Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Já, rajda Bohuna
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 29.9.2019 (10:45:51)
BOHUNA HOUSKOVÁ alias vlastní sestra sádla - BOHUNO, TY VEMENO!
https://youtu.be/PJxAixvQKxw

Protože jste mě doslova zahltili prosbami o zvýraznění videa, kde Bohuna ukazuje svůj charakter, tak tady ho máte, myslím, že její komenty nyní dostávají ten pravý tvar, výraz, a vypovídají, kdo že mi to tu furt STALKUJE... https://youtu.be/PJxAixvQKxw

PRASETI II. + PŘÍMÉ ZÁBĚRY BOHUNY!!!!!
... protože sviňka mi patrně zahltila prostor pod minulou básní, že už to nebere ani komenty, jak mi bylo avizováno, zkusím to takto, aby šou nikdy neustala... Mé komenty a písně prosvištěte všechny, jsou poučné a citlivým naznačí, proč píšu tak jak píšu, kdo chce hned na pointu, tedy na hvězdu týdne BOHUNU, dal jsem vám tam smajlíky, protože vím, že se k tomu DÍLU budete vracet (a zvracet, sorry jako)


Poznámky k tomuto příspěvku
Místyflus (Občasný) - 29.9.2019 > Neboj, rajdo, u nás ve chlívě už slavná jsi!
Tak jsem tě našel, takže jak?
Jako prasata v blátě, nebo na cikána?
Ukaž netopýra, pak stříkej a řvi na nástupišti mezi dětma, že ti někdo hrabe v kundě!!!
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 29.9.2019 > Já se za to nestydím, že jsem maďarská vargoška a mám ráda šourky, ráda je lížu a kulečník je moje drámo, když je 6 koulí pohromadě, tak mě nikdo neudrží, saju jak Harapes, a to video je taky o mně, heč!
<reagovat 
Čtenář - 29.9.2019 > Ještě aby ses styděla za to, že jsi píča, mrdko škaredá!
<reagovat 
Čtenář - 29.9.2019 > Rajdo, ty ve 13ti letech víš prd vo životě, tak se radši nevyjadřuj a modli se, aby tě vůbec někdo jednou zbodal!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.9.2019 > čtenář> Ale umím zapisovat číslovky, což ses ty dodnes nenaučil. Řvaní v hospodě ti ovšem určitě jde. Hlavně když se ti kámoši složí na dostatek piv.
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 30.9.2019 > Přesně a taky bych mrdala až bych plakala!
<reagovat 
Čtenář - 30.9.2019 > ZMRDI REDAKTORSKÝ. KOUKNĚTE, KAM JSTE SVĚJMA UMĚLEJMA POCHVALAMA TOHODLE CHUDÁKA DOHNALI. JUDLA MĚL VŽDYCKY DOST A VAŠÍ ZÁSLUHOU MÁ TEĎ DOST ZA SEDM POSTAV, JE ČÍM DÁL ZMATENĚJŠÍ, NECHUTNĚJŠÍ A SPROSTŠÍ. ZMRDI REDAKTORSKÝ.
<reagovat 
 čtenář Umělá pochva - 30.9.2019 > čtenář> Je záhada, že na písmáku se žádný analfagot ne a ne vyskytnout a judlíkovy slovní výměšky tam osaměle visí jak sračky v sáčku. Redaktoři tohoto poserveru štědře přispívají ke skluzu juliána... do žumpy.
<reagovat 
 čtenář Bohunka - 30.9.2019 > čtenář> Hele, Nudlo, to je pravda. Mohl by sis i na Písmáku založit nějakého analfagota (radši ti připomenu, že by bylo dobré, aby se jmenoval jinak) a pozvolna (řikám pozvolna!) se stejně jako tady začít vybavovat sám se sebou. Časem by si takto jistě přiměl ostatní písmáčany aby si už KONEČNĚ všimli kvality tvých básní a pak už automaticky A PRAVDIVĚ tě vzývali jako snad i semého emila egila. Jdi do toho nudlo, buzna má pravdu.
<reagovat 
 Čtenář - 30.9.2019 > čtenář> Zlý admin Ondřej by mu zatnul tipec. To by dobásničkoval, což si nelajzne, protože tam při své umírněné zapšklosti budí jakž takž seriózní dojem. A každý blbec chce být braný vážně, ťuliána nevyjímaje.
<reagovat 
 čtenář Bohunka - 30.9.2019 > čtenář> Čtenář nemá pravdu nudláčku, nedej se odradit. Ondra, Pepík, Dušan ani Oldova manželka NEKONTROLUJÍ přihlášení IPadres. Nebo se opravdu tak bojíš?
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 30.9.2019 > Já mám sama 10 nicků, ale protože jsem hloupá hus, tak si píšu i anonymně!
Jsem prostě píča, sorry jako! Ale když nic neumím, co mám dělat, poraďte!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 30.9.2019 > Já ti teda Bóžo poradím!
KUŠUJ, HNĚDKO, KUŠUJ A ZALEZ DO DÍRY!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 30.9.2019 > Děkuju ti Áno, jsi jediný kromě mě, který se se mnou baví.
Ok, stará hajtra ve mně zakušuje, ale ta nedomrlá zbabělá 13tka bude anonymně dál mrdat kraviny, protože mě, tedy jí, urazil nejem Totem ale i Písmák, všude se mi-jí vysmáli a nakonec mě-jí vyrazili, což nikomu neodpustím a za to budu škodit dokud budu chodit! DOKUD BUDU SLINTAT NA SVÝ PROVĚŠENÝ KOZY A VYTAHANÝ LAPLE, PRISAHÁM VAČKU!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 30.9.2019 > Já bych spíš řekl, DOKUD TI TY HNÁTY NĚKDO NEZPŘERÁŽÍ!!!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 30.9.2019 > A nebo tak, Áno, já jsem ale Zelená Sluníčkářka, která dyž dostane do držky je vlastně ráda, protože má vlastně naději, že mi ta pěst spravedlivých srovná ciferník! Jsem totiž nejen tlustá jak Neděla, ale i hnusná, jak plochá prdel modelek, smrdím jak sračka Mystikuse a páchne mi z držky, že nesmim mezi lidi! Tak se nediv, že jebu samý průjmy. Jestli mě někdo rozpárá jak divokou svini ještě mu poděkuju!!! Čárky si doplň sám, jsem také hnidopich a umím i v tomhle směru hovno, ale ráda poučuju!
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 1.10.2019 > Moc jsem to tu nepobral, no, snad to příště bude logičtější i pro nás soudné, zatím je v tom zmatek, asi už ztrácíš v těch kradených jménech ap. přehled, nech si jen tento a tvoř. JAKO TCHOŘ!
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Tak jsem slyšel, že byl u tebe včera vyšetřovatel egil nudlo. Jak to probíhalo, prozradíš nám? Nejdřív jste dali dýmku míru, pak poklábosili o kultuře a poezii, vyměnili si spodní prádlo, IP adresy, zkušenosti z cest okolo světa, kontakty na celebrity, napsali si vzájemná doporučení, co?
Nudloni, zpívej!

<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 3.10.2019 > Ano byl, jestli umíš číst ty anonymní POSERO, tak se dozvíš KDE a CO vyšetřil!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 8.10.2019 > A všechnu tu dobrotu bych vylemtala z kokotu!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter