Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jako když dvoranou proletí pták
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 5.2.2020 (08:25:51)

Jako když dvoranou proletí pták

 

V propadlech podhůří

ke svahům přimrzá tma

místo prvního sněhu

krupice ulpívá na dně brázd

a štípe do tváři:

tvá ručka hřeje

v mé dlani

 

I zátiší se jednou rozdrolí

jak zvětralá žula

i vlídný soumrak

občas už rozevře čelisti

aby se nakonec zvrhlo

v nezvratné bujení nicoty



Poznámky k tomuto příspěvku
FrantišekL (Občasný) - 5.2.2020 > Ty poslední 2 verše by asi chtěly jinak. Pěkná básnička.
<reagovat 
Čtenář - 8.2.2020 > Vysoce erotická záležitost. Pták evokuje penis. Dvorana ženský genitál. Vzhledem k rozměrovému nepoměru ptáka a dvorany, jak ji asi chápe většina souložících i celibátních občanů, se zdá, že jde buď o průlet velmi malého ptáčka rozměrově normální vaginou, nebo průlet normálního ptáka rozměrově abnormální (obrovitou) frndou, nebo jde o ten proklínaný mix malý pták a velká pipka.

Jak jistě víme, zatímco malí muži mohou mít velký penis a velcí muži naopak penis velmi malý, ženy s vyvinutějším torzem mívají hlubší a větší frndy. Proto předpokládám, že majitelka a provozovatelka (nikoli uklízečka) dvorany je velká.

Autor s malým ptákem a velkou romantickou duší je nejspíš rozladěn pohlavní chladností (V propadlech podhůří ke svahům přimrzá tma), která na něj dýše z příliš rozlehlé dvorany, a nánosem nečekaně letitého a kyselého smegmatu v intimních partiích své milenky (místo prvního sněhu krupice ulpívá na dně brázd).

Přesto si v tom neřádu obětavě ráchá líce (a štípe do tváři), jsa nejspíš zamilován. Taky jistě chápe, že takto velkou dvoranu je fuška pravidelně uklízet. Útěchu nachází v tom, že ho v dlani hřeje malá ručka genitálně zaneřáděné slonice. Ostatně v poměru rukou (i malý muž můe mít velké lopaty a naopak vzrostlá žena leckdy má drobné ručky) nachází útěchu zachovalé estetické tradice (muž - velký, žena - malá) i hřejivost, kterou mu pohlavní styk s dotyčnou nemůže nikdy dát.

Druhá sloka pozitivisticky shledává, že staré smegma jednou ztvrdne natolik, že se samo vydrolí, a partnerka se tedy nemusí obtěžovat pokusy o intimní hygienu. Ptáček tím konec konců jen prolétl, aniž by o nánosy zavadil a polámal si křidýlko. Zároveň vyjadřuje obavu, že nemyté smegma může vyústit v rakovinu, která nezadržitelně sežere impozantní frndu jeho milé, se kterou souloží rukama.

Krásná báseň plná genitální symboliky, která zaníceně otevírá palčivou otázku hygieny ženského přirození.


<reagovat 
 Lei (Občasný) - 8.2.2020 > čtenář> Skoro závidím těm, co mají schopnosti a čas na takto propracovanou literární kritiku, kterou na internetu málokdo ocení. Zkusil bych se uchytit aspoň v Tvaru, pro začátek.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter