Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 1.5.
Svátek práce
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sekačka
Autor: Ivetta (Občasný) - publikováno 20.4.2003 (00:52:56)
Sekačka
Radujete se ze svého zvědaví, co by se Vám, mohlo stát 14 dní po zakoupení zcela nové sekačky?

V podstatě nic, jen Vám opět vyroste tráva na Vašem pozemku a tak se přichystáte k druhému sekání. Vše je perfektní. Sekačka se hned rozjede a pokosí 1/3 trávníku. Zatím, co je stroj v pohodě, vy si jdete odpočinout do chládku. Zapálíte si cigaretku a relaxujete. Moc dlouho to však nevydržíte, neboť už chcete mít tu jednotvárnou práci za sebou a tak jdete spustit sekací stroj. Sepnete spínač, ozve se vrčení, ale sekačka se ani nepohne. „Snad se to povede na druhý pokus,“ řeknete si. Opět sepnete spínač a vrčení zdivočelé sekačky je náhle doprovázeno mohutným kouřem. Necháte jí odpočinout ještě chvilku. Sekačka se umoudří a tak posekáte další proužek trávy o šířce 25 cm, nadjedete na další pruh a představte si, že Vám z této nové sekačka vypadne celý elektromotor. Je doslova neuvěřitelné, co se dnes dá zakoupit v obchodě. Marně čekáte, že se za zdí pozemku vynoří človíček, který Vás utěší slovy: „Dobrý den, právě jste ve skryté kameře.“ Tento zázrak se však nekonal. Budeme si muset zvyknout, že dnes drahé zboží je jen na jedno použití. Při příjmech, které se však podobají almužně je to dosti nepřiměřené, navíc zboží, jako je sekačka má dnes záruku pouze 1/2 roku. Pokud si jí koupíte v květnu, jednou s ní posekáte a potom jí máte další měsíc v opravně - což je zákonná lhůta opravy, moc už toho do konce sezóny neposekáte a tak je téměř jistě, že se Vám vysypou všechny součástky až v dalším roce.


Poznámky k tomuto příspěvku
MARYLA (Občasný) - 20.4.2003 > To chce naučit se sekat kosou:)
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 21.4.2003 >

ach ty sekačky.


Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter