Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Deflace, inflace a "nadinflace"
Autor: MírZemi (Občasný) - publikováno 29.10.2021 (00:46:50)
Pořád se chlubíme, hlásáme do světa, jak je inflace, tedy znehodnocení peněz občanů, mírná, ale s prudkým zdražováním zboží a služeb se ceny podobají spíše inflaci pádivé. Jak je možné, že nám vzniká termín nadinflace?

Totéž s nájmy a nemovitostmi není vůbec v pořádku. Mnoho faktorů, dalo by se napsat zbytečných, ničí tuhle zemi i občany okleštěné, ohlodané a zbídačené České republiky!

My si tady můžeme hrát na bohatý stát, ale mnoho občanů končí v nejistotách! Inflace mírná, se může přeměnit v tzv. nadinflaci, stejně tak ostatní typy inflace. Trh se stává nekontrolovatelný, dělá si, co chce, a to vůlí mocných tohoto světa.

Lidstvo trpí i ve vyspělých státech, které již dávno nepovažuji za vyspělé, ale za zaprodané drsnému kapitalismu inflací i tzv. nadinflací. Znehodnocovat se bude ještě více, nikdo proti tomu nezasáhne.

Páchají se zvěrstva i přes deflaci, která opět přináší nadinflaci. Někdy zboží načas zlevní, když jsou akce, jenže ve 21. století je to bezohledná politika celkového zdražování a dvojí kvality potravin.

Prvovýrobci jsou oškubávání, velké korporace a nadnárodní společnosti prudce bohatnou, drobní živnostníci zanikají, občané platí jak mourovatí!

To není v pořádku, když nám napořád vládne špatné přerozdělování zboží, statků a hodnot ve státě i společnosti! Chce to reformy přátelské k lidem i budoucnosti všech generací v naší zemi. Chce to též spravedlivý kurs Koruny vůči Euru a Dolaru.

Václav Kovalčík


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter