Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Doplnění - NIKDO NEUMŘEL NA COVID-slovo ODBORNÍKA!
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslavek (Občasný) - 30.10.2020 > SOUHLAS!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 30.10.2020 > neumět vložit odkaz nudlo, to ty asi zvostaneš sám:)))

~ SÁM! ~





Jsem sám!

Na Světě.

Navždycky!

Teď a tady.



Proboha!!!



~



Zas někdo volá o pomoc...



~



Jsme sami!

Na Světě.

Kurevsky sami!

Bože můj, sami!



... a pomoci nám není...
<reagovat 
PRASAČKA (Občasný) - 30.10.2020 > ono bude už zajímavý, jestli ten článek při svý inteligenci vůbec najdeš!!!!
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.10.2020 > PRASAČKA> DOBĚ TY! To víš že je to impotent, vždycky je n kritizuje a sama nic nedá a neumí, to už známe, ta musí mít tak jednoduchej a podělanej život... brrrrrrr
<reagovat 
Čtenář - 30.10.2020 > bohuna má velkej problém, už je moc stará na šlapání, ale ta kurvy v ní zůstala😭😎👎
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> myslíš ta vyjetá vytahaná hajtra?
<reagovat 
Čtenář - 30.10.2020 > Funguje tu ještě redakce????? Proč tu takové nehorázné a neprospěšné dezinformace neposílá rovnou do koše!!!!!!!!!!!!!!§?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Dobro tu už k o n e č n ě musí zvítězit nad lží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 31.10.2020 >

((...)).



Z čeho že všeho měli by ..naši studenti skládat zkoušky, …, aby ze
škol, td., odcházeli do života co možná nejfundovanější, …, o tom

již v Česku vede se diskuze docela dlouho
spíše ale, …, než dosud to diskutované, přimlouval bych se

(ovšem nejen já, mezi svými :) ) za
povinnost SŠ všech/ shlédnout či

uslyšet //dokumenty neziskovky „Post
Bellum“ z ..Jáchymova či Osvětimi

<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.10.2020 > Zeanddrich E.> koukám že jsi židomil, tak s tím na mě nechoď, o tom nespravedlivém vzývání holocaustu už jsem zde mnohokrát psal, mě zajímá spíš těch X desítek milionů ostatních, židi už shrábli jak majetky, tak pozornost, teď je čas na ostatní mrtvé!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 30.10.2020 > 1-nekraď mé básně bez povolení
2-zkus to sama, myslím že to nedáš!
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > j.f.julian> 3 - běž si to udělat na obrázek, ale bacha, pupík fakt neni kunda:)))
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.10.2020 > čtenář> Brzo budeš eliminován, zatím anonyme, budeš se divit?
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > j.f.julian> Bohunčina láska je bezrozměrná, věčná. Dnes, v roce 2020, poradí nudlovi, jak se vkládají odkazy. Takže odkazy se vkládají tak, když blb neví, jak vkládají, že se do okýnka nahoru napíše Jak se vkládají odkazy, a ono ho to přesměruje na stránky, kde mu to řeknou, jak se vkládají odkazy. Nudle si to přečte, jak se vkládají odkazy, zopakuje postup, jak se vkládají odkazy a pak tak i odkazy používá. Nudle. Bože bože.
<reagovat 
 Čtenář - 30.10.2020 > čtenář> Zas někdo volá o pomoc...



:))))
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.10.2020 > čtenář> čekáme, trotle!!
o tobě už psal Puškin!
- LÍŠNYJ ČELOVEK -
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > PRASAČKA> On Judla považuje svou schopnost písmenko po písmenku přepsat há té té pé es za vkládání odkazů.

Nerušit! Jaromír vkládá odkaz.

A přišel na to sám, ani nemusel zadávat dotaz do Googlu. Že je samostatný myslitel a vynálezce dokazuje i svými autorskými texty, které jsou rovněž deset tisíc let za mořskými řasami.
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 >
TAK TOHLE JE TEN JULDA

<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 >
TAK TOHLE JE TEN JULDA

<reagovat 
 čtenář POPLAŇÁ zpráva! - 1.11.2020 > j.f.julian> Držíme ti palce, vůdče!
<reagovat 
taky bohuňa (Občasný) - 30.10.2020 > PRAVDA PRAVDA, ještě je třeba přidat, že kdyby se testovali jen lidé s příznaky a bylo by hned dost personálu i lékařů.
Je to hnus co tu s náma hrajou, a jde jim jen o prachy, šmejdům!
Díky juliáne, pro mě to je dobrá zpráva!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář ..secret čtenář - 2.11.2020 > čtenář> 

..
..

Bezcenné hrsti chuanů, ..., rupií či piastrů / po jistou
dobu /potečou k Tobě sice možná tu (a lpět také
můžeš ..na flastru/ pro narušitele /..nedotknutelnosti

domu, td., Tvého), ... , a do cesty/ k pozemku pak Tvýmu na kopci/ se
také postav směle / těmto masám, český človíčku – a před očima
Číňanům, td.,, mávej /výpisem majetkovým/z ..Tvého Katastru!

(( ...)).

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 2.11.2020 > klidně to zopáknu - ANONYMY NEČTU!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter