Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klíčová otázka zní: kdo se postaví již prověřeným redaktorům? Kdo s emilem a martinem zapadne do osvědčené stoperské(mazací) dvojice? Dá majitel důvěru někomu ze tří nadějných mladíků?
Autor: majitel-redaktor (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 31.10.2020 > JSOU JEN TŘI, KTERÉ NEOMRZÍ: FOTBAL, PORNO NA EGILA A POEZIE PODLE JUDLY-NUDLY
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > Wow! Stěží pět hodin a je to tady. Češi (v)zruší Anglii. Taky se nemůžete dočkat?
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > čtenář> PŘESNĚ! Anglický fotbal je hra džentlmenů, to nejsou nějaký český rádoby básníci pedofilní (nebo aspoň senilní) pičo.
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > Postaví Williamse, bude to zápas století. Přesně.
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > U nás v Brně ten zápas taky budou dávat? Bych se podívala...
<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > čtenář> Jasně. Ale musíš na hlavní poštu a pořádně přitisknout ucho k potrubní poště v Vídně pičo:))).
<reagovat 
majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > Ale ještě než se dostaneme k podstatě, tedy fotbalu, uzavřeme předchozí případ: Starci, kteří než aby učili mladé a šli jim příkladem, kňučí a doprošují se soustrasti, by... tak neměli činit.

<reagovat 
majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > Ale teď už k věci: naši se rozcvičují. Ale pozor, protivník se také rozhýbává. Vidíte? Ještě to nezačalo a už to začíná. Jdeme na to! (za hoďku a půl)
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > Kámo, jestli postaví toho Williamse...
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > čtenář> No tak tam stát nebude! Bude lítat jako devatenáctiletá fretka. Jenomže to je právě to, na co Coufy čeká. Neumí šetřit síly, na modrý zakopne, Coufy dlouhej pas na levý křídlo a Gól! První asistence našeho odchovance. Pak bude i vyhlášen nejlepším hráčem kola, koloběžky a skateborgu.
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > čtenář> nevím nevím
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > čtenář> Ale uvidíš uvidíš.
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > čtenář> Myslíš, že se přijde podivat i nějakej redaktor?
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > čtenář> Už tu je pičo. Sedí támhle, maskuje se kouřovou clonou a cumlá se s mojma slovama. Piča.
<reagovat 
majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > Dobré odpoledne, vítejte při sledování online reportáže z utkání sedmého kola fotbalové Premier League mezi Liverpoolem a West Hamem. Zápas začne na Anfield Road v sobotu 31. října v 18:30 a živě jej přenáší umělecký server totem a komentuje vrchní redaktor emil.

<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > majitel-redaktor> Ha, zápas ještě nezačal. Tak to je hodně zajímavý úvod!
<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > majitel-redaktor> Ale soupeř se také nenechává zaskočit, někteří hráči ještě onanují na klice šatny žen.
<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > majitel-redaktor> Jediný, kdo už je na svém místě, jsou diváci. Ehm, vlastně ne, všechny lístky dnes vykoupil Sean Corona Connery. A zdá se, že ani ten nedorazí...
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > ČUS SALÁME. KDO SI MYSLÍŠ, ŽE TĚ ČTE?
<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > čtenář> No soudní ne, ty čuměj na fotbal živě. Ale básníci by mohli, básníci první dvacetiletky jednadvacatého století. Ta slavná, později nikdy nepřekonaná generace. Co nějakej čtvereček nojman, sajprd, nahlas mamlas... TOHLE JSOU TI, CO URČUJÍCÍ BUDOUCNOST!!!
<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > majitel-redaktor> A nepíšeš si náhodou všechny komentáře sám?
<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > majitel-redaktor> No samozřejmě. Copak to tady dělá někdo jinak? Majitelům to vyhovuje, aspoň se zdá, že na takovouhle kulturu neserou už uplně všichni. A Jula se zendrichem na to samy nestačí, tak jim pomáhám. Chápeš, ty já pičo?
<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > majitel-redaktor> Hele! Mě si nadávej jak chceš, ale slušné a snaživé uživatele tohoto kultovního seru serveru nech na pokoji. A mě se boj, neb jak egil - BUBU BUBU, POZOR KOUŠU (a vyšetřuju)!
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > majitel-redaktor> nechte si kecy oba tři a čumte na fotbal. ještě se nehraje, ale o to vás oba týmy právě a ještě víc potřebujou!!!
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > čtenář> SVATÁ PRAVDA, SVATÁ PRAVDA
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 >
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > Ha, a je to tu! Stále se ještě nehraje.
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > Oba týmy nastupují ve speciální sadě dresů vytvořené ke Dni válečných veteránů a ke Dni zneuznaných amatérských redaktorů. Utkání taky předchází patnáctiminutovka ticha, z toho 14 a půl za egila.
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > Po vzoru Ivánka Cink vykopl Ahmatssu míč do mraků. Návrat se očekává koncem příštího jara. Pro uspokojení prázdných tribun však ostatní hráči hrají, jakože hrají. Jenom videokamera se tváří dosti zaskočeně. Dostane vůbec příležitost zasáhnout do utkání? Ale pozor, je tu další útok rozhodčích na branku hostí a....! TAK TOHLE NIKDO NEČEKAL!!!
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > Tak je to pravda! Za nefér chování k počasí dostávají hosté žlutou kartu, domácí dokonce zelenou se střapci a bavorskými uzlíky. Tak tohle čekal opravdu jen málokdo! Výtečné utkání, plné zvratů a napínavých okamžiků. Jen tak dál, stateční sportovci, neohrožení a vzdělaní redaktoři, jen tak dál velevážený majiteli Oldo Dušanoviči Dobrospolku. Jen tak dál.
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > A je tu přestávka, nejdramatičtější část zápasu. Podaří se všem divákům domoci klobásy a nealkoholického piva?
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > ANO ANO, PRÁVĚ TEĎ A TADY PÍŠEME DĚJINY ČESKÉ KULTURNOSTI. SLÁVA TOTEM!
<reagovat 
majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > Statistiky prvního poločasu

Držení míče: 75 % - 25 %

Střely: 4:1

Střely na branku: 1:1

Rohové kopy: 1:1

Ofsajdy: 1:0

Fauly: 5:7
<reagovat 
Čtenář - 31.10.2020 > Myslíš, že to tady někdo pochopí?
<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > čtenář> Ne. A myslím, že jsem to čekal?:)))
<reagovat 
 majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > majitel-redaktor> Teď jsem se kvůli tvý blbý otázce otočil a zrovna padnul gól. Tíms poškodil přínos českého vzdělanstva na obrodě evropské kultury. Nevím nevím, jak se s timhle budeš vyrovnávat v poslední minutě života. Zničils stovky hodin práce nuselských a brněnských redaktorů. Fuj!
<reagovat 
majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > Ha! A teď naši i vaši dostávají gól, protože všichni fotbalisti jsou naši bratři. Všichni my básníci přece milujeme sport. Sláva nám! Hanba. Hurá. atd
<reagovat 
 Čtenář - 31.10.2020 > majitel-redaktor> Ale pytel. Naši jsou pouze West hamové, protože... No protože maj ve znaku kladívka, ne asi?!? I vy nekulturní, nevzdělaní atd. No kdo vám asi určuje, jak psát? Kdo vztyčí pilíře, zabetonuje opěry, vytyčí hranice, nafoukne záchranné měchíře, no kdo, kdo? A tak to má být.
<reagovat 
majitel-redaktor (Občasný) - 31.10.2020 > Je konec, ale nelitujme. Bylo to krásné utkání. Dokonce i vyřezaný jula se pokusil zapojit, a ač na jeho pokusy o diskuzi už čtyřicet let nikdo nereaguje, i tak se snažil. Oceníme ho, co Ládíku? Dobrá tedy: Julo, si bůh! A teď už běž zase doprdele.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter