Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
mému fauňovi
Autor: vlas.ta.há (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář Bohuna sobě! - 14.9.2019 > https://youtu.be/T-uy7AENfAQ

Ty jsi chobot, mrcho, nesahej nám na básníka nebo ti rozbiju úsměv!
<reagovat 
 vlas.ta.há (Občasný) - 14.9.2019 > čtenář> Čtenáři Bohuna sobě!, já vám na něj nesahám, jen se usmívám.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > Verše jsou takové školní, to je podružný, mě spíš zaujalo, že jsi začala tím, že urážíš hned 2 lidi, kteří jsou tu zavedení a dokázali...
No, jak chceš, nebudeš první Poslední Inka, kterou smáznem jak hovno z boty!
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > analfagot> Ojoj! Podvodníka a hochštaplera ihned zachvátila chorobná podezřívavost. Navíc žárlí. Ojojojojoj.


<reagovat 
 vlas.ta.há (Občasný) - 14.9.2019 > analfagot> Za nechtěné urážky se omlouvám a děkuji za kritiku. Zkusím zapracovat:)
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > vlas.ta.há> On jak má minusové sebevědomí, tak je děsně křehkej. Jeho se zeptáš, "ty jsi taky juliánfagot" a on to okamžitě chápe jako insult. Protože sám nejlíp ví, že stojí za starou voštěchtanou bačkoru.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.9.2019 > Takhle, dostal jsem avízo, nicméně, špatné verše vůbec nekomentuji, avšak tvá arogance a povýšenost mi splývá s Inkou a Bohunou, takže zase marný pokus prorazit! Zase špatný začátek a obávám se že zároveň i konec! GRATULUJEME!
<reagovat 
 vlas.ta.há (Občasný) - 14.9.2019 > j.f.julian> Omlouvám se, ale já avizo neposílala:) Míněno bez arogance. Prostě jsem jen vložila a čekám na odezvu. Za ni děkuji.
<reagovat 
čtenář Helen - 14.9.2019 > Já to té FOUNĚ vysvětlím. Žádáš od nás pochopení pro své první básnické krůčky a místo pokory a tiché sounáležitosti urazíš Seiferta!
Mistr by řekl BLAHOPŘEJI!
<reagovat 
 vlas.ta.há (Občasný) - 14.9.2019 > čtenář> Nerozumím:)
<reagovat 
Čtenář - 14.9.2019 > K básni... Místy zajímavé. Je v tom určitá násilnost. Cítím ale i nějakou nadsázku, takže když to srovnáme třeba mirjuliánofagotem, který archaicky omšle, kýčovitě a pseudopoeticky blemcá vo hovně a ještě navíc ten šlem bere smrtelně vážně, je to samozřejmě příjemné osvěžení.

Piš dál!
<reagovat 
čtenář egil - 14.9.2019 > První verš je fakt jak od Poslední Inky-nesmysl, takže Návrat a opětování stejných chyb?
<reagovat 
 vlas.ta.há (Občasný) - 14.9.2019 > čtenář> Stejné chyby? Jako v Modré? Mazání medu na tartaletku je nesmysl? Docela to chutná ... :)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.9.2019 > Ty ne, ale snad sis nemyslela, že se nedozvím, když mě někdo pomlouvá, na to musíš trochu dřív přemýšlet.
<reagovat 
 vlas.ta.há (Občasný) - 14.9.2019 > j.f.julian> Co jsem o tobě řekla? :)
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.9.2019 > Já tedy nejsem praktický, ale chceš-li abych dostal tvou odpověď, musíš reagovat na konkrétní dotaz, ne psát do prázdna.
Když nevíš, čím urážíš, tak to neřeš, přesto ti dám životní radu, jestli nejsi přímo Bohuna, tak se s ní moc nesbližuj, sama nic nepíše, neumí básně číst, má na krku TO a hlavně, všichni zde ví, že je nepřející, závistivý blázen, ale samozřejmě, že je to na tobě. Sám svého štěstí člověk strůjcem... Jinak, co se týče tebe, rád bych věděl, jestli jsi tu byla jako Poslední Inka? Tvá upřímnost mnohé napoví.
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > j.f.julian> A když odpovíš ne, tak nejsi upřímná. Toto budiž ukázka naprosté nemožnosti komunikovat s tím oslem. Proto si musel vytvořit X identit. Aby si s ním někdo povídal.
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> Mimochodem všimni si těch interpunkčních chyb v souvětích. On Julián opravdu neumí psát a neví, že ty chyby dělá, takže je dělá pod všema přezdívkama. Furt dokola. Smrk a fňuk, šmutný klaune.
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 14.9.2019 > Judla = blb. Furt ty samý chyby, furt ty samý "argumenty: neviděl jsem Pepíka stroukat mrkev, čehož vyvozuji, že to neumí. Judla je blb, nejenom panic, prase a zlý člověk. _______ A ty nejsi o moc jinčí.
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > čtenář> Pleteš se v něm!
<reagovat 
čtenář Dudley - 14.9.2019 > Já se mám ze všech nejrači.
<reagovat 
cestadolesa (Občasný) - 14.9.2019 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > cestadolesa> Ty jsi vlas.ta.na.há?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.9.2019 > Ajaj, to bolí, tak jo, Bohuno, sice neupřímně, ale odpovědělas mi! Tím to tady pro mě končí, viz O KRITICE +NĚCO O NĚKTERÝCH ŽENÁCH Z TOTEMU...
Jsi úchyl Bohuno, všichni se nechovaj jako ty, nemusí si vytvářet alternicky, doufám, že vidíš na ta čísla čtenosti mých básní, tys tu opsala nějaké Tondy z družiny, naschvál, jestli tě bude číst 2000 lidí. Pa a nežárli, chce to pár let, přečíst klasiky a učit se... I když ty jsi patrně bez šance, ale VŠECHNO MÁ SVÉ ČTENÁŘE, LIDI JSOU V PODSTATĚ HLOUPÁ HOVADA, takže třeba i ty...
<reagovat 
čtenář Bohuna sobě! - 14.9.2019 > https://youtu.be/eIf6VHXS-SA
<reagovat 
Čtenář - 14.9.2019 > Jarynku, lidi nečtou tebe, ale geniální Bohunku, která si z tebe dělá prdel na úrovni, jež vůbec nevnímáš, neb se to celé odehrává mimo tvou nízkou intelektuální frekvenci. Lid čte Bohunku. Bo-hun-ka, Bo-hun-ka! Bohunka for redaktor!
<reagovat 
Čtenář - 14.9.2019 > Bohuno, ty vemeno, jsi na internetu, na poesii, to, že zrovna probíráš pravopis pro dementy nás nezajímá, zkus stránky Fialy! Proč bys nemohla být redaktorka? I kritička můžeš být, když nic neumíš, i dementi mají svůj časák!!!!!!!
<reagovat 
čtenář Helen - 14.9.2019 > Jen nechápu proč jsi nezůstala u té Poslední Inky, ty jsi z těch svých nicků už tak zblblá, že nevíš co děláš! Videa jsou fajn, jen ti nevěřím tu mladou, tu starou ti ale věříme všichni!!! Zkus jít ven a žít! Já vím, nemáš vycházku...
<reagovat 
Čtenář - 14.9.2019 > Říkám, Jarynek musí mít nějakou předpotopní počítačku, když mele cosi o venku. Složíme se mu aspoň na tablet. Ať může básnit o krmení holubů a kačen přímo od krmení holubů a kačen. To bude prdel, až začne vřeštět, že kdyby ten tablet uměl fungovat, tak určitě funguje.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > Super příběh, asi jako tvé veršíky, dost nudné, zmatené, prostě zaprděné!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > Myslím, žes chytila otřes před podzimem v barokním chrámu kosočtverců! Já asi umřu, to je zas hlína! A ty fakt nemáš žádnýho chlapce ani kamarády, že musíš votravovat a mluvit sama se sebou? A divíš se? Kdybys chtěla poradit s poezií, tak řekni, jinak už se to zas nedá číst!
<reagovat 
vlas.ta.há (Občasný) - 14.9.2019 > Děkuji za všechny reakce na mou tvorbu a omlouvám se, že neodepisuji adresně na každý koment, nemám úplně přehled, v kterých komentářích spolu diskutujete a v kterých mluvíte na mně.
Děkuji za všechny rady a nápady, jak tvorbu zlepšit, jen se omlouvám těm, jejichž komentář jsem nedočetla, vulgarity mi ani tak nevadí, jako mi přijdou ztráta času.
Ale klidně si tu pište, co potřebujete, diskutujte, vyměňujte si názory - můj prostor je i váš prostor ... :)
<reagovat 
 čtenář Vlastimil.ta.há.šul.du - 14.9.2019 > vlas.ta.há> 
mluvíte na mně


Inu, jsi-li k světu a souložně upovídaná, rád si na tobě pokecám


můj prostor je i váš prostor ... :)


Miluju pohostinné vaginy!


vulgarity mi ani tak nevadí


O to raději využiju "tvůj prostor".


Tvůj Vlastimil







<reagovat 
 vlas.ta.há (Občasný) - 14.9.2019 > čtenář> ... pište si tu, co potřebujete :)
<reagovat 
 čtenář Vlas.ti.mil.ta.tér.a.ma.t - 14.9.2019 > vlas.ta.há> Opravdu tam? Nákupní seznam - může být?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.9.2019 > Z mé knihy...

A amatérské literární servery?

Zklamání. Katastrofa!
Ty komentáře!
Naprosté odhalení ignorantů!

Místo, aby žasli nad krásou, když se tam ojediněle
objeví nějaká skutečná báseň, která nemá 4 řádky
a je psána v rýmu, nese nějakou myšlenku,
tak promluví ego zneuznaných pisálků nepodařeného
rapu či hip hopu, či co to je za útvar!

Otázky typu - jak mohou být slánky vylité,
jak může duše létat, vždyť neexistuje to či ono…
Do profilu si jeden trotl napsal, že, co je rýmované není poezie!
Nebo nějaká „odbornice na poezii“ napsala,
že báseň neprospívá jejímu čtení!
Jiný, že báseň nemá „ducha“,
a když jsem na něm chtěl, aby mi předložil jakoukoliv báseň,
která ducha má, tak mi odkázal na stejný amatérský server,
kde byla jen taková nesrozumitelná sms, či spíše jednoduché
FB sdělení.
Takže se přiznal, že básně nikdy nečetl a FB považuje za
básnický server. Hrůza!

Je to nepochopení poezie a básně v samé podstatě,
její funkce, smyslu a významu.
Je to tragédie nepoučených, nevzdělaných,
je to marný boj a vysvětlování lidem omezeným,
bez fantazie, představivosti,
je to vrchol ignorance a diletantismu.

JSEM NA ŠPATNÉM MÍSTĚ VE ŠPATNOU DOBU!




<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2019 > j.f.julian> Půnoční smích!

A ty umíš rapovat? Tak ukaž, jak to umíš? Jaroluián nám něco narapuje, čekáme!
<reagovat 
 Čtenář - 15.9.2019 > čtenář> Ta poslední věta jedobrý start.

Jsem na špatném místě ve špatnou dobu
tikají mi vteřiny zbývající do hrobu

Úplně vidím ten klip, jak Jarin kráčí po půlnočním Václaváku v plandavých džínech s řetězem a rytmicky šermuje rukama, zatímco blekotá.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > Neodpovědělas, jestli jsi Poslední Inka? Já už to vím, tak se přiznej i ostatním! Jsi li navíc i Bohuna, tak máš chyby v mě-mně, ale nejsi li, tak je mi to fuk, no a co se týče vulgarit, tak ty ti opravdu nejsou cizí, pozurážíš-li někoho, koho neznáš a jeho dílu se ani náhodou nepřibližuješ, pak je to i vulgarita, ale především sprostota a důkaz nezměrný hlouposti a nepokory... Takže pod jiným nickem se stejným programem, stejnými chybami v poezii jedeš dál, za minule ses neomluvila, teď to taky nezvládneš, tak nám pověz jak se ti zamlouvají videa Bohuny? Netopýr, stříkačka a Bohuna na refíži?
<reagovat 
 vlas.ta.há (Občasný) - 15.9.2019 > analfagot> Nejsem, takže fuk:) Dík za opravu gramatiky, dám pozor. Omluvila jsem se. Dvakrát. Stačí:) Videa nesleduji, málo času, promiň
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter