Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jsem chytrá jak Greta
Autor: Otylá Bohuna (Občasný) - publikováno 4.3.2020 (03:43:39)
Já se vůbec nebojim říct, že jsem nadržená filcka, šmudla a špindíra.
No a co, někdo je zase bohatej, čistotnej a chytrej. To máš prašť jako uhoď!
Jediný co mi trochu sere, je, že už asi chytřejší nebudu. Pochybuju, že se stane nějakej zázrak, že bych se probudila a byla třeba chytrá jako Egil.

V diáku mi říkali, že by to chtělo lobotomii. To je sice hezký, ale já vim hovno
co to je. Něco s mozkem snad, ale já mám mozek v pořádku, jenom ho mám nějakej
velkej, či kýho výra netopýra, tak si ho každý ráno musím začesat, aby nebylo
vidět, že jsem trochánku plešatá.

Takže mozkem to asi nebude, že jsem tak blbá. Nebo mi řikali, že blbý buchty se vyznačujou velkejma chodidlama. Nebo chodidlami, nevim, my vargošky máme pořád v sobě tu italštinu, protože my jsme původně z Itálie. I když z vidle, ale z Itálie. Taky milujem taloše, hlavně když zaplatí keš. No, to je asi taky italsky…

Já ráda poučuju, jak jste si asi všimli, ale hrnec sádla je proti mně Kalousek. Myslím fackouna, jak profackoval toho cápka co na něj pořvával na Malostranskym náměstí.
Tam prej zejtra pudou Julián a Řiťák, jak si nově nechává řikat. Já bych ho přejmenovala spíš na kokota, ale zasejc-prašť jako uhoď, a hlavně na hovno!
Když si sám dá takový jméno, jak ho mám potom urážet, že jo?

To Julda to je terč jak víno, tam se mi daří.
Mně vždycky cinkne policajt, jak na rybách, když ho můžu urazit - pro tupý, se prostě normálně udělám, vy nechápavci, vyteču jak píchlý mlíko z pytlíku. Já když vám to jen napíšu tak už zas rosim...
Myslim, že teď jsem vám to nandala všem. I Egilovi!

Taky bych zašla do Prahy se s klukama připít, třeba by i voni ztratili zábrany a protáhli mě těma houžvema. Holky pouštěliy (já budu psát radši obě iy, ať si vyberete) pornáč. Dva frajeři v prdeli a jeden současně v piče. MASO!
Ale proč ne, taky bych to prubla, lepší než štětkou na hajzl a pohrabáčem současně.
Ale ty zas na mě nefuněj!
Já fakt nesnášim chlapy co funěj holce do ucha. Ježiš, tohle bych vám ráda dala maďarsky, ale já maďarsky neumim psát, tak jsem blbá!
Takže mě napadlo, že bych to napsala česky a vy už si to přeložíte.
Fasoma fületbe, kokot ti do ucha to znamená, no nic, to jenom abych zaperlila, popravdě jsem prej jenom štrejchnutá maďarem. Máma prej toho měla ten den moc, takže neví jestli ten cikán byl ital, maďar nebo východňár. Fakt je, že jsem zarostlá jak vopice, což je pěkně hnusný, ale já mám samý hnusný věci na sobě. I ty chodidla mám třinácky. Na ženu je to prej docela dost, říkaliy holky. Hlavně prej na 154cm výšky. No jo, prostě to matka asi nezvládla ten den, voni taky drogy, chlast a toluen při sexu žádnýho chytrýho asi nikdá neurodili…
To jsem se jen zamyslela nad svým posranym osudem.

Takže se mi nedivte, že jsem se přilepila na jedinýho pořízka, kterej je čtenej, když se přilepiym na Myistikuse, tak ty mýí žvásty přečte tak 20 lidí s bídou, ale když podpořim svý moudra ještě několika nicky a anonymnímiy nicky, tak to už je docela výzva, ne? To už julián musí zareagovat i když mě má obecně v piči. Ale von asi piču nemá…
Já myslim, že žádnou ani neměl, i když má 10 dětí, nebo měl, mě to stejně nezajímá, já bych ho vysála jak nanuka. I s tím dřívkem!

No tak to je zatím všechno, já vim hovno co vás zajímá, vy si stejně budete myslet, že nejsem schopna takhle hezky psát!
Jednou jsem měla v jednotřídce dvojku ze slohu.
Psala jsem vo tý míý mámě, jak jí vojeli tři santusáci najednou, úča u toho, když to četla třídě, brečela, jenže blbci se smáli. To byla jediná má dvojka vůbec, jinak mi dávali stoličku a pětku. Vono se asi nepíše stoličku, jenže si nemůžu vzpomenout jak se to říkalo, už je to dávno za mnou.

V životě bych chtěla šlapat. Jako máma a ségry. Jednou mi sousedka říkala, že můj fotr taky šlapal, tak nevim, co s tou informací mám dělat, ale často si představuju ty hrůzy který na něj vlezliy. Ty nemohliy bejt při smyslech! Já bych na něj dobrovolně teda nevlezla na vopičáka. Zadara určitě ne, nedej bože abych za toho prašivce ještě platila.
Zlatej debílek vod nás z ústavu!

Ve slohu já sem fakt dobrá! A v poezii a samo že v češtině taky, v tom jsem vyjímečná, no co, vy prďolové, když mě nepochválíte vy…

Prej jsem chytrá jako Greta, řikaj cikáni z diáku, a to už něco znamená, vždyť vona byla i v Americe. A na velrybě!


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 5.3.2020 > a máš ho tam! Bič jak pič!
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 5.3.2020 > Já bych spíš řekla, že jsi dement jako Greta:
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 9.3.2020 > https://youtu.be/rizvbLt5qs4
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Tajnej - 9.3.2020 >


Hm, to je ..slabý; o ..Zeanddrichovi žádná zmínka dnes; .. :).






<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 10.3.2020 > myslíš o tobě demente? ty mi nestpojíš ani za odplivnutí ani za to abych si strčila vobě ruce do prdele a udělala tam holubičku!
<reagovat 
čtenář ekoložka - 11.3.2020 > :-D musíš bejt dost kreativní! ale šprtka asi taky
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 12.3.2020 > ekoložko, mohlo by to být hard a bet a co je zo #prtka, že ty jsi myslela šprcka?
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 13.3.2020 > akce ohrožena!> Tebe bych fakt nechtel klatit ani do pice ani do prdele ani zadarmo ani kdybys mi platila, vy zensky jste obecne prasnice, ale ty jim vevodis, to si tu prdel musis predtim proplachnout ty spindiro!
Doporučil

<reagovat 
Romeo (Občasný) - 14.3.2020 > Vesmír tě vyslyšel a máš za jedna :)
Body: 1
<reagovat 
 Otylá Bohuna (Občasný) - 15.3.2020 > Romeo> Jsem rozená jedničkářka-všude!
<reagovat 
Otylá Bohuna (Občasný) - 15.3.2020 > kdo je ochoten mě naládovat tlustym, křivym a černym totémem? Zaplatim tzv. polykačkou v šestibloku, že tomu cápkovi slezou důchodcovský ponožky!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter