Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ze zdroje po svinoušče
Autor: plochého noha (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 13.1.2022 > ty se taky hodíš do julčova obludária
<reagovat 
Joneli (Občasný) - 15.1.2022 > To působí dojmem, ostatně jako celá ta diskuze, takovým šestnáctiletým. Když nějaké děcko udělá dílo a máš pocit, že je to někdo znalej, tak je to genius. Když někdo udělá tohle a je mu pod šestnáct, tak je to retard. Jaká jseš skupina?
<reagovat 
 Čtenář - 15.1.2022 > Joneli> Je to plochého noha. Jestli ani TO ti nepomůže pochopit, pak už nic. A vůbec, my tu na totemu žijeme družným a smysluplným, kulturním životem. Aby nám sem jednou za půl roku nafáral vševěd, všechno odsoudil a zas zmizel, no, to není zrovna vanilkový. Ano ano, my chceme žít na totemu jak tu žijeme. Nezavedli jsme tu dnešní pořádky náhodou, ale s přesně zamýšleným účelem. Nepřipravíš nás o naši lásku k bohu, nenene!
<reagovat 
 plochého noha (Občasný) - 15.1.2022 > čtenář> Velmi mě trýzní, že se mi tu hádáte. Jde přece o umění, svobodu a krásu, né? A lásku. Lásku přece umíme všichni. Zvlášť v krajích totem roste požehnaně. Dost je jí tu pro každého, lakotit neni třeba. A vy se radši odsuzujete a hádáte hádáte. Že vám neni chleba.
<reagovat 
 Čtenář - 15.1.2022 > plochého noha> BUĎTE PROSÍM NA DŽONELYHO HODNÍ, LEGRAJDY Z TOTÁLNÍHO NEPOCHOPENÍ NENI NIKDY DOST. HLAVNĚ, AŤ NÁM NEUTEČE, TENDLE BOŽÍ VŠEVĚD.
<reagovat 
plochého noha (Občasný) - 11.1.2022 > prominte, to se mi sem samo zkopírovalo a teď to nemůžu opravit
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > plochého noha> 

Ten příspěvek se dá schovat. Stačí upravit údaje tak, že se vyplní datum, kdy se má příspěvek schovat. Je to v nabídkách vlevo.
Smazat úplně to asi nejde, nepřišla jsem jak.


<reagovat 
 plochého noha (Občasný) - 13.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> Děkuji, ale nepodařilo se mi to. Umím ale příspěvek smazat, tak kdyby se ti to hodilo, napiš a já tě navedu.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 13.1.2022 > plochého noha> 

No tak to radši asi ne...
<reagovat 
 plochého noha (Občasný) - 14.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> Také jsem moc nepochopil, proč mi radíte. A očividně to nevíte ani vy.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 14.1.2022 > plochého noha> 

Jo, fakt se to dá vymazat ... to jste mne dostal, tak jsem vážně našla ještě tu nabídku dole a tam je ... smazat vybraný příspěvek.
No jo, chyběla mi vždy motivace, najít to, našla jsem to.
Jen díky díky Vám.

A vy to nesmažete, když víte jak?
Vy jste malinko šouplej taky, co?
Inu, totem, tady je fajn.




<reagovat 
 lanovka-dýně (Občasný) - 15.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ha, přiznání! Tak já taky jedno dám: bohunka se trochu opožděně naučila vkládat do prostoru děl. HA! Doposud mačkala jen VLOŽIT příspěvek a teprve začátkem tohoto týdne omylem zmáčkla VLOŽIT formulářem. A teď to máte, a teď bude! Bude vám psát své představy o bohu. Tak totem poroste, to vám řikám, i kdyby se bránil ještě víc, poroste. Začínáme. (bůch, to byl muj strejda, nerostli mu moc fousy, to ho trochu diskreditovalo, ale jak promluvil, vše se v dobré obrátilo. takového boha i bohdalka uznává, lukáš vaculík mu nosí na hrob fialky a... potřebuješ ještě něco?)
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2022 > lanovka-dýně> 

Takže galaktická mafie dumá nad svou nesmrtelností, máme novinky na zemi.
No jo, ani oplzlýho s bonbonkama neumíš hrát.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2022 > lanovka-dýně> 

...ale aspoň jsem našla, kde se to dá vymazat.
Každý rok se naučím něco nového a to je hezké.


<reagovat 
 plochého noha (Občasný) - 15.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ničemu nerozumím. Proč mi sem tohle píšete?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2022 > plochého noha> 

Neříkejte, že to myslíte vážně.
Jste v těžkém podezření, že jste Bohuňa.
Pokud nejste Bohuňa, můžete být teoreticky taky úchyl s bonbonkama.
Pokud nejste ani úchyl s bonbonkama, tak jste v psychospirituální krizi a zlomyslná kvantová náhoda vás dovedla sem.
Přemýšlejte proč a porozhlédněte se.


<reagovat 
 plochého noha (Občasný) - 15.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> Prosím?! Asi mám teď výraz jako ten tanečník ve Čtvrté hvězdě, když mu recepční nedoporučuje stravovat se v jejich restauraci, protože podnik právě prochází "gastronomickou krizí." Já vám tu vadím? Proč?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2022 > plochého noha> 

Ne, nevadíte.
Jen si pište a sdělujte, co chcete.
Pa pa.


<reagovat 
 plochého noha (Občasný) - 15.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> A směla bych psát dál, i kdybych se jmenovala Bohunka? Já se sice jmenuji Alice a mám dneska svátek, ale Bohunka je sestra... tak jestli to nevadí.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.1.2022 > plochého noha> 



V současnosti jsme jako inteligence této Galaxie nuceni řešit, co musíme pochopit, aby zmizela rozšafná mysl sadistického úchyla navždy a mohli jsme definitivně zavřít kapitolu "Drakoniáni v naší Galaxii".
<reagovat 
 plochého noha (Občasný) - 15.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> Aha. Tak tím se všechno vysvětluje. Ale možná bychom si měli už všichni odpočinout.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter