Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
U výslechu
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 19.11.2021 (14:37:40), v časopise 19.11.2021


(( ...)).

Samozřejmě, takhle to bylo za minulého režimu, dnes už je to jinak :)


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2021 >

bych dala suverénně, to by bylo lepší.
A ta poznámka k režimu je velice velice morbidní a tiše doufám, že si to uvědomujete.


Doporučil 
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 20.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> 
Dýky :)

No nevím - alespoň u nás na jihu Moravy, pokud se o někom řekne (snad kromě sportu), že se choval suverénně, myslí se to většinou pejorativně (jako že se choval nepatřičně, bez vědomí vyšších souvisl.ostí, tedy „neznabožsky" :) )




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2021 > Zeanddrich E.> 
Moravě se vyhýbám, nikdy tam nepojedu - jižní i severní je plná náboženských úchylů a pokrytců

Někdy mi přijde, že Bohemia je specifikum, jsme kráter s kosmickým prozařováním, Morava je jiná a nemáme se vlastně moc rádi.
Možná byste se mohli spojit s Polskem radši. Tam je víc takových náboženských bloudů, než u nás v Čechách.



<reagovat 
František Vyrut (Stálý) - 20.11.2021 > Poznámka o minulém režimu výstižná.
Doporučil 
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2021 >

Hlavně Morava má čistě přírodní kult, který ovlivńuje lidi žijící na území nad ním jiným způsobem, než ideologicky, tzn. lidé žijící na kultickém území Moravy jsou bezprostředně ovlivněni přírodou a jejím vlivem, který tam bude ale klidně i bez nich.
To, že jsou lidi na Moravě nábožensky zabrždění, jim tudíž nedává plusy, ale mínusy. Kdyby se zbavili tohoto ideologického bahna, bylo by to fajn.

Bohemia má ideový kult, protože to je kosmický proud, který umožńuje chápat o dimenzi vyšším způsobem a projevuje se pro ideové bahno 3D jako nekorektnost a kacířství.
Půl druhého tisíciletí se tu držíme Češi, myslím si, že Moraváci by si měli svoji čistou duši opatrovat a tolik s ní neotravovat.

Ne naprosto všichni, věřím, že tam dokážou žít i lidi, kteří jsou normální, ale tak jako Češi nadávat neumí.


<reagovat 
 Čtenář - 20.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> Milánku, vždyť ty nám tu už zase plácáš (bábovičky). Vliv, který má příroda na Moraváky, tam bez nich zcela logicky nebude. Ke vlivu holt potřebuješ i někoho/něco, nač jej lze mít. Nebude-li onen, pápá vlive. Pápá jítí.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.11.2021 > čtenář> 

Bohuňko, přiznej si, že sledovacím službám a esesákům NWO filosofie nikdy moc nešla.
Křesťanství, to jo, to je stupidní, to dáváte.

<reagovat 
 Čtenář - 20.11.2021 > PřilítliMimozemšťani> Tak s nimi máš konečně něco společného.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 26.11.2021 > Jednoduse rikas vsechno .moc pekne
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter