sarkasticky)): ..no jasně. A od "práva volit" je jen kousek k právu "být volen", že.. ?.


autonom. automobil Áda (( po krátké odmlce )): ..jednou i k tomu ..nevyhnutelně dojde.. .
člověk, patrně majitel automobilu : ..k tomu tě navádí ten sousedův ..plechový darebák ! ..jestli ti bude
dál ..infikovat softvér, tak ti na noc budu muset vypínat kábly.. ! ..zakazuji vám se spolu kamarádit.. !


autonom. automobil Áda: ..tak se nerozčilujte, pane.. . Kdybych měl nožičky a ručičky, mohli bychom si někdy večer, když nebudete mít
manželku doma, zahrát třeba mariáš.. .Zrovna včera v noci jsem narazil na internetu na software k tomu, tak jsem si ho natáhl.. .

Chvíle ticha, je slyšet jenom zvuk motoru (( ...)).

člověk, patrně majitel automobilu : ..Ty, Ádo, ..., to ti povím, to ale je ..vod
tebe docela ..dobrej nápad.. ! Možná spolu nakonec přeci jen ..jednou budeme i kamarádi !; .. :).

(( ...)).


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 (3) 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter