Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Strach
Autor: claw21 (Občasný) - publikováno 9.9.2021 (10:31:59)
přítmí ve sklepě
slunce skloněné k přepadnutí
vysoko a prázdno pod nohama
probuzení ze zlého snu
a vyplašené zvíře

strach
jako do sebe schoulená kulička


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 9.9.2021 > zkontrolovala jsem, zda si četla předchozí dílo. nečetla. zkontrolovala jsem, zda si napsala alespoň dva povinné komenty. nenapsala. ale pocit práva vnucovat nám své máš. ano, bez splnění povinnosti vůči redaktorům a nás, zasloužilých přispěvatelů. že se nestydíš!

<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> zalez reptiliáne
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> repe co?
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> 

Přeci tvá spirituální podstata


<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> ku blahu partnerek, já mám spirituální jen prostatu. a už nevotravuj, jo?
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> 

Ještěrko, kdybys neterorizoval tenhle server, lidi by tu mohli normálně hodnotit, psát komentáře a chovali by se normálně. A ne jen znechuceně ve svých vlastních chlívečcích publikovali bez jediného komentu.
Ale protože Martin, správce serveru, tě tady dle tvých vlastních slov "psychouška", nechává řádit, tak je tento server rozložený a nepoužitelný, tak mi trochu pije krev, když si tu chladíš plazí žáhu na lidech, který si dovolili tu něco po roce zase odpublikovat.
Ty mi nebudeš říkat, co mám, nebo nemám dělat.
Na téhle planetě už jste vedený jen jako odpad na dožití, celá vaše plazí sláva je minulost.

<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> ty mi nebudeš řikat, co ti nebudu řikat. bububu!
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> Obecně se moc nerespektujeme viď? To tak bylo vždycky, když se řezala Galaktická federace s Reptiliánama, všude všude v této galaxii. Navzájem máme pro sebe cenu asi jako žiďáci a esesáci.
To, že jsem ti neprostřelila hlavu je dáno těmito fakty:
a/ nemám pistoli
b/ jsi veden zákonem jako člověk, i když to není pravda a tvůj plazí život ještěrky je stejně cenný jako život člověka před zákonem ČR

Kdyby to tak nebylo, zbavila bych tě života ráda a s chutí.



<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> přéésně. to je jako s babišem. kdyby někoho zabil, stejně si ho zvolíme. ale dát pohlavek neposlušnýmu štěnátku, převálcuje ho i čssd s panem vajíčkem v čele. "mám rád" tu vaší lásku. i ta moje psychouší je lidštější než vaše hry na dobro.
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> Ale ty nejsi součást lidského druhu. GF je organizace ctící Stvořitele. Ty jsi v organizaci Odpůrce Stvořitele - mučíte, chytíte zvířátka, lidičky, planety, dušičky pro Odpůrce, aby je mohl zničit a rozložit, aby mohl ničit Stvořitelovo dílo. Jsi sadistický sociopat, spadlý reptilián, úchyl. Prohráli jste. Tak nekňourej o lásečce. Láska je a bude - ale bez vás. Tam, kde jste vy, je jenom násilí a mučení. Jako v tomto sektoru Galaxie, než jsme se do vás potvůrky pustili.
Já nejsem žádná blbá křesťanka, abych si myslela, že se dá reptilinům odpouštět a nebo na ně plýtvat lásku. Odpuštění a láska, to je pro lidi, ne pro ještěrky.

<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> mektáty, furt dokola ty samý mektáty. proto mám totem ráda, člověk si tu odpočine. kuk!
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> Asi máš ještěrko pocit, že tu děláš alespoň parazitický život, ale ve skutečnosti tu všechno zabíjíš. Kdybys i se svým šupinkovatým mozkem vysmahl, dva tři týdny by tu bylo mrtvo, ale pak by se obnovil normální život. Lidi by komentovali, vkládali díla.
Ale holt tě tu Martin trpí a prostřelit ti hlavu je ilegální.
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> Muhehe, no samozřejmě že tu mám zastání. Ale mýlíš se, že u nějakýho zženštělýho Martina. To petula tady všemu šéfuje a já s ní mám tajný, intimní vztah. Už?:)))
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> TEBE UŽ NEPRCÁ EGIL?
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> Nějaká zastání tu máš - od někoho z redakce, který je taky na poražené straně odpůrce Stvořitele, nějaká mafiánská infiltrovaná potvůrka, reptilián, hmyz, nebo zeta, nekromit, drakonián, cosi podobného.

Je mi jasné, že kdyby tomuto serveru šéfoval člověk, tak tu už dávno nejsi.

<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> Ne, už na mě zanevřel, má lepší. Ale já se nevzdávám. A s peťkulou to taky neni špatný. Sice ani nepoznám, kde je hlava a kde paty, ale člověk by měl trénovat fantazii. Tak trénuju, no, trénuju:))).
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > čtenář> OČIVIDNĚ TI NEJVÍC ZMOTÁ HLAVU, KDYŽ SE ŘIKÁ PRAVDA. TAK JÁ TĚ DODĚLÁM:))): NEMÁM TU ZASTÁNÍ V NIKOM, JEN JSOU TU VŠICHNI TOTÁLNĚ MIMOŇOVATÝ A NESCHOPNÝ. A PROTO TU TAKY NEMÁ KROM JULY A EGILA CO KDO PUBLIKOVAT. A TAKY ŽE NEBUDE! (jen kdybych si chtěla s někým povídat, tak mu řeknu Už na mě nemluv a oslovený pak bude ještě víc poskakovat podle mejch pravidel)
<reagovat 
hlavně pravopis! (Občasný) - 9.9.2021 > Vy jste asi padlý na hlavu všichni. Vedoucí je tady doktor Cvach, ale letos ho hraje Vladimír Polívka. Další otázky?
<reagovat 
 Čtenář - 9.9.2021 > hlavně pravopis!> strach - cvach. poezie, jasně, chápu. ale teď už dobrou noc.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter