Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Evropa a EU
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 12.12.2021 (18:06:16)


Náš světadíl je jistě velice zajímavá, rozmanitá oblast, kde se vždy něco dělo.
My, Češi, sousedíme vedle Germánů už cca 1500 let a stále jsme tu, i po nehorázném útlaku,
kterým jsou zrovna tyto národy vyhlášené a i přes jejich žárlivé stanovisko vůči vlastnictví kotliny
Bohemia se tu stále nacházíme . My, Češi, což je pojem, do kterého jsou rasisticky a sexisticky
zahrnováni pochopitelně i Moravané.

Náš etnický původ, kořen kmenu, je slovanský, ač se nám Germáni snaží vymlátit národní
povědomí z hlavy.
Myslím si, že neuvědomování si tohoto etnického původu by byla pro náš národ konečná.
Kořeny našeho jazyka jsou jednoznačně slovanské, ač nepíšeme azbukou.
Spadáme pod jiné tradiční struktury společnosti a myšlení, než západní státy.
Slovanské kultury se vyznačovaly větším rovnostářstvím a když vykořisťovali, tak sebe navzájem,
živili se zemědělstvím, prací a řemesly, později samozřejmě průmyslem.

Narozdíl od našich evropských kamarádů, se kterými jsme ve svazu.

Germáni vždy vykořisťovali nás, to je jejich prastará zábava.
Belgičani vykořisťovali Afriku.
Angličani se snažili nějak se uživit, tak po marných bojích o kus Francie šli vykořisťovat do Indie.
Francouzi, kteří mají všechno, ale jsou líní, se opičili po Angličanech a šli vykořisťovat Arábii
a severní Afriku.
Španělé se vydali vyvraždit Jižní Ameriku.
Itálie jsou všeobecně mafiánský stát.

Po dvou světových válkách a studené válce jsme s těmito ve spolku.

V rámci multidimenzionální války jsem jednoznačně zažila, že „hlas krve“, kmenová příslušnost,
je zásadní.
Proto je opravdu naivní zvát do Evropy Turecko, ač tato možnost už asi definitivně padla.
Ale o vstup Turecka do EU bylo docela seriozně jednáno.

V okamžiku, kdy by se ozval „hlas krve“ pořádně do hloubky, by se začalo naplňovat to,
co je na obrázku.

Pokud bychom ovšem byli jako národ dostatečně při vědomí. Staleté pokusy o germanizaci
našeho národa vedou k rozviklanosti našeho národního povědomí.
A to i za situace, kdy západní Evropa s usměvavou Merkelovou nabrali směr sebevražda.

Proto jsme se stali během třiceti let ze „střední Evropy“ „východní Evropou“,
z relativně suverénního soběstačného státu levnou pracovní silou v jednom z podmaněných států,
kde jsou překladiště, naše země byla zplundrována bezohledným stavěním skladů a invazivním
zemědělstvím atp.
Hodnota nás, jako lidí, šla velice rychle dolů.
Stali jsme se jen otroky bez jakýchkoliv jistot.

Dnes se z EU stala jednoznačně fašistická jednotka, kde se úchylný germánský duch projektuje
neuvěřitelnou silou.
Chtějí nařídit povinné očkování a dokonce zakázat volnou diskuzi a kritický názor jako
„dezinformační kampaň“.
Podle astrologů je prý astrologická konstelace podobná té, která vládla za druhé světové války.
Příležitost pro fašismus.


A tak jsme pořád krmeni žvásty o zlém nepřátelském Rusku, naprosto zběsile
a iracionálně se rozmáhá totalita, davy lidí se začaly buzerovat navzájem.
A Evropa je iracionální rozpadající se kolovrátek, který s odstoupením Británie a probouzením
se Slovanských národů, kterým dochází, že dělat levné otroky pro šašky v úchylné Belgii se jim
nechce, zůstane na holičkách.

Nic moc jim nedlužíme, nejsme na ně doopravdy vázáni. Jsme soběstační, máme půdu,
máme i know-how. Nemusíme jim otročit.

V případě, že se jejich území začne zaplavovat zvedajícím se mořem, by se teoreticky chtěli
nasáčkovat k nám.

Invaze Belgičanů, Francouzů a Němců by nás už fakt zničila.

Vzhledem k proočkovanosti obyvatelstva tohle ale asi nehrozí.
EU se rozpadne, myslím si, že nad tím nikdo nijak zvlášť nepochybuje.
Otázka, za jak dlouho a při jakých událostech.
A jestli se bude jednat o civilizační formu jakési další spolupráce, kde ale východní povl není
otrocká síla a není východní povl, německý fogl zavře navěky pysk a dále se spolu budeme bavit
už celkově jinak a nebo se bude jednat o čistě chaotický rozpad, který nikomu nic dobrého
nepřinese.
Uvidíme.



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 12.12.2021 > Určitě si zapomněla na odkaz Arnošta Pátka. Na co si nezapomněla nevim, tvý žbreburďárny nečte ani jula.


https://www.youtube.com/watch?v=C7AagRvdm_E
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2021 >

Co se týká Ruska, tak s námi dezinformační zpravodajské služby západního vyznávání hodnot, tzn. co chtějí germáni a ilumináti z USA, hrají naprosto nechutné hry převracení významů a událostí vzhůru kozama.

viz. Ukrajina a Krym

Krym je poloostrov v Černém moři, který je strategickým bodem a hezkým výletním rekreačním místem.
Tradičně o tuto oblast sváděly boj Osmanská říše a Rusko.

Nakonec vyhrálo Rusko, logicky, protože to nemají přes moře.
Ukrajina byla vždycky Rusko, nebo přináležela k ruské identitě. Nevím, co měl Stalin proti Ukrajině, ale nějaký prezident, myslím, že Chruščov slavnostně předal Ukrajině Krym jako dar ruskému lidu Ukrajincům. V dobách, kdy vládl SSSR na věčné časy a nikdo nepředpokládal, že za pár dekád bude z Ukrajiny zterorizovaný rozvrácený stát, kde řádí západní zájmy a kde se budou snažit za každou cenu vyprovokovat válku s Ruskem.

Proto je logické, když si při tzv. "anexi Krymu" Rusové vzali zpátky svoje strategické území, o které tvrdě bojovali, když viděli špinavou hru západu a nejsou blázni, aby toto jejich tradiční strategické území dali vychcaným západním cizákům zadarmo do ruky.

U nás je to však prezentováno tak, že zlé nedemokratické Rusko zle porušuje zásady velevznosné idyly, kdy mají mít Ukrajinci právo rozhodnout, jestli se chtějí nechat okupovat západní Evropou a stát se jejich vazaly, nebo ne.
To vše za situace, kdy mají rozvrácený stát a obyčejný lid tam ve skutečnosti nemá šanci vůbec nic, protože mají ve vládě evidentně jen loutky.

A vzhledem k tomu, že situace je zjevná, tak si logicky Rusové hlídají hranice.
Nepředpokládám, že z toho chce někdo válku.

Ať laskavě NWO odtáhne z Ukrajiny a bude pokoj.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 12.12.2021 >

Aby byla zrovna Belgie jakýmsi řídícím centrem celé Evropy je vůbec vyšinuté.
Ještě k tomu všemu hrozí blackouty, kvůli eko terorismu s elektroauty, které prosazuje EU a která kvůli CO2 chce zdanit uhlí a zastavit spalovací motory, které chce nahradit elektřinou.
Tu ovšem nemá.
A volnou energii a mimozemšťany nechce, to musí táhnout s eses.

To vše táhne z centra EU - z Belgie.

Jestli chtějí být tak eko, tak by třeba mohli vypnout ten světelný palác.


<reagovat 
Čtenář - 12.12.2021 > Ýťí má vpáčené bradavky. Něch sa páči.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.12.2021 >


Už je načase, abychom se vymanili ze stereotypů starého světa.
Výčet špatných skutků západního světa není vůbec krátký a je třeba si uvědomit, že jejich životní styl do našich končin nepatří.

I když nejhorší manipulace, viz. války na Blízkém východu, nebo "covid vakcína" pochází od nepřátelských nelidských mimozemských zločinců, lidi nejsou nevinní a schytávají to, co si zaslouží.

To, že západní národy schytaly muslimskou invazi, je jejich zlá karma. Sami si je pozvali, sami je živí. Když se tyto "bohaté" státy chovaly lhostejně k válce na Blízkém východě a maximálně se motaly v iniciování válek a rozkladu tamních států kvůli lži o nejvyšší hodnotě nějaké zparchantělé demokracie, tak ať se nediví.
Celá Evropa jednu dobu opakovala jak kolovrátek - zlí zlí teroristi, hodný hodný amíčci.
Když byla uprchlická krize, tak celý český internet opakoval jak kolovrátek - fuj fuj zlí uprchlíci, špinaví muslimové, hodný hodný amíčci a frantíčci.

Ty lidi za války rozpoutané na jejich území nemohou a ač je skutečně šílenství, aby si oblíbili při svých kulturních zvyklostech zrovna náš kontinent, tak největší "špínu" máme mezi našimi lidmi, kteří jsou trestuhodně nakrmení, stupidní, primitivní a nejsou schopní kopat do skutečné příčiny zla a místo toho pronásledují oběti.
A to jsou nakrmení, vzdělaní, v teplé postýlce, v podmínkách, kdy každý den jezdí autobus ve stejný čas.
Na mnoho těch vyživených tupolínů to doopravdy působí tlumivě.

Tolik idiotská oočkovaná Evropa, která zřejmě předčasně vymře a časem populace výrazně prořídne, neschopná se množit.
Naštěstí pro nás, co případně zbudeme, i na pouť do Mekky je nutný covid pas.

Takže je tu určitá chabá naděje, že zachováme určitý druh našich bílých hodnot.

U nás, ve slovanských národech, se snad odpíchneme od idey nevykořisťování a relativně rovnostářské společnosti bez velkých extrémů.
Živit se vlastními silami, vážit si země, obnovit lidskou důstojnost, rozvíjet skutečnou vědu.

A na západní hodnoty nejprohnilejších a karmou nejzapráskanějších států světa, se zapomene.

Jak by se dál a proč by se hlavně měla udržet ještě éra západních hodnot?

Co to přesně je?
Vykořisťování, pokrytectví, povýšenectví, lenost?
Někam se povýšenecky nacpat do cizí země, původní obyvatelstvo zterorizovat, udělat z nich otroky a jejich přírodní hodnoty vydrancovat a pak tam vyvolat občanskou válku?
Ne, děkuju pěkně, o to opravdu nestojím.

My slovani jsme možná chudí, proti nakradenému západnímu kapitálu, ale nemáme se narozdíl od nich za co stydět.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.12.2021 >

Dneska v noci spadla do Pacifiku nějaká vysílačka, co držela v pochodu tzv. "Matrix", satelit na vysílání hypnotizujících špatných psychovln, dnes je hned lépe a radostněji.
Aspoň jsem to tak viděla.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2021 >


Máme tu další článek z nezávislého NWO zpravodajství:


https://www.novinky.cz/zahranicni/clanek/stoltenberg-smetl-podminky-kremlu-k-ukrajine-40381477#dop_ab_variant=1&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&dop_req_id=kdw0ARsXghV-202112171636&dop_id=40381477&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Rusko zveřejnilo nehorázné požadavky

Dnes 13:16 17.12.2021
Alex Švamberk, Novinky

"Vedle toho, aby nebyla Ukrajina přijata do NATO, což už Aliance odmítla, požaduje Moskva, aby NATO ukončilo vojenské aktivity nejen na Ukrajině, ale i ve východní Evropě, v oblasti Kavkazu a ve střední Asii."






To jsem zase Slovanka nablblá, když nechápu, co je na tom nehorázného, na těch požadavcích co?

Proč by měla být Ukrajina v NATO, když NATO je evidentně pokračování studené války proti Rusku a Ukrajina byla ještě před sto a něco lety carskou Rusí???

To jsem jako debil, když si říkám, že tam nepatří NWO USA NATO kolos milující války? Vždyť NATO neskrývá, že je to zločinecká verbež nasměrovaná proti Rusku a orientálním zemím, co je divnýho na tom, mít požadavek, ať tisíciletí tradiční území, de facto území Kyjevské Rusi, kde původně vznikli, nesmí okupovat germánský anglosasík s ještěrkou?

Jaký nehorázný požadavky???


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 



Kdyby si Rusko na Kubě a Portoriku udělalo základny, taky se skamarádilo s Mexikem a dali tam nějaký radary a letadlové základny a z druhé stany v Pacifiku si postavili houseboat, tak by byly nároky USA, ať odtáhnou, taky nehorázné požadavky?

Naše vláda by nám měla denně platit odškodný, že povolí takové nehorázné titulky a články ve zpravodajství.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2021 >

Vánoční přelet. Nad Českem se prohnaly gripeny ve formaci stromečku
17. prosince 2021 14:01, aktualizováno 14:17

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/armada-v-ramci-cviceni-gripeny-predvedly-vanocni-stromecek.A211217_133101_domaci_vank

V pátek odpoledne nebe zaplnilo pět letounů JAS-39 Gripen.


JAS-39

To naše armáda používá a lítá s něčím, co má už v názvu číslo 39 ????
To neni dobrý číslo, fuj.
Máme začarovanou armádu, ven z NATO !!!


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.12.2021 > PřilítliMimozemšťani> 

Je doufám těm chytrákům od armády jasné, že 1939 nebyl pro naši zemi šťastným rokem???
A že je krajně nevhodné mít číslo 39 na jakékoliv vojenské technice?

Jo ona to ale vlastně není naše armáda, že jo?
To jsou naci letadla.
Covid 19 JAS 39 letadla.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter