Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
2 - 1963
Autor: Miroslavek (Občasný) - publikováno 11.9.2019 (15:10:08)
Zakývej trochu víc a bude po kolébce.
Zatím se ještě houpá sem a tam.
Odveď mne daleko, odveď mne jako slepce.
Klopýtám.

Tak jako králíček, jenž v nejčernější noci
nezavře oči docela,
protože vidět chce; jako polibek otci;
pod křídly anděla,

pod tímto zázrakem, pod smrtí, s níž jsem zrozen,
pod hudbou blížící se s tebou do rytmu,
cítím tvůj život, matko, jako sladký hrozen,
jenž odnímá mi tmu.

Vykřiknu. Vzbudím se. Sám jako nikdy dříve.
Ach ano, přijde chvíle ta.
Rozkýváš kolébku, která se nerozkýve.
Jakýsi holoubek vesmírem odlétá.


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 13.9.2019 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 13.9.2019 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Petr Kalvas - 11.9.2019 > No pěknej zloděj si, jen co je pravda
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2019 > čtenář> Tobě, viď, ty na to vypadáš
<reagovat 
Čtenář - 13.9.2019 > Má to svý drobný zakolísání v rytmu, ale třeba 1 jsi opravil skvěle, takže očekávám, že ani Orten nebude protestovet. Omlouvám se, že se nepodepíšu, je to pro tvý dobro!
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2019 > čtenář> Jasně, to se vycpe. Dyk je to jedno.
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2019 > čtenář> Jarinovi ten rytmus kolísá běžně. Jak nálady.
<reagovat 
 čtenář Helen - 13.9.2019 > čtenář> Ty nakonec ještě budeš tvrdit, že to píše jfj, aha, tak to jo. Nebylo by lépe si konečně přiznat, že verše neumíš číst než hledat chyby všude jinde?!
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2019 > čtenář> Všimni si, že se líbí jen tobě, Jarku.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 4.10.2019 > To je nejkrásnější báseň, co tu kdy byla.
Zároveň však nejtěžší na recitaci!
Je to příklad krásné poezie, která není pro blby, jako je Bohuna.
Pochybuju, že existuje člověk, který by jí napoprvé dobře přečetl, natož recitoval!
Mám také pár takových kousků, Anál třeba Hlínu a vidíš ten komentář Poslední Inky, čili Bohuny, je to hnus, neumětelství nepokora, která přehlušila jakoukoliv soudnost. Musí svoje diletanství vykřičet do světa, místo , aby zavřela pysk a učila se.
Nyní to předvedla u mé básně Karlu Gottovi a za to ji zítra vyhlásím BLBEM měsíce října 2019.
Zpět k tobě.
Narecitoval jsem si všechny „tvé“ básně, a je to výběr KRASAVIC.
Já vím jaká je skutečnost, mám absolutní fonetickou paměť...
Takže jasné D+5 bodů Jirkovi, a tobě za úpravy, dokonalé úpravy za které by se Orten, Žáček, Gellner, Skácel ap, ani já, nemuseli stydět, ahoj Mirku.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > j.f.julian> Absolutní fonetickou paměť. Ale přechodníky sis nezapamatoval ani foneticky, Chca-nechcale.
<reagovat 
 Čtenář - 4.10.2019 > j.f.julian> Takže Julián přestal vykrádat a už rovnou krade. A ještě si to chválí, překonávaje hranice nemožného, když ze sebe dělá ještě většího blbce, než jakým je.


<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 6.10.2019 > Ok, byla to zkouška ke které mě inspiroval julián, když napsal, že jednou vložil Seiferta a nikdo ho neocenil! To že Bohuna nepozná dobrou báseň nám zde dokazuje denně, ale že ostatní jsou tak nesečtělí mě překvapilo. Poklona Ortenovi za báseň a Juliánovi za velký přehled v poezii a za jeho básně, protože jsou skvělé. Připojuji recitaci této básně... https://youtu.be/JXUkCrNxucU
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 3.6.2020 > Po určité době můžu bilancovat... Ortenovu báseň Mamince, která patří do Zlatého fondu český poezie nikdo kromě jfj neznal a dokonce ji ani nikdo neocenil, no, je vidět, že tu jsou opravdu sebestřední trotlové, což nepatří Bohuně-Zkoušce+Járovi, to jsou už dávno profláknutí ignoranti, kteří nepoznaj poezii od sms...
Takže... není se komu omlouvat za tu mystifikaci, jfj má prostě pravdu ve svém článku O KRITICE!
<reagovat 
Čtenář - 11.9.2019 >


Ryzí hra: mezi prosté dát báseň a nikdo, NIKDO si ničeho nevšimne. Tak snad bejt to televizi...

Dobrejs kokot, ale k čemu to, stříkat se do němoty? E, nejsem jinej...
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2019 > čtenář> Další magor, kterej si myslí, že by takový básně napsal taky, ale neumí se ani přihlásit a žádný dílo nám ten odborník nepředložil!Nezáviď a ukaž nám to, co sesmolíš!
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 3.9.2020 > čtenář> takže NIC? žádnou báseň dle tebe výtečnou nám nedáš? Tak drž hubu a neztrapňuj se, ty grafomane!
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2019 > čtenář> Podle mě si nikdo nemyslí, že by tohle napsal taky. Takhle nad tím nikdo nepřemýšlí, protože tohle je špatné psaní.


<reagovat 
 čtenář Helen - 13.9.2019 > čtenář> Takhle nad tím nepřemýšlí jen ten, kdo nikdy nic nepsal, tady se ale hodně pleteš, jako vždy, Bohuno...
<reagovat 
 Čtenář - 13.9.2019 > čtenář> Člověk, který se snaží psát, se logicky porovnává s tím, co považuje za kvalitní. Proč by se teda někdo zamýšlel nad tím, jestli svede konkrétně tohle? Vždyť je to grafomanie. Autor se mezi řádky snaží říct, že zkouší napsat báseň. Pokus číslo 1087. Nic víc. Den co den tady chrlí dvě rýmovačky, teď už tři, a sám si je doporučuje.

Možná kdyby sklapnul a zkusil napsat jednu skvělou báseň měsíčně, pochválil by mu ji nakonec i někdo jiný než on sám.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 10.8.2020 > čtenář> Prosím tě, překopíruj nám sem jen jednu výtečnou báseň podle tebe!
Jirku Ortena teda neznáš, tak jo, ale tu báseň prosím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter