Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vyšla zpráva o UFO
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.6.2021 (03:03:03)


USA se konečně vyjádřily k UFO.
Přiznali, že jsou to buď ufouni, protože jim manipulují s jaderným arsenálem, nebo jsou to
Rusové a Číňani.
Ale že prý pro to, že jsou to mimozemšťani není reálný jednoznačný důkaz, nicméně že počet
pozorování UFO stoupá od roku 2018.
A že to nově a moderně UAP (dříve UFO), je schopno pohybu, který intenzivně překračuje
všechny jejich dostupné prostředky.

Dá se z toho vydedukovat, že se rozhodně něco děje, protože který stát, světová velmoc,
by přiznal, že mu něco narušuje prostor, oni si s tím neví rady, neboť je to schopné
manipulovat jaderným arsenálem přes 70 let, aniž by vypukla jaderná válka a s důvěrou
se ptá své konkurence ze studené války: "nemáte čirou náhodou takový lítací věcičky???"

De facto přiznali mimozemskou civilizaci, protože kdyby z toho měli doopravdy strach
a mysleli si, že jsou to rusáci, tak by si tohle nedovolili ani omylem.

Jenže poznali, že mimozemšťani z Galaktické federace jsou vlastně docela fajn a když tedy
vyhráli tuhle válku a Globálně - mocenský systém povolil, tak proč nekápnout trochu pravdy
že?
Nemůžou na plnou hubu - Globálně-mocenský systém má obavy z faktu, že kdybychom tu na zemi
poznali, že máme mohutnou oporu v mimozemšťanech, že bychom si těch tyranských elitních
iluminátsko - fašistických úchylů, co nám vládnou v nějakých skrytých vládách a podzemních
systémech přestali vážit a ještě je chudinky svrhli.

To né, to nemůžou dopustit.

Takže mimozemské civilizace dozorující planetu, stejně jako umělé manipulace s počasím,
nejsou potvrzeny, ani vyvráceny, že?
To se uvidí, co bude létat na nebi a pod mořskou hladinou a co to bude dělat.




Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 27.6.2021 > TĚ ASI VYBARVIM JAKO ZENDRICH JELENA TY:)))
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.6.2021 > čtenář> Jsi jen rozjívený blb, co se přichytil k identitě vesmírného viru, neotravuj v lidské společnosti.
Až se lidi víc skamarádí s mimozemšťany, přestane být tvoje existence udržitelná.


<reagovat 
 Čtenář - 27.6.2021 > PřilítliMimozemšťani> Tak. Přichytil jsem se k identitě vesmírného viru. To jsem celý já, příchyta takový. Tak.
<reagovat 
Čtenář - 1.7.2021 > Tohle všechno píše zendrich z brna, jistá věc. Voliči míly roznera a ostatních ufonů, hrdě vpřed!
<reagovat 
 Čtenář - 2.7.2021 > čtenář> á ty esesáckej úchyle, ty galaktickej barone prašivej, ty lůzo elitní, hnuse prohnilej, perverze rozjívenej iluminátskej … tak je to rozhodlý, půjdete do lochu a ty úchylárny, co jste tady zkoušeli, vám spočítaj.
Minimální sazba za tyhle úchylárny 500 let na hlídaný planetě bez technologií, zato s bezprostředním působením kosmo zákona.
<reagovat 
Čtenář - 3.7.2021 > Světýlko ve tmě jsou dle Blbky mimozemšťani, kteří přilítli posunout lidstvo na "vyšší úroveň", a ona sama je pověřena, aby nám o tom podala zmatenou zprávu.

Tohle jsou, dle té samé blbky, USA:



A každý, kdo poukazuje na to, že tohle nejsou USA, dle ní tvrdí, že Bush vlastně napadl Irák osobně.

Prostě náš totemácký magor.


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 30.6.2021 > koukám, že máš Vánoce! Tahle informace je v podstatě přesně 60 let stará, děkujeme za aktualitu!
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 30.6.2021 > analfagot> Vyklidni se - za prvé nemám nic proti tomu tvýmu Volnýmu, jen jsem se podivovala, že Volného spojuješ se zeleným zeta reticuli.

Za druhé - není pravda, že tohle je 60 let starý, protože zprávu o UFO vyklopili američani na popud bývalého prezidenta Donalda Trumpa dne 25.6.2021.
Už to, že se to podařilo prezidentovi USA nařídit, aby kápli božskou, je pokrok a známka toho, že se věci hýbou.
Kdybychom nevyhráli multidimenzionální válku, tak by nikdo nic nenařídil a dodneška by se za většinu pravdivých informací zavíralo do blázince, nebo by se podporovaly okultní kultické těžkopádné náhledy na UFO jako na příchod bohů.

To, že něco vysílají na prima cool je super, ale aby se lidi prakticky přestali mimozemšťanů bát, vzali rozum do hrsti a sundali galaktickou mafii z řídících pozic pozemských vlád, promiň, to je teprve budoucnost a tvrzení, že je to 60 let známá věc, je prostě blaf.

Možná se to ví 60 let v jistých kruzích, ale to nebrání tomu, aby to bylo pro mainstreamovou společnost stále těžká konspirace a důvod k šikaně a pronásledování.

<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 30.6.2021 > čtenář> 

https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/usa-zverejnily-zpravu-o-ufo-vlada-dokazala-vysvetlit-1-ze-144-setkani-168427


To je odkaz na diskuzi, která je taky zajímavá.
Já tvrdím, že USA de-facto přiznali, že to mimozemšťani jsou - protože už tím, že to přiznali, vlastně potvrdili, že z nich ve skutečnosti nemají vůbec strach, přestože jim UFO manipuluje jaderným arsenálem.
Číňani, ani Rusové nejsou tak mírumilovní, jako Galaktická federace a kdyby to byli číňani, nebo rusové, nevyšla by vůbec žádná zpráva.

Je zajímavé pozorovat, co budou dělat takoví ti, jako je ten idiot v té diskuzi, ten Bezděk, který má takovýhle kydy:

"Smiřte se s tím, že v celé galaxii v tomto časovém bodě, jsme naprosto SAMI.
A pokud by náhodou ve vesmíru vznikl inteligentní život někde na vzdálené galaxii 10 miliard světelných let, tak je to stejně zcela IRELEVANTNÍ záležitost ! Za dobu cesty signálu už nebude exsistovat naše sluneční soustava, ani naše země"

Co s takovými dementy???
Těžko říct, já upřímně věřím, že je prostě trefí šlak, metalový srajdy z vakcinace jim bloknou oběh a bude od nich pokoj.


<reagovat 
 Čtenář - 2.7.2021 > čtenář> Já tvrdím, že USA de-facto přiznali, že to mimozemšťani jsou - protože už tím, že to přiznali, vlastně potvrdili, že z nich ve skutečnosti nemají vůbec strach, přestože jim UFO manipuluje jaderným arsenálem.

Já tvrdím, že Luis Elizondo nejsou USA. Luis Elizondo prostě chce peníze na pokračování svého sranda programu. Na špek mu pochopitelně skočí kdejaká čapka z obalů od vánočních figurek. Naštěstí skuteční badatelé se zájmem o UFO jsou, na rozdíl od tebe, erudovaní, chytří a skeptičtí.
<reagovat 
 Čtenář - 2.7.2021 > čtenář> Těším se těším, až si budete vystřelovat mozky z palice, sadistický bezvěrecký zmrdi, který si myslíte, že na vás není bič.
<reagovat 
 Čtenář - 2.7.2021 > čtenář> Ovšem to, že jsi mimo slaboduchost navíc i zlá, tvým kecům na relevanci nepřidá. Jen prostě upřesníme diagnózu.
<reagovat 
 Čtenář - 2.7.2021 > čtenář> Potvůrko, vem si ten vývoj.
Vážně máš dojem, že to spěje k tomu, že z těch lítajících věciček konečně vystoupí tví milovaný čínský lampioni?
Ne ne ne, naopak, soudruzi tě pomalu ale jistě připravují na vesmírný kamarády, bez ohledu na to, kolik erudovaných vědců odignorovalo vyšší dimenze a z perspektivy 3D si umí představit velký kulový a svou omezenost vydávají za vědění.

Teď si vem, co bude - tvůj svět misogynní demence a nadvlády stupidních natvrdlých "mužů" trvající na bezetičnosti a ničení přírody bude kde?
V píči, přesně tam.

Nejen, že už teď jsi vyhlášený idiot, který nic neumí a umí jen a jen ničit a otravovat, ale ještě k tomu se ti rozpadne tvůj svět jistot.

Nezbude ti nic jinýho, než si prostřelit držku a opustit své geneticky zmutované tělo, které ti vytvořili soudruzi z NWO, aby se v tom udržel galaktický zločinný mafián jako jsi ty.

Po své smrti budeš odsouzen se svou 3D podobou na cca 2 000 let tvrdého vězení - tzn. několik tisíc let budeš pod kontrolou na planetě, kde se budeš muset živit PRACÍ a bude se na tebe bezprostředně vztahovat kosmické právo a zákon - vzhledem k tomu, co jsi zač, to pro tebe nebude moc růžový.
Uvidí se, co z tebe zbude, pod tíhou kosmo zákona.
:-)
<reagovat 
 Čtenář - 3.7.2021 > čtenář> Nikdo jiný než ty asi nečeká, že by z lampionu vyskočil lampion. Ale je možné, že z dronů kolem Luisovy hlavy nakonec vypadne třeba čínský plyšáček.
<reagovat 
 Čtenář - 2.7.2021 > čtenář> tohle psal egil, jistá věc
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.7.2021 > čtenář> Je konec zapšklých zlých sadistických skeptiků, kteří popírají všeobecné magicko-mystické reality a existenci vyspělých galaktických společností.
To, že mě budeš ponižovat, dávat mi diagnozy a lebedit si ve svém NWO klídku, kdy bylo vše dobré ničeno, ti nepomůže, protože váš svět čistého zla prostě končí.
Uvidí se do roka - obecně by se měli mimozemšťani objevit jasně a oficiálně už na konci tohoto roku, uvidí se.
Čekají, až z lidské strany přijde dostatek podnětů s přáním o kontakt a radu, komunikaci a pomoc.
Proti lidské vůli to dělat nemohou.
A ač je lidské stádo stále drženo ve stavu nevědomého ovčího stáda, obyčejný lidský rozum si dokáže vydedukovat, že to není žádný vetřelec, ale inteligentní civilizace a vaše zastrašování a ponižování ze strany NWO vám nevystačí, abyste plán kontaktu zhatili.

Obecně nemám pochopení pro 3D sadistické natvrdlíky, jejichž jedinou výsadou v životě je ponižovat lidi s dimenzionálním přesahem a zabraňovat pokroku lidského spiritu.



Lidská duše a stav pole lidského kolektivního vědomí není tak nízko, kam se to neustále snaží stočit zlé bytosti temnot a galaktičtí zločinci, mafiánské mimozemské struktury. Je to znát i z diskuzí na téma mimozemšťani a UFO.

V současnosti svět frekvenčně stoupá a díky tomu se kolektivní planetární vědomí dostává do stavu vyšších dimenzí.
Přijmout mimozemské struktury je pro lidstvo v současnosti nutnost. Po prvotní idealizaci Galaktické federace jako absolutní spásy a ligy všemohoucích bohů budeme muset začít chápat galaktickou realitu, která je složitá, asi jako dějiny této planety.


Co je však pravda a realita, je toto: lidstvo se nachází v situaci, kdy bude brzy kontaktováno mimozemskými společnostmi z Galaktické federace, za základního předpokladu, kdy lidské kolektivní vědomí k tomu vydá dostatečně silný popud, což se rámcově děje a tento vývoj už zdá se nemůže být nijak výrazně narušen.

O diskreditaci mimozemšťanů se neustále snaží galaktická zločinná mafie, která se je snaží předestírat jako hrozbu, aby se lidé báli, zůstali pěkně "při zemi", zastrašení ve 3D realitě a zůstali jako otroci v jejich područí.

Stará 3D věda už je v dnešní realitě nevěrohodná a mimozemské společnosti, schopné multidimenzionálního pohybu, techniky a spiritu, budou důkazem, že se stará natvrdlá 3D věda prostě plete. Bude nutné přehodnotit veškeré dosavadní násilné a nízkofrekvenční přístupy naší lidské společnosti. To vše je ještě před námi, bude to věcí budoucích dějů a vývoje na této planetě.


<reagovat 
 Čtenář - 3.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj, blemcáš a nevíš o čem (viz Luis Elizondo, jehož vůbec neznáš a jehož pravidelnou dávku bulvárních keců o UFO přisuzuješ USA). Tvé psychotické, nedotažené, z mlhy zpackaného života pramenící halucinace o světě, v kterém snad konečně nebudeš za blbku, sem opravdu nikdo realizovat nepřiletí. Každopádně každý se potřebujeme něčeho chytnout, tak se drž (a drž pysk).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.7.2021 > čtenář> 

Je hezké pozorovat, jak se ti boří svět násilí, misogynie a spirituálního zapomnění a jak máš potřebu chrlit čím dál víc urážek.

Vzhledem k tomu, že jsi galaktická mafie, tě čeká několik tisíc let kosmo nápravy a jsem šťastná.

Nevím, co máš proti Luisovi, ale s tím argumentem, že když je nějaký Luis, který měl s velkou pravděpodobností tu zprávu nějak na starosti, že to není oficiálně vydané vyjádření ze strany vlády USA ... to je stejné, jako tvrdit, že Bush napadl Irák osobně a že vláda USA s tím nemá nic společného.

A dokolečka se přít s takovým mafiánem, který naschvál obrací logiku čehokoliv, nemá smysl.

Když je mám vyfocené, telepaticky s nimi hovořím a vývoj událostí směřuje k tomu, že se chystá kontakt, tak se chystá kontakt.

Jen ignorant nedokáže pochopit telepatii, nebo mimozemšťany.
Všechny ideologické struktury NWO, od vědy po církev, budou muset ustoupit a na násilnou hospitalizaci na psychiatrii si klidně nastupte kdy chcete, můžete tam zajít vždy, když se vám nebude líbit nebe a zprávy.




<reagovat 
 Čtenář - 3.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> Vědě zjevně taky nerozumíš. Jestli někdo krom nadšenců bere výzkum UFO vážně, jsou to právě někteří vědci. Na rozdíl od tebe, která si na každém světýlku ve tmě přihříváš psychotickou polívčičku a své prdooprojekce do ostatních, kterými ospravedlňuješ své ubohé, tragickou pseudofilozofií podložené přání zkázy všech, kdo na tebe smolí. Takže skoro všech.

Že mají zrovna vědci pro většinu těch případů naprosto všední vysvětlení, pak pochopitelně vytáčí blběnky tvého typu, tak je třeba z nich udělat strašné omezence :D Přitom sama většině z nich nesaháš ani po první chlup na nohách.

Proti Luisovi nemám nic, jen na rozdíl od tebe vím, kdo to je, co dělal/dělá a proč krmí bulvár. Už bezmála 15 let kňučí, že jeho zálibu nikdo nebere vážně a je podfinancovaná. Tvé přirovnání k invazi do Iráku a Bushovi je stejně mimózní, jako 80 % všeho, co tady kvokáš.

Sorry, ale nehodlám debatovat s lidmi, kteří neví nic ani o tom, o co se zajímají nejvíc. Dovzdělej se, pak se připinož, zaškemrej, zkonstatuj, jak trapnoblbá jsi bývala a možná, možná s tebou ještě chvilku ztratím.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.7.2021 > čtenář> 

Já myslím, že jediná tvoje skutečná záliba je rozklad serveru totem.cz a ponižování lidí.
O tvém charakteru vypovídá to, co tu roky děláš.
Tzn.. že jsi zastáncem zla a mučení lidí.

lidi jako já jsou v kontaktu s Galaktickou federací a jsme skutečně pověřeni o tom šířit informace. Takoví jako já jsou s Galaktickou federací v kontaktu dobrovolně a cílem je skutečně osvobodit svět od nadvlády galaktické mafie a temnot, což jsi ty. A zvrátit váš nechutný plán na eliminaci a zotročení lidstva, kam patří i ponižování a zabíjení mystiků a popírání duchovnosti.
Váš plán se podařilo zmařit a stočili jsme směr ku komunikaci lidstva s Galaktickou federací, tak si mafiáne vyšiluj a bezdůvodně urážej, jak chceš.

Já jsem poznala, že existuje dimenzionalita časoprostoru a kosmický zákon - to je to, co vědí i ti mimozemšťani a to jde doposud mimo jakoukoliv oficální vědu, která je jen nástrojem NWO a již nějakou dobu pracuje proti lidstvu.

Ostatně, budoucnost ukáže, kde je pravda a tvoje urážení mé osoby na tom nehraje vůbec žádnou roli.



<reagovat 
 Čtenář - 3.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> A na takových tvorech ty sama morálně parazituješ. Na červech, co rozkládají digitální zdechlinu. Pche!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.7.2021 > čtenář> 


Tak já si jsem o tobě od začátku jistá, že jsi iluminát, satanista, nějaký temný tvor, galaktická mafie, drakonián, reptilián, hmyzák -...- zkrátka nějaká nelidská verbež od NWO.
Jsi ukázkový příklad.
Vykroucený úchyl bez sebemenších etických hranic, který jede v kabala okultismu, protože na jejich úchylný dny dělá úchylný věci.

Je pravda, že nebýt tebe, lidi by asi neměli příklad úchyla od NWO, co to je, co to dělá.


<reagovat 
 Čtenář - 3.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> Je pravda, že nebýt mne, mají tu jen tebe se zoufale blbou výystavou lampionů. Takže bys je taky umučila, tentokráte nelidskou nudou.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2021 > čtenář> 

Vzhledem k situaci, kdy bylo po multidimenzionální válce, její nejprudší části a na tomto serveru bylo nelidské paranoidní nepřehledné prostředí, které čpělo dojmem, že za vše, co se tu děje, může jedna osoba, to byl jistě velice zajímavý vývoj a nebýt tebe, nedozvěděli bychom se, co to je NWO, jak myslí a jedná její průměrný člen.
Děkujeme za jasné a didaktické ukázky.
Nemá samozřejmě smysl dávat reklamaci na tehdejší kosmologickou situaci a paradigma a stěžovat si, že BEZ TEBE by už tehdy bylo lépe a radostněji.


<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> Po včerejšku máš zas o něco míň neuronů, to nezapřeš. Pravidelně ještě o něco vymazanější nedělní jíťo píťo.

Beze mne vždy spolehlivě dojde k tomu, že se do sebe pustíte s judlákem, a ty vlastně se všema, protože nemůžete donekonečna přehlížet, že jste vlastně úplné vemena a tobě se navíc stýská po konfliktech, neb jen v uměle vyšponovaných hysterických scénách osvědčíš svůj smysl pro plané moralizování hodné čtyřicetileté puritánské kněžky.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2021 > čtenář> 

Tak příkladný deprivant jako ty se široko daleko nenajde.
Hlavně - už zase jenom parazituješ, aniž bys cokoliv předvedl.

To, že se snažíš ze mne udělat idiota a říct, že mimozemšťani z galaktické federace jsou nesmysl, protože ty jsi prostě deprivant a nic ryzího a lidského nesneseš ... víš co neotravuj.

Zalez a přestaň rozkládat tento server a nesmyslně napadat kohokoliv, kdo tady publikuje.
Já jsem přečetla ty tvý supernudný výplody pod juliánovým dílem ... jo poklesla mi frekvence, když jsem to přečetla.
Fakt seš dobrej.


<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> Noo, ono z morálního parazitování jsem původně obvinil já tebe, a samotný fakt, že se hned, chtě nechtě inspirovaná opičíš a taky jako honem někoho obviníš z parazitování, leckoho může přivést na myšlenku, že vlastně fakt parazituješ ty, a hned nadvakrát. A ta myšlenka je velmi správně.

A jsem rád, že někdo četl mé eňo ňuňo žůžové dystopické náčrtky pod komediálním výstupem prasuliána. On mě totiž dokonale přesvědčil, že on neee, a nikdo jiný už tu není, takže díky. A nezelenej závistí, nebo fakt začneš vypadat jak mimozemšťan a ještě někdo uvěří, že fakt přilítli.

<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2021 > čtenář> ^^^ A to bys přece nechtěla.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2021 > čtenář> 

Tak doufám, žes už dostal tolik prostoru, žes mohl umělecky vyjádřit krásu své chrochtoblicí zločinecké duše a zůstaneš na dlouhou dobu uspokojen a tvá duše bude dostatečně zahřátá.

já jen podala zprávu, že existence mimozemšťanů je vlastně potvrzená, protože když si člověk domyslí tu zprávu, co vydali USA, tak z toho vyplývá, že mimozemšťani jsou v podstatě nenásilní a že oni si s nimi neví rady.
Protože to neznaj.

A že je přílet na obzoru, to se dá očekávat.

Že se z toho NWO prokuluješ pozadu, se nedivím.


<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> A kocovinou zneschopněná křovinářka furt svíjí chapadla a vše překrucuje a doufá, že z nebohého zneuznaného psychotika Luise učiní důvěryhodný a oficiální zdroj pro svou agitku.

Chudák Luis, chudák julek, chudák ty, Jíťo.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2021 > čtenář> 

Jo tohle byl vždycky ten největší boj, tohle pochopit. On nelže, on nelže, on nikdy nelže, on jen a jen mluví ze své perspektivy svého zájmu ... no jasně, vždyť je to vesmírný vir, který končí v černé díře, nebo galaktická mafie, co vyfásne 2 - 3.000 let v lochu, jasně, to chce jenom chápat, jak to je.
On nelže.

<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> Naopak pochopit, že Jíťa lže, byl problém jen pro julu. Jíťa lže, lže, lže, i když přesvědčena, že v zájmu lidstva. Prostě takový náš blázínek, no. Musíme ji obejmout a konejšit, ňoch, ňoch.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2021 > čtenář> viz. odpověď předtím
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> Za viz sa nerobí bodka. Ani předtím.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.7.2021 >

ťeraz som z toho rozbitá. Neviem čo ťi dál poviedať.
<reagovat 
 Čtenář - 4.7.2021 > PřilítliMimozemšťani> No, nebuď smutná. Já taky doufám, že něco přiletí. Aspoň dron z amazonu. Musím totiž ukájet svůj materialistický ateismus stále novými kravinkami. A když ne dron, tak klidně aji ti mimozemšťani. Já je nakonec nějak ukecám.
<reagovat 
Čtenář - 5.7.2021 > PRAVIDELNĚ PŘILÉTÁ EGIL, CHYTRÁČCI, TO VÁM NESTAČÍ? MILUJU TO TADY. VAŠE DÁŠA
<reagovat 
 Čtenář - 12.7.2021 > čtenář> pokud je to egil, ten anonym, měl by ho někdo zastřelit
<reagovat 
 Čtenář - 12.7.2021 > čtenář> dneska je všechno bez varlat, tz všechno je dneska egil.
<reagovat 
 Čtenář - 12.7.2021 > čtenář> PŘESNĚ! JEN SI PŘEDSTAV, JAK BY DNES BÍDNĚ SVĚT VYPADAL BEZ UFONŮ A EGILA. JEŠTĚ ŽE TYHLE REDAKTORY MÁME.
<reagovat 
 Čtenář - 12.7.2021 > čtenář> patří ti kulka do hlavy, neb jsi společenský parazit a škůdce - bez ufonů bychom byli nahraní, díky nim se dočkáme, že ti tam ta kulka padne, do kebule mezi oči - redaktor či ne, je potřeba to udělat - je třeba zabít škůdce.
Martin tě není ochoten mazat, tak tě to doufám jednou dohoní takto.

<reagovat 
 Čtenář - 12.7.2021 > čtenář> Jestli si myslíš ty vypatlanej úchylnej červe, že ty tvý kydy někoho baví, že je to vtipný, tak ne, není a nikoho nebaví, že rozkládáš tenhle server, notabene rozkládáš společnost celkově, protože v ní jako infiltrace nečlověka dlíš.
Protože tě NWO vydržuje, takový rozvrácený vychechtaný rozjívený hovado bez lidské duše, jedině ufouni tu udělají pořádek.
Kdyby tě Martin po dobu jednoho měsíce poctivě mazal, tak by tě to přešlo idote. Otázka proč to nikdy nikdo neudělal a proč nejen tenhle server, ale celá naše společnost je proti takovým parazitům bezmocná … tak ta otázka je nezodpověditelná, protože to je konspirační teorie.
Těším se na tu čistku, co bude, až lidi zjistí, že už nemusí poslouchat červy.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter