Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pravda o terroru antirouškařů
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 25.11.2020 (05:18:29)

Pravda a poctivost, ..., klid na práci, potažmo moudrá cesta mírně levého středu je opět ohrožena!! Terror tzv. antirouškařů se stupňuje!! -Občane, ..., dojde-li k otevřenému konfliktu mezi moudrou, ..., zodpovědnou a ohleduplnou částí společnosti, a mezi tzv. antirouškaři, ..., musíš se správně rozhodnout, na kterou stranu se postavíš!!

(( ...)).
Dle nejnovějších informací tzv. antirouškaři se díky své silně protilidské (a tím i protilidové) ideologii dostávají již do transu,..., před školami násilím odebírají roušky našim dětem, které pak sedí ohrožené v lavicích,..., z MHD vyhazují lidi s rouškou i za jízdy ven z vozu,..., ve špitálech antirouškaři odebírají roušky a ochranné prostředky personálu (viz foto z jednoho okrskového špitálu v Sudetech -část „antirouškařů" tedy budou patrně Němci,..., již od 5. století (patrně) největší nepřátelé Slovanstva na planetě!!),..., záměrně bez roušek postávají ve městech na zakázaném místě u hospod, ..., a vykřikují nesmyslná hesla, jako např. - „V roce 1848 nám zrušili robotu, ..., v roce 1918 Rakousko,..., v roce 1938 prvou republiku, ..., a teď tu máme toto?",..., atd., apod.

Dokonce prý se pokusili podpálit naši Sněmovnu, když přijala proticovidové záchranné restrikce (přes odpor antirouškařského sabotéra, ..., který přecvakal drátky, vedoucí od hlasovacích čudlíků,..., SPD, ..., a části ODS).

((...)).
Údajně bylo v několika posilovnách,..., barech a restauracích na území celé ČR odhaleno již několik skladišť sabotérských roušek ze síťovin.y, ..., nedesinfikující desinfekce, ..., a „proticovidových" letáků a literatury; -necháme si to líbit!? -u koho se to najde (a kdo to nenahlásí),..., neměl by být bezodkladně, alespoň krátkodobě, internován, bez vycházek, bez balíčků (pouze snad každý rok na Vánoce bych jim jeden povolil ) a návštěv ,..., co říkáte??!!

((...)).

Nenechme si toto líbit!! Kdo jste pro, aby se do antirouškařů mohlo veřejně (a bez výstrahy ) střílet (zatím jen gumovými projektily), ..., nebo použít trhací psy,..., td., podpořte Petici „Za našii svobodu a budoucnost jedině s vakcínou v sobě,..., a s rouškou na nose!!"


((...)),

-Za pravdu, a za svobodu!! -Kdo seje vítr, sklízí bouři!! -Kdo naočkoval antirouškaře jejich nesmyslnou ideologií!!? -Lidé,..., neposlouchejte je, ale nahlašte, ať se jim konečně dostane to, co si zaslouží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§§§§§§§§§§§§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

((...)).



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 25.11.2020 >

Zdravý rozum musí zvítězit nad lží a nenávistí antirouškařů!!


<reagovat 
 Čtenář - 25.11.2020 > čtenář> zendrichu, julo, tohle je váš člověk! manták jako vy, co si chce povídat. tak zase nepromarněte svoji šanci, kejvejte mu na ty jeho ufony, on bude jakože přehlížet ty vaše prasárničky a diletantská "díla" a vytvořte partu kamarádů. nebuďte sami, život je přeci krásný, no ne?
<reagovat 
 Čtenář - 25.11.2020 > čtenář> PŘESNĚ! I PETULA S MARTINEM SE K VÁM POTOM PŘIDAJÍ A JISTĚ VÁM BUDOU REZERVOVAT I MÍSTA V PRVNÍ ŘADĚ NA SPOLEČNÝCH SETKÁNÍCH VE VĚŽI. SLÁVA TOTEMU SE VRÁTÍ A - PAK I EGIL!
<reagovat 
 Čtenář - 25.11.2020 > čtenář> Myslíš? A přijdou i buňata s baďurou? Pak bych přišla.
<reagovat 
 Čtenář - 25.11.2020 > čtenář> UŽ TAM JSOU, VYRAŽ HNED.
<reagovat 
Čtenář - 25.11.2020 > Piráti by zase chtěli udávat? Ty dostaneš po držce a pudeš, zmrde, to je jednoduchý.
Rozumíme si, jestli tuhle prasárnu ihned nevymažeš, tak ti šlápnem do držky!
<reagovat 
Čtenář - 25.11.2020 > přesně, rouškaři na šibenici, jsem ráda že to tu někdo už konečně řekl! ať pochcípou hovada, ať se udusí vlastními jedy!
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 25.11.2020 > symptomatický-ubrečení, žalující roškaři...
ostuda národa👎💀
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 25.11.2020 > https://youtu.be/r-kxGnnS92Q
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 25.11.2020 > https://youtu.be/8LSASiOvGls
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 25.11.2020 > https://youtu.be/8LSASiOvGls
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 25.11.2020 > https://youtu.be/8LSASiOvGls
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 25.11.2020 > https://youtu.be/8LSASiOvGls
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 25.11.2020 > Tak tohle číst fakt nebudu, jen to krátké před mým komentem-zdravý rozum je který??

Žádám odpověď na tuto otázku a pak ti řeknu víc...

CO je správně?
1-ten který nemění svůj názor, je tedy pevný v přesvědčení o své pravdě, nebo např. o pravdě nějakého ...ismu??
2-ten který svůj názor dle situace, zkušeností, vývoje po čase změní?

Jak jsem pochopil z nahlédnutí, tady nějaký oportunista a demagog zřejmě obrací pravdu zpovykaných ovcí naruby. To je přesně jednání Dementního bloku!
To už tak bývá v životě-všechno lze přizpůsobit, obrátit, když chceš dosáhnout cíle!
Demagogie je také cesta, ale cesta do záhuby, svoboda lidská, svoboda rozhodování a přirozený cit, empatie a intuice, to je oč tu běží!
Ať každý rouškař odpoví nejdříve na otázky jako...

Proč tyhle teroristické šarády nejsou každý rok kvůli chřipce, když je navíc nebezpečnější!
Proč nenosí aktivně, bez nařízení půl roku každý rok roušku sám, když tu je daleko víc virů ap.?
Proč nerespektuje přání nejméně 50% obyvatel, kteří vědí, že rouška je placebo?
Pročpak nikdo doposud nezjistil a nepotrestal původce viru?

a pak ať žvaní...
Body: 1
<reagovat 
Čtenář - 25.11.2020 > Správně zendrichu, hr na ně! A ty julo jakbysmet. Pomlaťte se navzájem, něco nám o tom napište a... a my se budeme dál královsky bavit. Jinými slovy: staří by měli přinášet zkušenosti a klid, dnes je ale doba, kdy je naopak děti musí pracně učit (aspoň vložit odkaz na netu). Ne vždy se to podaří:))). Takže STAŘÍ PRO SMÍCH MLADÝM, bohužel. A většina si to děláte sama. Takže totem "jede" - jen tak dál!
<reagovat 
Čtenář - 26.11.2020 > Myslíte, že občanská válka je už nevyhnutelná?!!!??????
<reagovat 
 čtenář dívčí válka - 26.11.2020 > čtenář> podle debat na idnes, je to relativní, paradigma se houpe
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter