Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
My jsme si mysleli, že ..Bohuňa je žena?
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 24.9.2020 (18:50:46)
(( ...)).


Na jihu Prahy je patně Bohúňský okrsek -narážíme tam opakovaně na různé stopy. Nejme si ale jisti ohledně jejího (jeho ?) pohlaví? -Nebo se snad jedná o celý nějaký ..bohůňský klan? -prosíme, vyjadřujte se (případně) pouze vy, kteří vládnete nějakou relevantn.í informací -spekulací tady, na Totemu, již bylo dost. Děkujeme.


..
..

(( ...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 24.9.2020 > Sousedka vedle rodičů se jmenovala Bohumila Tomková -ale už asi umřela. Mohla to být ona?
<reagovat 
Čtenář - 24.9.2020 > Bohunu snadno lapnouti. Administrátoři mají její IP adresu, jak prosté tedy: stačí, když začnou spolupracovat pouze s lepší polovinou uživatelů, zveřejní jej a - to už by bylo, aby piču slavný vyšetřovatel egil nedostíhal. Takže nevím, proč se to ještě nestalo. Co Martine, co? NASTAL ČAS!
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 24.9.2020 > :-)
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 25.9.2020 > MYSLÍM, ŽE BY SE PODOBNÉ PŘÍSPĚVKY NEMĚLI ZVEŘEJNOVAT. POCHOPME, ŽE PRÁVĚ A MOŽNÁ JEDINĚ O TOHLE BOHUNA USILUJE - STÁT SE PROBÍRANOU NA VEŘEJNOSTI. JISTĚ SE CHYSTÁ PŘES TOTEM AŽ DO ARÉNY JAROMÍRA SOUKUPA. NEMĚLI BY JSME JÍ NA TO SKÁKAT A V ZLÉ NEKUTURNOSTI PODPOROVAT.

OBÁVÁM SE ALE, ŽE PRÁVĚ TENTO PŘÍSPĚVEK SE OTÁČÍ PROTI SVÉMU SMYSLU. BERTE JEJ TEDY PROSÍM JEN JAKO VÝZVU K ZTMELENÍ SE NÁS VŠECH, DOBRÝCH TOTEMANŮ, PROTI NECHUTNÉ A DESTRUKČNÍ SÍLE, S KTEROU NEHNE ŽÁDNÝ CIT, DOKONCE ANI OHLED K UMÍRAJÍCÍMU. NASTAL ČAS, POJĎME BOHUNU SKUPINOVĚ SEJMOUT. NASTAL ČAS, JAK PRAVÍ ZENDRICH, VRÁTIT SE K PODSTATĚ TOHOTO SERVERŮ, DESÍTKY LET STARÝM BÁSNÍM A OBRAZŮM. COPAK TO NECÍTÍTE? DOBA SI TO ŽÁDÁ! DOBA SI TO ŽÁDÁ!
<reagovat 
Čtenář - 25.9.2020 >


„Moje rouška ochraňuje tebe, …, ta tvoje zase mne“. Tím je řečeno to nejpodstatnější, jak se člověk v běžném svém prostředí (…) může, v této pro někoho velice nelehké a život ohrožující situaci, postavit k lidem kolem


sebe -může se prostě chovat zodpovědně a s úctou k životu toho ohroženějšího člověka vedle sebe , …,anebo jako asociál, …, sobec a bezohledná lidská kreatůrka.
(( ...)). Podle takové drobnosti, jako je nasazená


rouška v MHD, ..., v hospodě, ..., v hledišti stadionu či (i potmě!) v kině či divadle, atd., apod., ...., se prostě dnes dá poznat mnohé. A okecat se to moc nedá.


<reagovat 
Čtenář - 28.9.2020 > Našli jsme, se našli !!Já jsem věděl, že na tomto světě najdu ještě nejméně jednoho takovýho, jako jsu já sám !!, řekl jsem mu docela dojatě, to si zase nebudu nalhávat. Já dojetí mívám docela často, a tak jsem rád, když třeba při romantických ženských filmech pro ženský (mně to taky dost zajímá, ale před mojí Jaňulou to musím tajit, to je logický)  máme v obýváku zhasnuto, ..., a ještě když sedím o půl zadku víc dozadu než ona, aby si nevšimla, že se mi lesknou oči, anebo že si ty slzy utírám nenápadně pěsťou- anebo pořádně do ubrusu apod., to ale můžu jenom když jde Jaňula na záchod, anebo když na chvilku usne, to může být logický snad každýmu.
<reagovat 
Čtenář - 25.9.2020 > Zenddrich snad také patří do Juliánovy party?
<reagovat 
 Čtenář - 25.9.2020 > čtenář> Oni ho nevzali, ale očividně by chtěl. Jenže jula ani žádnej z jeho alterniků není schopen pochopit, že by jej někdo oslovoval jinak než posměšně. Neb nikdy nic jiného nezažil. Vždycky jsem to řikala: svůj k svému. Byla by to dobrá parta a teď to myslim naprosto vážně: jula, zendrich, mystikus a trefanec. Zpříjemnili by si tak zbytky života, otravovali by míň zdravý a... Ale nedomluví se, no, nedomluví. Škoda.
<reagovat 
 Čtenář - 29.9.2020 > čtenář> Je to kec, že?😍
<reagovat 
toono (Stálý) - 26.9.2020 > nasrat na debila, ale ocenuji posun k relevantnosti
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 28.9.2020 > toono> Najednou do mne vjela taková radosť z toho, že jsme před sebou voba tak najednou odhalili, vyskočil jsem ze židle, a začal jsem Tondu objím.at apod., ..., a kdyby sme nebyli s Tondou tak hodně hetero, tak snáď bych mu dal i něžnou facku po hlavě zezadu, jak se dává děckovi, když dostane ve škole o stupeň nebo o dva lepší známku, než ste od teho děcka čekali. 
<reagovat 
 Čtenář - 27.9.2020 > analfagot> jinými slovo nudlýne: pokud někdo napíše že si mamrd, tak je to jistě bohunka, co ukradla někomu nick, protože celý zbytek světa tě jinak oceňuje jako velko-egilýho básníka, milého a chytrého člověka atd, že? bože ty už si fakt totál mimo.
<reagovat 
 Čtenář - 27.9.2020 > čtenář> Vrcholný humor alá totem: typický místní ztracenec si chce udělat aspoň nějakýho kamaráda, tak nudlu, no, jenže ten to jako všechno a vždy nepochopí a začne dotyčnýmu nadávat. TODLE MILUJU!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 30.9.2020 > čtenář> BON! povídá si sama se sebou, ta žádnou partu nemá!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 30.9.2020 > ta Pavlínka Filipovská ta měla koziště, BON!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter