Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.

Autor: čtenář (Občasný) - vloženo ..


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 7.4.2020 > aj cvaj traj, ať tě egil smaže na to tatata!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.4.2020 > čtenář> ty učitelko pravopisu, takhle to možná píšou v dětském rapu, kdyžtak zkus němčinu a opiš to počítání správně!
Doporučil 
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 7.4.2020 > Redaktoři určitě nevzali chuť žádnému skutečnému básníkovi. Ale znám několik velkých talentů, ze kterých tito "prostí" lidé na serverech udělali podprůměrné autory.

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.4.2020 > zkouška> Opět žvást, kdo má cíl, cestu najde, kdo talent-prosadí se, i kdyby Zkouška na Bohuně jezdila!
Kdo se nechá otrávit šmejdy a hejtry, tak si nezaslouží býti nesmrtelným.
Zavřít by měli vás, ale naštěstí není ani pravda, že nebudete potrestáni, ještě tu je Diaz a má spoustu času, to mi věřte, není lepší pomsta než ve chvíli, kdy už s tím trotl nepočítá...
Jednoho dne se otočíš... a hlavou ti už proletí jen ty hnusy, kterými ses snažil ublížit, ty nechopnej blbe.
Dnes to beru jako přiznání, že jsem měl opět pravdu, jsi ublíženej, neumíš si přiznat chyby, kritiku si neunesl a teď už jen kopeš ze zoufalství!
Já tě ale upozorňuju, že tím jsi ještě směšnější a trapnější.
Kdybys překročil svoji pýchu a nabubřelost, sebestřednoust a nadutost, a tvořil dál, naslouchal rady zkušených, kteří si jsou sami vědomi své nedokonalosti, nemusel ses teď bát a stydět za to, že se teprve učíš.

Pýcha a nepokora dopadá právě takhle, co tu dnes od tebe čteme, asi to tedy nebylo zas tak dobré, jak sis myslel.
Poučováním a chvástáním, urážkami hodné pětiletého děcka si srdce čtenářů nezískáš...

viz-Jsi zbytečný, Malí lidé ap. pro nechápavou pindu (jfj)
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.4.2020 > analfagot> Super anále, přesně takhle to s tim shemale je, vopruz až na půdu.!
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2020 > analfagot> tak to vidíš nudlo, už si to mezi tima alternikama ani nestačíš správně přepínat. ale ať tak či tak, stejně, ať tě život co nejmíň bolí. spravedlnost neexistuje, takže by se to klidně mohlo stát.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 8.4.2020 > slabé kusy musí odpadnout, to dá rozum, nemaj co nabídnout
Body: 5
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 12.4.2020 > Slyšeli jsme, že máš stydký pysky jak vohnutý gumáky?!?
Doporučil 
<reagovat 
čtenář kodet - 12.4.2020 > KURVY VEN!
<reagovat 
Čtenář - 13.4.2020 > julek a egil? neznam, ale ja jsem kodet a sprostej budu na tebe vzdycky, ale jen na tebe, ty vosoupana kurvicko!
Oplzlost je to, vo cem v noci snis! ja ti urcite svou prdel nepucim, abys ji lizala, to zapomen!
<reagovat 
Čtenář - 13.4.2020 > Tebe nikdo nezna, meles tu o nekom kdo tady taky neni, ty budes asi nejaka nedomrla mrdka, ze?
Navic, nikdo te nevolil, mrdko, tak mluv jen za sebe, ctu tady ze si hajtra, tak to sedi, kolik ti je, ty oplzla hajtro?
<reagovat 
čtenář kodet - 13.4.2020 > taky jsem se tu docet, ze je ti 13,tak to se neni cemu divit, ze si tak humpolacky sprosta a voplzla, bebudes ty nakonec ta mistni Prasacka?? A vodpovidej, kdyz se te na neco ptam, to je slusnost, opak je voplzlost!
<reagovat 
čtenář kodet - 13.4.2020 > ZNOVA, ASI NECHÁPEŠ, TAK VELKYM PÍSMEM! JESTLI NIC NEPÍŠEŠ ANI NEVODPOVÍDÁŠ NA DOTAZY, TAK DI DO PRDELE A NESER SE NA TOTEM, MEGERO!
PRDNI, JESTLI UMÍŠ ČESKY, NEBO SI POSLINTEJ PENTLI!
<reagovat 
Čtenář - 8.4.2020 > už vodpověděla ta ignorantka jesli si umyla prdel?
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2020 > čtenář> 
😆😂😃👍🙋
<reagovat 
 Čtenář - 8.4.2020 > čtenář> 
😆😂😃👍🙋
<reagovat 
 Čtenář - 9.4.2020 > čtenář> je nepředstavitelná tragédie, kdyby se podobnému komu někdo doopravdy smál. a co je ještě víc než tragédie, když se tomu jakože směje člověk, který to sám napsal? ubohý nudla. sesmolte mu někdo pohřební řeč, jeho to potěší, já na dobročinnost nemám čas.
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 9.4.2020 > čtenář> příště zkus češtinu, matlale cikánskej!
<reagovat 
 čtenář kodet - 13.4.2020 > čtenář> Ty budeš nejspíš autista, viď, ale ještě nějaký psychický problémy tam budou, to nebude celý, viď?
<reagovat 
Čtenář - 13.4.2020 > 😂😂😂🙆💆
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 13.4.2020 > Kodet, dobře! Vidíme že tu máme spojence proti tý sprostý, hloupý a voplzlý VYCPÁVCE!! Vítej, je nás tu slušnejch víc, ale to už asi víš.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 13.4.2020 > Já nevěřím svým očím, jak je autor tohoto blábolu hloupý!
Samozvaní?? A co ti na tom vadí?
Že je někdo chytřejší a schopnější než ty?
To mi připomíná Pandrholu naruby!
Někdo si z vlastní píle a šikovnosti, za vlastní prachy, udělá Literární stránky nebo si pořídí uhelný důl a ty místo abys to ocenil a vzal si z toho příklad, tak jen závidíš a kdybys mohl tak bys mu to ukradl.
Protože jsi ale neumětel a neschopa, tak aspoň škodíš, pomlouváš, chceš mu zkazit radost, že něco dokázal.
Když nemáš ty, tak ať nemá nikdo, viď!
Tak tomu já říkám Malost, ubohost a přizdisráčství.

Také Sluníćkářství, jako ten blb Minář, sám nic neumí a tak štve lidi-jen ty hloupé, proti těm, kteří něco dokázali! Havíři i čtenáři a autoři buď mohou být rádi, že tu mohou publikovat, či horničit, a nebo mohou založit vlastní stránky a koupit si doly, a nebo mohou jít demokraticky a svobodně do prdele! NIKDO JE TU, ANI TAM, NEDRŽÍ!
Vy furt pomlouváte komunisty, aniž byste tu dobu zažili, ale přitom myslíte stejně prospěchářsky, nedemokraticky, maloměšťácky.
A že se tu nikomu tvá díla nelíbila? To se může stát všem, ale unést SLUŠNOU kritiku je výsada lidí inteligentních.
Rada zdarma - doufám, že ti to jako poučení stačí a odejdeš z Totemu bez ostudy, kterou bys svým dalším trolením potvrdil-a svoji Malost a hloupost
Body: 1
Doporučil 
<reagovat 
čtenář kodet - 14.4.2020 > Já už jsem u tebe četl asi 20 přívlastků, ale já bych ti dal úplně jinej, kterej mi na tebe nejvíc pasuje TUPÁ!
Jestli teda trváš na Bohuně, Zkoušce nebo Vycpávce, tak jen a pouze TUPÁ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter