Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mirror
Autor: Draculina (Občasný) - publikováno 25.4.2003 (01:09:59)


Poznámky k tomuto příspěvku
sédy (Občasný) - 25.4.2003 > zajimavi nenarocny
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 25.4.2003 > no hergot vy jste ale zvlastni...zajimavy nenarocny...hmmhmm...me to pripada jako dva lidi ktery sezrali tripa a koukaj na mraky a sou u oprejskany zdi...slovo zrcadlo mi pripomina jedite to, ze sou xobe zady, takze to je jakoby kdyby nekdo koukal do zrcadla, tam jsou taky dva lidi naproti sobe...jinak nevim...co si o tom myslet...:(
<reagovat 
Čtenář - 25.4.2003 > skvele vypracovany kontrasty,zajimavy motiv, co dodat ?

me se to libi
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 25.4.2003 > Lidi mi nejek moc nerikaj.:o( Ale nazev, napad, pozadi hodnotim kladne.
Body: 3
<reagovat 
Lord Of Time (Občasný) - 25.4.2003 > Ja bych radsi tu babu :-)
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 25.4.2003 > Já nevím... nejspíš teď budu nesouvisle blábolit, ale snad si to nějak přebereš - kdyby bylo na mě a na vyjádření mýho pocitu, tak bych tenhle obrázek pojmenoval "Odcizení"; protože i když se na fotce ti dva lidi drží za ruku/ce, je to jako by tam nebyli spolu, ale každej sám se sebou. Něco jako pohárová pětka, jestli to chceš vyjádřit v tarotu.
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 25.4.2003 > farářskej> 

ja to naprosto chapu co ty rikas

 

Jak  bylo jiz nekde receno  "nazev dela pulku dila"...............;-)))


<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 25.4.2003 > Líbí se mi proužek na svetru toho chlápka..
Tahá to oči jak sviňa)))) ,prostředí je fajn
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 25.4.2003 > Velmi zajimavy obraz
Ten titul...je zvolen podle roman "Mirror Of The Soul" od H.M. Christ ?
Jestli jo, tak je to tutovka !
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 25.4.2003 > čtenář> 

ano mas pravdu, pri volbe titulu jsem myslela prave na onen roman

 

Divim se ze ho nekdo cet....je malo znamy v evrope....

 

 


<reagovat 
farářskej (Občasný) - 25.4.2003 > Nevím.. je tam něco, co mi nesedí. Ale netuším, co by to mohlo bejt... Na rozdíl od tvejch ostatních fotek to působí takňák studeně.
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 25.4.2003 > farářskej> 

Jsem moc rada, ze si to rekl.............A vis co tam neni??????????

 

    ........... jinak diky za  nazor


<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.4.2003 > Draculina> ..tam ne ze nejsou emoce, oni proste jenom priblble koukaji.. a uzivej slovo emoce(pro tebe enoce) uvazneji.. myslim ze celkove tvoje kousky nejsou moc emocni.. mozna tak pro tebe.. ale pro ostatni jsou to jenom abstrakce, na ktere neco sdeluji(dobre fotky moc, slabe nic), proto se taky setkavaji s nevalnym prijetim..
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 25.4.2003 > toono> Myslim ze by jsi mel prestat rozhazovat ty tvoje priblbly nazory o ktere zreme valna vecina pritomnych vubec nestoji. Dva dny sis dal odchod a uz zase zbytecne prudis.
Ze by ti uz doslo sebevedomi, tak si sem kliknes o nejakousi "renaissance" (pro tebe obnoveni)

I kdyz tady hazes kolem sebe s odbornyma blabolama je uplne jasne ze nemas ani nejmensi pojeti o cem vlastne mluvis. Porad si pletes pojem a prujem.

Je zajimave ze ses tady pokousel jakoby nejakej radoby advokat za ostatni, dela to takovy dojem ze si o nich myslis ze nemaji vlastni nazor, nebo proc tady mluvis v mnoznem cisle anebo za ostatni ?

Jen ziram na to jak tady zhazujes lidi...

Nemel by ses porad pokouset poucovat lidi ktery za a) ani neznas a za b) kterym nesahas ani po kotnik

Ostatne muzes tady napsat co chces, lidi ktery maji zajem o draculiny prace to neodradi, ani intelligentniho cloveka ktery ma vlastni nazor, takze mozna jenom ten zbytek, budis....

"That is not dead which shall eternal lie, stranger eons even death may die"
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.4.2003 > hanibal kanibal> ..a proc mi nepises pod jmenem draculina, draculino??
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 25.4.2003 > toono> Protoze nejsem draculina

Ty nepoznas ani rozdil mezi holcickou a chlapeckem ?

Paranoia ?
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 25.4.2003 > toono> 

Nech se vysetrit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 Vcera uz bylo pozde!  Jsi tezky pripad....... to nepujde vylecit!!!!


<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.4.2003 > hanibal kanibal> 

..to sice jo.. ale mezi tebou a draculinou ne, bohuzel..

 

jen nevim jestli pro tebe nebo pro ni..


<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 25.4.2003 > toono> jsi absolutne ujetej. Uz nevis ceho by ses chytil, ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 25.4.2003 > toono> Hele, vyser se na to, delas Ze sebe zbytecne idiota !
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.4.2003 > Draculina> ..joo, promin, ale tyhle tuctovy fotce zacinajiciho fotoamatera v temne komore s nejasnym zamerem jednicku nedam..
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.4.2003 > hanibal kanibal> ..jses o tom presvedcenej??
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 25.4.2003 > toono> tady nikdo jednicku po tobe nechce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 25.4.2003 > toono> BLA BLA BLA....
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 25.4.2003 > toono> nejen ja...
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 25.4.2003 > toono> Dobry sebeobraz ale proc to sem tahas ?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 25.4.2003 > hanibal kanibal> mozna jeste tvuj plysovej dablik
<reagovat 
 hanibal kanibal (Občasný) - 25.4.2003 > toono> a ktery myslis ?

Amon, Azagtoth, Azrael, Bael, Baalberith, Beelzebub, Lucifer, Andrealphus, Bal-Sagoth, Haures, Malfas, Furfur, Glasya - Labolas, Patin, Paimos, Vassago...

No, ktery ?
<reagovat 
 sédy (Občasný) - 25.4.2003 > toono> toono je to tvuj konicek?
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 26.4.2003 > katerina seda> 

.... Aaaaaaaaaaaaaaaaa`.... 

 

 

.....sousedovic Toonicek nama zadny konicek ruce jsou mu do zadu on je zkratka pozadu......


<reagovat 
Felipe (Občasný) - 26.4.2003 > Mne se to libi.
Body: 5
<reagovat 
 Draculina (Občasný) - 26.4.2003 > Filip Sklenar> 

ze jo.................... :-))

 

 Ted sis to ale podelal u Toona  hihi........ ;-))


<reagovat 
Čtenář - 26.4.2003 > hey, really nice this one.....is a 1 the best quote ?

I´ll give it a try...
<reagovat 
Atlantic.Pacific (Občasný) - 14.5.2003 > Až po hlavy se mi to líbí. Pak mě to něco ruší. Možná je to sklony hlav. Ona navíc vypadá dost křečovitě a napjatě. Měla by být uvolněná. Navíc bych ji nejspíš sundal brýle, i když takhle docela ladí s tím jeho pruhem na svetru.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter