Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tři tečky...
Autor: Miroslavek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 4.12.2019 > ad1-myslím, že to Zkouška nemyslí dobře, ale nevím, jen řeknu, že MIROSLAWEK napsal jedinou dobrou věc, ale tu ukradl, a nebýt tebe a jfj, tak by z ní zůstal pasvil.
Já už vím, co zde nadestřel Julián, ale o tom se asi nemluví... tahle se mi tedy moc líbí, už jen to přirovnání, ta myšlenka je původní a zpracování také bez chyby, takže mám jasno. Snad mi Julián nevezme iluze a když, tak vím, že bude mít pravdu, Ať tak, či tak, já se za svůj názor nestydím a nebudu čekat, jak je tu zvykem, na názor ostatních.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.12.2019 > já soihlasím s helen.
Ten Zeandrich je taky dement, že se furt vopakuje?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 4.12.2019 > "snad mi Julián nevezme iluze a když, tak vím, že bude mít pravdu" alias definitivní rozklad osobnosti nudlo.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 4.12.2019 > čtenář> ale, Otylá Bohuna na návštěvě, nějak si neodpověděla, jsi zas mimo??
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 4.12.2019 > Miroslavek> Asi ji pustili ze síťové klece, tý už mozek zkolaboval, pička jak pomatená píše každému, že jsem to já! To přejde, oni jí zas brzo izolujou!
Ano, taková je Zkouška ala Obtloustlá Bohuna Housková! Báseň je pěkná, knechti však klasice nerozumí, něco o tom vím...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 4.12.2019 >


nechej toho :)
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 4.12.2019 > Zeanddrich E.> Ty si jasně Sluníčkáři, jen abys nedopad jak trenýrky Bohuny! 💀💀💀
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 5.12.2019 > kdo nic neumi, tak kritizuje, to umi kazdej blbec!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter