Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
OPRAVDU PĚKNÁ KULTURA (dobrej egil tenhle lakatoš)
Autor: svatá Bohuslava (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 29.5.2020 > já bych chtěl abys nám ty píčo z vidle ještě z kritizovala Helenku a konečně nám prozradila, kdo je ten frajer, kterýho znaj všichni kromě tebe, špindíro!
Už sis umyla tu prdel jak tě tady všichni prosí?
Fakt to smrdí až do Prahy! 🙆👹
<reagovat 
Čtenář - 29.5.2020 > tak co, kdo je ten fešák, primitive? ještě mrskáš mařeno? 😃😃😃😃😁😁😁
<reagovat 
Čtenář - 29.5.2020 > sklízíš to co sis zasel mantáku, naposledy se vyhoň na největším z youtubu a vyčmichni!
<reagovat 
Čtenář - 30.5.2020 > Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
Čtenář - 29.5.2020 > to odhlašování docela zdržuje, což?
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 29.5.2020 > čtenář> dobře! Ten idiot už neví kudy kam, ještě chvíli
a napíše nám rodný číslo!
Mrdkyne, nikdo neví co to tu meleš, co ti vadí a o kom mluvíš!
Co léčebna?
Nikdo tvoje cancy nečte?
A víš proč?
Protože nic nepíšeš!
Někdo tady někoho chválí nebo dokonce protěžuje?
KDO a KOHO? Nikoho takovýho tady nevidím!
Že Zeandrich má hodně tipů? Tak se to asi lidem líbilo, jenže stejně ty tipy jsou starý, v době, když jsi tady ještě nevopruzoval, blbe trapnej.
Tak se neser do Totemu, neser se do autorů a vypadni!Zkus si nasrat do držky, to bude účinější a nebo si to rovnou mrskni, o jednoho tlustýho primitiva míň-nikomu scházet nebudeš, mindráčku bez budoucnosti!
Vrať se až dospěješ a až tě pustěj z léčebny! Čti tam knihy a dospěj, idiote, co se jen zbaběle schováváš a umíš HOVNO!
Furt meleš o nějakym egilovi, jak závislák na projímadle. Nikdo takovej tu není a ani nás nikdo takovej nezajímá, kreténe, tak tu s tim nevopruzuj!

Jasná, nebo potřebuješ několik let, abys to ty negramote pochopil?
Odpovídat ti nebudu, tak se ani nepokoušej o vysvětlování, serem na tebe, zkus to jinde, pičo! Tvá hlavní vlastnost je závist! Že tvoje debilní anonymní cancy čteš jen sám? Že např. Analfagota čte u jedný věci přes 4OOO lidí? Tak nám ukaž tvoji věc a srovnáme to. Já ti objektivně řeknu, proč, jenže to ty neuneseš, to radši budeš trolit, pomlouvat, nadávat na každýho kdo má tip, na redakci, prostě vinu vidíš jeno na straně druhých a tak se jim to snažíš zošklivit, drbane. To, že jsi z vesnice a chrápeš na hnoji, to není důvodem tvýho neúspěchu! NEpokora je tím důvodem, když teda nepočítám nulovej talent k čemukoliv a tu zášť a závist. Jdi skládat uhlí nebo pěstuj kytky, zkus vařit nebo aspoˇh zhubni, ty prase, prostě hledej u sebe chyby, timhle si nikoho nenakloníš, jen ze sebe veřejně děláš dokola blba, fňuknu a slabocha, jsi všem veřejně k smíchu. My nemůžem za to jak vypadáš, že se za sebe stydíš, avšak ani to není důvod tvýho neúspěchu! Tím je tvá srabská povaha, tvá malost a naivita, tvá pomýlenost, že v někom vzbudíš soucit a on tě bude protěžovat. To, co nenávidíš, to zároveň závidíš! Jsi zbytečnej paznecht a povahou prase. Nejlíp tě hned píchnout a zakopat, protože takovej hnus by nežral ani zatoulanej pes!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 29.5.2020 > Diaz> supr lakatoš, jen tak dál. drobánko jim to tady pokosíme:))))
<reagovat 
 Čtenář - 29.5.2020 > Diaz> e. lakatoš lakatoš. sloužíš tady nějakýmu darebákovi k likvidaci totemu a ač ti to už i řiká, nepochopíš. nelíbí se mi formulace Tak to má být, pokud to ale redaktoři tolerují, tak asi opravdu. tedy se nutný rozkladný proces jen urychluje a - je li tedy nutný - dobře tak. lakatoš lakatoš. tys NEJVĚTŠÍM REDAKTOREM a ani o tom nevíš:))))
<reagovat 
 Čtenář - 30.5.2020 > Diaz> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 PRASAČKA (Občasný) - 29.5.2020 > čtenář> nevím jak tvůj táta lakatoš z maďarský prdele, ale ty jsi prase a dneska je mi jasný, když vidim jaru z piče, proč, protože když na sebe vlezete, tak z vás musí prostě padat sračky... snad jsi to pobrala, ty vošklivá ropucho se 100kg panděrem, špinavejma hnátama a krvavym smradlavym dechem!
<reagovat 
 Čtenář - 30.5.2020 > PRASAČKA> Kdo nemá argumenty, používá nadávky. Vulgarita je projev slabomyslnosti
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 30.5.2020 > čtenář> Děkujem, zkusím ti to vysvětlit Tuponi!
Anonymita je projem slabomyslnosti, na některý idioty, třeba tebe není na tomto světě dost vulgárních nadávek!
Teď o tom přemýšlej, zjisti kdo je na fotkách než je začneš urážet a pak si VYKUŘ SVÝHO ČŮRÁKA!

Uvidíme jak ses poučil TUPONI!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter