Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
4
Autor: kodet (Občasný) - publikováno 9.12.2020 (12:53:43)
Absurdita žen...


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 9.12.2020 > běž pryč nudlo! jednou nás ufon zakopal do rohu, nemáme ani co hlesnout, tak mazej. ostatně, nějakej izralskej špion tvrdí, že o ufácích vědí, tak doufám, že to našemu hrdinovi dají do bohnic vědět. jistě bude mít radost. ale ty běž pryč!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 9.12.2020 > přesně!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 9.12.2020 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář přilítli mimozemšťani - 9.12.2020 > Exšéf izraelské vesmírné bezpečnosti: Mimozemšťané jsou tady, USA a Izrael to tají

Vlády Spojených států a Izraele jsou už roky v kontaktu s mimozemskou civilizací. „Galaktická federace“ se ale nechce odhalit celému lidstvu, dokud na to nebude připraveno. Mimozemšťané a vědci z USA tak zatím aspoň spolupracují na utajené základně na Marsu na odtajnění „přediva vesmíru“. S těmito těžko uvěřitelnými výroky vystoupil bývalý izraelský šéf vesmírné bezpečnosti na ministerstvu obrany, Chaim Eshed. O mimozemském životě promluvil v deníku Yediot Aharonot, informuje The Jerusalem Post.

„UFO požádaly, aby se nezveřejňovalo, že jsou tady, lidstvo ještě není připraveno,“ vysvětlil Eshed. Podle něj mají mimozemšťané o lidi stejný zájem jako oni o ně.


„Kdybych s tím, co teď říkám, vystoupil před pěti lety, zavřeli by mě do nemocnice,“ uvedl. „Dnes už mluví jinak. Nemám co ztratit. Dostal jsem tituly a ocenění, jsem respektován na zahraničních univerzitách,“ vysvětlil Eshed.

„Podepsali s námi smlouvu, aby tu mohli dělat experimenty. Také zkoumají a snaží se pochopit celé předivo vesmíru a chtějí, abychom jim my pomohli,“ pokračuje vysloužilý představitel. K tomu má docházet na základně, skryté pod povrchem Marsu.
<reagovat 
 čtenář přilítli mimozemšťani - 9.12.2020 > čtenář> Když jsem tohle četla, tak jsem docela na rozpacích.
a) Galaktická federace nikdy nechtěla, aby se něco zatajovalo - naopak kontaktovala chanellingem duchovně čisté osoby za účelem zveřejnění, nebo je kontaktovala přes vyšší dimenze ve snech atd.
b) Galaktická federace nikdy nepodepisovala nějakou smlouvu o experimentech na lidech
- tyto smlouvy podepsaly vlády světa po druhé světové válce se šediváky a podobnou verbeží - a to není galaktická federace, ale drako-impérium, proti kterému jsme ve válce, doznívající válce.

Tak bůhvíco tady izraelec ví a za koho kope. Jestli za nějaký šedivý zrůdy, tak to ať si strčí za klobouk.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2020 > čtenář> hajzly jedny! :D
<reagovat 
Čtenář - 9.12.2020 >


Sem mnohý nemůže člověk vstoupit střízlivej,..., protože pokud se mu v
absťáku klepou ruce, netrefí se do té rozklikávací čtyřtičky


<reagovat 
 Čtenář - 9.12.2020 > čtenář> To je tak proto, aby sem nelezli ti mimozemšťané, protože by se mohli i zlobit:)))
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 9.12.2020 >
Doporučil 
<reagovat 
kodet (Občasný) - 9.12.2020 > TRAPAS BOHUNY!

hulvátský buranský chlap?
Tohle psal největší odborník na vztahy a sexualitu, ty zapšklá hnido!
Je vidět, že jsi fakt feministický pologramotná pí...
Má kniha teprve přijde a to že nepoznáš autora jen svědčí o tvý inteligenci, samožerství a hlupáctví, obávám se, že moji knihu neuneseš už vůbec, když profesionální a zcela pravdivej názor neumíš správně vyhodnotit.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.12.2020 > kodet> jé, víš kolikrát si ušetřím napsat Přílitli Mimozemšťani. Ty registrace jsou geniální.

Ty julo, ty jseš normálně asi ten animus - umělá vygenerovaná inteligence. Já normálně věřím, že tě Globálně mocenský systém na mě připravil, i tenhle server. Protože o mě vědí z těch časoprostorových technologiích už nejméně 2 - 6 ooo let.

Julo, pokud nejsi animus, tak se teď dokaž.

Řekni, jak to cítíš?
<reagovat 
kodet (Občasný) - 14.12.2020 > nevim jak to cejtí jula (žádnýho neznám) ale píšeš mně, pokud dobře vidím.
takže další kousek pro ženskou, která odmítla pozvání, což chlap neodpouští a nezapomíná...
<reagovat 
kodet (Občasný) - 14.12.2020 > ano, je to nejblbější nick jakej jsem viděl, ale zároveň ti za něj děkujem-mrknutím oka víme že to nemusíme číst, protože heroin je strašná droga...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2020 > kodet> Jo, to si myslel i "zedník", jak jsem ho slyšela po smrti, jak si mě šel omrknout, kdo jsem. A fakt byl strašně v prdeli z toho, že jsem jedině tak zhulená, žádný tvrdý drogy, natož to co dostaneš na psychiatrii.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter