Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ivo RITTIG
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 5.9.2021 (14:31:07)
Ivo Rittig byl jeden ze dvou nejschopnějších lidí a obchodníků, které jsem v životě poznal.
Píšu o něm v knize a přemýšlím, že bych mu napsal biografii, nicméně, patrně narazím na problém s otevřeností, protože já ve své trilogii píšu pravdu a to i nepříjemnou, nezákonnou, nebo nehodící se.
Takže uvidíme...

Rittig byl rovnej chlap a na naše kšefty stačila podaná ruka.
Na rozdíl od toho druhého schopného, dnes rovněž miliardáře, kde nestačí ani tisíc dokumentů ap. k férovému jednání, ale o něm až jindy...

Tato báseň je o Rittigovi...


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.9.2021 > ta báseň je tvá nejlepší, krásná jak sám Ivo, je-li to vůbec možné julo
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2021 > Bohuňo, ty jsi blbá jak putštok. Už jsem ti žíkal, vše se dozvíš z mé trilogie. Mohu ti jí poslat elektronicky za přátelských 9999 kačerů!

Zadarmo ti nedám ani housku, Bohuňo Housková, tečka!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2021 > https://www.mix24.cz/izraelci-jsou-v-soku-nejohrozenejsi-skupinou-jsou-ti-kdo-dostali-dve-davky-vakciny-oznamil-premier/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=W72VcVPEv0t-202109060931&dop_id=13324023

tak když už i covid médium přizná, co říkám už rok, tak jsem potěšen, avšak zmanipulovaní joudové, kteří uvěřili, že po očkování zažijí tečku, asi nebudou... i když tu TEČKU brzy opravdu zažijí! Takže - upřímnou soustrast KUBKU? HOŘEJŠÍ, MaĎare ap. Neblbněte! Já přece vím, že tihle grázlové a vrazi se napíchat nedali, to jen z vás udělali nástroj pro svůj milionový příjem! Takže, co uděláte? Půjdete po nich a nebo sklopíte hlavu a zalezete do díry?! chacha, to druhé, že????
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 5.9.2021 > Protože jfj nám to v nejbližší době neřekne, tak můj názor, jak jsem ho poznal, je...

1-udělal si prdel z Bohuňi
2-opravdu zapomněl, vím, že jí psal
3-mluvili jsme o tom, že v současnosti vůbec nemá cenu publikovat básně žádný, lidi jsou úplně vymletý a co byste mohli chtít od idiotů, který se nechaj napíchat jedem, aby mohli dělat to, na co maj ze zákona právo!!!

Rittig samozřejmě není julián, takže nevěřím, že by chtěl odkrejt svý podvody, ale zase není vylouč, že je neodkryje j., protože jeho následující kniha, na kterou upozorňuje v trilogii, má bejt právě o nejtajnějších důvěrnostech slavnejch lidí, o největších tajemstvích lumpů, zlodějů, ale i vrahů, který na svejch cestách životem jarouš potkal, o zákulisí politiků atd.

Za mě-byla by to desetkrát větší bomba než všechny knihy Motla, Kroupy a Kmenty dohromady, mnohý příběhy jsem si vyslech a můžu říct, že existuje úplně jinej svět, než kterej žijeme my, obyčejní smrtelníci.

Protože j. pracoval i na místech, která vyžadovala tu největší prověrku, tak by to mohlo dost hodně zahýbat politikou, ale na druhou stranu, když vidím kolem sebe ty podrobený ubožáky-ovce, tak politici, Rittig i Eben můžou bejt v klidu!
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 6.9.2021 > analfagot> tags nám to julo vysvětlil. ale stejně platí, že je ta báseň krásná jako ivo sám. sláva ti nudlo, sláva!
<reagovat 
 Čtenář - 6.9.2021 > čtenář> "Rittig byl rovnej chlap a na naše kšefty stačila podaná ruka" - chápem nudlo, dělalz mu manikúru, to víš že jo:))).
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 6.9.2021 > čtenář> Bohuňo a tobě podobní... i když si myslim, že takhle blbej hlupák tady nikdy nebyl - co nám povíš na to, že dnes vyšel tento článek...

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/obcan-rittig-zpatky-do-minulosti-s-lobbistou-ktery-muze-slavit-173826#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=YKr8FIXICWu-202109060931&dop_id=173826&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Pořád ti to nedošlo?!
asi ne, tobě dodnes nedošla ani poezie velkého jfj!

Kdyby sis aspoň shemale pamatoval, co už jsi zde četla od jfj. Jaromír byl učitelem Rittiga, blbko a z toho plyne??? chacha, pro tebe nic, ty jsi jelito!
Ty jsi takovej maskot Totemu, takovej užitečnej idiútek
Body: 5
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.9.2021 >

K Ritiigovi ti můžu říct prd a kulový, protože tohle mě nikdy nezajímalo.
Ale kdybys juliáne aspoň jednou jedinkrát připustil, co ti tu říkám... celá bohuňa, nebo Bohuňák, ono už je docela jedno, co to je za pohlaví, není člověk. Duchovně. Fyzicky je to s největší pravděpodobností geneticky modifikované tělo člověka. Duchovně je v tom spadlý reptilián z války, která se tu semlela.
Jak dlouho tu prudí? Od 2015-2017, tak nějak. To byl fofr tenkrát. Zabití reptiliáni spadli do svých 3D těl na Zemi, tohle jsou potvůrky temnot, ty se vyvíjejí dolů - padají skrz dimenze dolů.

V půlce srpna padla Kabala, byla kosmologicky a okultně poražena. A co Bohuňka? Viditelně ztratila elán.

Nepodceňuj tuhle tezi, nebo si na tý příšerce vymlátíš zase všechno, co máš, ztratíš poslední nervy a ještě začneš víc chlastat.
To není člověk - duchovně je to ještěrka. Ty nemaj city a emoce. Ani když běhaj po dvou nohách.

<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.9.2021 > anále, Bohuňák, prostě nikdy nevěřil tomu, že někdo dokáže víc než on, proto ta malověrnost a výsměch - a jak často uvádím, lidé, čemu nerozumí tomu se smějí nebo dokonce vysmívají.
Co mají dělat, když jsou zbyteční?!
Ať si koupí trilogii a 3dny z té knihy (3) nesleze, chtěl bych ji vidět u poslední kapitolky, to asi zešediví...

Nu nic, mám práci, nemám čas na hloupé.
A my dva chlepče... v pondělí to cejtim!
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 6.9.2021 > j.f.julian> teď jsem si poslech OBČAN RITTIG a oni tam mluví o tobě!
Začínám rozumět tvým slovům, že všechno je jinak...
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 6.9.2021 > A abys měl jasný přehled o reptiliánské sexualitě ... jejich samice mají kloaku. Pokud nevíš, co to je, najdi si to. Pro Bohuňu, ač se zřítil, tipuju, že to je sameček, jsou savčí systémy rozmnožování poměrně nepochopitelná záležitost. Jak ty potvůrky nemají emoce, tak jsou na ně ty tkáně moc měkké a vůbec jsme na ně celý měkký. Víš oni jsou zvyklí na opancéřovanou tlamu a silný zadní ocas, na kterém si zakládají a jejich rozmnožovací orgány jsou podle jejich cituplnosti a vrozené empatie uzpůsobené na kloaku. Čekat od něčeho takového umělecký cit je jak jistě uznáš naprosto nesmyslné.


<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.9.2021 > Děkuji nepoučitelným anonymům za příspěvky, jelikož je nečtu, což jim stále nedošlo (asi jsou na palici), tak jen doufám, že ocenili báseň!? To však již nikdy nezjistím, ale vzhledem k asi 12000 pochvalných komentů, které jsem si, já naiva, kdysi uložil, tak doufám, že budou ve stejném duchu.
Myslím že píši mnohem lépe, než tehdy, před 20 lety...
no ale znáte to... každý jsme nějak začínal, takže pýchu už jsem překonal, ta už mě nerozhází, ale nezřízený obdiv, mnohdy skrytý za za Malostí, vždycky zkušeného poetu potěší! jfj
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 7.9.2021 > až to bude o poezii, tak si to najdu
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.9.2021 > j.f.julian> 

KLOAKA

""" Kloaka je orgán některých obratlovců – rozšířená část konečníku, do něhož je vyústěna trávicí, vylučovací a často i rozmnožovací soustava. Tento orgán vzniká embryonálně u všech obratlovců, ale v dospělosti ho mají jen někteří – zejména obojživelníci, plazi, žraloci, dvojdyšní a ptáci """

Přes jejich kloaku a opancéřované uměle nastřelené existence do lidské rasy jako infiltrace se do lidského rodu dostala misogynie - kosmologický i společenský nesmysl.
Nemají rádi samice lidského druhu, se všemi okruhy citu, emocí, empatie a sférických vlivů, to všechno jde mimo ně a nemají nad tím kontrolu. Navíc ženy jako strážkyně života mají schopnosti volat na ochranu kosmické mocnosti a to se jim taky nelíbí, proto pronásledovali ženské duchovní, vědmy, čarodějnice, jak jen to šlo.

Reptiliáni jsou prostě roztahaný po celý lidský populaci, ale než by si to samečci homo sapiens sapiens přiznali, že když jsou "tvrdý", tak jsou repti idioti, otroci, to né, to radši zůstanou omezený kriplové a nechají dovést svět do sraček, jen aby se nemuseli vzdávat misogynie.

Ony vás kataklyzmata a 5G teror odnaučí, být kriplové.
Lidi to chtějí, musí si to zažít, nejdřív hezky vychcípají idioti a za takových 100 let tu bude 5D Atlantida, opět opět. Jen idoti budou fuč.
Nevyhnutelně.
Idioti můžou jít se svými otrokáři na jinou planetu, která je dostatečně vězení a dřepí ve 3D bez možnosti napojení se na vyšší dimenze.
Tam se vám bude tupolíni mocinky líbit, nezasloužíte si svobodu.
A my si zase nezasloužíme trpět vás tu.



<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.9.2021 > j.f.julian> Tak jo, klidně si představuj, že Bohuňka je člověk a že to s Volným otočíte bez mimozemšťanů.
S tím Volným je to bez alienů úplně o ničom, to se nedá. Malá naci strana proti NWO??? Ani nějakej jinej tlustoprd Rittig ti s nima nepomůže hnout.
To je zoufalý, pro tuto blbou populaci jsou prostě alieni naprosto nevídaná záležitost. Natož systém inkarnací, hybernací , přenosu vědomí mezi umělými těly... promiň za nevyžádaný spam ty blbe.
Jsem nevěděla, že tě tak strašně moc obtěžuju.

Když si budeš myslet, že Bohuňa je člověk, sežere tě. Zlo té bytosti nemá mezí, zato tvoje naivita v této věci je nekonečná a ta bytost to moc dobře ví. Kdo se má furt dívat, jak tě ničí?
No ale když nechceš obranu a chceš se nechat týrat, prosím, nebudu ti bránit blbe.


<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 7.9.2021 > čtenář> 

Vycapený lidstvo si totiž myslí, že je někdo povinný se s nima mazat. Že jako když je ta apokalypsa, že se jich máme blbů doprošovat. Že se s nima má zacházet jinak - když přišli na pomoc ta GF, tak že se jim mají nejdřív poklonit a hezky poprosit a ne po nich něco chtít.

Jenže planeta chtěla pomoct a ta za nás byla a je ráda a taky se chce těch reptiliánů zbavit už na věky věků. Lidi k tomu nepotřebuje.
Srovná si póly, uzdraví se a ti, co tento proces přežijí, už nebudou otroci. Budou nenávratně v 5D. Ale to už bude mít většina populace mozek vysmažený pomocí 5G, budou po smrti a se svým mdlým vědomím se potácet na jiné 3D planetě.

Mimochodem, naše planeta je ve 3D klenot - málokterá planeta je tak krásná a bohatá i ve 3D. Je příliš vznešená, aby musela nosit miliardy otroků.
Jedině lidský druh neovládá telepatii. Každý zvíře, se kterým jsem telepaticky mluvila, bylo v šoku, "že taky mluvíme". Zvířata mají vyšší frekvenční úroveň, než otroci.


<reagovat 
 Čtenář - 7.9.2021 > čtenář> SMUTNÉ. TAKTO KONČÍ NEJVĚTŠÍ PŘÁTELSTVÍ? A CO SPOLU MOHLI JEŠTĚ DOKÁZAT, JULA A JÍŤA! SMUTNÉ, OPRAVDU SMUTNÉ.
<reagovat 
 Čtenář - 7.9.2021 > čtenář> VÝBORNĚ MAGDÍ, TEĎS TO JULOVI VYSVĚTLILA. OD NYYNĚJŠKA - JEN A JEN DÍKY TOBĚ - UŽ NIKDY NEBUDE PRASE JAKO DŘÍV. SLÁVA VÁM OBĚMA!
<reagovat 
Čtenář - 7.9.2021 > ale néé nudlo, nezapomněl. to bodalka zapomněla:))).
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 8.9.2021 > Mně opět nezbývá než poděkovat Bohuňákovi za anonymy. Ty si vážně myslíš, že to někdo čte! Lidé ke mně chodí pro poesii, nikoliv pro tvé úchylárny nevyrovnané a nedospělé socky!
<reagovat 
Márty (Stálý) - 9.9.2021 > Deset let jsem na Totemu nebyl a teď jen zírám na to, co se tady děje. Mé pocity asi nejlépe vystihuje ta přezdívka Přilítlimimozemšťani. Fascinuje mě vaše energie napsat tolik slov a pak je snad dokonce i přečíst. To už bych asi nedal. Klobouk dolů...
<reagovat 
 čtenář PřilítliMimozemšťani - 10.9.2021 > Márty> 

:-D Jo, já jsem grafomanka, mě to nevadí - ráda píšu i čtu a jsem nadšená, když někdo umí to samý a i má o čem psát, má názor, který dokáže naformulovat … jojo.
Kdo tohle nemá, tak to asi nedokáže úplně pochopit.


<reagovat 
 Čtenář - 10.9.2021 > čtenář> 
aji my jsme z tebe nadšený. někdy jsi i vtipnější než jula (a to je co říct!). takže grafomaň dál, máme tě rádi.

A zatímco jula dělal
ritigovi manikúru,
jíťa se s ním líbala.
Tak z toho to ivo má!

<reagovat 
Čtenář - 5.9.2021 > je to krásná báseň julo
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 11.3.2022 > čtenář> děkuju, někdy se daří...
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 6.4.2022 > Dodatečně se musím omluvit, brzy to smáznu, protože jsem tu báseň-rýmovačku někde založil, nebo možná vyhodil s jinými čmáranicemi, prostě, jsem stár.
Ale teď mě napadlo-poslechněte si tohle, včera jsem to slyšel poprvé a dost se mi to líbí...

https://youtu.be/vy--3DzG7Ic
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter