Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dissociace Act I
Autor: Gino Hašler (Občasný) - publikováno 19.4.2003 (19:10:55)


Poznámky k tomuto příspěvku
Dommi (Občasný) - 19.4.2003 > Skvělý jako vždy!!!!!
Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 19.4.2003 > vypada to jak koreny zivota
Body: 5
<reagovat 
Nomik (Občasný) - 19.4.2003 > no už se těšim na Act II
Body: 5
<reagovat 
Esencia Smrti (Občasný) - 19.4.2003 > Fantázia bez hraníc..
Body: 5
<reagovat 
Typhoon (Občasný) - 19.4.2003 > ... perfekt!
Body: 5
<reagovat 
Nomik (Občasný) - 19.4.2003 > omlouvam se za svoji negramotnost ale co vlastne znamená ten název?
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 19.4.2003 > úžasné
Body: 5
<reagovat 
Mr.D (Občasný) - 19.4.2003 >

%$#%$#%$#[pekny%$^^%$%$^


Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 19.4.2003 > Nomik - to nic:-), dissociace je rozpad celku na dilci slozky,v tomto pripade ve forme divadelniho predstaveni odehravajiciho se pro jednoho divaka v semi-amfiteatru bez pianisty. Final Act bude...
<reagovat 
toono (Stálý) - 19.4.2003 > ..pokud se muzu zeptat, tak jak je to, prosim, delany?? illustrator??..
Body: 5
<reagovat 
Felipe (Občasný) - 20.4.2003 > jo je to krasne...
Body: 5
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 20.4.2003 >

A kruci.

 

Tady někde je Gino ------------------------------------------------- a tady někde se v dálce zjevuje průměr Totemu... (Aspoň tak mi to teď přišlo.)


Body: 5
<reagovat 
Gerhard (Občasný) - 20.4.2003 > Gino jestli je to volnou rukou tak smekám...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 20.4.2003 > toono - Photoshop 6.0.1, digitalni airbrush , volnou rukou "from scratch", neboli otevrel jsem si novy cisty "canvas" a zacal cmarat.
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 20.4.2003 > čtenář> fakt je to nadherna prace. 1 *****
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 21.4.2003 > Zvykla jsem si, že tvé obrazy jsou propracované do nejmenších detailů, ale vždy znovu mě něco překvapivě okouzlí jakoby navíc:
to rádoby slunce-bůh, něco mezi hlavou a divadelní maskou na středu obzoru;
odlesky světla na horizontu kopců vlevo od kříže;
flétna, či klarinet, který luxuje zbytky scény;
a mrtvola všech světových her, která se právě mění v ducha a uniká filovými magickými světélky, ozařujícími její zbytky;
Kam na ty nápady proboha chodíš?
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 21.4.2003 > Naty - dekuji za prizen, ohledne tve otazky, dovolim si opakovat co mi jednou rekl pan Werich:"Clovece, na vas by se teda psychoanalysta vyradil..." Holt bujna fantazie...nekdy kdyz se mi rano vybavuji nejake bizarni sceny ktere se mi zdaly, udelam si takovou rychlovku nacrtek a pak tomu jeste pridam, pokud to pouziji.
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 22.4.2003 > Gino Hasler> Dík za vysvětlení. To jenom dokazuje, že výroky pana Wericha byly opravdu trefné.
Ani nevím, jestli jsou takové sny k závidění. Ale asi ano, když se s nimi vyrovnáváš tak záviděníhodným způsobem.
<reagovat 
čtenář Gino Hasler - 20.4.2003 > Gerhard - maluji zrovna tak jako kdyz jsem pracovaval stetcem na platno (zadne programy, ktere za tebe "tvori" scenu) s tim rozdilem, ze se divam na monitor a maluji digitalnim airbrushem. Pouzivam tablet a stilus( neco jako elektronicka tuzka, ktera dava moznost maximalni kontroly a presnosti tahu), malovat mysi nedoporucuji, to je jak uz jsem tady jednou nekomu vysvetloval jako malovat vdolkem.
<reagovat 
 Nomik (Občasný) - 23.4.2003 > čtenář> hm..to sem byl myslim ..ja:) ale jeste porad nevim co je to ten stylus??
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 24.4.2003 > Máš úžasnej cit pro volbu barev a ty přechody.. Je tam přirozenej konstrast, žádný násilnosti..
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 24.4.2003 >

Nomik - popsal jsem to Gerhardovi, mrkni se na nasledujici URL, tam je obrazek:

http://wacomdirect.wacom.com/wacomdirect/product.asp?dept%5Fid=200&sku=XP501A


<reagovat 
 Nomik (Občasný) - 24.4.2003 > Gino Hasler> takze jestli tomu dobre rozumim je to ta tuzka?
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 24.4.2003 > Nomik - Ano....to je ta "tuzka"(stylus), universalni stran pouzivani, muzes si zvolit, aby fungovala jako airbrush, tuzka, stetec, guma a neomezena rada dalsich aplikaci.Je citliva na tlak, takze pritlacis-li, je cara tmavsi a silnejsi, odlehcis-li, pak je svetlejsi a po pripade tensi. Silu cary si predem volis v menu te ktere aplikace.
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 10.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter