Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zvířata trpí
Autor: sédy (Občasný) - publikováno 17.4.2003 (00:51:44)

Vzniklo tady jakesi tema o zviratech a jejich utrpeni spachane nami lidmi. Uz jsem slysela spoustu smutnych historek o zviratech. Nejsou to hystorky o tulenich, ale o domacich zviratkach.

Pes nejlepsi pritel cloveka...vadily mu usi
Muj pritel navstivil jeden prazsky piercingovi salon. Byl tam i jeden panicek s mladym pejskem (rasu bahuzel nevim), pobavene vykladal personalu jak doma strihal pejskovi nuzkama usi, cituju:" musel jsem ji poradne drzet, a kdyz jsem strihal prvni ucho tak ti tak rvala hahaha,no druhy uz sem nechal ustrihnout od veterinare,delala moc velkej bordel"

Pes - sexualni objekt
Nebo pribeh o typkovi ktery mel ve sklepe privazanou fenku vlcaka, dene ji znasilnoval dokavat neumrela hlady a na vnitrni potrhaniny.

Psi zavody
Je malo znamo, jak konci chrti z psich zavodu. Po sezone se chovatelum nechce krmit a strat se pres zimu o jejich zavodni psi, a tak je zabijiou. Kdyz mel pejsek stesti a byl rychly v zavodech, majitel ho zabije strelou do hlavy. Jestlize pejsek nebyl dost rychly, je povesen za ziva na strom a tak ponechan osudu. Trva az 4 dny nez pejsek bidne zahyne.

Pokusy

Znama chovatelka mela fenku, ktera mela dostat posledni stenatka.Pri porodu byli problemy a znama odvezla fenku do univerzitniho zvireciho spitalu v Curychu. Druhy den dostala telefon, ze stenata zakrok neprezila a fenka by mela byt utracena, protoze to uz na ni bylo taky moc a stejne by dlouho nezila. Moje znama na radu spitalu dala a souhlasila s uspanim zvirete. Druhy den si chtela prevezt uspanou fenku do zvireciho krematoria. Kdyz se ovsem u recepce ohlasila a zadala mrtve telicko, bylo ji sdeleno, ze vydej neni mozny, protoze se operuje. Zvireci spital pouzil fenku pro pokusy. Fenka pote jeste zila s nasledky skoro pul roku....

Sadista

U nas na zakladni skole byla jednu dobu moda chovat krysy. Byl tam i jeden kluk, kterej zkousel, kolik ran hlavou o zachodovou misu vydrzi takovy zviratko.

Specialita... pozdrav od hanibala
Predstavte si rodinny vylet do restaurace. Stul s dirou u prostred. Do diry je posazena a privazana ziva opicka, tak aby ji couhala pouze hlava. Kazdy u stolu dostane kamen, kterym bije opicku tak dlouho do hlavy, dokavat neni videt mozecek - tedy vecere.

Chci se pouze podelit o tyto hystorky s jinymi a snad nekomu otevrit oci. Nejsou to pouze lovy a produkce kozichu. Jsou taky sousede a znami, o kterych to treba nevite.
Bohuzel se nekdy veta "byt clovekem" da prelozit "byt horsi nez zvire"
.



Poznámky k tomuto příspěvku
Gino Hašler (Občasný) - 17.4.2003 >

Je to hruza. Ja znal jednoho slavneho ceskeho fotografa( vydal s predmluvou od Frantiska Kozika knihu fotografii "Praha"), ktery mel za druhe valky chov zavodnich chrtu. Aby byli hubeni, krmil je  knedlicky masa  s cervy...jednou si privezl ze safari v Africe malilinke bush-baby. Nosil ho na zlatem retizku pripnutem do dirky v klope v kapesnikove kapsicce saka. Chudak baby zakratko zemrelo na TBC, ktere nekde chytilo a take mam dojem, ze dotycny pan nemel potuchy o jeho diete a spatne ho krmil. Ten pan jiz vlastne take zemrel a tak mohu rici jeho jmeno, byl to Erich Tylinek.

 


<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 17.4.2003 >

... no teda, to je hrůza, nicméně to připomíná ty kolovací e-maily, ve stylu "pošli to dál"

Je to sice v rubrice úvahy, nicméně, tu "úvahu" v tom moc nevidím, jedná se spíš o takový soupis faktů, nicméně, není na škodu, když si lidé připomenou co všechno se se zvířaty děje.

 

Hodnotit nebudu...


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 17.4.2003 >

Bez osobnich vypadu proti autorce. Zduraznuju bez nich!

 

Kazdou vterinu umira na svete jedno lidske dite hlady.

Pocet zavrazdenych mafii stoupl v Rusku loni na 50 000. Tamtez zemrelo behem uplynuleho roku 130 000 lidi nasledkem poziti nekvalitniho alkoholu.

V nekterych africkych statech dosahuje pocet nakazenych AIDS devadesati procent populace.

Filipinci, aby neumreli hlady, nastavuji turistum rodidla a zadky od osmi let.

 

A my zijeme. Nemame hlad. Diky bohu. Obcas nekam posleme penize, vedouce, ze svet nezachranime, ani kdybychom sami dobrovolne umreli hlady. Co s tim. Kazdy vi, ze svinstva je spousta, ze jsou na svete grazlove, kteri tyraji zvirata a znasilnuji devadesatilete starenky. Co s tim. Ten, kdo je pristizen, toho se vetsinou podari zavrit. Konec.

 

 

 


<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 17.4.2003 >

Přemýšlím, proč asi autorka tento text na Totem vložila. Marně, i když je mi jisté, že měla svůj důvod, pravděpodobně čistý...

 

Podle poslední věty: Mám jít za sousedy a zeptat se jich, jak zabíjejí své chrty a jestli jejich syn nebije hlavičkou své krysy o záchodovou mísu? Nebo jen nemám být tak důvěřivý a začít je pro jistotu (pro klid duše, nebo proč zase vlastně?) podezírat, že chodí do restaurací bít opičky do hlavy a jíst jejich mozky?

 

Otevři moje oči, prosím. Zatím se Ti to nepodařilo.


<reagovat 
centaur (Občasný) - 17.4.2003 > Uroven textu asi nema cenu hodnotit a obsah je tak jasny a zrejmy apel, ze to tezko nekoho vytrhne - leda krome cloveka, ktery si chce dokazat, ze neni lhostejny k tomu, co se ve svete deje tak jednoduchym zpusobem, ze zacne nadsene pritakavat, jak je ten sve t hrozny. NENI to zrovan prijemne misto a nedeji se zde zrovna spravedlive veci, ale chce to mit plne ruce cinu a ne plnou hubu slov (coz nemyslim osobne na tebe, ale obecne).
<reagovat 
sédy (Občasný) - 18.4.2003 >

Kdyz vim, ze nekdo me znami, tyra zvire tak proti tomu neco udelam. Kdyz mam penize poslu neco oraganizacim pro pomoc lidem nebo zviratum. Deje se spoustu nepeknejch veci na svete, at je to valka nebo HIV nebo tyrani zvirat.

Kdyz muzu tak pomuzu, neziju ve svete fantzie a ani nejsem hippie.

Kdyz se sam  zapali clovek, je to jeho problem , ale kdyz nekdo na protest zapali ziviho psa ( demonstrace proti globalizaci v Praze), tak to neni spravny. Je jisty ze, ve srovnani stim co bych mohla udelat, napr. vzdat se normalniho zivota a fanaticit s greenpeace, toho delam velmi malo pro ochranu zvirat. Tim je jasne , ze mam plnou hubu slov....Vlastne ani nevim proc jsem to tady zverejnila snad jsem doufala v to , ze to precte nekdo kdo vi, ze se  jeho "soused"  ukaji na fence a neco proti tomu udela.

Prosim aby se to co tady pisu neradikalizovalo . Takze bych taky mela rict nezkousejte to doma deti.


<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.4.2003 > podivuji se reakcím, které se shromaždují pod příspěvky s touto tematikou..... všechny jsou o tom, že vlastně vůbec nemá cenu něco takového psát, protože je to naivní, marné a trapné vzhledem k utpení lidstva. velmi smutné reakce.
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 18.4.2003 > Okino - nemyslel jsem zabijeni chrtu(ta chybejici diakritika dela nekdy problem)hubeni= aby netloustli.:-)
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 18.4.2003 > Gino, nemyslel jsem Tebe, ačkoli jsem psal s diakritikou ;-)
<reagovat 
centaur (Občasný) - 18.4.2003 > Myslím, že v určitém smyslu může být psaní takových textů kontraproduktivní, protože čím více jich máme, otrlejším se stane průměrný čtenář, protože "tohle už jsem slyšel tisíckrát" a začne to brát jako normální věc. Aby to nemělo takový degenerativní efekt,musí být text nebo jakýkoli projev perfektně zvládnutý a sugestivní (nejlepší je asi provést žáčky po jatkách a továrnách na kuřata) - potom to vytrhne i toho nejotrlejšího, zatímco pokud by se denně setkával s podobnými texty, začne ho to nudit a niajk mu to oči neotevře. - pravdivost této výpovědi (tak jak je napsaná) dolehne pouze na toho, kdo o tom uř přemýšlel a zastává podobně humánní názor, tj. není žádným tyranem. Ty druhé to asi spíš pobaví a tím pádem se text míjí účinkem.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 18.4.2003 > To s tím upáleným psem je bezva, asi to taky zkusím.  Dejte mi kontakt na nějakej útulek, aspoň jim ulevím od jednoho hladovýho krku.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.4.2003 > centaur: chápu, jo to máš pravdu, nejlepší by bylo setkávat se s tím osobně ... prozření šokem ...
<reagovat 
sédy (Občasný) - 19.4.2003 >

U me ten prvni sok byl diky kratkemu filmu , ktery jsem videla v tv. Bylo mi asi 8 let. Ten film byl bez mluvenho ci psaneho slova. Slo o kuratko na jedne  jiz vise zminene kureci farme. Kure projizdelo na pase mezi rozsekanymi kusy jinych kurat. Tenkrat to na me bylo dost silny kafe.

Urcite jsou takovi veci ucinejsi.

 

Jo a Jaroslav hasek (svejk) taky upaloval psy.


<reagovat 
řetízek (Občasný) - 24.4.2003 > http://www.magazlin.cz/pes/index.htm
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter