Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Totem versus Písmák
Autor: fuj básník julius (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář REDAKCE TOTEMU - 12.10.2019 > Tak nevím, o co ti jde. Tady u nás zase zveřejňuje prasáček Julián svoje diletantství, u nás se nazývá mistrem, sem za ním chodí desítky jeho vymyšlených obdivovatelů. Tak nevím o co, o co ti jde.
<reagovat 
Čtenář - 12.10.2019 > jsi trapná Bohuno, závistivé shemale, 13 letá puberťačka s dvojitou bradou a velkym břichem ulítlá na Juliánovi...
Ty si oddechneš, až dospěješ, a my s tebou!
Na Písmáku tě vyrazili?
A divíš se, když nic neumíš a nepíšeš, jen hejtuješ a trolíš?
S tím jdi na facebook, tady je to pro milovníky umění, hlupačko.
Náhodou, skvěle to napsal Mistr o tobě, o jeho překrásné poezii se ti patrně zdá každou noc v propocené posteli, s olízaným medvědem, jelikož si myslíš, že lížeš šourek samotného Mistra Juliána.
Jsi OSTUDA TOTEMU ¨FUJ!!!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 12.10.2019 > Děkuju čtenáři, ano Bohuna je na Totemu za šaška, trapka. tADY JE VÝSEK ČLÁNKU O bOHUNĚ hOUSKOVÉ-STALKERCE...OD SAMOTNÉHO Mistra... Někteří knechti přestali s urážkama mé osoby i mých básní, v podstatě, komu jedinému to ještě za ROK nedošlo - je ANČA KOUŘ, dnes zvaná OTYLÁ BOHUNA, nebo také ODULÁ BOHUNA, OTEKLÁ BOHUNA HOUSKOVÁ. I ten trotl Mystikus už patrně přestal hejtovat a pod novým nickem MÍSTYFLUS se stal nečekaně zábavným a upřímným. Toho si cením, patrně dospěl, nebo, když má teď DONALDA v Bílém domě, tak je spokojenější a nemusí si honit (triko?). Tady musím chlapci POGRATULOVAT! Hned je na Totemu veseleji. Ovšem, nemýlím-li se. Možná je tam propojení Bohuna-Mystikus, protože forma a styl Bohuny je v podstatě totožná se starým Mystipičusem! Tedy-opisování, grafomanství, zlodějny - jak textů, tak nicků již zavedených autorů, absolutní absence TALENTU k POEZII, totální ztráta soudnosti a sebedůvěry, žádná fantazie - jen opakování a překroucení mých slov, prostě IGNORANSTVÍ a DILETANSTVÍ, které nemá obdoby! Bohuna přidala jen sprostá slova! Takže shrnuto-HNUS a HNŮJ! Dobrá zpráva je, že už zbyla jediná, kdo takto trolí a sprostě uráží. Novinkou u Bohuny je to, co jsem dlouho předpovídal a očekával! ANO, už se vrhá i na další autory a nejen poezie. VŽDY, když vás někdo anonymně začne urážet, samo, že pod jakoby různými jmény a nicky, aby to vypadalo, že není sám, tak je to na 99,99% OTYLÁ BOHUNA. Co je k smíchu, že všechno, všechny kladné komenty (soudíce dle sebe) považuje automaticky za padělky, za konspiraci a především za mé dílo. Bohuna (říkejme tomu PRASETI tak dál) už úplně ztratila přehled o tom, komu ukradla nicky a dnes už si třeba pod mým nickem i známkuje na mé straně moji báseň. Samozřejmě 1 bodem, což byla specialitka jen Mystikuse. NEPOCHOPILA, že kdybych to byl skutečně já sám, tak mi systém nepovolí oznámkování vlastního díla! JÓ, lež má krátké nohy, což platí pro Bohunu doslova, jak jsme se dočetli např. v článcích (vtipných) MÍSTYFLUSE. Já jsem již dříve oznámil, že její rádoby komentáře nejsou k dílu, že se snaží jen dehonestovat, urážet, jsou zoufalé a trapné, jakožto i nudné, sprosté a nevkusné, že hovoří o její stupiditě a privitivismu. Dostal jsem echo, že Bohuně je 13 let. Zvažoval jsem to, ale co, říkám si, na její výchově už nic zkazit nemůžu, tak jí budu oplácet stejnou. CHYBA! PROTO DNES VYZÝVÁM VŠECHNY AUTORY I ČTENÁŘE K TOTÁLNÍ IGNORANCI této pubescentky. Ona prostě jen čeká, až se někdo chytne, aby si měla s kým pokecat, respektive, ona se ptá, ale nikomu neodpovídá. Tak to jdi do pr...! Já a moji Totemoví přátelé už anonymy nečtem vůbec, ani ty kladné (bohužel), navíc, u ní už po 3 slovech víte o koho jde. Je jednoduchá, stále se opakující a je vám najednou fyzicky blbě! Zkrátím to. Prdlajs Bohuno, ty si nezasloužíš žádnou cenu! Její poslední výpad byl u básně Karlu Gottovi. Nepochopení poezie je tak ohromné a omračující, že jsem nechtěl věřit svým očím. V první strofě mě napadla, že mě zajímá jen KUNDA Ivanky a tak podobně. Sorry, ale musel jsem to napsat na plnou hubu, abyste viděli, čeho je ten trotl schopen. Dalším totožným příkladem byl její koment pod básní GAMBLER-byl tam tento verš - Když nezbyla mu ani skýva, tak jediné, co muži zbývá, je náruč matky, rodný klín. To malé prosté pohlazení zažene chmury, je mu vším! Nu a Bohuna napsala, že chci lízat ku... matky! Tak, co vy na to. paní! ??? O nějaké metafoře, básnickém obratu, přirovnání a poetičnosti nikdy neslyšela. O tom, že tento konkrétní rým má v sobě jakési tajemství se už vůbec nezmiňuji, to by dřív splaskla, než by pochopila. Ona soudí dle svého IQ, tudíž ji napadne jen kunda. Prostá to děva... Ono se to projevilo už v jejím ojedinělém dílku pod nickem Poslední Inka a Zkouška. Naštěstí už dala pokoj. A přitom by se s tím dalo pracovat. Ovšem, našla-li by autorka POKORU, ale to jsme opět na začátku. Lidé se nemění a BLB ZŮSTANE BLBEM NAVŽDY! (odkaz ne její koment u Analfagota-báseň Hlína) Jen poznámka-báseň - Karlu Gottovi četlo na int již tisíce lidí a v cca 300 komentech taková blbost, jako Bohunu, nikoho nenapadla... Ona se jala dokonce rozšířit svoji zlobu a jed i na Písmák, kde sama samotinká znovu opakovala tento hnus, v naději, že se někdo přidá. Netvrdím, že té básni rozumí každý, to ne, ale každý rozumí, co chci vyjádřit, kromě BOHUNY. Ta je schopna pod takovou básní naplivat na zesnulého a je jí to fuk. Prostě idiotka PAR EXCELLENCE! BLAHOPŘEJEME? Bohunko! (další odkaz na mé troj básnění - Na hrob -Vyhaslý - Po tryzně) Teď nechápe, že jsem ji veřejně zneuctil, ona vidí jen to, že o ní píšu, že jsem o ní chvíli přemýšlel. Sní o mém šourku a to mě bolí, to radši do svěráku. A Bohuno, je plný, nikoliv zcvrklý, jsem anticky vytesán až do konce svých dní! Bohužel, nemohu sloužit... Možná je Bohuna BLBEM TOTEMU, to ji nechci upřít a odkazuji na její druhou schizofrenní tvář pod nickem OTYLÁ BOHUNA, kde zase trpí přehnaných sebetrýzněním, ale když jí to dělá dobře. V tom jste s Místyflusem také KUPODIVU!? stejní.
Body: 1
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 12.10.2019 > Tenhle král to hejt, to je buzerant s vytahanym šourkem, jen tu smrdí, ven s ním!
Body: 1
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.10.2019 > Bohuno, ty sprostý prase, ty už se zase naváží# do Mistra jeronýma?
Kdybys mu radši stvořila báseň o šourku, když po něm tak toužíš!
Body: 1
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 13.10.2019 > Jsi mimo, aktivních je tam tak 20 lidí, jako vždy trolíš fakenews!
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2019 > já se nepamatuju, že by julián byl někdy sprostej, to ty jsi sprostý nevzdělaný prase!
Bohuno, ale upřímně, TY JSI VYSÁLA někdy PSA???
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 13.10.2019 > Bohuno, ty vemeno, my tě chcem klátit ve 4 lidech! Pojď do toho, ty kryso, dostaneš za uši od celý 9A,i vod holek, protože to jsou stejný vemena jako ty! Ale vylížou ten tvůj připálenej maďarskej pekáč, že se bude fotr v hrobě vobracet!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 13.10.2019 > Proslýchá se Bohuno, že máš tu nejvykloktanější prcinu v dějinách šprcu! Udělej nám fotečku, ať jsme v obraze!
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2019 > Myslím, že Bohuna má pravdu! Je to velká rajda! Vždyť maličko si šprcnout není vod věci, vona má jen kecy, ale v řiťáku už zabodovala, i když jenom pes... já jí žeru, jak vona semenec!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 14.10.2019 > TAK KDE JE TA FOTKA, MÁŠ JEN KECY??
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 14.10.2019 > Jsi nudná, to tvé aler ego Otylá Bohuna je zábavnější! Tak jsem si pořádně zatrolila pod svým novým nickem Král Kulíšek nebo KRÁL ŠOUREK, teď nevím. Mám v palici motanici. Takovou tu mazlanici z hub, protože jsem idiotka tak si nevzpomenu jak to teta z Ústavu dementních dětí říkala... Mazlanici? Mazanici? Jsem blbá! Snažila jsem se trolit taky na Písmáku, ale vyrazili mě hned jak jsem tam vlezla a začala mluvit o kundě Ivanky! Ještě že tady mi to projde, co bych jinak dělala nevím, musela bych si vzteky urvat vagínu! Já teda nevím, jestli vagína je to samý co kunda, taky nevím jestli vulva je to samý co Venušin pahrbek, nebo hrbol, pahrbol? Nějak tak, hrozně mi svrbí a něco mi tam leze... No, to je fuk, drhnu si tu hlízu jak pominutá, už by to chtělo nějakýho ptáka, nebo aspoň transku, vždyt už mi bude 14!!! Děs, jsem skoro nejstarší z Diagnosťáku, fakt šílený, za chvíli budu stará jako Bílá, ty vole, to nepřežiju. Až mi spadnou ty mý jedničky pod břicho a stydkáče budu mít jak ufoun uši. Už několik dní v noci nespím. Né, kvůli Gottovi, ani kvůli Juliánovi, ale čekám, jestli mi zas někdo nenaboří tu moji vobrovskou chlupatou prdel! Jsem natěšená jak Laufer na Minaříka! Ne, nejsem tak chytrá a sečtělá, to jsem zas někde ukradla, jako všechno co tu vypisuju! Taky bych vám přidala nějaký citáty, jako Mistr, ale protože obecně vím hovno a nic jsem ještě nezažila, kromě tý jedný noci, co jsem to dostala do kouřáku, tak bych vám vopsala něco z Hromady sraček, kde jsem na fb přihlášená. Tolik chytrých citátů, ale kam se hrabou na citáty Mistra! Furt na mě sere, dobytek, asi ho nenávidím! Kdybych alespoň sdědila jeho šourek!!! Doufám, že jeho pohřeb bude nejmíň tak velkej jako ten Gottův! Miluju ho!!! Sorry, jsem píča! A nezapomeňte na hlubokou kritiku, vy dobytci, co toužíte po lolitce!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.10.2019 > JÁ VOLÁM DO SVĚTA,
MRDÁM JAK POETA!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 14.10.2019 > Bohuno, když nám napíšeš kvalitní báseň, tak nás 5 můžeš vypálit!Uvidíme jestli svedeš aspoň něco, když si taková kritička a odbornice na šourky!?!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 14.10.2019 > Takže jen kecy!! Odvaha hovno!!
Bohuno otylá, ty se nediv až tě ukamenujou ti tví islámští sluníčkáři!!
A my, celá základka, jim budem fandit a podávat kameny, ty si zasloužíš každej jeden z nich, ty ublafaná stalkerská prasnice!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 15.10.2019 > Děkuju kluci nadržený, skvěle jsem si na vašich kidech vymrskala plže a vopravdu krutopřísně vystříkla, díky!
<reagovat 
Čtenář - 15.10.2019 > KRÁL KULÍŠEK JE DĚVKA!!! 🔨🔨🔨
<reagovat 
čtenář SOUTĚŽ TOTEMU - 18.10.2019 > KDO PRVNÍ VYRAZÍ STALKERCE BOHUNĚ VŠECHNY ZUBY BUDE VYHLÁŠEN GIGANTEM TOTEMU!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.10.2019 > Mě by zajímalo, kdy Bohuna dodělá devítku!!??!!
Doufám pevně, že hned poté jí někdo půjčí devítku...
<reagovat 
čtenář Zdenka Hálová - 18.10.2019 > Lidičky milí, nehádejte se tu a nenadávejte si, nebo se vám to vrátí
<reagovat 
 Otylá Bohuna (Občasný) - 19.10.2019 > čtenář> Tys na to kápla, někdo mi v noci zechcal hlavu, tak to už bude asi vono!
<reagovat 
Čtenář - 12.10.2019 > No aby ne! Nudla tam taky byl. Kvůli němu dokonce i otevřeli rakev, aby - mistr mistra - mohl políbit, dpč.
<reagovat 
 Otylá Bohuna (Občasný) - 19.10.2019 > čtenář> To si pič trapná dablérko veliké a mocné Otylky Housky! Ty bys ho ještě domlaskla, jak tě znám, vysála bys mu nežida!!! Hihihi
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter