Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Uklidňující seance
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 21.8.2020 (14:45:01)
Uklidňující seance
::::::::::::::::::::::::

(aneb jak se mi ..minutová hra  (zase už?)..mírně vymkla z rukou :) )


..
..
Terapeut: ..Klidně se mi sem položte - ..taák. A budeme si představovat něco hezkého, uklidňujícího.. . ..Čím jste, pane Vomáčko ?
Vomáčka: ..já jsem manažerem v bance, prosím.
Terapeut: ..tak to trošku zabrousíme do vašeho oboru. Představte si třebáá ..třebáá.. ..třeba že vám na účet přišla miliarda !
Vomáčka: -Miliarda ? A myslíte jako na můj soukromý účet ?
-Ano, na váš soukromý účet ! ..představujete si to.. ?
Vomáčka: -Hmm. Zajímavé. A v jaké měně, prosím ?
-(terapeut, mírně    Cože, prosím ?
Vomáčka: -Ptám se, v jaké měně mi jako přišla ta miliarda ??Byl by to přeci jen rozdíl, pokud by přišla miliarda korun, anebo, řekněme, miliarda dolarů.
-… ? Ale jo, to m.áte samozřejmě pravdu, drahý pane bankéři. Nebudeme troškařit, klidně to nechme v dolarech, pane bankéři ! ..Takže se uvolněte, představujte si ..miliardu dolarů na vašem soukromém účtě, …,představujte si, co všechno byste s takovou částkou mohl na tomto světě provádět, a při tom sladkém vědomí.. .
Vomáčka: -Hmm.. ..a prosím pěkně, nemohlo by to být jedna a čtvrt ?
-(terapeut, mírně nevěřícně) Cože ?! -
Vomáčka: -No ptám se, zda by to nemohlo být třeba 1 miliarda a 250 milionů, prosím pěkně !
-(terapeut, klidněji už opět, s nádechem laskavého úsměšku) Nepatříte vy, pane bankéři, mezi ty osoby, kterým se podá prst, a které chytí hned.. .
Vomáčka: -Víte - pokud bych měl v úmyslu pořídit třeba nějaký větší investičn.í celek,…, platil bych asi většinou 25 procent daně z DPH, …., takže aby se mi to lépe počítalo.
-..ale jo, …, pro mne za mne, klidně ..nechme na tom vašem účtu miliardu a čtvrt. ..Takže se už uvolněte, …, představujte si, že na Váš soukromý účet Vám přišlo.. .
Vomáčka: -No moment, a za co mi to vlastně přišlo?
-(terapeut opět mírně nervózně) Jen tak! Ze vzduchu! Jako by dar z nebes!! Prostě to neřešte!
Vomáčka: -No já bych to klidně i neřešil -ale můj finančák, u nás v Hradci Králové, víte, to ..asi bude řešit! Víte možná i vy sám, že, podle zákona, veškeré pohyby na účtech nad limit .. .
-(terapeut, trošku hlasitěji) Vašemu finančáku v Hradci Králové prostě zároveň přijde glejt z nebeské kanceláře, že ty prostředky jsou čisté, …, že jsou již zdaněné, a že jste si je plně zasloužil! -Nedělejte si s tímto žádnou starost, pusťte to z hlavy!
Vomáčka: -No úplně pustit „z hlavy“, jak říkáte, to zrovna nemohu -víte, kolik let zpětně může Finančák otevírat staré věci -to znamená, že i ověřovat podezřelé platby apod.? -A to nemluvím o Policii České republiky, ..., a tušíte vůbec, kolik let kriminálu by v Česku mohlo být za .. .
-Na veškeré instituce v Hradci Králové -a i na na jejich nadřízené složky v Praze, a podobně -přišly ohledně vás instrukce z nebeské kanceláře!
Vomáčka: -No neřekl bych, že instituce v Česku zrovna dvakrát ..nějak dají na nebeské instrukce!!
-(terapeut -už opět klidněji) Dobře tedy -prozradím vám jednu věc -ta ..nebeská kancelář poslala zároveň s tou platbou na Finančák v Hradci Králové, ale i na příslušnou policii, …, a na prokuraturu, a na soud a nevím kam ještě jednoho pověřeného člověka, speciálně pověřeného hned stopnout jakékoli kroky, namířené proti vám!
Vomáčka: -No to nevím, myslím, že v těch institucích mají nějaké obranné mechan.ismy oproti takové infiltraci.. . Ale pokud se jim povedlo ty lidi s příslušnou pravomocí tam opravdu umístit, mohlo by to stačit alespoň pro několik let lehčí hlavu v tomto směru.. .
-No konečně. ..Takže se uvolněte, pane bankéři, …, pokojně myslete na zářivě zlatavou, uklidňující částku na tom vašem.. .
Vomáčka: -Pardon ještě -a vlastně -přišlo mi to tam v minulém zúčtovacím období, anebo ..až letos?
-A to vám nemůže být jedno!?
Vomáčka: -No to tedy nemůže! Pokud by mi to tam totiž přišlo už v tom minulém, dá se předpokládat, že dnes, díky inflaci, poplatkům za účet apod., …, z té částky budu dnes již mít o nějaké to procento méně. A také ovšem, pokud to přišlo až letos, to znamená, že teprve budu muset projít tím kolečkem veškerého toho nechutně podezřívavého.. .
-Dobrá! Změna! Řekněme to takhle: na vašem dolarovém účtu již od loňského roku vám aktuálně leží přesně miliarda a čtvrt, …, takže je to již po odečtené inflaci, po odečtu všech poplatků, a po tom celém ..nechutně podezřívavém kolečku ..kontrol úřadů, …, policie i prokuratury, nebo co jste myslel. ..Takže jsem vás snad již uklidn.. .
Vomáčka: -No to mně tedy zase tak moc neuklidňuje, pane terapeute. -Když pominu fakt, že jsem s tou částkou ještě od loňského roku nebyl schopen provést žádnou ekonomicky smysluplnou operaci, tak mne , přinejmenším, nemůže nechat v klidu to, že na j e d i n é m účtu -a tedy zjevně pouze v jediné bance- mám již dlouhodobě, trestuhodně nediferencovaně a tedy nedbale, uloženou ..takovouhle částku! -Vždyť už jen podle „zákona schválnosti“ by se muselo za tu celou dobu už stát to, že.. .

-A dost! Úplná změna podmínek a prostředí, ..., úplná změna zadán.í, pane bankéři!.
..Představte si ..rozkvetlou louku, …, motýlky poletující z květu na květ, …, šmolkově modrou oblohu nahoře, ..., kravičky a ovečky, pasoucí se v dáli, …, a ..na obloze siluetu prolétajícího čápa či .. .
Vomáčka: -No to se vám lehce řekne! Teď, když jste mi vsugeroval, že na jediném účtu v jediné bance mi už od loňska leží miliarda a dvěstěpadesát milionů dolarů, …, notabene stěží prokazatelného původu,…, tak já mám myslet na kytičky, ..., na nějaký netečně pasoucí se dobytek, …, a na symbol korupce a defraudace v Česku, poletující ..někde po obloze provokativně zrovna (náhodou?) nad mou hlavou ?! -No to mi tedy, prosím pěkně, ukažte jediného člověka, který by v takové prekérn.í situaci dokázal být klidnější, než jsem teď já!! ((...)). Já snad musím teď vstát, ..., a jít se pokusit uklidn.it zpátky do toho šrumu v mojí kanceláři!! ..No to jste mi tedy dal, pane terapeute;..:).

(( pouze koncept)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 22.8.2020 > -No neřekl bych, že instituce v Česku zrovna dvakrát ..nějak dají na nebeské instrukce!! -přesné:)))
<reagovat 
Čtenář - 23.8.2020 > ... Ovšem jednu výhodu tvoje texty mají. Už na celkový pohled jsou tak odpuzující, nečitelné a odfláklé, že člověk aspoň neztrácí čas.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 25.8.2020 >

No mám ty osoby ..v originále rozlišené dle tučnosti tekstu -tady je veškerá editace opět ..fuč

UZNÁVÁM, ŽE SE TO ..DOST BLBĚ ČTE, ..., a
bude to snad lepší ve verzi č. 02 :)

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter