Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
28.8.22 doplňuju-nové příspěvky ke covidu u nových básní, ale stále mám selský rozum - Pro očkované poslední šance přežít-stačí poslouchat!
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 2.8.2021 (19:21:42)
https://www.facebook.com/100007360485425/videos/1042739206534176/ GREAT RESET https://fb.watch/qojBVUo-xg/

Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 3.8.2021 > JULA ODKLÁDÁ SMRT, UFONŮ NA ZÁCHRANU SVĚTA TEDY JIŽ NETŘEBA:))) JEN ABYCH U ČÍNANA U NICH V ULICI NEDOŠLO VÍNISKO ZA 18kč/l, TO BY SE TO MOHLO JEŠTĚ ZVRTNOUT, TO POKRAČOVÁNÍ EXISTENCE LIDÍ.
<reagovat 
 Čtenář - 3.8.2021 > čtenář> a naše magdí bude julovi svítit ufonskejma lampionama na ruce, aby mu to šla co nejlépěji. teď už stačí jen přesvědčit zendricha, aby o tom nakreslil komiks a BUDE!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.8.2021 > Tohle je můj dnešní příspěvek panu Volnému, který zjistil, že na demonstraci 28.8. na Letné budou policejní provokatéři, kteří mají za úkol vyprovokovat násilí, aby byl Volný blok očerněn v covid médiích.
Vypadá to, že budu muset nakonec přece jen zasáhnout a odložit svoji smrt...

s infiltrací STB se musí počítat, tak to bylo i u první demonstrace na Staromáku-rádoby fandové fotbalu byli jasní placení provokatéři! Je pošetilé si myslet, že zrušíme-li Letnou, tak že zabráníme tomu, že nebudou mrtví a nepoteče krev! NAOPAK! Tohle si vymyslí v každém případě, tohle "nafilmovat" svede každý Pirát! Jestli si někdo myslí, že bez krve porazí covid mafii, tak se do toho neměl pouštět, říkám to už rok! Má slova si přeberte jak chcete, nepovolávám nikoho do krvavého boje, ale stejně na něj dojde, tím jsem si jistý! Oni to také vědí, mají na to školy a vtloukají to do nich po celá léta! Provokace je účinná zbraň! A řešení??? Zatím ho nemám, na něco přijdu, ale brát lidem naději je to nejhorší řešení-to si na vás pane Volný zase zgustnou ti "ochránci svobody", protože všechno jde obrátit, ale nebudu jim radit, akorát vím, jak bych uměl interpretovat váš dnešní přenos, kdybych byl na straně nepřátel! Ano, jste unavený, ale nejste sám! My jsme také unavení a potřebujeme také nějaké světlo v dáli, vy tu podporu cítíte od nás, takže radím se dobře vyspat, odpočinout si a nabít se opět na tvrdý boj! Víte, rozumím vám, ale co se týče mě, člověka po šedesátce, tak mám-li zemřít covidem, vakcínou a nebo na barikádě, tak dám přednost té barikádě. Jen krev národa dělá revoluci! )pro fb ochránce-to řekl klasik). Asi nezbude bojovat jejich zbraněmi-vím že se to nebude líbit, ale Lidové milice nás zkušené mnohému naučili... Přemýšlejte o tom, tím že zastavíme pár zákonů v důsledku nic nezměníme, nezměníme nic ani přesvědčováním lidí, protože ONI, ti vrazi, zloději a lháři mají moc a prachy a víme, že ke koupi je skoro každý!

https://fb.watch/78zBbjGGat/

Doporučil 
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 3.8.2021 > j.f.julian> 

Já souhlasím s tím, že je třeba jít do konfliktu, klidně i otevřeného - jenže nejdřív to musí být velká davová záležitost.

Dokud je dav slepý a věří tomu, že mocipáni a žádný NWO není a že je všechno případný "omyl" a nedopatření, tak to nemá smysl.
Až dav prohlédne, tak se jim začne NWO smát do ksichtu, přizná barvu - tak jako to dělá anonymní iluminát. Když ho zaženeš do kouta a odkecáš ho, tak se klidně přizná ke zločinům, provokuje a směje se do ksichtu.
Když se tohle bude dít masově a davově, pak teprve se davy lidu rozzuří a pustí se do toho konfliktu.

Bohužel ti první na ráně - politici, jsou jenom loutky a na ty skutečný svině nedosáhneš.
Ale tím, že se davy hnou a pustí se do boje za svoji záchranu, se splní ta podmínka, že lidi potřebují pomoci a budou moci zasáhnout i mimozemšťani se svou technologií - pak nám pomůžou se těch kurev doopravdy zbavit.

Nejdřív musí do mainstreamu vyjít dostatek pravdivých informací o covidu a vakcínách, aby se davové myšlení začalo hýbat.


<reagovat 
Čtenář - 3.8.2021 > AŽ DAF PROHLÉDNE, TZN POCHOPÍ, CO JULA S JÍTOU VĚDÍ PŘEDEM, TEPRVE ZAČNE BÝT NA SVĚTĚ KRÁSNĚ. TO ONI DVA TO ZAŘÍDÍ. S EGILEM V ČELE, SAMOZŘEJMĚ. SPASENÍ ZEMĚKOULE SE TEDY BUDE ODVÍJET OD SERU PÍSMÁK. TAK. TAK.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.8.2021 > to je samozřejmě pravda, ale taková ta prvoplánová, taková jednoduchá a předvídatelná-jenže (a to mám od Jaromíra), nic není jak si člověk naplánuje, takže vše bude opět jinak... nemá cenu tu říkat scénáře, byla by to spekulace i když to říká ten, který vidí dál a víc. Tohle je šťouch do malýho sebevědomí Bohuňáka, to nebylo na tebe. Všechno musí někdo začít, a až padnou první mrtví zbraněmi, ne vakcínami, tak mnozí prohlídnou atd...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.8.2021 > analfagot> je to vize a je velice pravděpodobné, že se to tak nějak může semlít.
Jde o to, co se vyvalí z covid aféry. Jestli budou lidi umírat, nebo se celý covid problém nechá tiše vymizet a zůstanou jen elektronicky ovladatelné davy.
Jak moc se dostanou pravdivé informace do mainstreamu. To je pro lid slovo boží.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Teď je na I-dnes článek, že očkovaní starouši už půl roku po tý očkovací magorii nemají protilátky.
A že je nutné je všechny přeočkovat
:-D

jak tohle bude lidi bavit?
Zato můžou běhat s magnetkou na rameni a to je přece super.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
A dnes je na I-dnes článek


""""

Zastavte přeočkovávání třetí covidovou vakcínou, vyzvala WHO
4. srpna 2021 19:10

Světová zdravotnická organizace (WHO) ve středu vyzvala k dočasnému zastavení přeočkovávání covidovou vakcínou. Podle ní má mít nyní přednost vakcinace v chudších zemích.

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/ockovani-vakciny-covid-who-treti-davka.A210804_185550_zahranicni_elk

""""


A pod tím je diskuze:

"""


Václav Hamáček
A co moje boty? Moje boty by chudší země nechtěly? :-P
+69/−2

Teodor Bezděk
Jasně, za naše peníze obětujeme naše zdraví ve prospěch zemí, které jsou logicky chudé, protože plodí 7x víc dětí než dokážou uživit
+39/−1


Pavel Martinek
Trhni si socane.
+32/−1


"""




To je směska idiocie páni.
Zatímco tzv. rozvinutý svět už je napíchaný neznámou látkou s kovovým obsahem, který přitahuje magnety, aniž by to proti aktuální verzi chřipky "covid19" bylo jakkoliv prokazatelně účinné a staříci už stihli zase nemít protilátky, tak trolíci NWO se o tu srajdu ještě rvou s antihumánním hamty hamty.

I když jde jen a jen o to, že i když vycípaj bílí, pokud se včas nestane zázrak, tolik černejch taky NWO nepotřebuje.

Je to I-dnes.
Člověk se nemůže až tak divit.
Ale i tak je tolik idiocie najednou udivující.

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.8.2021 > hezky jsi to shrnula, díky. Problém ale je, že to nejsou idioti, to bychom už dávno vyhráli. Boj teprve nastane... teda doufám!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.8.2021 > analfagot> 

Já myslím, že ti velice úspěšní diskutéři jsou placení - trolové NWO. Na mě působí ty jejich názory jako hloupé zlo. Jako celý NWO.
Nechce se mi věřit, že jsou to skuteční autentičtí lidé s vlastními názory.
Na I-Dnes vždy vítězila špína, nejdebilnější názory byly vždy nejvíce oceňovány lajky.
I když to je dejme tomu server pro ty neuvěřitelně úspěšné pro-kapitalistické lidi, tak se mi nechce věřit asociálnosti a amorálnosti, která tam vítězí a nikdy se mi nechtělo věřit, že ty namačkané lajky nedělá armáda trolů.
Na mě zlo působí jako idiocie.


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 6.8.2021 > https://otevrisvoumysl.cz/byvala-pracovnice-pfizeru-potvrzuje-ze-covid-vakciny-obsahuji-toxickou-latku/?fbclid=IwAR1gnzhOKBRO3Jbz0N8WxTkLE8JeXKBEWCVV0FUroJ0EM7D6OehSZ8feO7k
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 6.8.2021 > analfagot> 

Taky dobrý - jen kdyby to pěkně padlo v mainstreamu.
V mainstreamu se přesto, že je vlastně již prokázané, že vakcíny jsou nefunkční, stále pomalu, ale jistě chýlí ke "covid shaming", tzn. pronásledování neočkovaných a jejich buzerace a veřejný lynč, už stačí jen nápis na obchodech - psům a neočkovaným vstup zakázán. A podvědomě se počítá s tím, že i u nás bude povinné nechat se očkovat, jinak člověk bude bez práce.

Tak uvidíme.
Asi 15 % kristovského lidstva se nenechá očkovat a opustí regulérní společnost, zmizí ve vlastním subkulturním undergroundu, společenské kolektivní vědomí hluboce spadne, protože jak zmizí světelní zářiči, zůstane temnota. Vlídní, kolektiv podporující a pracovití lidé vymizí, zůstanou jen totalitní stroječky méně silného ducha, ovladatelní přes 5G na dálku.

To jsou vyhlídky.

Nakonec asi vážně budeme muset vzít zbraně do ruky.
Do voleb to u nás bude O.K.
Pak se ukáže.

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.8.2021 > tak nějak jak říkáte to asi bude, nebo už konečně někdo vystřílí tu chamraď... v lesích by to nemuselo bejt špatný, ale asi bychom tam byli za lovnou zvěř, takže nevím, nejhorší je, že není kam utéct. Co je ale jistý, že to špatné dopadne.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2021 > analfagot> 

Jo, to všechno záleží na lidech a jejich postoji.
Protože manipulace a špatný záměr ve věci covid očkování je de facto pro všechny přemýšlivé a dumavé lidi hodně viditelný.
Ti, kteří se nechtějí dát očkovat, budou muset vzdorovat kam až jejich možnosti sahají.
Pokud bude odpor dost velký, zasáhnou v náš prospěch mimozemšťani, protože ti, kdo tohle chtějí, aby byli všichni oočkováni, jsou rozlezlí esesácký fašisti v globálních ekonomických a společenských organizacích.
Uvidí se.
Stačí, aby kritické množství lidí projevilo odpor ve věci nástupu globální totality a vůli proti tomu jít.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.8.2021 > https://www.facebook.com/watch/?v=517863052619567¬if_id=1628359656659054¬if_t=watch_follower_video&ref=notif
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 7.8.2021 > souhlas-právě jsem se dozvěděl, že od září musíme mít všichni ve firmě očkování, takže ovce už se připravují. super, takže jsem bez práce a nic s tím nenadělám, teď už čekám, že na pracák budou přijímat jen očkované a pak už nezbývá než vraždit ty zmrdy!Před rokem tenhle scénář nastínil jfj a všichni se mu smáli. Ale , jak říká, vše zlé je k něčemu dobré-bude potřeba bránit se přiměřinými zbraněmi těm vrahům! Slova rozhodně nestačí!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2021 > analfagot> 

Jo, taky čekám, kdy to vytáhnou - buď se očkuj, nebo jdi. Já půjdu, nenechám do sebe ládovat něco, po čem mi bude držet magnet na rameni. Možná ti zakážou celkově být i na úřadě práce, prostě využívat sociální a zdravotní služby, celkově tě odříznou od společnosti.
O to jim jde - jsou čistý zlo. Dělají vše, co ještě můžou v hmotném světě - a lidi jsou neuvěřitelně jako stádo, je to úplně šílený pohled.
Věří tomu, co se píše v mainstreamu.

Už teď vyhrožují další mutací a jak je vidět z dosavadního průběhu, tak proočkovaný Izrael má problémy a očkování je na nic, protože nijak se neprokazuje, že nemocní jsou jen neočkovaní, ale že až šokující procento očkovaných onemocní.

To je ale davům jedno, oni věří tomu, co se jim řekne v televizi a následně poručí.
Zaslouží si totalitu, tak je to bohužel v kosmickém zákonu.

My, co jsme duchovně dál, můžeme přinejhorším skončit na likvidační koleji, protože tu i přes vyhranou mimozemskou válku může lidstvo dojít konce a ač jsme se snažili, nepomůže to.
Lidstvo si vybralo pád, konec a totalitu, v tom případě tu nemáme co dělat.

Tomu vývoji ale moc nevěřím.
Během podzimu a zimy se tato věc rozčísne.
Buď budeme na jaře zapomenutí, odsunutí ze společnosti a žijící v lesích, nebo se lidstvo během toho období začne přece jenom probouzet.
Do událostí tohoto světa můžou náhle přijít další podněty, od klimatických událostí po přílet alienů.
Nebo začne občanská válka.
Nebo bude takový chaos během vlny umírání, po dalším vypuštěném viru z laborky, teď už devastačnímu, že na nějaký společenský restrikce neočkovaných nebude síla.
Uvidíme.
Vydrž, podzim a zima bude asi velice zajímavá.



<reagovat 
 Čtenář - 7.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> ne, bude to nasledovne:

pri optimalni proockovanosti bude podzimni lockdown sveden na novou mutaci, proti ktere se teprve bude nutno ockovat

pri nedosazeni optimalni proockovanosti bude lockdown sveden na odmitace/odmitace, ve kterych virus zmutoval; odmitaci budou nekompromisne doockovani a vsichni budou povinne ockovani proti nove mutaci

na obcanskou valku v cr chybi vyzbroj, s palcaty to nepujde
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2021 > čtenář> 

V tom případě by mě museli očkovat vyloženě násilím, někde přikurtovanou. Já to nechci a takových lidí je cca 15%.
V případě, kdy by mělo dojít k až takto násilnému očkování a nedošlo by k radikálnímu odporu, aby se přidali mimozemšťani, tu lidstvo prohrálo válku o svou budoucnost.
Protože já a podobní, až exnem, bychom tu zavřeli poslední příběh lidské rasy a už se na tuto planetu vykašlali.
Jenže - planetu hlídá GF a jen a jen se čeká, až mainstream řekne lidem tolik jasných lží a podvodů, že jim dojde, že to nechtějí.

Stav násilného nemilosrdného doočkovávání je již stav, kdy se společnost zhroutila v lidsko - právní formě.
Do toho máme ještě daleko.

<reagovat 
 Čtenář - 7.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> jenze vetsina je tupa a snadno manipulovatelna

ve vysledku ne ze vetsina pripadnou represi proti neockovanym schvali; ona ji bude primo vyzadovat. staci jeden dalsi lockdown
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 7.8.2021 > čtenář> 

To všechno závisí na mnoha věcech.
Jak budou očkovaní ovladatelní v myšlení na dálku.
Kdo bude umírat a v jakém množství.
Jaké další faktory vstoupí do hry.
Uvidíme.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > https://youtu.be/f4bKtJ15Kns
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > jo jo, já vím. Lidi jsou v podstatě zlí a druhému přejí to nejhorší, hlavně pak, když přijdou na to, že sami udělali chybu, tak se musí někomu přeci pomstít...
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2021 > analfagot> 


https://www.youtube.com/watch?v=LvbEKhV_6fw

Film ONI ŽIJÍ -1988 (Film cz dabing)

Krásný film - vše je tam nádherně vysvětlené.
I infiltraci do lidské rasy tam podali naprosto unikátně.
V r. 1988 bylo paradigma velice sevřené esesáckým fašismem od galaktické mafie.
Zoufalství tehdy žijících vidoucích lidí, kteří měli k dispozici "kouzelné brýle" a podobné výrobky z utajených projektů, je podle mne větší, než co je dnes.
I je v tom filmu krásně vykreslen problém lidí, co podlehli NWO, kteří vše viděli jako neřešitelné a boj jako nesmyslný.

Dnes je situace už jiná. Proběhla multidimenzionální mimozemská válka mezi galaktickou federací a galaktickou mafií.
Zbývá, aby lidi uviděli to, co je jim skryto a co naprosto pravdivě popisuje ten film.

Že je v naší populaci 10 - 13 % infiltrace temných bytostí. Jeden z nich je "Bohuňák".
Vypadají asi takhle, jak je v tom filmu:





Já nemám kouzelné brýle, ale vidím ty krasotinky z NWO vnitřním zrakem, jednoho, co byl extrémně otravně úchylně debilní, jsem viděla jako mozek v baňce
a když jsem se zajímala, co to je doopravdy, tak prý nějaký přestárlý iluminát uměle přiživovaný bůhvíjakým hmotně-energetickým svinstvem, aby byl naživu.

Aby lidi pochopili i tu infiltraci do lidské rasy, to je věru oříšek.
Ale esesácký NWO funguje přesně jak je v tom filmu vykresleno.




<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > PřilítliMimozemšťani> ok, stahuju, dík
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 8.8.2021 > analfagot> 

Oficiálně je to pojímáno jako sci-fi, parodie, béčkový film atd.
To je taky jedna z taktik NWO - realitu zdiskreditovat jako béčlové, laciné sci-fi filmy atp.
Tenhle film mi připadá jako NWO v kostce, včetně problematiky zrádcovství a výstižné pojednání o lidské psychologii.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/560925991756301
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 8.8.2021 > ok, podívám se na to až bude čas, neboj, jsem na rozdíl od Bohuňáka soudnej.
Přidal jsem odpovědi Volného (bloku) který v covid tv neuvidíte. Každej kdo jen poslouchá ty pomluvy si může a měl by poslechnout pravdu a je to opravdu zajímavý, v podstatě to o politice říká jfj od začátku co ho znám.
Když to srovnáte s kecama Babiše a dalších pohuňků covidismu, tak je to jak rána pěstí do otylého ksichtu hejtra.
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 9.8.2021 > analfagot> 

Jo, já myslím, že je v tom filmu vše, co potřebuješ pochopit a nechceš si to doposud přiznat.
Že Bohuňák není člověk, ale infiltrace nelidské zločinecké bytosti do lidské rasy.
A že ti, proti kterým bychom případně museli bojovat násilně, pokud to bude nutné, jsou zločinecká nelidská struktura, které má mimozemský základ a bez mimozemšťanů z Galaktické federace za zadkem proti nim nemáme šanci.
Naštěstí tu GF za zadkem máme, jen čekají, kdy se jako kolektiv hneme a vyvineme iniciativu za svoje osvobození a záchranu.
Jenže, bohužel, příliš moc lidí je soudných, uměřených a "takovým šílenostem" nevěří.

<reagovat 
čtenář PřilítliMimozemšťani - 9.8.2021 >

Další zprávy z mainstreamu
https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/odbornici-ockovani-prenos-delta-varianta-koronavirus.A210809_094637_zahranicni_misl
9. srpna 2021 9:59

Delta trápí i očkované. Končí v nemocnici, přenáší ji stejně, tvrdí experti.

Očkovaní lidé nakažení variantou delta mohou přenášet koronavirus stejně snadno jako ti bez vakcinace. Zjištění vychází z předběžné analýzy dat, kterou provedla britská vládní zdravotní agentura Public Health England (PHE). K potvrzení výsledků však budou potřeba další cílené studie.

"""""


Tohle vypadá už lépe a radostněji, zdá se, že největší strašák celého covidu, že nechají nakažlivé očkované řádit ve společnosti a pak všechno svedou na neočkované a pro ty, co si nenechají píchnout do žil metalický jed s čipem, postaví v lesích koncentrák, asi padne.

Dokonce si myslím, že žádný extrémní tlak na neočkované nakonec nebude, protože antivaxerů je pořád dost velké procento, cca 15% a ti by šli do násilného odporu, kdyby se na ně tlačilo příliš.
A toho se oni bojej - NWOčko moc dobře ví, že jakmile začne proti nim otevřený odpor a do věci se bude moct i na zemské 3D úrovni vložit Galaktická federace, jsou v hajzlu, protože mimozemskou mutidimenzionální válku projeli.
Už jsou jenom skořápka.

Hrajou o čas, aby mohli napáchat co nejvíc škod, otevřeného konfliktu se bojí.
Jejich konec přijde.


<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 9.8.2021 > čtenář> Problém je jinde! Ty si asi myslíš, že tu říkáš fakta, která někdo chce slyšet! Není tomu tak. My, které to zajímá, my je všechna známe-konkrétně já sleduju nejen Volný blok, ale i Srdcem pro vlast, Raptor atd, Otevrisvoumysl.cz a spoustu dalších i zahraničních webů, nicméně-OVCE tohle nezajímá, lidé jsou povrchní lenoši a radši se nechají "jednou" píchnout, než aby museli myslet, či složitě vyhledávat pravdu: Oni sledují covid tv a ta jim přece tu správnou pravdu našeptá... Včera už Babišovi kumpáni z covid bílé mafie házeli čtenářům vějičky, jako že se musí očkovat lidi každý měsíc!!!
Chachacha-nene, to se nesměji, to zuřím!
Tohle jsem říkal před rokem a takhle se mi všichni smáli! Také jsem říkal, že to ještě ani nezačalo, že BOJ začne až dojdou dobrovolné krysy a ovce přestanou skákat do propasti na zapískání covid-bílé mafie, až začnou umírat děti.
Tak to bude. SNAD! Říkám snad, protože já prostě neumím přemýšlet jako ovce!
Já víc nemůžu napsat, jen že doufám, že bude hodně a o hodně hůř! Čím hůř, tím líp pro nás svobodomyslné a zatím zdravé-tedy neopíchané jedem!
Nechci dělat problémy Totemu a vím, že každý můj příspěvek uchovávají Rudí svetři k pozdějšímu obvinění...
Teď jsem se znovu díval na zásah POLICIE proti občanům v Průhonicích. Viděl jsem to na TV Raptor, z jiného úhlu než poprvé a řeknu vám, je to identické z prací STB v roce 68 i ledna 89! Postupy jsou stejné, absolutně neadekvátní, násilné, až brutální! Babiš se z toho snažil obvinit VB (Volný blok), ale ten tam vůbec nebyl!
Chtěl bych se dožít Lidových soudů, rád bych tam zasedl jako soudce, nebo prokurátor. Snad...
Je potřeba aby ta genocida a farmaceutická diktatura zasáhla každého jedince, i ty očkované, aby se něco změnilo! A že je zasáhne, ač si blázni myslí, že jsou z toho venku, je jisté!

Což ale neznamená, že se ve čtvrtek nevydám s Análem na pijáckou stezku-Juliána zastaví jenom smrt, což je info hlavně pro mé věrné čtenáře z STB, nebo jak se dneska ti grázlové a vlastizrádci jmenují...
Body: 5
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 9.8.2021 > j.f.julian> 


Jo, máš pravdu, že si tady povídáme tak mezi sebou, čtou nás akorát nějaký struktury z NWO - jedno jestli fašisti, komunisti, mají mnoho jmen, prakticky jde o jednu zločineckou globální strukturu s mimozemským základem, infiltraci do lidské rasy.

Oni už tě neobviní, to by museli vyhrát. Jim šlo o genocidu vyspělých duší, které nejsou schopny se otrocky poddat. Ideálně nás chtěli pozabíjet během mimozemské války a zbytek nechat zlikvidovat se souhlasem otrockého oočkovaného stáda.
Jenže já žiju a ty taky a naše výroky už proti nám nepoužijí, protože jsou prakticky v koncích, jen se o tom neví.
Stačí nějaká rozbuška, která stočí hněv davu proti nim, to může i být tlak na neočkované - jakmile začnou nepokoje proti systému, který velice nápadně smrdí totalitou a devastujícím vlivem proti lidstvu a planetě, nasáčkujou se do toho mimozemšťani z GF, ať to někoho zajímá, nebo ne.
A začne nová éra.

Kdyby měl člověk uvažovat jen podle totemu.cz, tak už si dávno hodil mašli.

Šikanozní úchyl od NWO, infiltrace.
Zenaddrich, který si myslel, že i já jsem ty.
Udavač Slováček.
Slovák, který si myslí, že já jsem ten úchyl od NWO.
A 2 - 3 apatický mlčící jednotlivci, bez názoru, totalitně zaplašený individua.

Tak těm bude potřeba trochu prohnat nový vítr jejich divným světem. Ty 2 - 3.
Zbytek je bůhvíco za NWO/ jejich "lidské" spolupracovníky.

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/525938895398986/

jaký odpadkový koš do hajzlu, odpadkový koš jsou covid média! Tohle už snad není možný!

OXID GRAFENU!!! JED ve vakcínách
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 10.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/540944307220581

a je to venku-Babiš prodává testy a vakcíny a Maďar je výhradní prodejcem testů do škol? A teď mi řekněte lidé-proič tyhle zmrdy a vrahy chcete voliT?

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.8.2021 > Juliáne, padla Kabala. Už nemůžou našeptávat a davy možná prozřou.
Navíc je de facto venku, že očkování je na dvě věci - na pokusy s obyvatelstvem a na působení ještě většího chaosu skrze jeho nefunčnost.
Jestli se budou chtít zbavit konspirací, budou muset povolit testy z plivance do kelímku.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.8.2021 > https://www.facebook.com/groups/feed/

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.8.2021 > https://fb.watch/7nJiv1Qp7e/

hezky řečeno...
očkovaní se bojí zdravých, že je nakazí nemocí proti které jsou očkováni!!!???

Chápe tp někdo?? VIZ ODKAZ!
<reagovat 
 Čtenář - 15.8.2021 > analfagot> ockovani se boji dalsiho lockdownu v pripade dalsi vlny vysokych poctu nakazenych s tezkym prubehem, kteremu ockovani prokazatelne pomaha predejit
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 15.8.2021 > chachachacha, vypadla ti vyplašenka!
Má cenu abych sem dával zprávy ze světa-ověřené zprávy, když vyplašenci a zpovykanci neumí číst a ověřit si fakta! 99% úmrtí ve Velké Británii je nyní na očkování-umírají jen očkovaní! A takhle to půjde i s tebou, budou tak dlouho píchaní dokud nezhebnou! Lokdownu se bojí jen srabi! Nikdo soudný se ho nebojí-měl by ses bát vrahů ve vládě a dalších horších látek, ale ok, přeju ti to. Dělej co chceš-hlavně nás-zdravé už vůbec neobtěžujte až budete umírat-MY NA VÁS SEREM-CHCEČ CHCÍPNOUT? CHCÍPNI!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 15.8.2021 > analfagot> vždyť jsem ti říkal, že blbci nerozsvítíš! Vrazi těm stupidním hovadům řekli že vakcína je ochrání před smrtí a těm idiotům nedojde, že to nikdo nemůže vědět, když je nevyzkoušená!????

Pak si tu smrt zaslouží, já už na ně taky kálím-mají chcípnout po jedu nebo jim mají uřezat palice nelegální migranti které sem už vozí!
Vždyť je to fuk.

Jen silní a myslící přežijí, ovce ať pojdou, stejně jich je moc, TEČKA!

VOLNÝ BLOK!!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 15.8.2021 > žádné nové vlny neexistují-je to vymyšlené proto aby se se postrašili další trubci, kteří se ještě nenechali napíchat! To snad už ví i malé děti!
Opakuju-v Česku žádný člověk na covid neumřel-ani jeden!!!
Ale na vakcínu umřelo přes 45000 lidí!!!

Překvapení?? aha, tak na to nemám co říct!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.8.2021 > https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zbytecne-diskriminujete-lidi-po-covidu-spilaji-imunologove-vlade-172614#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=Ha47bz9M2xW-202108191250&dop_id=172614&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Tak takhle nás balamutí ti zmrdi!
Oni neví kolik protilátek stačí k ochraně a tak je nebudou uznávat,
ale,
Rovněž NIKDO neví co s lidmi udělá vakcína a tak ji budou uznávat!

ZMRDI ten kdo se nechá napíchat je taky zmrd, tečka!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/215114107229648/


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.8.2021 > https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ockovani-s-deltou-v-sobe-nemaji-mene-viru-zjistili-britsti-vedci-172632#source=hp&seq_no=7&dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=rfHDddO0kZQ-202108191623&dop_id=172632&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

je to jak říká jfj, covid je tu kvli očkování a ne očkování kvůli covidu!
Už jsou tisíce mrtvých a tisíce lidí s infarkty, mozkovými příhodami, trvalými následky a ti vrazi mají jen jednu odpověď-to není způsobeno očkováním!??
Kdy už konečně někdo postižený tímhle organizovaným zločinem a terorem občanů ČR ztrestá ty zmrdy?
Já myslím, že to je otázka dnů, max. týdnů a ve chvíli této exekuce se rozpotá v zemi peklo násilí.

<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.8.2021 > https://www.seznamzpravy.cz/clanek/jak-to-vidi-pravnici-mohou-firmy-naridit-ockovani-ci-poslat-lidi-domu-172525#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=zUGoLKPEH9k-202108191622&dop_id=172525&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 20.8.2021 > https://www.facebook.com/100003794443217/videos/819041252140707/

a co na to očkované ovce?????
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.8.2021 > https://fb.watch/7weSqCVmeX/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 27.8.2021 > https://www.facebook.com/100007360485425/videos/2898678667054121/
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.9.2021 > fašismus v Austrálii

neuvěřitelný-tohle se blíží na nás!

https://fb.watch/7Mjn_lPqK6/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter