Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem YETTI!
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 1.10.2019 (05:28:55)
Tak jistě!
Říkají mi YETTI, protože jsem všude ukrutně chlupatá.
Mám 145cm do výšky a přitom hnáty velikosti 12.
Protože se takový čísla nedělaj, tak mi boty spíchnou cikáni z několika psů.
A vy se divíte proč nemůžu mezi lidi?!
Proč mě mezi sebou nechtějí, proč nemůžu na literární sraz, kde bych řvala jak 9ti letá píča, kdyžbych viděla samotného Mistra Juliána???
Jsem z toho zoufalá, pochopte!

Mně by stačilo kdyby si alespoň přečetl tuto mou zpověď a poslal by mi na fb srdéčko!
To bych si zas zaflákala bombarďáky po tetě, co jsem dostala před třemi lety pod stromeček, u nás v okresnim městě.
Doufám, že byly pro mě, já všechno co bylo na náměstí pod stromem beru za svý.
Jó, to jsem byla ještě v Diagnosťáku...
Smutný osud... co myslíte vy, mí věrní čtenáři, můj Mystipičuse, Tome Kluse a Vy, můj tak miilovaný Mistře?

I já, ač světem braná jako nechtěné zvíře (smrdutý tchoř) mám city, kdybych to tak uměla - něco napsat do veršů...
Plakala bych do nich jako Mistr, sama nad sebou, jenže umim hovno, což už ti bystří z vás asi zjistili...
Asi si to mrsknu...

A nebo počkám ještě na Vánoce, třeba pod společným stromkem u nás v blázinci...
TŘEBA...


Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 1.10.2019 > Tvá, konečně! upřímná zpověď, mě dojala!
Pokusím se přemluvit Mistra, aby ti věnoval báseň.
Nevím však, jestli svede napsat něco tak jednoduchého a prostého, abys to překoktala s těmi rovnátky, uvidíme co zmůžu. Chápu tvou lásku, jsem na tom stejně... Akorát, já se ho snažím zaujmout výškou 178, váhou 52kg, ňadry č.3, vosím pasem, havraními vlasy, zářícími zuby a vroucím dobrotivým srdcem. Jistě víš, že to je těžké, vždyť jeho míry jsou 180/80/23 a to ještě se v uměleckých kruzích traduje, že "v klidu!" Opravdu je v něm tolik citu jako v jeho verších, takže jsem mu odpustila i ty 2 vilky a že je až morbidně bohatý a kdybych byla tou jedinou... dovolila bych mu i semtam nějakou tu bokovku. Naučila jsem se kvůlivá němu péct... On totiž rád mlsá. Jednou po představení, v zákulisí, jsem ho náhodou potkala v jeho šatně, takže ti mohu sdělit sladkou dívčí intimnost, on taky rád mrsá... hihihi, ale jen mezi námi... Je prostě boží, vždyť ty mi rozumíš! https://youtu.be/hcEaUJoo0NE
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 1.10.2019 > I mě tvé doznání takořka rozplakalo, takhle Otylá Bohuno, takhle by to šlo! https://youtu.be/vDHqORuKt_A
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 1.10.2019 > Ano Juliáne, jsi mstivý ubožák. Ale naštěstí máš to své blouznění, které tě vždy vytrhne ze spárů neúprosné reality.
<reagovat 
čtenář Ondřej Sekora - 1.10.2019 > Nudlo nudlo. Mám pocit, že tě k podobným aktivitám vyprovokoval nějaký profesionál, který měl za úkol poškodit totem. A než aby se namáhal nebo někomu platil, dvakrát třikrát do tebe šťouchl a ty už budeš v cizím zájmu navěky makat sám. Ale celkově je všechno jak má být. Totem je zlo a nic jinýho si nezaslouží. Takže jen tak dál nudláčku, ten "záhadný" provokatér s vás má jistě velkou radost;).
<reagovat 
čtenář REDAKTORKA MORÁLKY - 1.10.2019 > PŘESTAŃTE SI Z NEMOCNÉHO JULIÁNA DĚLAT SRANDU. VŽDYŤ DOBŘE VIDÍTE, ŽE UBLIŽUJETE POSTIŽENÉMU, TAK AŤ SI TOTEMU V KLIDU UŽIJE, KDYŽ UŽ ZDEJŠÍ PROSTŘEDÍ NENÍ K NIČEMU JINÉMU DOBRÉ. NECHTE HO PROSÍM BÝT!!!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 1.10.2019 > Já vím, ale říkala jsem vám, že trpím také schizofranií, já si prostě musím nadávat, oponovat si alespoň anonymně,
přitahuje to vaši pozornost...
ale děkuji
Helen i Ánovi, je to od vás pěkné!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.10.2019 > No vidíš Bohuno, tvá upřímnost boduje. Přidám se.
Už jsem měl z tebe radost, ale pak jsem si přečetl tvé tzv. anonymní komenty, i když všichni víme že je píšeš ty, a zkazila jsi mou víru ve tvé uzdravení.
Jestli to píšeš mně, tak už si ušetři práci, jenom mně to povědílo, že dělám dobře, když se s nimi nezdržuji a tak to bude i dál!
Protože jsi opožděná, tak ještě jednou-já anonymy nečtu!
V duchu svého dnešního díla pokračuj, to si vždy přečtu a věřím, že i celý Totem pobavíš!
Budeš-li tedy tímto způsobem hledat dál pokoru (vím, je ti teprvá 13 let), tak se pod stromkem těš na moji trilogii, když ji neumíš sehnat (zatím jen 1 díl) a možná tě pozvu i do Violy.
Je to jen na tobě, pa, puso! jfj
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 1.10.2019 >
jsem si přečetl tvé tzv. anonymní komenty, i když všichni víme že je píšeš ty, a zkazila jsi mou víru ve tvé uzdravení.


Protože jsi opožděná, tak ještě jednou-já anonymy nečtu!


Ta entita již definitivně vytratila poslední zbytky soudnosti. Už prostě vůbec neví, co to vlastně plantá.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.10.2019 > Entito, hezké barvičky, japa si toho docílila?
Umíš nám namalovat i obrázky?
Svoji pičkou na zmrazky!?
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 1.10.2019 > Pičkou to umím, ale komentáře barevně ne, KDOPAK PORADÍ BOHUNCE?
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 1.10.2019 > Tohle už je mnohem lepší, když si příště odpustíš ty anonymní bludy, tak to bude mít odezvu, uvidíš! Moje tchýně je taky chlupatá jak Etzler a zatím žije... Pravda je, že až tak nesmrdí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 1.10.2019 > Je to debil. Prej vosí pas, havraní vlasy... Takhle o čemkoliv sexuálnim naposled mluvila Božena Němcová. Tenhle si fakt v životě nevrzl, čiší to z každýho jeho slova.
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 2.10.2019 > čtenář> Děvenko ledva pubertální, jsi zmatená. Za prvé jsem to psala já a ne Julián, za druhé, v 13ti letech ti já, jako 25ti letá připadám jako Božena Němcová? To trochu chápu, nedávno mi bylo také 13 let, taky jsem byla zblblá, jako ty do Grety trumpety a do Christovaa. Nedivím se, že Julián ti připadá jak z 18 století, verše vůbec nechápeš, když se ti líbí texty toho černouška, který češtině moc nedává, není mu rozumět ani slovo a jediný, proč ho holky žerou, je jeho zadek a odlišnost od bílých středoevropanů. Já ti ho neberu, takové jsou všechny puberťačky, co mě zaráží, je tvá neuvěřitelná hloupost! Ty říkáš člověku, kterému mimichodem nesaháš ani po kotníky, že si nevrz? Vše od něj čteš 300x, takže dobře víš, že měl 10 dětí a jsi schopna vytrolit takový nesmysl? Jediné, co by dávalo smysl je, že nevíš, jak se dělaj děti, buď, anebo, že jsi dement! Já bych řekla, že platí oboje! Časem pochopíš, jak jsi byla směšná, aspoň doufej! Puberťáci prostě takoví jsou, nic nedokázali, tak chtějí alespoň něčím zaujmout! Opravdu jsi chováním Gretě podobná, ta má ale výhodu, lze ji omluvit, protože je duševně nemocná, jestli ty nejsi, o čemž by se dalo pochybovat, tak jsi pro nás dospělé nebezpečným příkladem nastupující generace, která si ničeho a nikoho neumí vážit, zná jen fet a navenek působí jako zfetovaní dementi! Je mi z tebe smutno, vím že si to musíš odbýt a taky vím, že budeš ještě v životě hodně plakat!
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2019 > 1 helen> Děcka buďte na něj hodní.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.10.2019 > Helen, ty perlíš, tolik rozumu v tak krásném těle? Já jsem Vláďa!
Už rozumím, proč tady řádí kluci ze ZDŠ, když tu maj svoji vrstevnici.
Škoda že Bohuna z literatury propadá, místo studia pravopisu by si mohla přečíst nějakou knihu, v případě Mistra, by to chtělo studium klasický poezie. Ale ty, Helen, ty mě zajímáš! Rád bych si něco od tebe přečetl! Ahoj, a.
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2019 > analfagot> Ale asi ne od tebe, hahahhahahahahaha!
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2019 > analfagot> Nesouhlasím. Mistrovi by rozhodně neprospělo studium klasické poezie, protože by stejně neviděl, že vedle skutečných klasiků působí jak slepice, která si hraje na páva. Tam je to beznadějné.
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2019 > čtenář> On ten idiot cosi připlácává, páč nebyl spokojen se strukturou výblitku.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.10.2019 > Helenko, díky, hezky jsi to podala. Z mého pohledu je lepší být přirovnávána k Němcové než ke Gretě.
Zemřel Gott, jdu napsat báseň!
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2019 > j.f.julian> Jestli ho chceš uctít, tak na jeho památku sklapni.
<reagovat 
 Čtenář - 2.10.2019 > čtenář> Pozdě, už mektá. Gott mi byl celej život u prdele, ale aby na něj psali oslavný komentáře judliáni, teď je mi ho líto. Co smrt, to zažije každej, ale "zájem" takovýhleho talenta, to si Gott nezasloužil.
<reagovat 
 čtenář Bohunka - 2.10.2019 > čtenář> Že? Vlastně tím staví Karle na roveň Saggymu. Přitom Karel by nikdy nesvrhl během jednoho střihu tolik zahradních židlí jak Saggy. Chudák Saggy. Nebo chudák Karel? Co všechno zesmrádne, když o to špinavec judlí zamektá? Všechno.
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 2.10.2019 > Nevzala jsem si prášky? Asi ne...
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 2.10.2019 > No a teď mi ještě navíc říkaj ODULÁ BOHUNA, kurva to je den!
Karel a teď totok, mně snad šibne, proč já musím bejt taková piča!???
Jestli to někdo víte, tak napište!!!!
<reagovat 
Čtenář - 3.10.2019 > Tak jsem slyšel, že byl u tebe včera vyšetřovatel egil nudlo. Jak to probíhalo, prozradíš nám? Nejdřív jste dali dýmku míru, pak poklábosili o kultuře a poezii, vyměnili si spodní prádlo, IP adresy, zkušenosti z cest okolo světa, kontakty na celebrity, napsali si vzájemná doporučení, co?
Nudloni, zpívej!

<reagovat 
čtenář Bohuna sobě! - 7.10.2019 > https://youtu.be/qSKaV8zWpTw
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter