Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
SUCHÝ LIST II.
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
 j.f.julian (Stálý) - 1.9.2019 > j.f.juIian> Stalkere, problem je v tom, ze ty tu jen krades, nic nepublikujes, musis si tam napsat stary a moudry, abys nekoho zmat, kvalita hovori, ne nick, blbko!
<reagovat 
 Čtenář - 1.9.2019 > j.f.julian> Omluvte starého Julíka, který myslel "stálý". On, jak je sám starý a slepý, tam prostě vidí "starý".
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 1.9.2019 > Znám I.,tato ještě poetičtější, jasná 5+D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jaroslavomír (Občasný) - 2.9.2019 > Se ani nedivím, že lidi čtou spíš tu parodii, která je mnohem lepší.
Body: 2
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.9.2019 > No výborně, Bohuno!
Tak teď už víš, že na poezii nejsi, takže zůstaň JINDE a sem už nelez, nikdy tě mezi sebe nevezmem!! Papa!
<reagovat 
 Čtenář - 3.9.2019 > j.f.julian> Vříská z tebe monstrum závisti, samožerná kudlanko.
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 9.9.2019 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MirosIavek (Občasný) - 9.9.2019 > Jen jsem chtěl ještě dodat, že ty samé chyby dělám proto, že jsem sám Julián. Pro jistotu jsem si založil třetí nick, protože jsem se ocitl v minoritě, což se mi nelíbí!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 9.9.2019 > K těm zdoublovaným nickům jsem se už vyjádřil u Darmoděje, nechápu zde, jestli některé komentáře u jeho básní ukazují jen na žárlivost komentujícího, teda jeho úmysl autorovi ublížit, nebo jen na čistý amatérismus a nevkus. Sleduju Juliána již roky a jeho až těžko pochopitelný vzestup, rozvoj a dnes už nepochybně i vysokou a stálou kvalitu a dokonalost všech básní je příkladem ostatním autorům, ale je mi jasný, že Julián je mimořádný zjev s obrovským talentem a amatérské literární servry již dávno přerostl. Přesto mám k němu výtku, a to takovou, že musí přece sám vidět jak nezapadá mezi amatéry a že je svým uměním vlastně popuzuje k nenávisti, které si tu všímám. Nevím jestli se tedy exhibuje a dělá mu radost být žralokem mezi ploticemi a mřenkami, nebo skutečně stojí o komentáře, které by ho posunovali, tady už asi žádné takové přijít nemohou. Na druhou stranu by si ho autoři i redakce měli vážit a učit se od něj. Kdysi jsme měli názorové střety, dnes nejenom, že dávám klobouk dolů, ale nesmírně si ho vážím, a to nejen jako mimořádného autora, ale i jako člověka, který neochvějně jde za svou slávou, svojí cestou, s pokorou, zkušeností. Směřuje do čítanek...
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2019 > Miroslavek> Julíku, nenávist je fakt silné slovo. Lidé si z tebe dělají obyčejnou řiť. Jsi špatný básník, ale nevíš to. Takový moula je vždycky vděčný terč. Tak buď vděčný, že si tě aspoň někdo někde všímá, když na ostatních literárních serverech, na které ses rozšířil jak aresivní infekce, po tobě neštěkne ani pes, jelikož ti tam netolerujou sebehonění pod falešnými identitami.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2019 > Miroslavek> Chacha, díky, hlavně ne do čítanek!
Než jsem stačil zareagovat, Bohuna, která je gerontoložka a sleduje moji stránku 24 hodin denně, již stačila zdoublovat tvůj nick, kdyžtak si budem psát zprávy.
Teď už Bohuna nebude v noci nasráním ani spát, zase mě obviní, jako ostatně vždy, že pochvalu jsem si napsal sám... Nu což, má možnost nám předeslat své bohulibé originální verše a třeba se dočká i ona jednou pochvaly! Jenomže, to by musela mít fištrón, umí jen krást a opisovat jako mystipičus, taková náhoda, že. Bohuno, neobtěžuj se s odpovědí, stejně zůstane nepřečtena, kdyby ses na hlavu stavěla a drhla si plže až na dřeň! Mirku, co se týče tvé výtky, já už opravdu z ALS odcházím a opravdu jsem tam poslední roky byl jen kvůli tomu, že mě tam přemlouvali a dali mi i dobré rady. Za mým rozvojem, jak říkáš, stojí i amatérští básníci, to je nezpochybnitelné! Teď dorážím trilogii, pak vydávačka a překlady atd. Také se věnuji své stránce poezie, myslím, že jsem tě tam ještě mezi přáteli neviděl? Budeš-li mít zájem, pošlu ti spojení k ověření-to víš, blby tam nepouštím... Ahoj, j.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 9.9.2019 > Je to jasný, SVINĚ TO SOUDÍ PODLE SEBE, NIC VÍC V TOM NENI!!
ZAS JEN ZÁVIST!
Prosto-je to Prase a Piča!
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2019 > analfagot> A kdo Juliánovi nezávidí jeho psychózu, ten jenom zapírá! Všichni chceme v šedesáti psát banální říkanky a ještě se za to sami velebit. A samozřejmě neumět pravopis, to je na tom nejvíc sexy. Kdo to nechce, je zdravý. Fuj!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.9.2019 > Grafoman nepřestane protože to je nemoc!když mu ty bláboly (Mystipičus) nikdo nečetl, tak musí psát dál, je jedno co a komu, hlavně je se pomstít tomu, kdo ho odhalil, tzn. Redakci a mě! To, že ze sebe dál dělá idiota je mu fuk. Teda než začne solit a Diaz mu rozkope koule!
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2019 > j.f.julian> Doporučujeme procvičit skloňování osobních zájmen, pane říkankář. Když děláš pod všemi přezdívkami furt ty samé chyby, působíš hrozně nevěrohodně. Musíš to odladit. Je to samozřejmě pracnější, než usmolit další dětskou říkanku pro Martina, ale bojuj!
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 9.9.2019 > j.f.julian> Ano, už mám jasno! Určitě bych rád k tobě, neznám postup, tak mi to dej do zprávy, díky. Teda mně, ne dablérovi!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.9.2019 > Miroslavek> Neboj, to už je vymyšlený! Posílám a drž se návodu, je to bojovka, ale lepší než si tam pustit nějaký grafomanský PRASE!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter