Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zeanddrichovy městečka (a vsi): 09.
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 20.12.2020 (00:38:17)



(( ...)).



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Stálý) - 11.2.2021 >

C.D.Doyle contra Sherlock Holmes? Fáma o

Pseudokonfliktu umělém přežívá tu dodnes


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.\……………………..

Sir Arthur Conan Doyle zemřel, at žije Sherlock Holmes, objevil

se prý v létě roku 1930 v titulek v britském tisku


Britská veřejnost zůstávala prý ke skvělé osobě

Arthura C. Doyla značně němá.. i co vás nemá!


Sir Arthur Conan Doyle totiž, nevědomky, ..vynalezl způsob, jak zajistit si

..nebe -v postavě Sherlocka Holmese docela přesně totiž (…) (asi) popsal sebe!


(Myšlena především je tu / činnost mozku hbitá , …, úcta k míru, ke sportu a vědám, a

(-mírně skrytá ) láska k lidem, ..., úcta k všehomíru, spravedlnosti a pravdě, ke světu)

)).


<reagovat 
Čtenář - 20.12.2020 >



k čemu je to dobré?
ptám se, k čemu je tohle dobré doprdele?
ještě nějaký ty křesťany fašistický přidej, dprdl
a zrušim to tady celý!

váš vrchní redaktor

<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 11.2.2021 > čtenář> 

-myslím, že už je to několik let, co jsme spolu vedli jistou polemiku ohledně tzv. „trestu smrti“, ..., ve které jsem Vám „polopatisticky“, téměř jako malému dítěti, vysvětlil, proč je pro celé lidské společenství „nevýhodné" (když už z důvodu absence patrně jakéhokoli stupně lidské empatie a shovívavosti mne nutíte i v této „věci" používat terminologií značně odosobněnou či odlišdtěnou) „provádět" tzv. „tresty smrti" (snad kromě případu tzv. přímé sebeobranného aktu, o kterém i zde, ve Vašem článku, je zmínka, ikdyž v ne úplně odpovídajícím kontextu) - a Vy mi pošlete t o t o?.





-Co se týče tzv. Svobodného zednářství - to, co je s p o l e h l i v ě o těchto společenstvích známo (mohly se (a, našly se), samozřejmě, najít výjimky, protože snaha zneužít jakoukoliv dobrou a čistou záležitost je asi stará jako lidstvo samo), je to, že se v těchto společenstvích setkávali vývojově pokročilé bytosti napříč náboženstvími, ..., napříč stavy a profesemi, aby na základě právě své „nadpozemské“ hodnosti v jistém skrytu před pozemskou mocí (a ovšem, i před nevidoucími lidmi Vašeho typu) probírali spolu možné způsoby , jak beze zbraně, pouze silou svého nadprůměrně pokročilého ducha,..., a schopností a rozhledu z něho vyvěrajících, působit ve společnosti směrem ke všeobecnému dobru, …, k pokroku a prosperitě ((tam, kde nám chybí informace tzv. béčkového typu - tedy získávané zde dole na Zemi našimi pěti smysly s naším tělem spjatými, ..., tam můžeme si získat alespoň hrubý náhled na skutečnost (nejlépe o samotě, ..., v dostatečném čase, ...., a v tichu a ve tmě, td.) pomocí našeho smyslu daleko nejspolehlivějšího (protože nejdále dosahujícího) -a sice tzv. intuice)).







(A člověk může použít i tzv. intuice odvozené - při výčtu těch skvělých jmen lidí (vědců, literátů a spisovatelů, ..., malířů, skladatelů hudby a umělců i všech dalších směrů, ..., politiků, sportovců, atd., apod.) o kterých je známo, že k Zednářům patří nebo patřili, je možno ještě pochybovati o kladné roli tzv. Zednářství ve světovém řádu?!)





-A co se všeobecně týče dopisů (tohoto typu, nad kterým teď stojíme); - nemusí člověk použít hluboké nástroje průzkumu, a již na prvý pohled vidí, jak „na papír" vylité (a následně značně rozmnožené) nedobré emoce nepokročilého ducha škodí světu. - Toto je, mimochodem, právě to, co nadprůměrně ohrožuje dneska náš svět díky internetu (ne ovšem proto, že sám internet by byl nástrojem nedobrým, ve své podstatě) - a právě vývojově pokročilé bytosti, nacházející se zrovna, v rámci svých výukových misí, v lidských tělech (kromě kněží, ..., kabbalistů apod. jsou to velice často právě asi i členové těch tzv. Zednářských společenství) na planetě Zemi, musí -ovšem na úkor svých úkolů dalších -takové věci čistit a transformovat (v minulých dobách, kdy vycházely myšlenky hromadně do světa jen skrze značně (a to v mnoha směrech) omezené prostředky „přepisovacích center", a později „knihtisku", to bylo neúměrně jednodušší ).





Právě bahno z takových dokumentů, nad kterým teď stojíme, je, přinejmenším částečně, i příčinou současné celosvětové pandemie; -právě z bahna totiž, obrazného (o
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 11.2.2021 > Zeanddrich E.> 


Právě bahno z takových dokumentů, nad kterým teď stojíme, je, přinejmenším částečně, i příčinou současné celosvětové pandemie; -právě z bahna totiž, obrazného (ovšem jak jinak nazvat změti podlé, jedovaté a škodící energie, vyvěrající třeba právě z tohoto "dopisu" ?!) i doslovného, rodí se nemoci, díky kterým se ovšem boží Prozřetelnost snaží zařídit alespoň jistou nápravu stavu věcí v našem pozemském světě ((...)).






((....)).

<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2021 >

Ve Slavětíně .
::::::::::::::::::::::


Dětská radost se vsákla do
stěn statku, i velké smíchy z
besed podvečerů ,..., i





esence dějů z
mileneckých lůžek ve třech komůrkách, ..., odděleně od

sebe, ..., v křídle vzadu (téměř metrové zdi z vepřovic /izolovaly tu dobře; -v
létě byl tu chládek, …, v zimě (i pouze z malých kamínek) zase hic.







Voňavé přísliby dějů dalších sálávaly tu, ve
dvoře, vzduchem tak, že ..nožem daly by se krájet!.

..
..






V bublině to takto
všechno již 72 let pluje
vesmírem, zdánlivě
nezávisle na dějích dalších.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter