Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZKOUŠCE (Bohuně)
Autor: ZDŠ LITOVEL (Občasný) - publikováno 31.1.2020 (09:06:43)

ZKOUŠCE (Bohuně)


Vždyť, kdo tě MRDÁ, lásko má?
Tvá kunda, tolik úslužná, mě objímala „ušima“...

Koho dnes MRSKÁŠ, důro zlá,
zadnice tvá, tak neskromná, dojala mého kozáka,
kolikrát jsem ji krutě zbil;
přisála ses mi na PTÁKA!

Kdo PRSTUJE tě, milená,
stříkalas jako Anna K.,
jsi jenom koza cvičená,
komu teď saješ ČŮRÁKA?

Bývalas hodně odulá,
přesto ses občas vohnula,
kdo ti ho vráží do řitě,
užíváš si to dvojitě?!

Vzdor vaginálnímu funění
nepřijde mé odpuštění,
já vím že samota tě bolí...
však poženu tě SVINSKOU HOLÍ!

Obtloustlá BOHUNO,
mateří douško,
mě vzruší jenom SHARLOTA!

S tebou mi bylo pochmurno;
toť vzkaz i tobě, ZKOUŠKO!
VYKUŘ SI SVÝHO KOKOTA!!!





Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 31.1.2020 > Jste opravdu rychlíci!
Nejdřív odpovím na váš dotaz...
Já, na rozdíl od té důry, jsem ihned po přihlášení avizovala, že psaní poezie mi nejde a že jsem na Totemu kvůli Juliánovi. Ocením i další básníky, nejsem zneuznaná jako Bohuna a mám širokou duši.
Vaš opus, junáci, je na mě hodně sprostý, ale máte pravdu, že jste použili současný jazyk Bohuny a Zkoušky (1 shemale)a pěkně jste to závěrečným rýmem umocnili.
Julián to opravdu není, ale to není nikdo!
Za tu aktuálnost na aroganci a ignorantství Zkoušky vám uděluji 5+D.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 31.1.2020 > já myslím, že jste tu usoplenou nudlu Bohunu trefili na komoru!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 31.1.2020 > Na základku fakt dobrý! A kdo je ta Bohuna, to je místní debilka či co?
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.1.2020 > si se probudil, draku?
Otylá Bohuna-počti si, shemale, co tu votravuje autory, krade jim tvorbu a mrdá s nějakym egilem. Idiot se scvrklym šourkem... Najdi si tu umělkyni!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 31.1.2020 > Ta se zcvokne, ta si urve rodidla i se šourkem.
Bon, chlapi, Bon!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 31.1.2020 > dobrá práce, stalker-ka jak z obrázku, ještě bych to doplnil videem, jak řve na lidi-NEŠAHEJ MI DO PÍČI, to by byl skutečnej bon!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Bohunka - 31.1.2020 > Kdo u tebe mrdá s egilem?!!! T mrdáš s egile, tobě rozdávaj místní redaktoři odměny, ty si partička s egilovym klidívkem, ty, ty - egile! Ó jak jsem rozčílená!
<reagovat 
 čtenář REDAKCE TOTEMU - 31.1.2020 > čtenář> Nechte všichni egila být! Dobře, jsou s julkem kamarádi, píšou jeden jako druhý, ale to neznamená, že si jej budete nazdařbůh brát do úst, našeho egila, vy!
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.1.2020 > čtenář> my na tebe kálíme, egila si strč do netopýra, shemale tlustý!!!
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.1.2020 > čtenář> my na tebe kálíme, egila si strč do netopýra, shemale tlustý!!!
<reagovat 
čtenář REDAKCE TOTEMU - 1.2.2020 > Podávám trestní oznámení na julka za to, že egilův šourek nazval zcvkrlým. NENÍ TO PRAVDA, i když ho dvacet let neviděl pod tim vyžranym panděrem ani jeho nositel. BÁSNÍK NEMŮŽE MÍT SCVRKLÝ ŠOUREK! EGIL JE NÁŠ poeticko-sexuální VZOR. A TAK TO BUDE NAVĚKY.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 1.2.2020 > BOHUNO, ty jsi úplně v hajzlu, co?
Myslíš, když ukradneš nick nejlepšího básníka, tak se ohřeješ v jeho věhlasu, talentu a slávě?
HOVNO, pořád jsi jen kunda, která nic neumí napsat jen žárlivě a závistivě kope kolem sebe.
Jsi směšná a myslíme že Julián se neskutečně pobaví!
Už jsme ti říkali - VYKUŘ SI SVÝHO PTÁKA A NEVOTRAVUJ NÁS, jsme tu kvůli poezii!
To víš že Julián je zároveň Helen, my, Gott, Sagi, Sharlota a Zeman, ty píčo!
<reagovat 
 j.f.juIian (Občasný) - 1.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> To jsem psal samozřejmě já. Myslím, že je načase, abych se přiznal! Pod svými díly píšu jen já a já jsem analfagot, ZDŠ Litovel, Mirosrábek, 1Helen i ty rádoby vtipné parodie na mé halucinace o nepřátelích mistyflus a otulá bohyně. Všechny ty přezdívky jsou tak dementní a bez nápadu, protože jsou moje. Haha.
Doporučil 
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 1.2.2020 > j.f.juIian> Bohuno, jsi nemocnej nekrofil!
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 1.2.2020 > Přátelé, nepobavím se, jelikož na úchyla kašlu! Dívám se na romantické španělské nebe s přáteli a ještě šťastně dýšu.
Jen vám chci pogratulovat, protože jste objevili slabiny toho primitiva, což mně tedy radost učinilo. Báseň jak víno!
zdar jar
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 31.1.2020 > Kluci, překonali jste mé očekávání!
Tohle je současná poezie a Zkouška si u toho jistě bude mrskat...
5+D+U
Body: 5
<reagovat 
 j.f.juIian (Občasný) - 1.2.2020 > Místyflus> Napsal jsem "kluci", neb při své horlivé snaze budit za všech okolností dojem, že za touhle taškařicí stojí někdo víc než já sám, zcela zapomínám, že tuhle báseň přece nepsali žádní "kluci", ale jen jediný autor. Já sám.

Sám. Navždy... sám.

Teskním po společnosti, ale když se nějaká najde, nudí mě. Nevážím si nikoho, protože si nevážím sebe. V psaní poezie jsem dosáhl úrovně mírně pokročilý začátečník, ale někde hluboko uvnitř vím, že nejsem básník. Něco mi chybí. To něco, které nejde popsat, opsat ani vobásnit. Buď to odtamtud zaznívá, nebo ne. A já to nemám.

Všechny mé, ať zdařilejší nebo zoufale špatné verše, krkolomné rýmy a to ostatní obaluje jen jednu jedinou věc, která ve mně dříme. NIC.

Proto tak zuřím, směje-li se mi kdos. V jednom řehotu nad mou ukoptěnou snahou zaznívá víc pravdy než ve všech mých básních dohromady. Trpím. Trpím jako průměrný občan, který se nenávidí za svou průměrnost, protože o sobě má nerealistickou představu. Občas přijde záblesk prozření a vidím se pravděpodobnýma očima druhých... jako směšný klaun s nemohoucím pytlíkem položeným na stoličce, do níž prdím, ale to rychl zavřu oči a vidím úplně jiného julka.

To jsem najednou vysoký a pěstěný děd v dobře střižených pruhovaných plavkách. Jak z reklamy na ženšen. Pohazuji bujnou šedivou hřívou a zatínám sice povolené, ale ještě stále patrné svaly. Stačí jen trochu zatáhnout břicho a budím impozantní dojem. V ostře řezaných rysech se zračí velkolepá zkušenost, drama života a také důkazy, že z většiny zkoušek jsem vyšel jako jednoznačný vítěz.

Kormidluju svou plachetnici. A když ze zádi fouká přívětivý mořský vánek, donese ke mně zvonivý smích holek. Jsou tři. Průměrný věk 21. Chytají bronz. Na můj účet. Nehněvám se. Nobelovu cenu za literaturu jsem ostatně vyhrál dílem proto, abych se obklopil záhalčivým a bezstarostným mládím.

Dívky mají módní bikiny. Jedna s třešničkama, druhá čistě bílé, třetí žádné. Plavky jsem jim vybral sám. S básnickým citem pro svůdné odhalení i rafinované pokrytí můladých, pevných, v mé soukromé posilovně trénovaných těl.

Dívky opojně voní. Ovulují. Chtějí souložit.

Tady na širém moři mám naprostou jistotu, že mě nepodvádí, i když pod hladinou se prohání i někteří sexuálně obdaření plovoucí savci. Já však konzumuju macu peruánskou, kotvičník i kustovnici čínskou. A když mi ani všechny tyhle tradiční hnusomňamky nevztyčí stožár a nenapnou plachty, použiji klasický motor - viagru. Nad hlavou mi letí racek. Jsem si jist, že mě nepokaká. Srací racky si nikdy nepředstavuji.

Sraní mám pod kontrolou. Jakmile se uprdnu a tím rozeberu ze svého snění, okamžitě něco dalšího připíšu na totem, protože jinak tu Nobelovku a plachetnici nezískám za svého života, což by mi kurva vzalo vítr z plachet. Je třeba rychle vydat básnickou sbírku aspoň v nákladu 7 kusů. Jeden si koupí Martin a zbytek já sám, ale jednou jako analfagot a pak pokaždé jako někdo jiný. Když prodám aspoň těch 8 knih, překonám v prodejnosti i svého velkého vzora egila. Až budu mnohem slavnější než on, pozvu ho na svou plachetnici.




<reagovat 
 čtenář Bohunka - 1.2.2020 > j.f.juIian> Přesně. Kdyby se skutečný judla ovládal, LIDSKY a slušně, nikdo by se mu neposmíval. I hloupost a nesoudnost při posuzování vlastních výtvorů by nikdo zle nekomentoval. Dokonce by si jej šlo i trochu vážit. Za snahu a... možná by se s ním i někdo bavil(!) Hloupost ze míjet, odpouštět, problém je ale zášť a neschopnost sebekontroly. Takhle to ale nejde, takhle mu bude opravdu udělováno D pouze od putulina Martina.
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 1.2.2020 > j.f.juIian> Otylá Bohuno, zbytečně ses namáhala s kradením nicku. Kromě toho, že jsi porušila Pravidla webu, tak ses přiznala, že jsi zlodějka a že jsme se trefili do tvýho sebevědomí!
Prostě to musíš uněst…
Ty nemáš právo nikoho kritizovat, vždyť sama nic nepíšeš, jen kradeš, ty umolousaná hysterko.
Vykuř si ptáka a přestaň votravovat lidi na Totemu!
Bez tebe by tu byl tvůrčí klid a souznění, PÍČO!
Jenom jsi nám dokázala, že jsme velcí básníci a ty HOVADO BEZ TALENTU!
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 1.2.2020 > j.f.juIian> všechno co píšeš pitomče je ploché opakování toho, co čtenáři řekli o tobě. Zase jen krádež bez invence a fantazie. Trapné a nudné!
Jdi radši do továrny, tohle neprospívá našemu čtení!
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 1.2.2020 > j.f.juIian> všechno co píšeš pitomče je ploché opakování toho, co čtenáři řekli o tobě. Zase jen krádež bez invence a fantazie. Trapné a nudné!
Jdi radši do továrny, tohle neprospívá našemu čtení!
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 1.2.2020 > j.f.juIian>BOHUNO, ZKOUŠKO NEBO JAK SI DNES ŘÍKÁŠ, všechno co píšeš o Mistrovi, pitomče, je ploché opakování toho, co čtenáři řekli o tobě. Zase jen krádež bez invence a fantazie. Trapné a nudné!
Jdi radši do továrny, tohle neprospívá našemu čtení!
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 1.2.2020 > čtenář> KUNDO, ty tvoje cancy číst nebudem, smrdíš jak utopenec, pičo! Pěkná báseň, viď, pičo!Ty sis asi nevšimla, pičo, že my se tu všichni smějeme jen tobě! PIČO!
<reagovat 
 j.f.juIian (Občasný) - 1.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> Pravidla webu skutečně porušuji, především tím, že jsem si založil dalších X nicků (analfakokot, miroslavek, 1Helen, ZDŠ Litovel), kterými boduju vlastní "tvorbu", jakýsi kvalitativní mezistupeň zvracení a kakání. Vhoďte mne do šatlavy!
<reagovat 
čtenář Helen - 2.2.2020 > Je to hlupák.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 2.2.2020 > BOHUNO, VIDÍME, ŽE TĚ NAŠE BÁSEŇ OSLOVILA! OK, ALE BAVIT SE S TEBOU NEBUDEM, TLUSŤOCHU, PIŠ A ODPOVÍDEJ SI SAMA, JDE TI TO, ALE NUDÍ TO!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 2.2.2020 > Mistře, nestačilo by dát si déček sám sobě třeba jenom pět?
<reagovat 
 BLB A IGNORANT (Občasný) - 2.2.2020 > Zeanddrich E.> a just ne!
Body: 2
Doporučil 
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 2.2.2020 > Zeanddrich E.> nevotravuj, strejdo, když nevíš kde seš, tak radši nic nepiš!
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 2.2.2020 > Zeanddrich E.> pamatuj, kdo je se sprostou Bohunou je stejnej!
ASI VO TOBĚ NAPÍŠEM V TEJDNU DALŠÍ BÁSEŇ, STREJDO!
<reagovat 
 čtenář poeta - 2.2.2020 > Zeanddrich E.> proč by si to dával sám sobě magore, já kdyby to šlo dám týhle básni 10 tipů!
Kunda chtěla současnou, tak jí dostala!
A ty rýmy jak vypíchl Julián jsou vopravdu skvělý!
Všichni máte kecy a hovno umíte!
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 2.2.2020 > BLB A IGNORANT> asi ti jebe...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 2.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> S tím souhlasím, je zmatenej a popletenej, kdoví jestli to není Bohuna...
<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> Nech zendricha napokoji, nebo tě zesměšní jako tě zesměšňuje trafanec s mystikusem už dva roky. Nech zendricha bejt!
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 2.2.2020 > čtenář> komu tykáš, knechte? dyž se neumíš přihlásit, lez kanálama! VOPRUZE, PUDEŠ!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 2.2.2020 > čtenář> NAOPAK, KAŽDÝ KDO NENÍ S NÁMA, JE PROTI NÁM. MY TO TU VYČISTÍME OD BOHUN A IGNORANTŮ!
NEZÁVIĎ, KDYŽ NĚCO NAPÍŠEŠ A NEBUDE TO POD DROGAMA, TAKY TI DÁME D, ale jak na tebe koukám, tak to nevypadá, ani tvým výzorem, ani tvou schopností poznat dobrou věc. Tahle se ZDŠ opravdu povedla. To je kumšt kterýho ty nejsi schopen! A navíc o ZKOUŠCE HODNĚ VYPOVÍDÁ! ŽE TĚ NETRKNE, KDYŽ JI OCENIL I MISTR... ale jo, já zapomněl... ta tvá závit!!!
<reagovat 
 čtenář nudla - 2.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> klíd! strašim tu už pět let a furt mi nejde umět vložit báseň
<reagovat 
 Čtenář - 2.2.2020 > analfagot> Přesně! Hlavně aby to obsahovalo jód!
<reagovat 
 čtenář REDAKCE TOTEMU - 2.2.2020 > analfagot> NECHTE PROSÍM JULKA NA POKOJI, TODLE U NĚJ UŽ FAKT PŘES ZÁVIT. aBY NÁM TU NEUMŘEL, JAK UŽ PĚT LET ŘIKÁ ŽE ZEJTRA.
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 2.2.2020 > čtenář> Bréco, a ty to umíš, když se neumíš ani přihlásit!!!!
Asi chyba systému, to tě nenapadne!!!
<reagovat 
Čtenář - 3.2.2020 >



.. .
<reagovat 
Čtenář - 3.2.2020 > Vážení, ač dotčená protestuje a zuří, i ona musí uznat, že říkačka, nikoliv báseň, se povedla a pointa je slávyhodná.
Je to určitě lepší a důstojnější forma protestu než používá výše zmíněná.
Zasmál jsem se a nechtěl bych bejt terčem tohoto autora!
Ty Déčka si rozhodně zaslouží.
<reagovat 
 Čtenář - 3.2.2020 > čtenář> rozhodně
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 13.2.2020 > https://youtu.be/mMdyEfQAsRI
<reagovat 
netWoor (Občasný) - 17.2.2020 >
Body: 3
<reagovat 
 ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 17.2.2020 > netWoor> sděl nám důvod co se ti na básni nelíbí, ž jsme brali jen 3 body???!
<reagovat 
 netWoor (Občasný) - 18.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> ))) OK. Já jsem na rytmus. Nevadí mi, když se v průběhu mění, ale jsem rád, když se tak děje pravidelně.

Vždyť, kdo tě MRDÁ, lásko má?
Tvá kunda, tolik úslužná, mě objímala „ušima“...

Fajnové. Nevím, jestli je rým lásko má/úslužná, ale líbí se mi lásko má/ušima. Rýmy končí na „a“ a díky tomu a díky počtu slabik to hezky ladí se spodkem:

Koho dnes MRSKÁŠ, důro zlá,
zadnice tvá, tak neskromná, dojala mého kozáka,

Zase, hezkej rytmus, podobnej styl rýmování, ale nesedí mi zlá/kozáka (vím, že to nejspíš rýmuješ se spodními řádky, ale mě by se víc líbilo rýmovat to tak jak nahoře).

kolikrát jsem ji krutě zbil;
přisála ses mi na PTÁKA!

Vsuvka, kde rýmuješ kozáka. Fajn, ale jak už jsem řek, líbilo by se mi víc, kdybys udržel melodii výš.

Kdo PRSTUJE tě, milená,
stříkalas jako Anna K.,
jsi jenom koza cvičená,
komu teď saješ ČŮRÁKA?

Bývalas hodně odulá,
přesto ses občas vohnula,
kdo ti ho vráží do řitě,
užíváš si to dvojitě?!

Změna rytmu, ale fajnový. Líbí se mi.

Vzdor vaginálnímu funění
nepřijde mé odpuštění,
já vím že samota tě bolí...
však poženu tě SVINSKOU HOLÍ!

Tady máš chybku v přízvuku (funění/odpuštění). Jinak super.

Obtloustlá BOHUNO,
mateří douško,
mě vzruší jenom SHARLOTA!

S tebou mi bylo pochmurno;
toť vzkaz i tobě, ZKOUŠKO!
VYKUŘ SI SVÝHO KOKOTA!!!

Poslední řádky strof super, ale to nad nimi … ať se snažím to jakkoli rozdělit, stále mi to přijde nemelodické. Když nechám samostatně řádek S tebou mi bylo pochmurno; pak mi stejně řádek toť vzkaz i tobě, ZKOUŠKO! s ničím neladí (je jedno, že se rýmuje).

Proto 3 body.

<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 18.2.2020 > ok, no je to jenom říkačka, ale pak jsou tu důležitý věci který jsi opomněl.
Báseň není nebo, neměla by být jen dle nějaký šablony, to jsou spíš skládačky pro děti, důležitý je celkový vyznění v recitaci a to je perfektní, když tu věc už melodicky znáš, což napoprvé nejde.
Ale ok, uznáváme tvou argumentaci, čau
<reagovat 
 netWoor (Občasný) - 18.2.2020 > ZDŠ LITOVEL> Jasně, to má každý jinak. Já jsem na ty melodie. Přirovnal bych to k anglický písničce. Napřed se mi musí líbit melodie, abych zkoumal, o čem vlastně zpívají. Mně se tvoje básničky líbí, máš cit pro rytmus i hezký rýmy (pominu, že téma je na jedno brdo). Určitě si rád přečtu cokoli dalšího.
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 18.2.2020 > mame tu asi 2...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter