Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Odpadkový koš
 > Odpadkový koš
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rasistický útok na Totemu.cz
Autor: Peslov (Občasný) - publikováno 29.3.2021 (17:36:35)
Dobrý den. Předevčírem se mi dostaly do rukou přesvědčivé indicie (řekněme rovnou důkazy) o tom, že jeden z uživatelů nebo uživatelek Totemu.cz spáchal trestný čin dle paragrafu 355 TZ. Shodou okolností je to ta samá osoba, která si mně před nějakým tím dnem zde v diskuzi stěžovala, že je zde na Totemu.cz napadána nebo šikanována, ale, jak se zdá, jedná se o typický příklad případu, kdy zloděj volá chyťte zloděje (tato osoba , dle indicií, bezdůvodně (či chorobně vztahovačně) napadá další pokojné uživatele Totemu.cz, navíc tato osoba prý nese největší díl odpovědnosti na odchodu spisovatele a novináře Filipa Sklenáře z tohoto světa.). Do toho se já nechci zaplétat, co je ovšem v mé kompetenci, je postavit se účinně, co nejrazantněji, proti útokům na židovský národ (shodou okolností již několik let s mými studenty zpracováváme příběhy lidí, které postihl holocaust).

Dneska ráno, poté, co jsme s několika uživateli Totemu.cz zajistili důkazy tohoty TČ, jsem podal oznam k instituci, která má toto v kompetenci.

Žádám tímto ovšem osoby další, které mají k celé záležitosti co říci, aby mi podaly zprávu na e-mail petricek.slovacek@gmail.com.

Děkuji předem za spolupráci.

Zlu je třeba, pokud možno, se postavit již v samém jeho zárodku!


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 29.3.2021 > jj, kdo seje vítr, sklízí bouři
tři roky bez netu, dobrá meducína
<reagovat 
 Čtenář - 31.3.2021 > čtenář> takže tohle psal konečně někdo z redakce, aha
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2021 > Takže když mi prohrabete a vygumujete tu šikanu, kterou jste tu realizovali, tak jste vlastně z toho venku, že jo?
Hezký.

Já se nedám, budu se bránit, co to půjde zrůdičky.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2021 >

Milá redakce, stejně existuje hezká funkce tzv. printscreen a to už mám u věcí, které jsem považovala za důležitý, udělaný, ještě před tím, než jste mazali mazali.
Takže mazej si mazej, jestli ti to pomáhá.
Sexuální obtěžování, zdvojování identit, grafické rozvracení příspěvků, snaha vytočit do nepříčetnosti a pak tu diskuzi smazat ... všécko všecičko, aby to soudu stačilo kdyby něco.

Ten poslední příspěvek budu muset předělat, nemám tam tu animaci.
Ale to neva, to už je jen jedna malá věc :-)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.3.2021 > PřilítliMimozemšťani> nehledě na to, že i snímky obrazovky s původním počtem příspěvků tam mám, nic nenadělám nic nenadělám mazací hlavičko.
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 7.4.2021 > Mám v izraelském národě -a nejen v Izraeli, ale po celém světě-spoustu přátel. Pociťuji tedy povinnost i jistou kompetenci hájit je proti útokům všeho druhu. Je ale pravdou, že síla židovského živlu po druhé světové válce opět roste, a že tedy zvládají účinně brát svou ochranu do svých rukou, prakticky kdekoliv na světě.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.4.2021 > Peslov> 

Ó pane doktore, naprosto bez invektiv, vědí o této vaší bohulibé činnosti vaši studenti a nadřízení na Slezské univerzitě?
Nestačilo by tam zavolat, abyste dal pokoj?
<reagovat 
Mister NS. (Občasný) - 10.10.2022 > No to je niečo, čo sa tu deje
<reagovat 
Čtenář - 20.11.2022 > A akonáhle tá diabolská stvora (nech je naveky prekliata!!!!!!!!!!!) niečo napíše, okamžite si to archivujte (možno potom triediť zvlášť pre českú Políciu, a zvlášť pre izraelské veľvyslanectvo) - ja sám už toho mám veľa, ale sám to všetko nestihnem.
A keď Vám vybudne chvíľka, prečítajte staré Fórum s Aine - tam sú mnohé vodítka, vrátane časov a adries

Ale mali by sme si písať radšej mejlama
<reagovat 
Čtenář - 22.11.2022 > Pán doktor, čítate správy? Prečo nezodpovedáte !!!???!!
<reagovat 
Čtenář - 10.12.2022 > Napíš mi do správ, prosím, ako ste sa rozhodli!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 10.12.2022 > Pán doktor, konečne sme už najmenej traja, ktorí sme sa zhodli na spoločnom postupe pre Dobro na Toteme (aj keď som pôvodne počítal s inými ľuďmi). Pridáte sa k nám????????!!??
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 10.12.2022 > čtenář> 


Aať všichni do jednoho zemřete a vaše rodiny taky.


<reagovat 
 Čtenář - 11.12.2022 > čtenář> Pán doktor, vy sná'd vidíte, že by tu niekto písal o tejto stvore - ja som tu len predsa písal o Dobre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na tú sa jednoducho musí tvrdšie, ja tento prípad možno prednesiem aj u nás vo farnosti
<reagovat 
Čtenář - 15.12.2022 > https://www.xtubebdsm.com/blonde/
<reagovat 
Čtenář - 15.12.2022 > sweet hairy nubile
<reagovat 
Čtenář - 15.12.2022 > Rose and George Uh
<reagovat 
Čtenář - 15.12.2022 > -Z19- AW Whore in a Cage
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter