Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JSEM KUNDA, VÍM
Autor: Bohuna Housková (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslavek (Občasný) - 17.9.2019 > ANO, JSI!!!
Doporučil 
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 17.9.2019 > Z toho si nic nedělej, já jsem zase pěknej řůůůrák,
tak to dáme dohromady a je to cajk!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář helen - 17.9.2019 > Mně se líbí, že sama se snažíš kritizovat rytmus, metrum, u jiných, který je mimochodem perfektní a tady ti to ujíždí jak prase!
Díky, že jsi potvrdila svou blbost a to že o básních nemáš ani potuchy.
To, jak jsi se tu pojmenovala kvituji a blahopřeju ti, alespoň v něčem jsi podobná svým kradeným hloupostem!
<reagovat 
 čtenář Bohunka - 17.9.2019 > čtenář> Já věděla, že se ti začne líbit, když ji trošinku zkurvím. Čím je to zkurvenější, tím jsi spokojenější, Julíku. Což vysvětluje, proč nacházíš takové zalíbení v těch svých paskvilech.
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 18.9.2019 > Jsem debil, píšu sama sobě, to však neznamená, že bych nevoprcala i cikána!
<reagovat 
čtenář Děcka - 17.9.2019 > Podstatné je, že Julián slíbil, že když někdo doprcá dalšího polooprcance z jeho erektilně dysfunkční prc-produkce, sbalí svá nudná alterega a potáhne do Prčic.

Měj se tam hezky, Šulíku. Budeš nám chybět, kdykoli z města odjede cirkus.
<reagovat 
 Bohuna Housková (Občasný) - 18.9.2019 > čtenář> Tak snad mě někdo bude číst, už se mi zase někdo hrabe v kundě...
<reagovat 
Čtenář - 18.9.2019 > to je jako co? To myslíš vážně?
Tak to jsi fakt kunda, zasraná kunda, která nic neumí.
Co to tu blábolíš o juliánovi, kundo?
Ty nejsi hodna ani mu leštit boty!
Jestli kvůli takový kundě budou odcházet takoví básníci, čemuž se nedivím, tak ty se nediv, že dostaneš přes držku, kundo z ryby!
Vypadni z Totemu, nikdo tu na tebe, kundo, není zvědavej!!
<reagovat 
 Bohuna Housková (Občasný) - 18.9.2019 > čtenář> promiň, někdo mi hrabe v kundě, čímž myslím mozek!
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2019 > čtenář> Julimane, jsi přece chlap a držíš slovo! Když už nejsi básník a neovládáš slova.
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 18.9.2019 > Tak takovýhle ujetý mám představy o Místyflusovi,
už jsen tu překročila všechny Pravidla, tak tohle mi už nepřijde víc. No, nejsem já kunda?
Tak takovýhle prochcaný maso já taky mám, jenom mi nikdo nechce vylízat pekáč! Prý smrdí jak bolavá noha...
Kecy, sice si ho memeju, ale nasprejovala sem si ho sprayem proti molům, nic jinýho fotr doma neměl, než mi ho tam vrazil, ale taky dobrý, vždyť já tu smradlavou kyselou kundu už sama nemohla ani cítit.
Asi jsem zase v tom...vystříkal mě až po hrdlo piče!
Fotr je borec! A já kunda! https://cz.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph573cad1a6489c
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2019 > Bohuna Housková> Judlo, přiznej si, že nikdy neodejdeš. Jsi na nás totiž závislý. Nikoho nemáš. Jsi sám.
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2019 > čtenář> Navíc všude tam, kam by mohl odejít, už je.
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2019 > čtenář> Myslíš prdel?
<reagovat 
Čtenář - 19.9.2019 > Bohuno, kunda, to je slabý výraz. Musíš hodně přitvrdit, máš patrně vylízanej nejen mozek asi jsi sežrala potkana, kterej sežral granát!
Hihihi
<reagovat 
Čtenář - 19.9.2019 > Souhlasím, smrdí ti až k nám do Brna. Fakt se to nedá vydržet!
Utraťte kobečně někdo to prase!
<reagovat 
Čtenář - 19.9.2019 > Aneb jak se utrácí v japonském Kóbe.
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 20.9.2019 > Jsem celebrita! Jen se nesmim nikde ukazovat...
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 21.9.2019 > Díky, když jsem si dnes ráno sundala laple z očí a zjistila, že už skvělých 152 sluníčkářů ví o tom, že jsem nemytá kunda s laplemi navrch hlavy, tak jsem si pšoukla tak, že utekla i koza z chlívku, kde žiju, čekajíce na Místyfluse.
Všimněte si, že přechodníky mrskam jak flus toho zarosltýho pindikňoura.
Vidím tady ale málo kladných příspěvků.
Za co?
Za to, že jsem k vám upřímná jak julek a taky za to, že jsem opravdu nevídaná hloupá svině.
Tak pa, Mináři, Fialo, Bartoši a vy ostatní knechti, kteří si nevidíte ani do držky a melete sračky jako já!
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > Bohuna Housková> Juliáne, Juliáne, ty ses ještě pořád nedoučil ty přechodníky?
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > BOHUNO? TY PRASE, douč se ty přechodníky, praskundo, je to vostuda jak tvá zarostlá PIČ!
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 21.9.2019 > já vím, jsem neumětel a špína! Často ze sebe bliju a ty hovna,co píšu nepřihlášená, se číst nedaj, ale je to taková hrůza, že se ani podepsat nemůžu, pochopte mě, myslím kundou-nemám mozek jako vy...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 18.9.2019 > Bohuno, ty malá laciná děvko, mohlas poprvé v životě chlastat zadarmo a navíc drahý šnaps, u vás v zaplivaný prdeli máte jen hořčák a brzdovou kapalinu a aby sis mohla dát aspoň víno, tak musíš do okresního města a ještě si musíš přišlápnout!
Jsi blbá, ale čekali jsme to!!!

OK, jdeme s Ánou do díla, prachů jako listí, na ženský dnes serem, dáme CHALUPY, ale ty víš stejně hovno, jako o poezii a prosté lidské slušnosti...

Zavři oči kundo... odcházím...
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2019 > j.f.julian> 
~ Odešel níž ~

Zmateně blábolil celé roky
pěstičkou hrozil, mámil, štkal
zkoušel se povýšit nad dno stoky
zapadl níže, jaký žal!


<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2019 > čtenář> Nejlepší strofa, jakou jsi kdy napsal, Juliáne.
<reagovat 
 Bohuna Housková (Občasný) - 21.9.2019 > čtenář> idiote, kdyby to psal julián tak to vypadá jinak-tak je to poezie a hlavně by se ty čůráku se zvadlym šourkem přihlásil, to nejni srab jako ty, závistivej kreténe!!
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2019 > čtenář> To nepsal Jůl vůl.
<reagovat 
 Čtenář - 18.9.2019 > čtenář> Tím se to vysvětluje!
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 21.9.2019 > Nebudu ti Místyflusy lhát, dneska bych vomrdala i Horníčka! Mrtvýho!
Jsem nadržená jak Sagi Harry, nebo Matta Sagy, nevím, jsem totální blbka, ale cejtím kurevský pnutí v ďouře, možná budu rodit, nebo srát, nevím jestli můžu rodit, když jsem ještě nikdá nešprcala chlapa, jen kozy a čuníky!
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > Je dost smutný, že ses až teď ve třinácti letech o sobě dozvěděla, že jsi kunda.
Furt lepší ale, než ostatní ženský, který se to dozví až v 25!
Já osobně velmi vítám tvou sebekritiku, je to posun od těch sraček, který píšeš jako nepřihlášená, je vidět, že něco v tobě asi bude, ale co, to už nikdy nikdo nezjistí, jelikož sama nevíš, kdo se ti hrabe v kundě...
<reagovat 
čtenář diaz - 21.9.2019 > housko, dej nám sem nějakou tvvoju nekradenu báseň!
To víš, když si tím svým smradem vyhnala opravdový básníky, musíš to obsarat sama!
Tak si to přece, píčo chtěla, tak jsme zvědaví na ty klenoty, na ten rytmus, metrum ap...
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > tvl, juliána na písmáku nikdo nečte

bodejť by se nevracel jak opar
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 21.9.2019 > Opět se mýlíš Bohuno, měl 3-5000 čtení každé básně, ale po Chvilkách ho smázli, jako jinde.
Důležitější je, že si chtěla prcat a my ti rádi sjedem piču! Tak kde a kdy!!!
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > čtenář> 3 až 5000? To je kurňa rozptyl jak po Jardově funuse.

Poslední dobou to má ale blíž k těm třem.
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > STOP! Dokavaď sem tu yá, nikdo se nebude judlmanovi vysmívat za tu závisťivku. Každýmu soudnýmu jedinci je jasné, že Nudlman je pod přímým vlivem své mentálně opožděné přítelkyně.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2019 > Chachacha! Jaká Velikost ducha, pro tebe jsem právě vložil článek, aspoň budeš mít co dělat, já jdu s děvčetem na Petřín, pa, ty útloprsá závisťivko, bude láska, mám nové, neuvěřitelné děvče. 18...
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > j.f.julian> mám nové, neuvěřitelné děvče. 18...

Ale mám ho!
<reagovat 
 čtenář ZDŠ LITOVEL - 21.9.2019 > čtenář> Bohuně zbyla jen zarostlá kunda, která si už nezaprcá... Bohuno nezáviď Juliánovi děvće ani poezii, vyšpul tu svoju piču, třeba tě někdo do tý špíny nakope! Jáchachacha, kunda závistí nemůže ani vorat!
<reagovat 
 čtenář Chybička - 21.9.2019 > čtenář> *Závisťý
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 21.9.2019 > Tak co bude, dáš sem tu tvou rozmrdanou říkačku nebo si zas vymrskáš kundu, nebo snad kaviár, či prasečí trojku nám předvedeš???
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > Pálí tě kunda?
Tak si opiš domácí úkol, třeba tě to přejde, cha cha cha, jak jsi směšná, když jsi nadržená!
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > Vidlačko, sedni na traktor k Pepkovi, ať tě hodí do centra, zatrpkáme tu vytahanou díru, která ti cuká ve šponovkách už celých 13 let. Dnes pocítí kladivo na čarodejnice a dostříkne až na lustr hotelu Savoy...
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 21.9.2019 > Když já jsem taková ubohá bohuna... Děti, pojďte na skořicovou kaši, dnes ji podávám s kundím šlemem!
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2019 > Ať Julda slovo a ať Julda pryč už navždy.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2019 > Ať mě opraví nějaký myslivec, ale mám tucha, že divoká prasata, štětinatý svině jsou volně k zabíjení...
Tak už tu otylou bachyni někdo píchněte, ať práce hotova!
Body: 5
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2019 > j.f.julian> Jo, ať ho konečně odpraví nějaký myslivec.
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 21.9.2019 > Tak tady jsem se vnutila tomu velkýmu umělci, ano, takhle já si pžedstavuju poezii...že jsem vymaštěná?
To víte že jo, jsem kunda, kolikrát to musím ještě vopakovaz, abyste to všichni pochopili? https://youtu.be/_JX5MKUm6uA
<reagovat 
Bohuna Housková (Občasný) - 21.9.2019 > Lidičky, srdíčkáři, já mám stejně nejradši Záviše, to je můj šálek brzdovky! Tady mě musel snad znát...


https://youtu.be/UHuQVsj2IMc
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter