Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZKOUŠCE-BOHUŇE-VYCPÁVCE
Autor: ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - publikováno 1.4.2020 (15:46:08)
ZKOUŠCE (Bohuně)


Vždyť, kdo tě MRDÁ, lásko má?
Tvá kunda, tolik úslužná, mě objímala „ušima“...

Koho dnes MRSKÁŠ, důro zlá,
zadnice tvá, tak neskromná, dojala mého kozáka,
kolikrát jsem ji krutě zbil;
přisála ses mi na PTÁKA!

Kdo PRSTUJE tě, milená,
stříkalas jako Anna K.,
jsi jenom koza cvičená,
komu teď saješ ČŮRÁKA?

Bývalas hodně odulá,
přesto ses občas vohnula,
kdo ti ho vráží do řitě,
užíváš si to dvojitě?!

Vzdor vaginálnímu funění
nepřijde mé odpuštění,
já vím že samota tě bolí...
však poženu tě SVINSKOU HOLÍ!

Obtloustlá BOHUNO,
mateří douško,
mě vzruší jenom SHARLOTA!

S tebou mi bylo pochmurno;
toť vzkaz i tobě, ZKOUŠKO!
VYKUŘ SI SVÝHO KOKOTA!!!



Poznámky k tomuto příspěvku
1 helen (Občasný) - 1.4.2020 > Jak pozoruju tak má slova o pokoře jste hodili do mísy zbytečnosti...
Nemůžete se nabažit úspěchu?
Chápu a tady ráda opakuji 5+D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 1.4.2020 > Díky, zase nám křivdíš!
Jistě, takovou báseň napíšem 1x za 10 let, ale důvod je, že chcem reagovat na vtipný komentáře.
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 1.4.2020 > Já se přidám k Helen, mně se stalo to samý. S tim heslem myslim, ten úspěch pořád nic...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 1.4.2020 > Na Juliána musíš k němu. Nám se ten rým líbí, ale protože je báseň vlastně tvoje, tak my se na to podíváme!
A přestaň už každou fajnovost na Totemu připisovat Juliánovi, to by nás nakrklo, to by musel mít 10 rukou! Je to naše práce a juliánovi se to líbilo!!!!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 1.4.2020 > zase...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 1.4.2020 > zkouška> Ten rým je skvělej, musíš ho posuzovat v kontextu. Tak jasně, že to není klasika, ale je neotřelej a ladí, s ničím nehejbat, nic neměnit! Kluci, nenechte se zvyklat někým, kdo nic nepublikuje a neumí básně číst! Ty nám Vycpávko spíš odpovídej na dotazy!
My rozumíme tomu, že jsi schopna pochopit rým ze říkačky LÁSKA PÁSKA, ale to je právě ten špatnej. Uč se!
<reagovat 
 čtenář Míla - 1.4.2020 > zkouška> Jinak řečeno, sranda by měla být dokonalá a ty vážné ne? No, to je pěkná kritika. Já bych tam také nic neměnila, když už to tedy musí být tak sprosté.
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 2.4.2020 > sorry jako, nejsme julián tak to číst ani nebudeme!
HH
přihlas se, ukaž nám svá díla a uvidíme co dál.
My umíme zatím málo, ale 100x víc než TY, HAJTRO!

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.4.2020 > Vycpávko a další potrefení kundolízkové, kteří čtete jen Pravidla ale neumíte je aplikovat, nerozumíte poezii.
OPAKUJU NAPOSLED!
Julián je takovej frajer a výjimečnej básník, že vaše přízvučné/nepřízvučné slabiky jsou mu u prdele, protože jeho a např Skácelův, Hrubínův ap. rým dává smysl, je melodický a vždy poetický, JEN TO CHCE UMĚT RECITOVAT VERŠE, což vy neumíte, kreténi netalentovaní. Tak si nechte ty vaše přizdisráčský rady neumětelů a zkuste psát ty svý FB říkačky, my vám to pak posoudíme z hlediska básnickýho, vy urousaný knechti. A jak řekl autor ZDŠ, vy už jste tak pomatení, že obtěžujete a obviňujete na Totemu každýho! Kolikrát vám mám říkat, že veliký j. vás má u řitě? Kdo nic nepíše, ten nás nezajímá, mrdko Vycpaná!
<reagovat 
Čtenář - 2.4.2020 > Tak todle je neuvěřitelná hlína! A jak se ta nešťastnice vzteká, aby tě netrefil šlak, stalkerko!
Totem tě moc nechce, co?!
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 2.4.2020 > zkouška> Mezi studiem pravidel si umej tu zasranou prdel! 😃😃😃😂😂😂😂😂😆😆😆😆🙆🙆
<reagovat 
Čtenář - 2.4.2020 > KRISTEPANE! PROČ JSTE TOHOTO PRASÁKA Z TOTEMU UŽ NEVYHODILI? TO VÁM NESTAČILY RÝMY O BOHEM OPUŠTĚNÉ KUNDĚ VDOVY GOTTOVY? PAK SE NEDIVTE, ŽE JE TOTEM TÍM ČÍM JE, TEDY SPROSTÝM A BEZCENNÝM MÍSTEM PRO LIDSKÝ ODPAD.
<reagovat 
 Čtenář - 2.4.2020 > čtenář> Vážený komentující. Máte samozřejmě pravdu, nechápu ale, proč si nevezmete jen poučení a nejdete dál. Ano, Julián je vzácný úkaz, který se v dnešní době málo vyskytuje i na těchto nejpodřadnějších literárních serverech. Ale v tom je jeho přínos! Neberte si to osobně, prohlížejte si ho jako pacienta či zvířátko v zoo. A uznejte, že vám přináší zábavu jako nikdo jiný. Či snad znáte někoho jiného, kdo je nechutnějším, když se snaží být romantický? Ubožejší a slabší při výhružkách, bezmocnější při vyprsování se vymyšlenými historkami, dětštější při pokusech o vulgárnost atd atd? Uznejte, že nikde jste nečetl větší sprostost, než byla jeho „chvála“ kundy Gottovy kundy v rádoby pietní řeči. Julián nám ukazuje vrcholy zla a hlouposti, buďme mu za to vděčni. Totem byl leta místem nejbezmocnějších pokusů o kulturu, dnes předvádí, kam až může zajít i lidská malost, ztrápenost a nechutnost. Těžte poklady a děkujte juliánovi.
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 2.4.2020 > čtenář> co ty si za PRASNICI!
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 2.4.2020 > čtenář> myslíš pro tebe hnuse? to leda hovno, pro tebe tu nejsme, vypadni vodsuď!
<reagovat 
Čtenář - 2.4.2020 > BOMBA, ABSOLUTNÍ BOMBA JAK OBSAHEM TAK NAPROSTO ŘEMESLNĚ DOKONALÝ!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.4.2020 > Už to tu popsal Anál, je to tak, hlupák nehledá chybu sám v sobě! Amatérští kritici si myslí, že správná báseň má nějaká pevná pravidla, že je to doplňovačka ve vymezených mantinelech. Já ale nepíšu haiku ani vázaný verš. Unavuje mě to znovu rozebírat, prostě, kdo má cit + trochu hudební sluch, tak mu mé básně ladí a lahodí. Mám to potvrzeno od těch největších profesionálů, ale dávat to sem? Proč? Já přece vím jak píšu, už nejsem začátečník... Jistěže dělám stále chyby, jenomže poetické a tomu fakt málokdo hoví. Takže s veškerou pokorou děkuji za konkrétní kritiku, ale vlastní, tak jedinečný a originální styl psaní, měnit nebudu. Buďte zdrávi i vy hnidopichové, život je přliš krátký na rozčilování se a zdržování se s Malými lidmi, věřte zkušenému.

No a co se týče vaší rýmovačky, souhlasím s Analfagotem-nic neměňte, má to všechno, co taková účelovka má mít a k tomu poetičnost v některých výrazech, prostě nadstavba a přesah, kterou hnidopich nikdy neuvidí, neb mu nebylo přáno. I já rád opáknu své hodnocení.
A sprostá slova? Souhlas druhý, vždyť NA HRUBÝ PYTEL HRUBÁ ZÁPLATA, nevyliž střevíce, že...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 2.4.2020 > Díky jfj
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.4.2020 > j.f.julian> Doplním pro nechápavé.
To co mi vytýká Zkouška apod. je přirozené pro mladé začínající autory. Jde o to, že Pravidla vás psát nenaučí, jestli máte už nějaký talent a fantazii, cit a poetickou duši tak vás zčásti naučí psát čtení klasiků, ale daleko víc poslouchání recitace od skutečných profesionálů. Protože co je vám platná kniha poezie, když ty verše neumíte přečíst: Proto nekompromisně odsuzuji to psaní bez čárek ap, bez interpunkce, protože 95% lidí to neumí správně zarecitovat.

A teď jsme u Zkoušky, Inky a Bohuny, jakožto Mystikuse aj chytráků.
Přízvučné/nepřízvučné slabiky se uplatní v hudebním textu. Jsou-li důsledně uplatňovány v poezii vznikne sice hezky se čtoucí rýmovačka, ale většinou, protože to je lehčí, s gramatickými rýmem.
Ok, taky jej občas použiji, když není jiný, nebo spíš, když tím něco sleduji.
Jenže to už není poezie podle mého gusta, nikdo vám jí nebere, ale měli byste to vědět, že to není to pravé.

Když jsem začínal, tak jsem přesně takhle psal.
Gramatický rým, př/nepř. slabiky, stejný počet písmen apod. Většina lidí na amatérských servrech mi tleskala, měl jsem 100 tipů, až jsem podlehl, stejně jako mnozí další na ALS dojmu, že snad jsem zrozen básníkem.
HOVNO JAKO BIČ.

A furt to vyčítám všude kam vlezu těm, kteří věděli své, ale byli líní, lhostejní nebo se báli té pochlebující většiny, že nedostanou tipy, když budou kritizovat tak talentovaného...

Prosil jsem je, ať mi poví, proč zrovna od těch, od kterých se mi básně líbily tipy nemám.
Až se za 20 let našly 2 ženy, které mi otevřeli oči.

Pak jsem pochopil...
No a přepsal jsem 350 básní ve svých knihách a dnes už vím, že to bylo to nejlepší rozhodnutí v mém životě.

Jak už jsem uváděl dřív-nesmíš napsat, co tě první napadne, většinu říkaček musíš rozhodit a použít jiná nefrekventovaná slova, jiné rýmy-většinou tzv. druhé kategorie, protože jinak je to jen básnička pro školu I.stupně.

No, je toho mnohem víc, ale tohle by mohlo stačit i pro Vycpávku. Tvůj problém je, že jsi hnidopich. Ty hledáš jen chyby, proto nahlížíš do Pravidel, abys aspoň něco našla a tak ti uniká krása sdělení i poezie.

Mně to nevadí, ale ubližuje to těm talentovaným, pak se rodí tací, a teď neznám jeho jméno či nick, kteří sice mají talent, ale striktně se drží Pravidel a to samé vyžadují od básní ostatních.

Opakuji ti svoji nabídku, budeš-li tedy pokorná a ochotna se učit.

Jestli si napsala ty asi dvě básně jako Poslední Inka, či mi sem něco vložíš nového, rád poukážu, a třeba do vzkazu, na chyby kterých se dopouštíš. Ty básně nebyly vůbec špatné, jen jim scházela pokora a více soudnosti.

Já neříkám, že vím všechno, určitě nebudu opravovat, spíš říkat své pocity a autor buď přijme či ne.

Byl jsem také tvrdohlavý, neústupný, slepý, na tom není nic špatného, jde o to, že poezii buď bereš vážně, chceš se zlepšovat, nebo si z toho čemu nerozumíš děláš srandu a chceš jen hejtovat, a v tom je jádro kocoura se scvrklym šourkem.
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 2.4.2020 > Ty vole, zase si nic nepochopila, to jsme pochopili i my!
Studuj pravidla, ale radši nám ukaž co ti to dalo, ne další hejty, prostě ukaž ty svý výtvory, to je všechno co od tebe chceme, teda kromě umytí zadku, rozumíš?
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.4.2020 > Koukám, že odpověď už jsi dostala...
NIKDY JSEM NEBYL POD JINÝM NICKEM, DOKAŽ TO!!!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.4.2020 > OK, bláznům se nemá odporovat, tak už mě ale vynech, buď piš básně a pak se můžem bavit, nebo mě vynech, já fakt nemam čas na blbosti.
<reagovat 
 1 helen (Občasný) - 2.4.2020 > zkouška> Já jsem j. psala ať se na debaty s tebou vy... že nejsi schopná to pochopit.
Když to neumíš přečíst, tak ti jsou pravidla na nic.
Prostě je to na tebe moc složitý, tak to přijmi a už se neztrapňuj. NIC NEPÍŠEŠ, jer chceš trolit, to mně bylo jasný hned. Nevotravuj a hlavně ne juliána, prostě ho nečti, nečti vůbec žádnou poezii, uděláš tím Totemu tu největší službu. Natvrdlému člověku prostě není rady ani pomoci.
Jsi vopravdu neskutečnej srab, posera, kterej se stydí za svý výtvory, tím že budeš dělat chytrýho se nic nenaučíš, trotle.
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 2.4.2020 > Nejlepsi by bylo aby to nahrala, tu svoji recitaci a ny bysme ji pak nahrali, jak to ma bejt, ale jak rikas, je to píčus a srab. Uz se s mrdkou nebavte, neposloucha, jen blekota!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.4.2020 > Hele, nebo aspoň nám narecituj mojí Hlínu, ať je prdel!!!!!!
Ono by se totiž ukázalo, že to není ženská ale nějakej přiteplenej Pirát, víte, a taky platí co napsal j. SLEPÉMU A BLBCI nerozsvítíš.
Je to místní kašpárek a šašek, prostě VYCPÁVKA!
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 2.4.2020 > Já bych mu dal přes držku a je!
<reagovat 
čtenář jane - 2.4.2020 > Zkouška se tu vytahuje na skutečnýho básníka a pak z ní vypadne že gramatický rám je jako jiný...
Tak si o rýmech aspoň něco nastuduj ty odbornice!
Láska páska je jako kozáka na ptáka?
Skuteční básníci se mu vyhýbaj jak jen to jde, máš nedostatky ve vzdělání a především v četbě poezie!
Jsi ostuda Zkouško a pobavila jsi mě.
Julián tu mluvil o pokoře, a já mu dávám za to polibek na dobrou noc. Ty si ho dej sama, jak psáno v básni.
<reagovat 
 čtenář poeta - 2.4.2020 > čtenář> Jane to zabila!
Já bych taky chtěl polibek!
Zkouška tu potvrdila, že právem zvítězila v soutěži o největšího blba. Ta namyšlenost a pýcha, samolibost a neomylnost z ní přímo tryská. Přitom je blbá jak pytel cementu. Ztvrdlýho! Jsem zvědavej jestli nám sem dá nějaký svý bezchybný dílo?
Tys musela bejt určitě v kolektivu oblíbená!
Tu bych chtěl mít doma, tu bych vypakoval za hodinu s tou igelitkou s kterou přilezla!
Tak tohle vážení dělá s lidma nedostatek sexu!


<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 2.4.2020 > Já se teda nesnížím k nadávkám jako anonymové, spíš bych vzal to řešení Diaze.
Snad mi Litovel promine, že nebudu mluvit o jejich básni.
Julián tady vzpomínal slova Karla čapka - kritici mě každou knihu zkritizují, vše by prej napsali jinak a lépe, kdyby to teda uměli!
Tak to sedí na Zkoušku jako nic jinýho.
Dovolte abych parafrázoval samotnýho juliána, kterej říká-cokoliv postavíš proti smrti, jeví se jako bezvýznamné...
Já říkám - cokoliv postavíš proti juliánovi, jeví se jako bezvýznamné!
Zkouško, nestuduj jak … pravidla, tobě bude stačit vopravdu k posunu v životě když pronikneš do díla O kritice a naučíš se zpaměti Juliánův Doslov 1+2, tam v několika citátech popsal celej tvůj život a jak to s tebou všechno dopadne.
I já se přidávám k prosbě, abys nám poskytla k veřejnýmu soudu svá díla.
Jsem rád že tu je Helen, Jane apod., které zachraňují čest a chytrost dívek, protože, kdybych to posuzoval podle tebe, tak bych už do smrti byl sám...
<reagovat 
čtenář pepa - 2.4.2020 > Zkouško, vždyť ty ani tu morseovku neumíš dobře!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 3.4.2020 > MRDKO, povídat si s tebou nechcem ty negramotná idiotko!
Vysmahni odsud!
<reagovat 
 Místyflus (Občasný) - 3.4.2020 > zkouška> Zkouško, ty idiote, tady nejsi u Juliána, kolikrát ti to maj říkat. Ty nerozumíš ani tomu? Ty drž o poezii hubu, nevíš nic, ty blbko, táhni remcat na FB a nevotravuj tady nás, autory co píšeme velkou literaturu.
Jsi fakt negramot a idiot, tečka!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 3.4.2020 > Povídej o tom, kolik jsi za tejden přeblaf čůráků, to je jediný co mě u tebe zajímá! 👲👍
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 3.4.2020 > Zkouška trpí samomluvou a má psychotickou poruchu v šestibloku mozku.
Když se nudíš, tak si zamrdej, tim nic nezkazíš, snad v pasťáku máte nějakou kozu!
https://youtu.be/APXTLR4K6XM
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 3.4.2020 > přesně! žkouška vycpávka je řiťomrd a její nejvěhtší hit je

https://youtu.be/_wpTny5crPo
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 3.4.2020 > Bohuno otylá-zkouško přiznej veřejně že jsi trnďák a máš encefalopatii.
Uleví se ti vopičáku chlupatej!
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 3.4.2020 > nediv se, když ten shemale je na fermetráku vůbec neví co mektá!
<reagovat 
Čtenář - 3.4.2020 > překrásná básnička o hovnu z ryby...
<reagovat 
Čtenář - 3.4.2020 > jasně, mně nevadí že je to řiťopich, vadí mi že netalentovanej teplouš bez citu má tu drzost a sere se do nejlepšího básníka 21 století! ale takoví idioti tu vždycky byli, chtěj se prostě zviditelnit na úkor těch bohem milovaných.
Kdyby si radši ten impotentní kretén šoupnul vlastňáka, třeba pod autobusem... muhehe, jak by řek ten moták!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 3.4.2020 > Nám tenhle stalker připomíná ty idioty kteří na netu anonymně nadávaj a vyhrožujou nemocným! Je jasný, že to dělá i vona, je nemocná a jak tu napsal anál, vona se u toho hejtování sexuálně uspokojuje, takže tu pičku nebo šulína bude mít úplně vorvaný!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 4.4.2020 > Ty se posereš, Vycpávko, vždyť ty jsi zesraná, co tě známe!!
A proto voláme: "UMEJ SI PRDEL, když jdeš k nám na návštěvu! Nevítanou a nechtěnou návštěvu!!!!!!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 4.4.2020 > Vo tom ti kuci napsali tu básničku, že jsi tak jednoduchá, že tě rozseká i tak prostý slovo jako milená. To že juliánova slova nejsou v tvý slovní zásobě, primitive, opět svědčí jen o tvým DILETANTISMU, BLBE!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 4.4.2020 > Přesně jak říkáš Anále a je to i potvrzrní moudrých slov j., že blbec, když něčemu nerozumí, tak se tomu směje a vysmívá, Gratulujeme VYCPÁVCE!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 4.4.2020 > Tak jest, my si tu všichni myslíme, že ten stalker, ta vycpaná Vycpávka je jen laciná shemale děvka, a to je celej příběh, s tím nehneš, jak by řekl sám Mistr!
Chcípni piňdo Judlýny!
<reagovat 
čtenář květka - 4.4.2020 > Julián někde napsal - S HLOUPOSTÍ NEJDE BOJOVAT, TA SE MUSÍ IGNOROVAT!!

jaká moudrost...
<reagovat 
 Čtenář - 5.4.2020 > čtenář> Sám sebe ovšem ignorovat nesvede...
<reagovat 
 Čtenář - 5.4.2020 > čtenář> julka květka milená, moudrá je až zelená. se z něj poseru:)))
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 5.4.2020 > https://youtu.be/m88qXq-vmXQ?list=PLrvwjtIRdGV7Q7W6cq9H6Z6PRHk8E94bH
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 5.4.2020 > https://youtu.be/m88qXq-vmXQ?list=PLrvwjtIRdGV7Q7W6cq9H6Z6PRHk8E94bH
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 6.4.2020 > PŘIZNÁVÁM! JSEM VOTRAVNÁ VYCPÁVKA! UŽ JSEM SI NEŠTREJCHLA ANI NEPAMATUJU, TAK SERU KUDY CHODIM...
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter